Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • 666
    • komunikace
    • reklamace
    • chování
    • majitel je dement
    • jó je to dement.
    • ale totální dement....

    Já ale nejsem pan kadlec :D si porovnej IP adresy chytraku a zjistis ze jsem upe nekdo jinej :))) von i ten styl psani je upe jinej :)

    Reakce obchodu Store4you

    Pane Kadlec, pokud se ani neumíte představit a píšete po cizími jmény, jen nám potvrzujete vaše hulvátské chování.
    Pokud o někom píšete veřejně takové nařčení, lze to považovat za cílenou pomluvu. Nejdříve si ověřte veškeré skutečnosti. Telefon vám nikdo brát nebude díky vašemu chování, není s vámi již co řešit.

  • 10 %

    • Nic
    • Obchod nekomunikuje.
    • Zbozi nema skladem.
    • Majtel je amater, kterej drive mozna prodaval zbozi ze stanku ...

    Nikdy tu nic nekupujte ...

    Reakce obchodu Store4you

    1. Komunikujeme - jen je dobré si přečíst pracovní dobu a telefonovat během ní.

    2. Zboží je skladem.

    3. Majitel má více aktivit a obchod má více zaměstnanců se svou strukturou a pracovními pozicemi

    Pokud se podíváme na informace, tak z vaší strany je asi v pořádku někoho nazývat dementem. Pokud se chováte jako hulvát, pak nevíme co očekaváte pane Kadlec.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace!

    První a poslední nákup zde. Zboží zaplaceno předem 10.12.2015 dodnes nemám. Česká pošta zásilku ztratila, což se může stát, nicméně reklamovat může pouze odesílatel tedy eShop. EShop v období 15.12.2015-04.01.2016 uzavřen tudíž nikdo neodpovídá na emaily a nebere telefon abychom tuto situaci vyřešili. Dnes jsem doufala, že se konečně dovolam - omyl! Opět informace že zavřeno až do 15.01.2015!!! Neuvěřitelné, ani se neobtěžovali mě kontaktovat či vrátit peníze. Na závěr dodam, že kdybych věděla, že bude eShop od 15.12.2015 uzavřen, vubec bych zde zbozi neobjednala, ale tato informace nebyla na hlavní stránce vůbec uvedena! zjistila jsem to až v okamžiku, kdy jsem se snažila někam dovolat - v zalozce kontakty malá poznámka zavřeno. Nemám ani vánoční dárek ani peníze. NEDOPORUCUJI!!!

    Reakce obchodu Store4you

    Vážená paní. Že nemáte vaši zásilku, o tom nemáme žádnou informaci. Stačí zaslat e-mail a problém je ihned řešen.O ztracených zásilkách nás ČP neinformuje. Pokud by jste nám zaslala e-mail na [email protected], mohl být problém již dávno vyřešen!! A 15.12 vždy uzavíráme objednávky a to proto, aby byli včas DORUČENY. A v době od 15.12 jsme sledovali e-maily pro případný problém - vaše objednávka byla odeslána 10.12 a od té doby od vás žádný e-mail.Nebudeme slibovat doručení, když víme jak fungují přepravci v období vánoc. Za to, že ČP ztratí vaši zásilku my opravdu odpovědnost neneseme - vaši zásilku samozřejmě budeme řešit s OZ pošty.
    Momentálně probíhají inventury a roční uzávěrka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • -Zboží označeno skladem ale dodací lhůta více jak týden
    • -V informacích ohledně přepravy nabídka možnosti vyzvednutí HeurekaPoint, ale v objednávce se tato možnost nezobrazila.

