Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • špatná komunikace

    Zboží jsem objednala 2.2., uváděli skladem, požadovala jsem doručení do týdne, expedovali až 6.2. a zboží do 15.2. nedorazilo. Obchod se k tomu staví tak, že to není jeho chyba a na výzvu vrácení peněz naprosto nereagují.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 10 %

    • na stránkách uvádí zboží skladem, které nemají. Po dvou dnech mi objednávku stornují.(dokonce jsem uváděla, že zboží potřebuji ve stanoveném termínu)

    na stránkách uvádí zboží skladem, které nemají. Po dvou dnech mi objednávku stornují.(dokonce jsem uváděla, že zboží potřebuji ve stanoveném termínu)

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 10 %

    • Objednal jsem si koberec 22.12.2017. Do dnešního dne mi nebyl dodán i když v e-shopu svítí, že je skladem a dodán bude do středy. Těch střed od objednání již ale uběhlo několik. Na dotaz, kdy mi bude koberec zaslán mi bylo sděleno, že je objednán u dodavatele a že mi bude zaslán v pátek. Pátky již od dotazu uběhly dva a stále nic. Znovu již zde rozhodně nakupovat nebudu.

    Nakupovat již zde znovu nebudu.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 10 %

    • nic
    • špatné jednání se zákazníky.
    • na zákaznickou linku je problém se dovolat.
    • do teď mi nevrátili peníze protože zboží ani po dvou měsících nebylo ani odesláno.
    • už nikdy nebudu zde nakupovat.

    špatné jednání se zákazníky.
    na zákaznickou linku je problém se dovolat.
    do teď mi nevrátili peníze protože zboží ani po dvou měsících nebylo ani odesláno.
    už nikdy nebudu zde nakupovat.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 100 %

    • Výběr zboží pro rybáře.
    • Nabízejí i nejmenší a největší velikosti
    • Doručení přes Uloženku
    • Aktuální informace o stavu objednávky

    Dodání zboží proběhlo bez problémů, přesně podle dodacích podmínek.

  • 10 %

    • Nevrácení peněz za nedodané zboží

    Objednala jsem si zboží a následně zaplatila. Na druhý den mi přišla zpráva, že zboží není skladem v e-shopu ani u dodavatele. Bylo mi nabídnuto jiné zboží, nebo vrácení peněz. Chtěla jsem vrátit peníze. Bohužel od 22.11. i přes urgence mi nikdo peníze zpět neposlal tj od 22.11..

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 100 %

    • Objednávka dorazila v pořádku a v domluveném termínu.

    Objednávka dorazila v pořádku a v domluveném termínu.

  • 100 %

    • Velký výběr, super cena, rychlé vyřízení = spokojenost

    Objednal jsem jednou a vše bylo jak má. Nyní již nakupuji pravidelně a vše v naprostém pořádku. Doporučuji

  • 10 %

    • -asi nis
    • Souhrn zkušeností s první a poslední objednávkou v tomto obchodu:
    • Dodržení termínu dodání - nesplněno
    • Dodržení vybraného přepravce - nesplněno
    • Dodržení ceny objednávky - nesplněno
    • Komunikace se Zákazníkem - žalostná

    Pokud se chcete vyvarovat komplikací a následnému zklamání, tomuto obchodu se vyhněte širokým obloukem.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 10 %

    • Kvalita zboží

    Koupila jsem si háček na kabelku, po 2-3 týdnech se rozlomil na 2 části a reklamace nebyla uznána

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    reklamace jsou vždy postoupeny na dovozce nebo výrobce. Zamítnutí reklamace přišlo ze strany dovozce.

    Pěkný den.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 10 %

    • Rychlé zaslání
    • QRSHOP.cz - na všechny negativní zkušenosti zákazníků odpovídáte naprosto stejným textem! Není to přinejmenším trapné???

    Objednal jsem si čelenky za 100, za Uloženku zaplatil 134 a za platbu kartou dalších 15 Kč!!! Nelíbí se mi to a toto byl můj první i poslední nákup!!!!

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    udělám výjimku a nebudu odpovídat stejným textem, protože Vaše hodnocení není v podstatě negativní, ale pozitivní. Rozhodnutí zda objednávku udělat nebo ne bylo zcela na Vaší straně. Pro levnější dopravné stačí přiobjednat např. spotřební zboží (mýdlo, jar, ubrousky apod.). Po objednávce bylo zboží dodáno a jak píšete, tak rychle.

