Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pozor až budete vracet zboží do 14 dnů! Strhnou vám peníze za to, že v krabici něco chybí (nějaký obal) i přesto, že vy jste dodaly všechny obaly co jste v krabici měly. A to se jim vyplatí, když strhnou stovku každému!

  • Koupil jsem zde sluchatka a poté je chtěl vrátit, všechno proběhlo v pořádku, působí na mě seriózně :)

  • Mám podobnou negativní zkušenost jako p. Miksche. U mne též proběhlo nezaplacení přepravních nákladů dle § 1832 odst. 2) zákona č. 89/2012 Sb. Nakonec ve stádiu pokusu ,ale to se v recenzích počítá !!! Už jen ta drzost, že zákazník musí podobné pokusy trpět a bojovat o poštovné.
    Původně jsem jim chtěl poštovné za vrácení zboží k nim odpustit,ale pokusili se sebrat i poštovné za cestu zboží ke mě a to už je vrchol.

  • suntech: Vaše vyjádření není pravdivé!
    Zboží jsem objednal 12.5.2016 , odesláno bylo 13.5.2016 a bylo doručeno 16.5.2016 ve 14 denní lhůtě jsem zboží vrátil. Zboží bylo odesláno 24.5.2016 a 26.5.2016 jste jej převzaly. Přestože ve 14 denní lhůtě není nutné uvádět důvod upozornil jsem vaší společnost, že zaslané zboží není funkční. Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dení lhůtě jsem oznámil emailem a pan jednatel mi na email odpověděl. Avšak od obdržení zboží se již neměla společnost suntech.cz k uhradě zboží proto bylo posláno 11 emailů na které jste zaslali 8 emalů ve kterých jste zkoušeli všechny podvodné praktiky jak se vyhnout placení. Největší drzost je však vyjádření "Navrhuji tedy pro urovnání sporu. Doplatíme Vám nárokovanou částku, Vy necháte v diskusi na Heurece odstranit svůj příspěvek." Citace emailu, jednatele společnosti.
    Tato firma nerespektuje zákony a domnívá se, že je nemusí dodržovat. K zaplacení došlo až poté co pohledávku převzala právnická firma.
    Když si prohlédnu historii příspěvků domnívám, se, že nejde o prví případ, kdy se firma brání zaplacení.
    Moje zkušenost z toto společností je velmi špatná, o kvalitu zaslaného zboží se vůbec nezajímají, dodržování zákonů jim také nic neříká.
    Když bude mít zákazník štěstí a dostane funkční zboží je všechno v pořádku, horor nastane když se rozhodné zboží ve 14 lhůtě vrátit pak má smůlu.

  • Miksche: Tak zaprvé. Zboží jste objednal 12. května v 00:38. Tentýž den byla v 11:37 vystavena faktura na 283Kč a zboží bylo ve 12:45 odesláno ČP na dobírku. 27. května se nám zboží vrátilo s tím, že je nefunkční. Kolega ho otestoval a závada se neprojevila. Zboží šlo tedy zpátky na sklad. Celá tato záležitost byla uzavřena tentýž den. Stejně jako byl tentýž den, tedy 27. května vystaven dobropis na 283Kč, které Vám byly zaslány zpět na účet u RB. Zrovna tak existuje jen jediný email, který od Vás přišel, a to ten, kde oznamujete, že odstupujete od smlouvy.

  • Celkem velmi neseriózní společnost, zboží co jsem dostal, bylo nefunkční. Rozhodl jsem se tedy o vrácení ve 14 denní době a v dobré víře jsem uvedl, že zboží, které zaslaly je nefunkční.
    Místo odstoupení od smlouvy, kterou jsem zaslal, začala firma řešit reklamaci, a co mám já špatně a oznámila mi, že výrobek je v pořádku a dávají ho k dalšímu prodeji. Přestože výrobek byl 100% vadný a já popsal i jak to mohou ověřit firma si stála za svým, no chudák další zákazník když je mu bude dodán vědomě špatný výrobek.
    Na respektování zákona o vracení nákladů na dopravu rovnou zapomeňte tím se firma zjevně neřídí, i když během marných emailů, že neřeším reklamaci ale odstoupení od smlouvy a mají povinnost vrátit náklady spojené s dopravou na tyto emaily nikdy nereagovali a vždy odpovídali na něco jiného.

  • Založime si int. obchod, budou prachy! Ok super napad, nebudu muset nic dělat.
    Hele, ono to moc nenese, potřebuju pomoc, stejnak doma nic nedělaš. Hm, OK, ušetřime, bude vic peněz :)
    Hele oni mě ty zakaznici furt otravujou, sou to tupci, nemám čas s nima furt bavit. Njn, sou to ...... vydrž, hlavně když platěj, jinak ať nam políbí záda.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Tento příspěvek je reakcí na níže uvedenou mojí kritiku ohledně reklamace.
    Pár dní po zveřejnění recenze mi opravdu přišlo poštovné, které mi obchod dlužil. (přišlo cca po 4 měsících)

    Dne 3.12.2015 přišel email od jednatele firmy (následuje kopie emailu - ano opravdu tam chybí háčky a čárky)
    Dobrý den pane *****,
    objevil jsem dnes Vasi říjnovou recenzi na Heurece v souvislosti s Vasi neposkojenosti při vyrizovani reklamace.
    Chtel bych se Vam timto omluvit za jednani mého podřízeného, který u nas i kvůli jinym neshodam konci a rad bych zalezitos s Vami urovnal.