    Jestliže je někde zboží označeno skladem(14.12.), pak očekávám, že zboží po obdržení platby(dle banky 15.12., vašeho sytému 16.12.) bude v řádu několika dní odesláno(22.12.). Taktéž, pokud mi přijde mail(20.12.) s podacím číslem zásilky 2 dny předem než byla zásilka předána vůbec do přepravy(22.12.) je trochu tragikomické... asi aby zákazník doufal v poslání, ale fakticky vidí, že přepravce za to nemůže a chyba je nejspíše jinde. Nemusel jsem dávat negativní recenzi kdyby alespoň někdo zvedl telefon nebo napsal mail, že zboží není skladem, ale bude za více než týden. Pak bych to přešel bez jakékoliv připomínky - to se prostě stává, ale mlčet a doufat, že se s tím zákazník srovná? To není vhodný přístup v době, kdy řada e-shopů je schopna dodat objednávky do 2 dnů případně informovat zákazníka jak se věci mají. Tak snad si tento nedostatek v komunikaci a přístupu uvědomí a do budoucna se stanou dobrým obchodem, ke kterým jako zákazník budu mít důvěru a třeba se i s dalším nákupem opět vrátím.

    Reakce obchodu Store4you

    Objednal jste 2 ks bitů - skladem byl 1 ks o čemž jste byl informován e-mailem. Další jsme věděli že obdržíme, objednávku zabalili tedy komplet a odeslali 20.12 tak jak vám byl odeslán e-mail se sledovacím číslem. Co se děje se zásilkou dál v rukou ČP nesledujeme, spíše jen namátkově. Bohužel u některých zásilek ČP víme, že stále nejsou doručeny a evidujeme 2 ztracené zásilky. HeurékaPoint se vám nemohl nikde zobrazit, tato možnost byla stažena kvůli spolehlivosti v doručování. Ano, připouštíme drobné zmatky v době vánočního vytížení a mrzí nás, že ve vašem případě chyb bylo více. Podle historie e-mailů a pohybu vaší objednávky všechny informace byli odeslány standardně - objednávka evidována, objednávka přijata, informace o 1Ks skladem, objednávka uhrazena - páruje automat, objednávka odeslána - včetně sledovacího čísla. Dodání až 23.12 ze strany ČP je zoufalé a zásilku budeme z důvodu pozdního dodání reklamovat. Veškeré informace o objednávce odcházeli v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Nevím

    Značkové zboží.

    Reakce obchodu Store4you

    Děkujeme za vaše hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nemusím lítat po obchodech a objednám si to z domu.

    Reakce obchodu Store4you

    Děkujeme za vaše hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost, kvalita
    • nevím o žádných

    doporučuji

    Reakce obchodu Store4you

    Děkujeme za vaše hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široký sortiment
    • Přehledné stránky
    • Některé produkty za velmi výhodnou cenu oproti jiným obchodům
    • Velmi dobře zabalené veškeré zboží před případným poškozením při přepravě (byly obavy z možného poničení dárkové krabice apod.)
    • Nevím o žádných závažných.
    • Jen možná menší drobnost při objednávce - do košíku jde vložit i produkt, který je "na dotaz", avšak objednávku s ním vytvořit nelze. Snad by bylo lepší, kdyby ani do košíku nešel vložit, aby zákazník následně nebyl nucen znovu procházet případné alternativy produktu, když už si jednou vybral.

    Nemám důvod proč obchod nedoporučit. Zboží dorazilo na pohled v pořádku (případná funkčnost se ověří po Vánocích, ale to by byl spíše problém samotného produktu).

    Reakce obchodu Store4you

    Děkujeme za hodnocení a podnět ke zlepšení práce s produkty s dostupností "na dotaz".

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše jak má být.Skvělá komunikace,rychlost,ceny.

    Reakce obchodu Store4you

    Děkujeme za vaše hodnocení.

    • Udávají mylné informace o zboží.
    • Nikdo nebere telefon abych zjistila proč lidem lžou.

    Tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Store4you

    Vážená paní Mrnková, neudáváme mylné informace. Informace o zboží pochází z informací od výrobce - s vámi zakoupeným mlékovarem neregistrujeme problémy. Pokud
    by nám některý zákazník poslal upozornění na mylný popis zboží, ověříme ho a opravíme. Není pravdou, že nebereme telefony (stát se může i bohužel to). Pokud je problém, je dostatek možností nás kontaktovat - na 3 e-maily a vzkaz přes chat přímo na webu. mimo to z našeho e-mailu vám chodí informace k objednávce a poslat e-mail s dotazem není snad tak složité. Objednávka a doručení bylo rychlé a v pořádku. Pokud je problém s výrobkem, tak nás kontaktujte např. na [email protected], což zatím nikomu nečinilo problém. Veškeré záležitosti řešíme v pořádku a bez problémů. A mimochodem, do dnešního dne od vás žádná informace nepřišla!

    DNES JSME OVĚŘOVALI VAŠI INFORMACI, ŽE VÁMI ZAKOUPENÝ MLÉKOVAR RENBERG RB-2401 NENÍ NA INDUKCI - MLÉKOVAR TESTOVÁN NA INDUKCI MORA A MLÉKOVAR NAPROTO NORMÁLNĚ NA INDUKCI FUNKČNÍ. CHYBA JE TEDY JINDE A VAŠE NAŘČENÍ ZCELA MYLNÉ.

    Následně jsme vám zaslali video námi natočené, kde ukazujeme jasnou funkčnost na indukční desce PHILCO.
    Vaše reakce žádná, mimo vaše nepříjemné e-maily.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Našla jsem za příjemnou cenu to, co jinde neměli.

    Široká nabídka.
    Levné.
    Rychle vyřízeno.
    Doporučila bych ostatním.

    Reakce obchodu Store4you

    Děkujeme za vaše hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Se vším jsem byl spokojený.
    • O žádných nevím.

    Vřele doporučuji ostatním.

    Reakce obchodu Store4you

    Děkujeme za vaše hodnocení a moc nás těší vaše spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Hezké zboží
    • dobré ceny
    • skvělá komunikace
    • spolehlivost

    Moc super přístup !! Objednala jsem si tašku na notebook , bohužel byla poškozená a poslední kus. Obchod se zachoval moc hezky, vrátili mi peníze ihned na účet a nabídli mi jiné zboží s poštovným zdarma a ještě skvělou cenou za tašku ! moooc doporučuji .. Opravdu vám moc děkuji až budu zase něco shánět, určitě se obrátím na váš obchod.

    Reakce obchodu Store4you

    Děkujeme vám za hodnocení. Jsme rádi, že v tomto případě i tato naše práce je zmíněna, což nebývá často.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Cena
    • Pěkné albumy
    • Příjemné ceny poštovného
    • Nepřehledné stránky
    • Menší výběr

    Na těchto stránkách by mě nenapadlo, že se prodávají fotoalbumy. Našla jsem tuto možnost přez vyhledávač. Strányk jsou takové nepřehledné, protože je tam opravdu široké spektrum zboží. Já hodnotím pouze fotoalbumy. Je to můj druhý nákup. První nákup proběhl hladce. Široký výběr alb, že jsem ani nevěděla, které si vyberu. Po druhé to bylo horší. Nabídka značně menší. I tak se tam pořád najdou pěkné albumy. Ale už mají prostě menší výběr

    Reakce obchodu Store4you

    Děkujeme za hodnocení. Na stránkách pracujeme. Šíře sortimentu na webu je podle aktuální dostupnosti. Nedostupné produkty jsou skryté pro návštěvníka.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Naprostá spokojenost :)

    Reakce obchodu Store4you

    Děkujeme vám za hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, přehlednost stránek
    • více odběrných míst

    velmi dobré služby

    Reakce obchodu Store4you

    Děkujeme za vaše hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • V obchodě jsem nakupoval protože jsem
    • toto zboží našel u vás jako první.
    • obchodě jsem nakupoval protože jsem

    Našel jsem náš obchod jako první.
    Jsem velice spokojen s nákupem.
    Obchod doporučuji známým.
    Rychlost dodávky a nákup zboží které
    jinde není k nákupu.

