Přihlásit se a přidat recenzi
  • 90 %

    • Komunikace super
    • Rychlost dodání dobrá
    • doprava a montáž v cene
    • Nevim

    Vše bylo ok

    Reakce obchodu www.superelektro.cz

    Dobrý den. Děkujeme Vám za Vaši recenzi a rádi Vám opět pomůžeme s Vašim nákupem.

  • 90 %

    • Vsechno v poho,mycka dorazila do 2 dni a jeste ji maj nejlevnejsi.Pohodka
    • fakt vsecko v pohode

    luxus

    Reakce obchodu www.superelektro.cz

    Dobrý den. Děkujeme Vám za Vaši recenzi. Jsme rádi, že jste byl s nákupem u nás spokojen.

  • 10 %

    • cena
    • při telefonním kontaktování mi poskytli ještě větší slevu
    • přišlo poškozené zboží (jsem si jistá, že již bylo poškozené zasláno - krabice nebyla zvenku poškozená vůbec) - majitel se jej pokouší zbavit
    • neochota řešit reklamaci
    • zboží jsem si prý měla zkontrolovat při přebírání - tedy jsem měla pračku rozbalit na chodníku před domem v dešti!!!
    • několik měsíců vyzívání k řešení situace
    • naprosto nevhodná komunikace se zákazníkem
    • dle písemného projevu majitele obchodu nemá pan Vojta zřejmě ani základní vzdělání (neuvěřitelné hrubky) - od toho se odvíjí zřejmě i způsob verbální komunikace
    • téměř došlo k soudnímu řešení vzniklé situace
    • den před podáním trestního oznámení si to pan Vojta rozmyslel a vrátil nám peníze za pračku, která nám přišla poškozená
    • velké varování!!!
    • raději si připlaťte, než se pak nervovat, že o 11 000,- přijdete úplně

    Rozhodně a důsledně varuji každého, kdo bude chtít nakupovat něco dražšího v tomto obchodě. Pokud je to něco v řádu stokorun, tak možná. To můžete risknout, že Vám zboží přijde třeba v pořádku, ale pokud kupujete něco dražšího, neriskujte soudní tahanice!!!

    Reakce obchodu www.superelektro.cz

    Reakce obchodu:
    Jediným podobným problémem jsme se zabývali pouze jednou a to v polovině roku 2011 - viz. negativní recenze p.Luboš. Pokud se tedy jedná o tutéž věc, objednávku od pí.Markové, je tato problematika pro nás uzavřena.V sourhnu: zboží p.Markové bylo odesláno přepravním službou v originálním nepoškozeném obalu- v zavařeném igelitu (jak píše zákaznice výše) - tudíž ani náš obchod by v případě poškození výrobku nemohl tušit, že je výrobek poškozen (tvrzení zákaznice "majitel se jej pokouší zbavit").
    Zásilku zákaznice dle jejich slov (a písemného vyjádření) přebíral její přítel a syn - tudíž u převzetí nebyla přítomna.
    Zásilku dle jejího vyjádření ( a vyjádření přepravní služby) přítel se synem vystěhoval po schodech do patra, ačkoliv jim byla ze strany přepravní služby nabídnuta pomoc se stěhováním. Zde dle všech dostupných podkladů došlo k poškození pračky (pád z výšky na hranu schodu). Zákaznice tuto informaci záměrně zamlčela, počkala několik dni (!!!) a poté výrobek zabalený v původního obalu odeslala na naši adresu. Při přebírání od jejího přepravce bylo na pračce -horním polystyrenu bylo patrné masivní poškození v místě předního panelu pračky. (Video z přebírky včetně poškození je k nahlednutí u nás na provozovně), Přesto jsme se následně snažily zákaznici vyhovět s její reklamací, k čemuž díky dodavateli (zastoupení výrobce) došlo. Jediná tahanice vznikla kvůli ceně za zpáteční přepravu poškozeného zboží. Tudíž, ačkoliv jsme si byli jisti, že si uvedené poškození zákazník způsobil sám - bylo mu vyhověno (i přes jeho výhrůžky a urážky - viz. recenze výše). Pokud si zákaznice tuto naši reakci přečte, dovolujeme si ji upozornit, že pokud bude její systém nesmyslného (její reklamace byla vyřízena zcela v její prospěch) urážení a pomlouvání "pan Vojta zřejmě ani základní vzdělání (neuvěřitelné hrubky)" pokračovat, bude naše společnost nucena podniknout patřičné právní kroky ke zjednání nápravy. Ostatní zákazníky můžeme ubezpečit, že si kvůli 11.000 (viz. výše) opravdu po letech provozování e-shopu (jsme na trhu jako e-shop přes 10. let) nebudeme dělat ostudu a zbytečné komplikace. Provoz e-shopu je již tak sám o sobě velmi časově a technicky náročný.

