Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • zadna
    • nekomunikuji zbozi nedoslo,penize nechteji vratit.

    Podvodnici,vraceni penez budu resit podanim oznameni pro podvod.

  • 10 %

    • Nic
    • Komunikace formou výmluv
    • Zboží uvedené skladem vůbec nemají
    • Po zrušení objednávky peníze nevrátí

    Objednal jsem rohový kancelářský stůl, který nikdy nedorazil. Obchod házel vinu na dodavatele a odsouval termín dodání. Nakonec jsem objednávku stornoval a požádal o vrácení peněz. Dnes jsou to dva roky, na zprávy už nikdo neodpovídá a peníze nikdy nevrátili. Tento obchod Vás při objednávce zaručeně okrade.

  • 10 %

    • Nic
    • nevím, jestli nevýhoda je to pravé slovo - dostali zaplaceno, zboží nedodali, peníze nevrátili

    Koncem ledna jsem si objednala pohovku a zaplatila ji. Pak následoval v únoru tel., že se dodávka trochu opozdí. 4. března jsem mailem žádala vysvětlení, proč pohovka ještě nebyla dodána. Odpověď - dostupnost u dodavatele se posunula na konec března, výrobce prý nestíhá vyrábět. Čekala jsem do 16. dubna. Odpověď na můj mail - situace se opakuje, dodavatel nemá zboží, možná začátkem května to bude. Došla mi trpělivost, od smlouvy jsem odstoupila a požádala o vrácení částky. Dosud nic na e-maily nikdo nereaguje.
    Využívám celkem často služeb Heureka, ale zvažte, zda takovouto nepoctivou firmu mít ve svém portfoliu.

  • 10 %

    • Objednané zboží nepřišlo ani po 4 měsících, přitom je na webových stránkách uvedeno, že je skladem u externího dodavatele......

    V únoru jsme objednali zboží, do dnešního dne nic nepřišlo, po několika telefonátech s pokaždé stejně znějícím slibem, "že zboží je již na skladě a nejpozději příští týden máme zboží očekávat" nám červnu (po 4 měsících) došla trpělivost a zboží si raději objednáme jinde. Úsměvné je, že u zboží, které jsme tak dlouho čekali, mají na webových stránkách uvedeno, že je skladem u externího dodavatele a doručení je otázkou několika pracovních dní... Opravdu nerozumím tomu, jak firma s takhle "rychlým servisem" může v dnešní době existovat......

  • 30 %

    • Zadna
    • Ne objednávat už měsíc čekám na vyřízení reklamace telefon neberou
  • 10 %

    • NIC!
    • Zboží deklarované jako SKLADEM je u dodavatele
    • Dlouhé čekací doby, odvolávání se na covid ( přitom jiní prodejci zajistí identické zboží do 10 dní)
    • Po počáteční telefonické komunikace mi již nebere operátorka telefon, z jiného čísla se dovolám (asi zablokované číslo)
    • vracení peněz přehodila operátorka na "kolegu" - zatím nic

    Začátkem února 2021 jsem objednal dětskou židli, hned druhý den zaplatil na účet. Potvrzení o platbě nedorazilo. "Milá" operátorka mi sdělila, že zboží je u dodavatele (ach ten covid!) a že výdejní místo v prodejně v Chrudimi (BENNET CZ, s.r.o., U Vodárny 949) je z důvodu pandemických opatření zavřená, ale že mi zboží vydají ve skladu v Medlešicích... Dlouho se nic nedělo. Po dalších telefonátech ("počkejte ještě týden", "výrobci z důvodu covidu nevyrábí", "dodavatelé z důvodu covidu nedodávají",...) = vše mám nahrané, jsme se domluvili na stornování objednávky. Přišel mi na to od firmy email (po přijetí objednávky druhá a konečná "oficiální" emailová komunikace obchodu se mnou). Po stornu stále čekám na peníze zpět. Telefonáty již "milá" operátorka nezvedá ("čekejte, volaný hovoří"), ale je zajímavé, že z jiného "cizího" čísla zvedne okamžitě (moje číslo zablokované?). Byla provedena porada s ČOI a zaslán oficiální email o vrácení peněz z celou historií mé komunikace s obchodem. Další kroky budou podniknuty v součinnosti s ČOI. Možná by stálo za to se spojit a společnou žalobou nespokojených zákazníků se domáhat alespoň vrácení našich peněz.

