Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Ochotni, vstřícní, komunikativní, sehnali nesehnatelné :-)
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost doručení
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Dobrá cena, jenom dostupnost zboží 2-3 týdny mi nevyhovuje. Jinak nic negativního.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • dlouhé dodací lhůty 6-8 týdnů
    • chtějí zálohu na objednané zboží a zdůvodňují to tím, že nemají kamennou prodejnu, kde by případně neodebrané zboží prodali; jenže si neuvědomují, že zboží objednané přes internet lze do 14 dnů vrátit bez udání důvodu, takže v případě vrácení by jim stejně zboží zůstalo
    • pan majitel jen buzeruje zákazníky a otázka, co by si v případě zákonného vrácení zboží vymyslel, aby nemusel vracet peníze
    • že v současné době nemají kamennou prodejnu, není problém zákazníka a nevím, proč by kvůli tomu měl zákazník dělat něco jinak
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • náhradní díl byl rychle doručen
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super obchod, nakúpim tu znova. Široký výber sortimentu a vynikajúci popis tovarov.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Naprostá spokojenost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod nedoporučuji. Po objednání zboží mi po dvou dnech přišel email se strohou informací, že mám zaplatit zálohu s citací části obchodních podmínek. U zboží při objednávce o tom nebylo ani slovo. Volal jsem tedy na infolinku. Vzala to velmi nepříjemná paní, po které jsem chtěl vysvětlení a také se domluvit, jestli tedy ještě dává smysl platit za dobírku, když už jim tolik peněz pošlu předem. Paní ale nebyla vůbec připravená diskutovat. Jen na mě štěkla "to mám nařízené od vedení a jestli se vám to nelíbí, můžete objednávku stornovat". Ta paní pro mě reprezentuje celou firmu a takové firmě rozhodně nemám chuť posílat peníze.

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Vážený pane,

    u vašeho zboží se jednalo o produkt vyrobený na přání zákazníka (odstín moření dřeva). U takovýchto výrobků požadujeme zálohu na objednané zboží, o kterou jste byl na základě Obchodních podmínek naší společnosti požádán. Těžko se báníme vašemu nepravdivému nařčení že po vás kdosi štěkal a nechtěl diskutovat a necháváme to raději bez komentáře.
    Mrzí nás, že jste nebyl spokojen nicméně jsme přesvědčeni o oprávněnosti požadavku na platbu zálohy u nestandardního zboží a zboží vyrobeného na zakázku.

    zákaznický servis spisladce.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • fajn komunikace
    • super ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Místo 4 týdnů čekání na dodání, zboží přišlo po týdnu. Před doručením jsem byla telefonicky kontaktována, jestli mi nevadí dřívější příchod. Takhle si představuji služby.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • výborná cena
    • milá paní na info emailu
    • mají poměrně velké množství sortimentu skladem, což se promítá na rychlosti dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přehledný e-shop
    • Výhodné nabídky
    • Rychlá doba dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jednoduchost a rychlost dodání zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přestože u vybraného zboží byla uvedena informace o dodání do týdne, zboží stále ještě nebylo dodáno. Chválím však reakci na můj e-mailový dotaz, kdy jsem byla informována o možném dodání zboží až v příštím týdnu - takže uvidím, zda alespoň tato informace bude odpovídat skutečnosti. Z uvedeného důvodu mé hodnocení obchodu v níže uvedených bodech vyplývá ze současné situace.

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Mrzí nás, že se vaše objednávka opozdila o zhruba 10 dní. Prodloužená doba dodání zboží byla zapříčiněna skluzem našeho dodavtele ve výrobě. Za situaci se omlouváme.

    zákaznický servis spisladce.cz®

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Dobrá komunikace
    • Cena po slevě
    • Bohužel zboží nebylo skladem jak bylo uvedeno

    Příjemná komunikace, bohužel s drobným zaškobrtnutím s naskladněným zbožím. Přesto bych nakoupil znovu zde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Již 10dnů čekám na objednané zboží

    Reakce obchodu SpiSladce.cz

    Dobrý den,

    vaše reakce nás velmi mrzí. Je nám líto, že jste s našim obchodem nebyl spokojen. Objednávku jste učinil v sobotu 22.2.2020. Zboží, které bylo skladem bylo po zprocesování objednávky 28.2.2020 předáno přepravci. Zboží jste 4.3. 2020 (po 7 pracovních dnech) přijal na vaši adrese.

    Omlouváme se za komplikace

    S přáním hezkého dne

    zákaznický servis spisladce.cz

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velmi rychlé dodání od objednávky
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Na zboží jsem čekal od čtvrtka kdy jsem objednal až do úterý. Při zboží skladem bych očekával dřívější doručení.

    Chápu, že jsou Vánoce, ale kvalitnější komunikace se zákazníkem by neškodila. Komunikace se zákaznickou podporou není nejrychlejší ani nejpříjemnější.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • skvělé ceny
    • velmi pohodlné a kvalitní matrace
    • obchod komunikuje, což není automatické
    • doprava zdarma