    Co jsem se dival, dlužíme Vam skutecne nejake postovné. Mohl bych Vas požádat o odstraneni te recenze s tim, ze bychom Vam srovnali vse co Vam dlužíme?

    Predem dekuji za Vasi odpověď.

    S pozdravem,
    Petr PLÍHAL
    jednatel

    Odpověděl jsem, že poštovné bylo zaplaceno a podivoval jsem se nad tím, jestli je normální požadovat po mě smazání recenze tím, že mi zaplatí to, co mi dluží.
    Nakonec jsem pana Plíhala požádal o vystavení správně napsaných reklamačních protokolů, protože ty, které mám, jsou napsané špatně - viz příspěvek níže.
    Vzhledem k tomu, že uplynuly 2 týdny a bez odezvy zveřejňuji zde tento příspěvek.
    Na rovinu - chybějících 100Kč za poštovné mě moc netrápí, štval mě přístup reklamačního technika a doufal jsem, že pan jednatel ho napraví.
    Zřejmě nejsem jediný, komu se pan Plíhal ozval, několik kritik již zde bylo smazáno.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • SUNTECH.cz? V pohodě do okamžiku kdy potřebujete něco reklamovat. V mém případě Samsung S4 Active - 3 reklamace. 2 uznané, 3. reklamace - ten samý problém a najednou telefon funguje, ale reklamace neuznaná.

    Při pokusu o proplacení poštovné mi bylo proplaceno pouze jedno. Při upozornění na to, že chybí proplatit druhý doklad velice nepříjemné reakce, výmluvy na servis, apod. Nakonec mi reklamační úředník uprostřed hovoru položil telefon.

    Raději u nich nic nekupovat!

    1. reklamace (ještě podle starého zákoníku)- přišel úplně nový telefon. V protokolu bylo napsané, že byla provedena oprava - výměna SWAP jednotky. Po zjišťování na internetu jsem dospěl k tomu, že to znamená výměnu za jiný telefon. Při požadavku na to aby to bylo v protokolu napsané normálně, tedy že nebyla provedena oprava, ale výměna mi klidně napsali že u tohoto typu výměnu neplatí, že mi začíná běžet nová záruka. Což si přímo odporuje s tehdejším zákonem.

  • Suntech.cz? Velice nespolehlivý obchod!!!

    26.3. jsem provedl objednávku se třemi produkty z jichž jeden měl dostupnost do 4 dnů, ostatní prý skladem. Dvanáct dní se nic nedělo a u jedné položky objednávky stále uváděli "objednáváme" (původně byla skladem). Tak jsem jim napsal, mail jak to vypadá s mojí objednávkou. Odpověděli stroze "O problemu vime a objednavku Vam celou zítra odesíláme". Jenže se další týden nic nedělo. Zboží jsem objednal v jiném e-shopu a přišlo mi do 4 dnů.
    Bohužel v objednávkovém formuláře suntechu je nenápadné zaškrtávátko "Přeji si hodnotit nákup na Heureka.cz" a pokud si ho nevšimnete, tak se připravíte stejně jako já napsat jim "krásnou" rezcenzi zde na Heurece :-(

    Takže pro mě jasné: Suntech.cz - NIKDY VÍCE!!!

  • Velicé špatná komunikace s obchodem Suntech. Zhruba před týdnem jsem si objednal kabel který na skladě byl ale do dnešního dne nepřišel, přišel mi jen e-mail že byl odeslán. Zajímavý že televize kterou jsem si objednal u jiný konkurenční firmy přišla hned druhý den ale u firmy Suntech je i obyčejný kabel problém. Je to jedna z nejhorších zkušeností kterou jsem na internetovém obchodě zažil, proto opravdu nedoporučuji a příště rozhodně objednám jinde. Jinak co nejdříve napíšu negativní recenzi abych upozornil ostatní nakupující a tomuto obchodu se vyhýbali obloukem.

  • V pondělí jsem objednal kryt na mobil,přišel mi mail že objednávka je přijatá, od té doby nic,neodpověděli mi ani na mail,nějak to nechápu!Tak nevím co si o tom myslet...

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Týden vyřízují objednávku, kterou mají skladem do 1 dne, žádná jejich odezva, velice nesolidní jednání. Nakupuji přes internet již několik let, ale tohle je jedna z nejhorších zkušeností. Tenhle obchod určitě nedoporučuji.

  • Sebastián Vadas: Dobrý den pane Sebastiáne, je mi líto chyby naší pracovnice. Skutečně došlo k chybě při zadání Vaší objednávky. Každopádně nemějte nám za zlé adekvátní reakci Vašemu jednání, které nazýváte drzým. Reakce kolegyně byla adekvátní Vašemu "milému" jednání.

    Jistě se Vám pomluvou zde ulevilo a počítač Vám slouží k plné spokojenosti.

  • Radek Platoš: Děkujeme pane Platoši za hodnocení. Ve Vašem případě, bohužel došlo k záměně již u našeho dodavatele. V objemu objednávek, které za dne odbavíme jsme bohužel včas tuto chybu neodhalili. Za chybu se Vám upřímně omlouvám.