Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • Bez problému objednávka, platba i dovoz
    • Vše pěkně zabalené a uspořádané (tak aby se nic nerozbilo a pečivo nepohnětlo)
    • Pěkné ovoce i zelenina
    • Doneseno až k domu
    • Milá obsluha
    • Nic nechybělo!
    • Zkrátka naprostá spokojenost;-)

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý večer, děkujeme za milé hodnocení naší služby.
    Těší nás, že Vám nákupy děláme radost. Věříme, že budete i nadále naším spokojeným zákazníkem! Těšíme se na Vás i příště! Jiří, Rohlik.cz

  • 100 %

    • kvalitní české výrobky
    • kvalitní společenský postoj

    Nakupovat u obchodníka, který podporuje malé až střední zemědělce a ignoruje agrobarony, je pro mě morálně správné.

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý večer, děkujeme za kladnou recenzi. Vážíme si toho, že jste si udělal čas nám zaslat zpětnou vazbu.
    Jsme moc rádi, že jste s naší službou spokojený. Těšíme se na další spolupráci! Jiří, Rohlik.cz

  • 100 %

    • Spousta ušetřeného času
    • Skvělá kvalita zboží (možnost podporovat malé a místní farmáře)
    • Kromě potravin možnost nakoupit drogerii, lékárnu, domácí potřeby apod. vše v jednom nákupu
    • Neustále se na základě podnětu a zkušenosti zlepšují
    • Kromě peněz i lidských rozměr podnikání

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý večer, děkujeme za krásnou recenzi.
    Jsme moc rádi, že jste s naší službou a nabízeným sortimentem spokojený. Těší nás, že se na nás neváháte obrátit se zpětnou vazbou, abychom se mohli zlepšit.
    Těšíme se na další nákupy! Jiří, Rohlik.cz

  • 100 %

    • Nakupují zde každý týden a vždy maximální spokojenost jak s nákupem, tak pokaždé i s kurýrem.
    • To co ruská pátá kolona rozpoutala za pomstu,v podobě negativních komentářů je otřesné.
    • Držím vám palce, aby tahle akce od hlupáků, pod vedením jejich krále Cimbála a Rajchla, brzy skončila.

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý večer, děkujeme, že jste si našel čas nám zanechat hodnocení.
    Moc nás těší, že jste s nákupy spokojený. Věříme, že budete nadšený i nadále. Těšíme se na další Vaše nákupy. Jiří, Rohlik.cz

  • 10 %

    • Rychlost dodání
    • Nehodlá podporovat české zemědělství

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý večer, děkujeme za hodnocení!
    Moc nás mrzí, že nejste spokojený. Zboží od lokálních farmářů si můžete mimo jiné prohlédnout na našich stránkách https://www.rohlik.cz/tema/lokalni-potraviny-na-rohliku.
    Mějte krásný večer. Jiří, Rohlik.cz

  • 100 %

    • Maximální se
    • Maximální spokojenost
    • Žádná

    Nakupuji na Rohlik.cz už nekolikaty rok a maximálně spokojenost. Kupuji hlavně pečivo,vody,ovoce i zeleninu i drogerii pro děti. Vzhledem k tomu že mám dvě malé postižené děti a bydlíme na vesnici kde není pořádný obchod tak nezbývá nic jiného než si nechat nákup dovést. Hodně využívám i lékárnu Benu online.

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý večer, děkujeme, že jste si našla čas nám zanechat zpětnou vazbu.
    Jsme moc rádi, že jste s našimi službami a nabízeným zbožím spokojená. Pevně věříme, že nás čeká dlouhá spokojená spolupráce. Ať se daří! Jiří, Rohlik.cz

  • 10 %

    • Politika do obchodu opravdu nepatří. Český výrobek by měl mít přednost.

    Jsou tu další prodejci, naštěstí.