    K ceně:

    16,48 Kč je nákupní cena čelenky bez DPH
    20,66 Kč je prodejní cena čelenky bez DPH
    4,18 Kč je čistý zisk na čelence
    16,73 Kč je celkový zisk na objednávce

    Nyní už jen v rychlosti: paní, která Vaši objednávku zpracovala, vytvoření faktury a přepravního štítku (papír, samolepící štítek, tonery), skladník, ve Vašem případě pravděpodobně sáček do kterého byly čelenky vloženy, převoz na Uloženku (auto, nafta), odpověď na špatnou recenzi, aby ostatní pochopili, proč tomu tak bylo - tedy čas navíc. A to jsem určitě na něco zapomněl. :)

    Potřebovali jsme bohužel tyto objednávky eliminovat, protože nás opravdu zahlcovaly. Nechtěli jsme však odepřít možnost koupit i takto malé a levné zboží (např. se těžko shání nebo lidé z venkova si i přes dražší poštovné zboží koupí - cesta do města by je vyšla dráže).

    Chápu Vaše rozhořčení, ale zkuste pochopit i nás. Doufám, že jsem naši situaci trošku objasnil a zkusíte ještě jeden nákup.

  • 100 %

    • Výběr produktů
    • Komunikace se zákazníkem
    • Pečlivě zabalené zboží aby se při přepravě nepoškodilo.
    • Nic!!! Mohu jenom doporučit!!!

    Ve středu večer udělaná objednávka na trička a sukni.Ve čtvrtek mne informovali že objednávku expedují.V pátek ráno mi balíček přivezl dopravce do práce.Vše bylo v naprostém pořádku. Naprostá spokojenost.Doporučuji vás!!!

  • 100 %

    • Obrovský výběr produktů.
    • Skvělá komunikace se zákazníkem.
    • Zboží hezky zabalené aby se při přepravě neponičilo.
    • NIC!!! Doporučuji vás!!!

    Doporučuji!!! Naprostá spokojenost!!!

  • 100 %

    • Obrovsky vyber. Pri vetsi objednavce doprava zdarma.

    Objednano v utery, ve stredu bylo doruceno. Vice veci nejspise od ruznych dodavatelu, presto zvladli na jednicku. Rad objednam podruhe. Pochvala. Dekuji. Boris

  • 90 %

    • Objednáno ráno další den jsem měl zboží u sebe .
    • Vše hezky zabalené v krabici aby se to neponičilo a zboží došlo v pořádku nerozbité.
    • Perfektní komunikace se zákazníkem.
    • Naprostá spokojenost.
    • Příště rád objednám znovu a doporučím vás.
    • Nic

    Naprostá spokojenost!!!

  • 100 %

    • rychlost, zboží dorazilo do 2 dnů od objednání
    • bílá fleecová mikina byla opravdu sněhobílá, bez jediné vady

    byla jsem s nákupem spokojená

  • 10 %

    • zboží dorazilo, i když ne kompletní objednávka
    • Problémy již při objednání. Když zboží dorazilo, šlo o nekvalitní šmejd, který jsem obratem zaslala zpět. Navíc objednávka nedorazila kompletní, část z ní chybělo. Již skoro měsíc urguji vrácení peněz za vrácené zboží. Z počátku se paní Kateřina Konečná - pracovnice reklamace omlouvala a psala, že podala pokyn účetní. Peníze nedorazily a z reklamačního oddělení mi už taky nepřišla odpověď, zdůvodnění prodlevy.

    V žádném případě nic neobjednávejte, pokud nechcete nic následně řešit! Tento obchod by měl okamžitě ukončit svou činnost!

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 10 %

    • objednala jsem zboží pro firmu 29.6.2017 mi potvrdili objednávku s tím, že následující den bude expedice.
    • Od té doby a to je 26.7.2017 žádná reakce a zboží nepřišlo !!
    • Volám na všechny uvedené telefonní linky a nikdo nezvedá, nebo položí telefon.

    Absolutně nedoporučuji

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 20 %

    • sadja
    • sdakjd

    dshak

  • 10 %

    • nic
    • při objednávání napsáno - zboží skladem. po zaplacení odepsáno - zašleme do dvou dnů..... po 10 dnech jsem urgovala - bylo mi řečeno, že zboží nemají ještě ani od dodavatele.... vyžádala jsem si storno objednávky a peníze zpět. nevím, proč je psáno, že zboží je skladem, je to klamání a já jsem si věc mohla objednat jinde.

    nespokojenost a zklamání

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]