    Reakce obchodu Store4you

    Děkujeme moc za vaše hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • - Cena
    • - Možnost platby kartou
    • - Rychlá doprava
    • - Šílené webové stránky

    S obchodem jsem velmi spokojen , po objednání a platbě zboží dorazilo za dva dny .
    Jediné co mi opravdu vadí jsou webové stránky , jsou nepřehledné a opravdu ošklivé ( navíc platbu kartou jsem musel provádět vícekrát, protože stránky pořád vyhazovali chybu a né mě pustit k platbě)

    Reakce obchodu Store4you

    Děkujeme za vaše hodnocení. Podle výsledků vašeho pohybu na webu jste přišel z Heuréky přímo na vámi koupený produkt, vložil do košíku a platbu kartou prováděl 2 x. Na webu jste se do jiných kategorií nepodíval a tak nevíme co je podle vás nepřehledné, web za ošklivý rozhodně nepovažujeme - nikdy náš web nebude jako svítící různobarevný kabaret plný nesmyslných bannerů atp. Pravdou je, že přepracováváme strom kategorií a přesouváme produkty podle jiného řazení a občas to zatím může být matoucí. Jinak pokud hledáte konkrétní věc, máme opravdu dobře viditelné pole pro vyhledávání na našem webu. U platby kartou je nutné si přečíst a dodržet postup v posledním kroku objednávky tj. počkat na automatické přesměrování na platební bránu a pokud se nepřesměruje do 30 vteřin, pak teprve kliknout na "pokračovat" pro přesměrování. Pokud nepočkáte a ihned odkliknete - platba se přeruší. U těchto kroků monitorujeme chybová hlášení a problémů je minimum, platby probíhají hladce napoprvé - tedy pokud je na kartě povolena platba pře internet. Doprava byla rychlá díky vašemu výběru PPL, kde nemáme žádné problémy a doručenost je na 99.9% zásilek.
    V případě potřeby je možné nám nechat vzkaz na online chatu a nebo poslat dotaz e-mailem - odpověď obdržíte co nejdříve.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Levná doprava drobností, dopisní obálka.
    • Rychlost zasílání, komunikace.

    Koupí tady nic nezkazíte, ale půjde nakoupit lépe i jinde.

    Reakce obchodu Store4you

    Děkujeme za hodnocení. Nevíme jakou komunikaci u vaší objednávky jste si představoval, v každém kroku vám odcházela standardně sms a e-mail co se s objednávkou děje. Hlavním bodem pokud jde o rychlost objednávky je vámi zvolená platba převodem. Tady záleží kdy objednávku uhradíte, zboží posíláme až po spárování platby. Pokud to vezmeme podle historie vaší objednávky :

    1) objednáno 24.06.2015 ve 22:37 hod. a automatický e-mail a sms vám byl zaslán. Objednávka byla samozřejmě zpracována druhý den 25.6 během dne.

    2) Tzn. sms a e-mail o přijetí objednávky vám byla pracovníkem odeslána 25.6. V obou e-mailech jsou vždy přesné informace k platbě.

    3) Objednávka připravena k odeslání a čekáme na vaši platbu.

    4) Vaše platba byla systémem spárována v pátek 26.6. pozdě odpoledne a systém ji ohlásil jako uhrazenou. V sobotu a neděli samozřejmě přepravci nesváží objednávky.
    Objednávka tedy odeslána hned v pondělí ráno.

    Komunikace o objednávce tedy standardní, další požadavky jste neměl. Nemyslíme si, že k objednávce drobných 7 Ks imbusových klíčků je nutné zákazníka 3 x denně volat pokud není nějaký jiný problém.

    U platby převodem je vždy nutné počítat s prodlevou v odeslání. Odeslání je závislé na platbě zákazníka a někdy čekáme na platbu i týden a pak se samozřejmě natahuje i doba dodání, což se navíc projevuje v celkovém času dodáni na Heuréce které pak neodpovídá skutečnosti.