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a mrzí nás, že jsme Vás takto naštvali. Jako společnost se snažíme podporovat lokální farmáře a výrobce a preferujeme české produkty v našem sortimentu. Naše rozhodnutí stáhnout produkty od určité společnosti nebylo politické, ale spíše motivováno naším závazkem k podpoře českých výrobců a dodržování našich hodnot. Děkujeme za pochopení. Jan, Rohlik.cz

  • 10 %

    • Rohlík lze nahradit Košíkem
    • tahá politiku do obchodu

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a mrzí nás, že jsme Vás takto naštvali. Rádi bychom objasnili, že naše rozhodnutí stáhnout produkty od určité společnosti není o politice, ale o dodržování našich zásad férového jednání a podpory lokálních dodavatelů. Jsme oddáni poskytování kvalitních produktů a služeb našim zákazníkům a zároveň podporujeme udržitelné a spravedlivé obchodní praktiky. Děkujeme za pochopení. Jan, Rohlik.cz

  • 100 %

    Jsem už 4 roky věrným zákazníkem, vlastně od doby, kdy jste začali zavážet do našeho města. Mám program Premium, pro malou nakupujeme v klubu Rohlíček a líbí se mi směr, kterým se Rohlik dal.
    Podpora malých zemědělců a výrobců je prima a že už nebudete odebírat výrobky Rabbitu Trhový Štěpánov se mi líbí. Stejně jsem od nich nic nekupoval. ;) Opravdu rád podporuju ty malé, máme za ta léta už oblíbené filmy a produkty. Jen tak dál.

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý den, pane Srbe, děkujeme za Vaši recenzi a za Vaši přízeň. Velice si Vás jako našeho zákazníka vážíme a uděláme vše, abyste byl s námi i nadále spokojený. V případě potřeby je Vám k dispozici náš skvělý zákaznický servis na e-mailu [email protected], na lince 800 730 740, na chatu či Whatsappu. Přeji pěkný den, Jan, Rohlik.cz

  • 10 %

    • Nikam nemusite
    • Šéf se snaží vychovávat lidi!
    • O dost dražší potraviny

    U rohliku uz zadny clen nasi rodiny nikdy nenakoupi za pokus o vychovny pokus vychovavat lidi! Viz stavka zemedelcu. Tohle me fakt rozcililo. Takze zatim se zamerim na kosik.cz a rohlik skoncil!

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý večer, Dalu,
    děkujeme za recenzi. Moc nás mrzí, že jsme si vysloužili negativní hodnocení.
    Také nás moc mrzí, že tuto situaci berete jako o výchovný pokus. Pouze jsme následovali naše hodnoty, kterými se řídíme.

    Rozhodli jsme se ukončit spolupráci s Rabbit CZ v reakci na organizaci „zemědělských” protestů, které považuje za nepřijatelné, jelikož jde o neférové jednání a brání veřejnosti v běžném životě. Tento krok odráží závazek Rohlíku k principům udržitelného rozvoje, férového jednání a vzájemného respektu.

    Přejeme příjemný večer - Jiří, Rohlik.cz

  • 10 %

    • Nic!!!
    • Kradou
    • Vždycky plisnive a nejhorší kvalita
    • Arogantní pan na linku

    Arogantní a agresivní pan na zákaznické lince,
    drahé zbozi , neodpovídá kvalitě. Dávejte si pozor oni kradou!! Kvalita zboží je tragicka a pak chtějí fotky pane bože! Ať se na mě nikdo nezlobí ale vy nevidíte že dáváte plisnive zboží do tašky? Nebo děláte to schválně ?!!!

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý den,
    děkuji Vám za zprávu. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost a špatné zkušenosti s Vaším nákupem a komunikací. Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Rádi bychom Vám pomohli a našli společně řešení pro nápravu tak, abyste byl spokojen. Abychom mohli vše napravit, ráda bych Vás požádala, zda byste se mohl na nás obrátit na naší zákaznické lince 800 730 740 nebo na mailové adrese [email protected] .
    Přeji Vám krásný víkend
    Gabriela z Rohlíku

  • 10 %

    • Nemusíte hnout zadkem
    • Za ty ceny tím zadkem raději hnu

    Zoufalec opravdu ten, kdo využije Rohlik.cz.
    Stačí se podívat na ceny a je jasno. 50 až 100% navíc oproti Lidl, Tesco, Kaufland nebo Penny.
    To je fakt jenom pro blbce, kteří neznají ceny.
    Jo v červených čísílkách zvaných SLEVA, to se můžou přetrhnout, ale to funguje pouze na lidi, kteří neznají běžné ceny.
    A aby jste si nemysleli, že si vymýšlím, tak konkrétně dnes pečené fazole v rajčatové omáčce s nálepkou výhodná cena 41.90,- Rohlik.cz
    Vždyť vím moc dobře, že je kupuji za 19 až 22 korun ..... Prostě projekt dělaný pro lidi bez přehledu o cenách.
    A ještě ani nevíte, co přivezou. Shnilé ovoce a zelenina a pečivo logicky tvrdé :)

