Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Lituji, že jsem si nepřečetl diskuzi dříve. Dceři jsme v tomto obchodě zakoupili údajně NOVÝ Sony Xperia Z1.

    Prodejce ho má stále v nabídce. Po několika závadách, které se objevily, jsme chtěli tento týden mobil poslat na reklamaci. Ještě předtím jsem si však mobil prověřil přes jeho IMEI a zjistil jsem, že jsem se stal obětí sprostého podvodu.

    Mobil není ani náhodou nový, ale jedná se o mobil zřejmě z výkupu.

    Dle IMEI (v našem případě 354278061075812) lze snadno dohledat, že mobil byl někomu maloobchodně prodán v lednu 2015 a v lednu 2016 vypršela mezinárodní záruka. Ověřil jsem na více místech, např. zde (odkaz přímo na náš mobil):

    https://imei24.com/warranty_info/Sony/354278061075812/

    Všichni než pošlete mobil na reklamaci, prověřte si jeho IMEI. Já půjdu rovnou na policii.

  • Opravdu podivné. V mobilu jsem našla přes rok staré fotky. Folie neoriginální. Podávám podnět na ČOI a trestní oznámení za podvod. Navíc vzhledem ke stavu přístroje (neoriginální krabička, folie a příslušenství) si myslím že jde o porušení práva na ochrannou známku. Než přístroj zašleme na vrácení peněz, nechám si udělat znalecký posudek a v případě sporu ho budu chtít proplatit. Na podvodníky hrubá záplata.

  • Musím se také připojit k nespokojeným zákazníkům. Obchod prodává nekvalitní výrobky, na telefon Samsung Galaxy S4 jsem uplatnit tři reklamace (telefon poslám po třetí na rekalamaci koncem roku) a bohužel do dnešního dne jsem bez telefonu a bez peněz. Když telefon přijali přislíbili zaslání peněz na můj účet což se bohužel po více jak 6 měsících nepodařilo. Dal jsem tedy podmět ESC. (http://www.evropskyspotrebitel.cz/). V souvislosti s touto společností mi vznikli náklady nemalé náklady na odesílání zboží zpět na Slovensko.

    Přikládám č. obj. 8731, kdyby mě náhodou chtěli z eshopu kontaktovat.

  • http://reklamovat.cz/

  • Žádám také o zvážení společnosti heureka zda by měl být tento podvodný obchod na jejich stránkách

  • smartphonyeu: dobrý den vážená firmo , tak jsem podala podnět na slovenskou obchodní inspekci a také jsem napsala stížnost na dtest , na vaše stížnosti.cz , asi vás budou kontaktovat a znát vaše stanovisko , přeji pěkný den

  • smartphonyeu: poslala jsem vám tedy odstoupení od smlouvy po třetí reklamaci a podle zákona jsem měla nárok na odstoupeníod smlouvy , vy jste mi telefon poslali zpět a přitom ja chci odstoupit od smlouvy , proč jste ho poslali zpět ? budu o vašem postupu informovat českou i slovenskou obchodní inspekci , jste podvodná firma vůbec nedoporučuji nic u vašich firem nakupovat , to je známo že máte víc internetových firem pod různými jmény, podvodníci jste

  • smartphonyeu: poslala jsem vám zpravu v elektronické poště

  • smartphonyeu: poslala jsem to zpět na slovensko

  • Monika Ekmaerova: Dobrý den, pokial máte niejaký problem kontaktujte nas mailom ,alebo telefonicky , nakolko ste neuviedli o aku objednávku sa jedná nevieme nijako pomôcť ,

    Smartphony

  • jane: Dobrý den, moc se omlouvám, mail se musel prvním přihlášením aktivovat a to jsem neudělala. Omlouvám se i ostatním, kdo se mě snažili kontaktovat. Mail je již funkční. Nikol

  • Nikol: Psala jsem vám už 2 maily a nejdou mi doručit :-(
    Souhlasím s vaším názorem věc dále řešit. Prosím kontaktujte mě zde v diskuzi, nebo sem, dejte fungujici adresu mailu :(

  • smartphonyeu: no je to asi 10 minut co mi přišel telefon z opravy a - nefunguje, stejna porucha jako při první reklamaci , co mám dělat ? a taky nejde připojit k internetu vubec tam není nastavení , a nejde ani stáhnout , poradte mi jak mám postupovat , co mám dělat ? mám jít opět na poštu a poslat Vám zpět ? anebo nechcete mi vrátit peníze za telefon a já Vám ušetřím práci a telefon vhodím do elektroodpadu, poraďte prosím - pro Vaši i mou spokojenost , pro oboustrannou spokojenost , děkuji prosím a přeji pěkný den :)