    P.S. mateřská firma je K2T, s.r.o., se sídlem Ocelkova 643/20, Černý Most, 198 00 Praha - na této adrese je hlášeno 61 firem! (klasická pražská situace, kdy některé firmy mají na uvedené adrese jen zvonek na dveřích - proto se vrací doporučené dopisy). Jednatelem firmy K2T je pan Tomáš Kysela (100% podíl 20000,-Kč) , který je taky jednatelem firmy BENNET CZ s.r.o., U Vodárny 949, Chrudim II, 537 01 Chrudim se 100% kapitálem 10000,-Kč. Z veřejně přístupných zdrojů jsem zjistil (pokud by to někoho zajímalo), že bydliště pana Kysely Tomáše je panelákový byt Družstevní 676, Chrudim, ovšem na této adrese se vyskytují jiní Kyselovi (asi příbuzní - klasická situace)...

    A na závěr: identickou židli s osobním odběrem jsem objednal a vyzvedl za 10 dní v blízkosti mého bydliště...

    Květenský, Pardubice
    -----------------------
    Peníze zpět na účet nakonec po 14 dnech od stornování objednávky a po výše uvedeném zveřejnění + mém dost ostrém emailu došly...

  • 10 %

    • žádná
    • žádná
    • nedodání zboží

    Objednala jsem si 22.12.2020 křeslo které jsem předem zaplatila.Dnes nemám ani křeslo ani peníze.Na emaily o zrušení smlouvy a vrácení peněz žádná odpověď.Nelze se dovolat na reklamace ,stále jsou nedostupný.Tento obchod nedoporučuji.

  • 10 %

    • NIC!!!
    • Pokud vam prijde poskozena vec, nekomunikuji a po 30 dnech vam poslou zamitnuti reklamace s tim, ze jste si to udelali sami.
    • Telefon na reklamace maji odpojeny
    • Porusuji § 2161 odst. 2 občanského zákoníku
    • Tento kram by meli zavrit i s majitelem!!!

    Prisel nam poskozeny jidelni stul. Po vyplneni reklamacniho protokolu a zaslani spolecne s fotografiemi na reklamacni oddeleni s nami jiz nikdo nekomunikoval. Telefon na reklamace byl odpojeny, tak se nedalo nikam dovolat. 30. den reklamace, ve 22:15, prisel zamitavy mail, ze jsme si stul poskodili sami. Odkazovali jsme se na § 2161 odst. 2 občanského zákoníku, ale nikdo s nami nekomunikuje. Nyni se budeme obracet na COI a pokud se situace nevyresi v nas prospech, obratime se na soud.
    NIC ODTUD NEBRAT!!! V pripade problemu s vyrobkem budete mit pouze starosti.

  • 10 %

    Katastrofa, NEOBJEDNAVAT!
    Tovar bol uvedeny skladom, ale fakticky ho nemali a cakala som na stolik cca mesiac. Po mesiaci prisiel vyrazne poskodeny. Sposob komunikacie priserny, na vyjadrenie k reklamacii som cakala presne 30 dni a tu mi nakoniec zamietli.
    Podane na COI.

  • 10 %

    • Cena
    • Vyřízení reklamace
    • Nedoporučuji v žádném případě

    Poprvé a naposledy jsem si z prima ceny něco objednala! Zboží přišlo poničené a reklamace samozřejmě neuznaná. Závěr z jejich šetření. . zboží bylo poškozené mnou špatnou manipulací. Mrzí mě to, neboť zboží bylo poškozené již při vyndání z krabice,tudíž vůbec nebylo bráno v úvahu, že při dopravě nebo naložení zboží zřejmě došlo k poškození. Pro upřesnění.. Jde o taburet, jehož tělo je z plastu, který byl zaslán v tenkostěnné krabici bez jakéhokoliv zajištění proto poškození. Ale je samozřejmě jednodušší napsat, že jsem se zbožím špatně zacházela. Tohle se u kvalitní firmy nestane..

  • 20 %

    • Uvádí, že mají skladem zboží, které skladem nemají

    Obchod uvádí, že má skladem zboží, které skladem nemá. Když objednávku uhradíte a oni vám za pár dní tuto informaci zavolají, ještě vám řeknou, že na vrácení vašich peněz mají 14 dní. Neměla jsem náladu se s nimi dohadovat, že když zboží uvedou jako "skladem", je tedy smlouva neplatná a ať peníze vrátí okamžitě. V době covidu, kdy je nutné nábytek nakupovat takhle, je to fakt obtěžující.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • 20 %

    • čekací doba
    • nekomunikují

    Již 4 týden čekám na zaplacené zboží, které bylo skladem. Na mail nereagují, telefon tedy po týdnu zvedli, ale čekám dál. Proč na to vždycky skočím, levnější ale je to risk přijde? nepřijde?