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vámi napsanou recenzi. Velice mě mrzí, že máte špatnou zkušenost s cenami na Rohlíku. Poslal jsem zpětnou vazbu na našeho nákupčího, který mě informoval, že budeme naskladňovat levnější variantu pečených fazolí v rajčatové omáčce. Čas naskladnění by měl být do 3 měsíců a cena by se měla pohybovat kolem 20 Kč. Stačí potom jen zkontrolovat novou nabídku na stránkách Rohlíku.

    Kdyby jste chtěl vědět nějaké další informace ohledně dalšího zboží, tak nás můžete kdykoliv kontaktovat na zákaznickou podporu a moc rádi Vám pomůžeme.


    Přeji krásný zbytek dne, Jirka z Rohlíku.

  • 100 %

    Svitavy - Litomyšl
    Já jsem teda s Rohlíkem spokojená, i když je občas nějaký zádrhel. Začnu tím ,,špatným”
    První nákup neproběhl dle mých představ, protože do pointu přivezli jen půlku nákupu, tak jsem jim napsala na Whatsapp dost drsně (pardon, měla jsem špatný den), zachovali se ke mně slušně a ihned vše napravili a nákup dovezli.
    Před třemi týdny jsem si ze Zachraň a ušetři, koupila lososa - počítala jsem trochu s tím, že bude smrdět, a taky, že ano (jenže to se může stát i v obchodě, kdy to maso může mít ještě dobrý datum, do toho obalu nikdo nos nestrčí). Místo 4 jogurtů za 50 Kč, přivezli jen jeden. Ihned jsem volala, omluvili se a poslali mi kredity. Teď v týdnu přivezli nákup o 24 minut později a jako omluvu poslali další kredity.
    Takže za mě komunikace a omluva vždy super.
    Pečivo mají teda odpoledne už tvrdé, ale jelikož pracuju v obchodě, tak i u nás, od některých pekařů, to pečivo je odpoledne taky tvrdé.

    Jo a stalo se mi, že řidič jednou přijel o hodinu dřív, byla jsem 30 minut od domova, nákup nebyl ještě zaplacený, platila jsem hotově, a řidič na mě čekal 45 minut! Mohl se na mě vykašlat, protože spěchal, ale fakt byl moc ochotnej. Nabídla jsem mu kávu, nějakou sladkost a peníze, jako poděkovaní. Peníze ihned odmítl.
    Takže za mě mají zaměstnance suprový, milý, ochotný.
    Tak jednou za 2-3 měsíce mi otevřou Premium na týden zadarmo, což je super.
    Ovoce a zeleninu vždy dostanu čerstvou.

    Pro ty, co tu psali negativní komentáře. Chápu vás, že jste nebyli spokojení, ovšem na druhou stranu ti zaměstnanci jsou taky jen lidi, občas každý z nás udělá v práci chybu, občas v té práci ten zmatek je a nestíhá se. Pochopte i je.
    S. Machová

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý den, paní Machová,
    děkujeme Vám za Vaši opravdu rozsáhlou recenzi. Za zmiňované potíže se ještě jednou moc omlouváme, snažíme se vždy vše urgentně a přímo řešit k plné spokojenosti každého zákazníka.
    Proto nás i velice těší, že i přes tyto nedostatky jste byla nakonec, vzhledem k řešení a rychlé komunikaci spokojená.
    O spokojenost Vás a všech našich zákazníků a to v každém směru, nám jde především.
    Každá takováto recenze jako ta Vaše nám vždy dodá nový elán do našich žil a do dalších zlepšení našich služeb.
    Velké díky Robert, Rohlik.cz

  • 40 %

    • Milý kurýr
    • Pečivo

    Mrzí mě že pečivo bylo jedna velká katastrofa.Už po přivezení tvrdé.Housky a bagely jako kdyby byli z předešlého dne.