  • smartphonyeu: no dobře ale asi to není příjemné během 9ti měsíců mít telefon na cestách 2 měsíce s tím že zřejmě to není konečný stav a mimo to poštovné na slovensko je asi 200 korun a to není malá částka , nabízela jsem že chci odstoupit od smlouvy(důvod více závad bod 1.5.6 všeobecných obchodních podmínek) ale Vám se to nelíbí i když zřejmě ten telefon nebude moc dobrý výrobek , v souhrnu tedy nejsem vůbec spokojena a pokud budu hledat nějakou koupi (čehokoliv) tak jsem velmi dobře poučena a už si dám pozor , přeji pěkný den a nebudu dále reagovat na Vaši reakci ,chtěla jsem hlavně upozornit ostatní Vaše možné zákazníky na možná úskali pokud si u Vás zakoupí výrobek , děkuji

  • Monika Ekmaerova: Dobrý den, pani my niesme výrobci elektroniky , sme obchod - predajca , bohužial elektronika sa môže pokaziť , pri kúpe ste súhlasili s obchodnými podmienkami , ktoré su stavané podľa platbych zákonov a legislatívy a nieje možné pri druhej reklamácii odstúpiť pd zmluvy , elektronika sa na opravu posiela do autorizovaných servisov a my nemáme žiaden vplyv na dĺžku opravy ,

    Ing.Miroslav Staško

  • smartphonyeu: no tak tedy dopadlo to tak zatím druhá porucha za asi 9 měsícú ,závad to snad ani nejde spočítat(opravdu kvalitní kup od smartphony .eu) , nechtějí odstoupit od smlouvy a asi tedy po skoro celém měsíci mi příjde takzvaně asi znovu opravený telefon , budu tedy čekat až se opět za přibližně myslím si tak tři měsíce porouchá , - už si asi nic nekoupím na slovensku , možná díky smartphony.eu

  • Nikol: Treti krát , vás žiadame zdelte čislo objednávky , netušime o co se jedná , nechceme od vás osobne údaje len čislo objednávky , prečo máte problem nam zdelit čislo objednávky ,pokial ste skutočny zákaznik ?

    Smartphony

  • Drahý prodejce, toto už opravdu přeháníte. Po nepříjemnostech které jste mi způsobili si vyprošuji, abyste o mne říkali, že něco "omílám". Tedy podle vás si tady jen tak něco melu. Bez mého vědomí předáte údaje Policii, potom místo abyste se mi omluvili nebo se mnou aspoň jednali slušně tak na mě ještě takhle útočíte. Oba víme, že jste moje údaje předali. Vy o tom možná musíte veřejně mlčet, protože vás váže mlčenlivost, ale i tak oba víme že bez vašeho přičinění by je nikdo nezískal. Co si to tedy dovolujete a co si myslíte že získáte, když na mě budete takto útočit?

    A ještě vás prosím o vysvětlení, jak bych měla celou věc řešit s prodejcem, jak radíte? Měla bych vám podle vás zavolat a prosit vás, abyste příště mé údaje nezveřejňovali, když máte nějaké problémy s daněmi? Nebo jak si prosím představujete řešení problému s prodejcem, když prodejce zákazníka dostane do nepříjemností? A je vidět, že nejsem jediná.

    Vzhledem k Vašemu přístupu jsem se rozhodla založit mailovou adresu, na kterou nechť mě kontaktují všichni Vaši zákazníci s podobným problémem. Z dopisu Policie vyplývá, že provozujete více obchodů, proto se tato výzva týká i jich.

    [email protected]

    Společně budeme řešit postup proti tomuto obchodu a předáme stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů, protože e-shopy musí tyto údaje zákazníků chránit. Zároveň budeme hromadně řešit náhrady nákladů za to, co nám tato neočekávaná komplikace spojená s nákupem u této firmy způsobila, vč. toho, že se nyní bojím se svým mobilem dále nakládat. Čím více nás bude, tím snáze se bude náš požadavek vymáhat.

    S úctou k ostatním zákazníkům Nikol

  • : Dobry den na kazdy mail je odpovedano , napiste nam cislo objednakvky budeme vas kontaktovat , takto nevieme o co se jedna,

    Smartphony

  • Obchod nedoporučuji. Telefon reklamován, zaslán firmou neopraven zpět. Nyní obchod nekomunikuje, nezvedá telefony, neodpovídá na emaily. Mám doma nefunční telefon a můžeme si ho tak leda vystavit do vitrínky...