Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    Takový to když uděláte objednavku 13.9 a 23.10 vam přijde e-mail s tím ze jedna položka není skladem a ze je vyprodana

  • Na stránkách mají zboží skladem, když jsem po 10 dnech urgovala, mi bylo řečeno, že zboží není skladem a určitě přijde do 14 dnů. Dnes je to 21 dní od objednávky a zaplacení a zboží stále nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pozdní dodání
    • Špatná komunikace
    • Rozbité balení

    Zboží mi přišlo měsíc od objednání objednávka 13.9 a balík přišel 22.10., týden jsem musela řešit dopravu jelikož společnost Špuntík nedodala podle dopravce kompletní informace . Dvakrát mi bylo po telefonu řečeno, že se mi kolegyně, která má na starosti můj problém ozve ani jednou se tak nestalo. Po tom co balík dorazil zboží uvnitř bylo poškozené. Jsem velmi zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží jsem objednala a zaplatila před měsícem a stále mi nic nedorazilo. Paní na telefonu mi 3x řekla, že se čeká na dodání jedné položky a víc nic.
  • Doporučuje obchod

    40 %

    Doteď jsem s obchodem neměla špatné zkušenosti, proto jsem dala "doporučuji, ale nyní mě zklamalo, že mnou objednana dětská autosedacka ani po měsíci od objednávky není k dispozici.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Na zboží jsem čekala měsíc, až po opakovaných urgencích konečně dorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez komunikace,dlouhá doba a čekání, zmatené faktury nakonec jsem objednávku zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic nepřišlo a nikdo neodpovídá na e-maily.

    • Sice pisi ze to maji skladem, ale haji se tim ze na to maji 14tidenni lhutu. Nerozumim.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi pomalé emailové reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nereagují na emaily
    • nedodržují termíny dodání
    • na infolince Vám s ničím nepomůžou - pouze tam slovensky mluvící brigádníci zvedají telefony a nemají žádnou pravomoc, nedokáží nic zjistit a ani se Vám neomluví za způsobené problémy
    • neposílají u objednávky fakturu - není to proti zákonům ČR?
    • žádný email o stavu objednávky - musíte sami proaktivně volat na jejich infolinku, kde stejně nic nezjistí a řeknou Vám pouze obecné informace
    • podle slov z infolinky posílá emaily kolegyně ručně, občas zapomene, občas něco přehlédne, tak je možné, že se zpráva pro mne zatoulala :D Vůbec jí nezávidím psát stovky/tisíce emailů ručně. To pak není divu, že tam v tom mají takový bor*el.

    Lze jen velmi těžko popsat slušnými slovy zkušenost s tímto e-shopem. Byla to má první a rozhodně poslední zkušenost s obchodem Špuntík.cz, který spadá pod Feedo.cz (pod to spadá i Babiez.cz a Kasparek-baby.cz).
    V době objednání bylo u zboží uvedeno "dodání do 3 dnů". Po 3 pracovních dnech bez žádné zprávy jsem se dozvěděl, že zásilka by měla být standardně dodána do 14 dní. Po 18 pracovních dnech a žádné reakce z obchodu jsem podle instrukcí z infolinky napsal email pro stornování objednávky a navrácení peněz a po dalších 2 dnech mi přišla zpráva, že je objednávka připravena k vyzvednutí - jakoby si obchod se svými zákazníky žertoval.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nepřišlo žádné potvrzení o tom, že je to zaplacené
    • Nepřišlo ani že se na objednávce pracuje
    • A nepřišlo ani že je to nachystané pro přepravce
    • Po 14ti dnech od zaplacení mi teprve přišel email od samotného dopravce. Od špuntíku ani čárka (Ani ve spamu) přišel pouze prvni vygenerovaný emeil o přijetí objednavky.

    Sem zvědavá co vlastně přijde. Platbu předem už nikdy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Aktuálně žádná, před několika měsíci spokojenost s nákupy, bohužel teď žádná!

    Nedoporučuji! Neplatit zde předem! Zboží bylo skladem, tak jsem koupila a zaplatila online. Po několika dnech nic, zkontrovala jsem účet na stránkách, část zboží najednou nebyla skladem. Volala jsem třikrát na infolinku, že zboží bude dnes nebo zítra. Čekám další týden, nic. Po 3 týdnech volám, že chci zrušit objednávku, že jídelní židličku už 7 měsíční dítě potřebuje! Bylo mi řečeno, napište email. Mezitím mi přišla židlička z jiného eshopu, najednou naskladneno na Špuntiku, po pár dnech odpověď na email, že údajně zboží dnes předali přepravci, že se omlouvají, že mají hodně emailů bla bla bla. Budu doufat, že vrátí ze slušnosti peníze! (Podle toho, jak to tady čtu..). Údajně se dá požádat případně přímo banku o navrácení, když predlozite nějaký důkaz (email).

  • 20 %

    • NIC!!!
    • Komunikace ze strany obchodu na bodu mrazu
    • Stále stejné výmluvy jako v předchozích recenzích
    • Nedodržení termínu pro naskladnění

    Kočárek objednaný před 25 dny, na internetu bylo uvedeno 1ks skladem. Zaplatila jsem on-line platbou, měli tedy peníze ihned. Volala jsem během 14 dnů 2x, jelikož Vás e-shop ani neinformuje, že kočárek skladem nemají. Po uplynutí této doby se suše ,,omluví” a začnou slibovat - zítra se Vám ozvou ze skladu / informaci předám a budeme Vás informovat / budu urgovat dodání kočárků / bla bla bla. Po 25 dnech, kdy se nebyli schopni vymáčknout, kdy kočárek naskladní, jsme objednávku raději stornovali a čekáme na vrácení peněz. Údajně na to mají opět 14 dní, tak budu doufat, že ne tak dlouhých jako u naskladnění zboží.
    To, že se na mail ani neobtěžují odepsat, snad ani nemusím psát.
    VÝRAZNĚ NEDOPORUČUJI!!!

  • Dobrý den, objednala jsem si jídelní židličku pro svého syna, zaplatila jsem on-line platební kartou a stále zboží nemám. Dvakrát jsem volala na zákaznické centrum, poprvé mi paní sdělila, že mám ještě počkat, podruhé se sama divila, že
    už je to tak dlouho. Proto mi řekla, že mou objednávku předá konkrétní paní a ta se mi e-mailem ozve. Do teď žádná odpověď. Už je to čtvrtý týden od objednání a nemám ani zboží, ani omluvný e-mail, či vrácené penízky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávka vyhotovena před téměř dvěma týdny, ale žádné info připravení, odeslání anebo jiný kontakt (třeba dopravce)
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Spatna komunikace
    • Neustale chyby v systemu

    Pri objednani byla nedostupna pouze jedna polozka. Po 14 dnech prisel email s tim,ze jsou nedostupne dve. Mail prisel den pred predpokladanym naskladnenim s rim,zda si preji pockat nebo zbozi nahradit. Den predem uz je trochu zbytecne ho posilat.

    Na prodejne nejsou schopni zkontrolovat stav objednavky, telefon nikdo nezveda a na maily odpovidaji pozde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka stale nedorazila. Takze nejsem moc spokojena, kdyz se sama musim ptat a zjistovat, kde je ma objednavka, bez upozorneni., ze to nemate. A ani kdy to dorazi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji, objednávku jsem potřebovala už mít ale i skoro po dvou týdnech nic nemam!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednáno lehátko do vany s daným motivem, dorazilo jiné, čistě bílé. Na email obchod nereagoval.