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za Vaši recenzi a za pochvalu kurýra, mrzí mě však, že jsme Vám nedodali pečivo, se kterým byste byl spokojen. Budeme rádi, pokud se nám ozvete na naši zákaznickou linku 800 730 740 pro dořešení reklamace k Vaší spokojenosti. S pozdravem, Veronika, Rohlik.cz

  • 100 %

    • Kvalita zboží
    • Rychlost doručení
    • Farmářské výrobky
    • Vice služeb
    • Vratné tašky
    • SMS od kurýrů

    Dlouho jsem se rozhodoval mezi Online Tesco a Rohlík.cz a vybral jsem Rohlík.cz. Tesco je možná o trochu levnější, ale zboží vychystané není topka, už jen třeba to, že některé zboží na váhu , dlouho leží ve skladu. Rohlík.cz vychystá a hned rozváží. Rohlík.cz má více druhů zboží. Za mě cajk.

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý den, pane Procházko,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Jsme moc rádi, že jste s našimi službami spokojen a věříme, že tomu tak bude i nadále.
    Pokud byste měl jakýkoliv dotaz, jsme tu pro Vás. Hezký den, Rohlik.cz

  • 10 %

    • mají hodně druhů zboží
    • posílají zhnilé ovoce a zeleninu
    • když upozornite omluví se, ale nic s tím nedělají
    • rohlik.cz v Brně hrůza
    • na zákaznické lince arogantní operátoři

    Arogantní zaměstnanci, na zákaznické lince, drahé zboží co neodpovídá kvalitě. Už asi nikdy více. Dávejte si pozor a převažujte si zboží. KRADOU NA VÁZE

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý den, anonymní uživateli, děkujeme za vaší recenzi.
    Moc nás mrzí, že s námi nejste spokojen, každopádně vždy, je pro nás každá zpětná vazba velmi důležitá a tak věřte, že pokud nám někdy napíšete, že jsme Vám doručili Shnilé ovoce, tak to vždy předám na kolegy ze skladu, vrátíme Vám bez odmluv peníze, nebo zašleme ovoce nové na opravu.. :-)

    Ohledně času pro Premium, zde záleží do jaké lokality objednáváte, poté se to dá lépe určit, zda je zde něco špatně a proč tomu, tak je.
    Děkujeme za recenzi a věříme, že budete nadále spokojen, krásné dny přeji.
    David z Rohlíku

  • 10 %

    No ta tak, pokud se vedení rohlíku. cz chová ke svým zaměstnancům tak, jak se chová, tak se není co divit, že je vše horší a horší. Stačí si přečíst hodnocení zaměstnanců na " rohlik.cz očima zaměstnanců "nebo " rohlik.cz atmoskop ". A stále jim běží nové pracovní nabídky, protože nikdo s trochou sebeúcty tam nezůstane.

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.
    Jen nás tedy mrzí, že nás hodnotíte, aniž by to bylo hodnocení založené na uskutečněném nákupu, nebo zkušenosti s naší službou... :-( hodnotíte pouze, dle toho, co jste si někde přečetl, nikoliv na svých faktech.
    Tak třeba se Váš názor ještě změní, děkujeme Anonymní uživateli.. a přeji krásný den, spokojený David z Rohlíku.. :-)

  • 100 %

    • Široký výběr
    • Milí kurýři
    • Rychlé doručení
    • Vždy volné sloty
    • Skvělá zákaznická linka
    • Kvalitní zboží
    • Klub Rohlíček
    • Lékárna
    • Nic

    U Rohlíku nakupuju přes 5 let až na výjimky každý den a nikdy nebyl žádný problém, negativní recenze zde nechápu, já jsem reklamaci nikdy nevyužila, všechny potraviny jsou vždy čerstvé, včetně ovoce a zeleniny, pečivo jako čerstvě upečené, maso kvalitní, lékárna je obrovský bonus. Možnost expresního doručení vždy zachrání situaci, když něco doma dojde. Pro mě se dvěmi malými dětmi výrazné zjednodušení života, do obchodů už nemusíme, objednávám zde veškeré potraviny, drogerii, lékárnu, trafiku, hračky, květiny, dárky a další, vše naklikám za pár minut a za chvilku je nákup doma, takže za mě veliká spokojenost, a když jsme na chalupě, kam Rohlík nedováží, už se nemůžu dočkat až se vrátíme a budu moct zase objednávat.

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý den a moc děkujeme za Vaší krásnou recenzi! Udělala nám velkou radost a věřím, že brzy Vám budeme vozit nákupy i na tu chalupu! Děkujeme a přeji krásné dny.. :-)
    David z Rohlíku.

  • 10 %

    • Neuvěřitelně špatné služby.