  • 80 %

    • námi vybrané zboží sice nakonec neměli, ale oceňuji, že informaci poslali do druhého dne a peníze vrátili také obratem
    • mohli by mít aktuálnější nabídku zboží (a ne dodatečně napsat, že nabízené zboží se již ani nevyrábí)

    Prostě tak asi normální.

    Reakce obchodu www.superelektro.cz

    Dobrý den.Děkujeme za Vaši recenzi.Bohužel tato situace opravdu nastala. Problémem je nedostatečná technická podpora ze strany velkoobchodu - pro znalé problematiky: dodavatel nám v současné době neposkytuje tzv. datovou větu (její pomocí se maže staré zboží, přidává nové, upravuje se aktuální dostupnost i cena zboží). Za tuto stuaci se Všem zákazníkům, kteří u nás objednali již nedostupné zboží omlouváme. Situaci u více než 13.000 položek řešíme smazáním položky ihned po zjištění její neaktuálni dostupnosti.

  • 90 %

    • Super komunikace.Dodané zboží zcela v pořádku.Měl jsem strach z dodání českou poštou, ale zabalily to perfektně.Platil jsem převodem předem,takže to bylo riziko.Ale obavy se mi nepotvrdily, zboží došlo do 10. dní.
    • Původní termín dodání byl kratší (týden).
    • Čekal jsem o dva dny déle, což se dálo přežít, ale to je spíš chyba pošty.

    Spokojenost a hlavně lidské jednání.U velkých eshopu si občas připadám jak kus hovězího....., tady mi poradily a komunikovaly jako lidi.

    Reakce obchodu www.superelektro.cz

    Dobrý den.Děkujeme za Vaši recenzi.Snažíme se vždy dodat zboží co nejdříve.I pro nás je delší vyřizovaní objednávky zatěžující, proto se snažíme dodat zboží co nejrychleji. V případě, že zákazník na zboží spěchá - snažíme se najít alternativní, rychlejší způsob dodání.

  • 20 %

    • - přehledné stránky E-shopu
    • - dobré ceny nabízeného zboží
    • - bohatý sortiment
    • - a potom už jen zklamání
    • - nabízené zboží není na skladě ( a prý už ani nebude)
    • - dodací doba 2-3 pracovní dny se protáhne na 2 týdny
    • - zaplatíte do 24 hodin (1den), zrušíte smlouvu a peníze
    • nemáte ani za 14 dní
    • - ochota s vámi jednat -" jsem jen zaměstnanec "

    V době ekonomické krize by si podnikatel měl asi zákazníka předcházet, ne z něho dělat V . la.
    Doporučuji všem, kdo nabízené zboží v dobré ceně potřebují co nejdříve - neuvidíte v dohledné době ani zboží, ani své peníze. Snad jsem jen druhá výjimka v těchto recenzích !
    Už nikdy více tento obchod, podobné zboží dnes nabízí nepřeberné množství jiných, zodpovědnějších obchodníků.

  • 90 %

    • Vse ok.Rychlost dodani-meli napsano skladem a opravdu poslali jeste v den objednani.Zbozi prislo skvele zabalene,prezilo by i mistrovstvi sveta ve fotbale :).
    • naprosto nic.Vsechno na 1 !!!!

    maximalni spokojenost.Muzu vsem doporucit!!!!!!!!!!!!!!

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • 10 %

    • cena
    • kvalita zboží
    • způsob jednání
    • nereagování při reklamaci
    • snaha okrást zákazníka
    • personální obsazení
    • protizákonné jednání

    Nakoupil jsem zde z důvodu nízké ceny, což byla velká chyba. Zkušenost s tímto obchodem je naprosto děsná. Zboží je sice levné, ale velmi pravděpodobně vám přijde poškozené a najednou s vámi lidé ze Superelektro.cz přestanou komunikovat..Abych to shrnul, tento obchod bych nedoporučil asi ani úhlavnímu nepříteli. Naprostá katastrofa. Rozhodně si radši připlaťte, vyhnete se tak nesmyslnému několikaměsíčnímu přetahování, kde je od samého počátku cítit jasná snaha lidí z tohoto obchodu vás okrást.

  • 80 %

    • -hned zavolali a řekli termín do kdy bude na skaldě
    • -v den kdy to dostali na sklad, tak mi opět zavolali, že si to můžu vyzvednout
    • -super jednání
    • -výrobek na prodejně předvedli
    • zatím nic

    se zbožím jsem spokojený