  • 10 %

    • Nekomunikují, nevrací platbu

    Objednala jsem si 2 židle 17.1.2021, platbu poslala 18. Nedošel mi žádný potvrzovací e-mail o přijetí platby, sama jsem si to musela zjišťovat, a to bylo naposled co mi zvedli hovor. V hovoru jsem se dozvěděla, že dodavatel židle doveze až v březnu, tak jsem objednávku stornovala a žádala o vratku platby, dodnes jí nemám. Slečna v hovoru mi slíbila, že to popozene přes kolegu, to vše bylo minulý týden a nic. Psala jsem i dotaz na ČOI, zda je v pořádku po stornu čekat tak dlouho na vrácení platby, bylo mi sděleno, že je na to doba 3-5 prác.dnu, to jsou dalece po termínu. Na e-maily mi nikdo neodpovídá. Takže špatná recenze za mě na danou společnost.

  • 100 %

    • dobré ceny
    • široký sortiment

    nákup proběhl bez nejmenšího problému, dodací lhůta srovnatelná s jinými shopy, ceny však lepší a doprovodné služby mají přidanou hodnotu

  • 100 %

    • Dobrý komunikace
    • Jsou spolehliví
    • dobré ceny

    Za sebe mohu napsat tuto zkušenost. Vybrala jsem si pohovku. Podle obrázku to vypadalo, že to bude to pravé ořechové jak se říká, ale když ji dovezli tak to nebylo úplně ono. Zkusili jsme ji pár dní a zjistili jsme, že to prostě není ono. Napsali jsme na firmu, že bychom chtěli odstoupit. Bylo nám řečeno, že samozřjemě na to máme nárok ale že dle zákona musíme zboží dopravit na firmu. To byl pro nás problém. Dali nám možnost, že to stánou ale musíme vydržet až bude cesta kolem. Netrvalo to tani 4 dny a volali, že jedou a že by to tedy stáhli. Tak se také stalo a do 7 dní jsme to měli i zaplacené zpět. Takže mohu říci, že rozhodně to nejsou žádní podvodníci a zákony nejen dodržují ale když se domluvíte tak vám vyjdou vstříc i nad jejich rámec.

    JÁ PO SVÉ ZKUŠENOSTI URČITĚ MOHU VŘELE DOPORUČIT.

  • 10 %

    • Podvodníci

    Objednala jsem židle, které jsem vracela v zakoné lhůtě.
    Dva měsíce jsem jsem jim volala kdy mi budou vráceny peníze. Nakonrc mi už ani nezvedali telefon a peníze jsem nikdy neviděla.

    Reakce obchodu Prima-Cena

    Dobrý den,

    toto by se v žádném případě stát nemohlo, neboť by se jednalo o podvodné jednání. Kdyby opravdu zboží dorazilo v zákonné lhůtě pak by byla částka vrácena tak jak ukládá zákon. Jelikož se ale jedná o anonym je nad slunce jasné, že se jedná o špinavou lež. www.prima-cena.cz

  • 100 %

    • Kvalitní zboží
    • Výhodné ceny
    • Rychlé dodání

    Výborná komunika, platitl jsem předem a vše v pořádku, veškeré doklady jsem dostal na mail. Je až smutné jak je vidět, že konkurence se snaží svými nečistými praktikami v této těžké době špinit fungující a kvalitní obchody. Bohužel jsem v Čechách. Doporučuji každému aby si sám vyzkoušel a udělal si obrázek. Kdyby recenze nelhaly tak by tady snad nebyl jediný dobrý obchod.

  • 10 %

    • Jeste je nezavreli
    • Nedaji vam danovy doklad

    Chtěl bych všechny upozornit na tuto firmu!!! Jedná se podvodníky!!! Nakoupili jsme na firmu nikdy nám nebyl dodán daňový doklad (řešíme s nimi od DUBNA - nebo spíše neřešíme není s kým)!!!
    Telefonní kontakt - nezvedají.
    Na emaily neodpovídají (zkoušeli jsme všechny). Doporučený dopis se nám po měsíci vrátil zpět jako nedoručený!!! Takže ne prosím od této firmy NENAKUPUJTE!!!
    Musíme předat finančnímu úřadu na prošetření myslel jsem že se bez toho obejdeme....