    Agresivní, arogantní jednání na zákaznické lince, neustále dávají najevo že jim je úplně jedno jestli bylo něco špatně z jejich strany, co se týče doručování tak pokaždé nějaký problém, chybějící zboží, přijedou pozdě, jednání řeznického psa. Hlavně čím dále více dávají najevo že jeden zákazník pro ně nic neznamená.

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý den,
    moc mě mrzí že jste měl s naší zákaznickou linkou takovou zkušenost. Prosím obraťte se na nás, například na mailovou adresu [email protected] abychom mohli špatné jednání neprodleně vyřešit a zaručit aby se taková situace v budoucna nikdy neopakovala.
    Hezky a pohodový zbytek dne, Vojta Rohlik.cz

  • 50 %

    • Mila zakaznicka linka
    • Z 90 % mili a ochotni kuryri
    • Skvela mobilni i webova aplikace
    • Pokud vam nevadi si priplatit, tak asi i dobry vyber
    • Bezproblemove vyrizeni reklamaci (2 tlacitka v aplikaci, netreba nic dokazovat)
    • Vetsinou doruceni na cas
    • Chudy vyber v nekterych kategoriich pro mesta mimo Prahu
    • Posledni dobou kuryri nevolaji ani neposilaji sms dopredu - az u dveri zvoni
    • Vyskrtnuti mnoha potravin za posledni rok
    • Hodne velke zdrazeni za posledni rok (ale to asi nebude uplne jejich vina)
    • Placene sms pro hodnoceni zakaznicke linky (zajimavy pristup)

    Na Rohliku ted objednavame minimalne rok a pul, prvniho pul roku jsme dokonce byli ze sluzby tak nadseni, ze jsme poridili Premium. Bohuzel, tento rok Premium rusime a nejspise uz dal objednavat nebudeme.
    Minuly rok byla sluzba super - zijeme v Brne, coz uprimne neni tak male mesto, a tak vyber byl velky (nebo alespon vetsi) a ceny pohodovejsi. Za posledni rok z Rohliku zmizelo 90 % nebaleneho peciva a zustaly jen ty opravdu drahe kousky a rozmrazovaci hotovky, co najdete v jakemkoliv supermarketu. Urcite zmizelo i vice veci, vzhledem k tomu, ze minuly rok se nase nakupy pohybovali (jeste pred zdrazovanim) kolem 2k a letos sotva tisic korun.
    Nove najati kuryri bohuzel uz ani neposilaji smsky dopredu ani nevolaji, a tak nevime kdy tady budou, nez uz nervozne poskakuji u vchodovych dveri. Nicmene, alespon jsou to z vetsiny stale mili lide.
    Posledni veci, ktera mne motivovala napsat tuto recenzi jsou placene sms pro hodnoceni zakaznicke linky ("Ohodnotte jak jste byli spokojeni s vyrizenim vaseho pozadavku?"). Mam tarif na volne smsky kamkoliv a nauctovali mi za odpoved 5 korun. Ano, neni to moc, ale z principu mi to prijde opravdu mimo. Bud informuji v smsce, ze bude extra placena, neposilam takove smsky nebo vymyslim alternativu (treba presmerovani na webovou stranku). Muzu jenom doufat, ze tech pet korun daji te mile slecne na zakaznicke lince a nejde to tomu geniovi, co vymyslel takovy system.

    Reakce obchodu Rohlik.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že v poslední době nejste s naši službou spokojen.
    Kvůli globálnímu zdražování a zvýšení inflace jsme taktéž byli nuceni ceny navýšit, i přesto se snažíme v každé kategorii mít zboží s nejnižší možnou cenou. Dále je možné využít naše Cenové trháky, Zachraň a ušetři či množstevní slevy.
    Ohledně sms od kurýrů, vždy je zasílána zpráva o tom, že se kurýr blíží , dále již záleží na nastavení ve Vaši objednávce, zda bude volat či zvonit. Budeme rádi, když nás budete kontaktovat například na naší zákaznické lince, rádi se s Vámi na to podíváme. Můžete nám též sdělit, o jaké pečivo byste měl zájem, abychom případně mohli vrátit do nabídky. Taktéž s Vámi rádi ověříme zpoplatněnou sms zprávu, která by měla být v rámci Vašeho mobilního tarifu.
    Neváhejte nás kontaktovat, krásný den, Nikola, Rohlik.cz