Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

pinkorblue.cz

2,3 z 5
Nemá zavedenou službuověřeno zákazníky
Za posledních 90 dní

Jak hodnotíte obchod?

Recenze pinkorblue.cz

Uživatel bez avatara

Iwan

Přidáno: 16. ledna 2017

70%

  • Objednávané zboží prakticky nikde jinde nebylo k mání.
  • Vyřídili to (a přepravci předali) celkem rychle (naštěstí jsem předem nečetl recenze zákazníků, jinak bych se o tom asi nepřesvědčil).
  • S cenou jsem spokojen nebyl, ale na trhu lepší nebyla. Kupoval jsem stejnou věc potřetí a současná cena byla o 40 % vyšší než před sedmi lety, a to mi přijde příliš.
  • Rychlé vyřízení zkazil přepravce PPL, který zásilku dodával nepřiměřeně dlouho a s obtížemi (ale hrál tam samozřejmě roli vánoční čas).

Pokud budu ještě něco potřebovat (pink nebo blue :)), přečtu si nejprve recenze, zda se spokojenost zákazníků zvýšila, a toto doporučuji i ostatním, protože masivní výskyt negativních recenzí nikdy není bezdůvodný.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne

Reakce obchodu pinkorblue.cz

Vážený pane Iwan,

děkujeme Vám za hodnocení. Ceny výrobků se velmi intenzivně mění. Jsme rádi, že jsme Vám mohli daný výrobek nabídnoutza nejnižší cenu na trhu.
Co se týče dodávky PPL, je nám líto, že opozdila. Standardně se PPL snaží po naskenvaní zásilky o její doručení následující pracovní den.

S úctou
team Pinkorblue.cz

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Uživatel bez avatara

ikebara

Přidáno: 13. ledna 2017

20%

  • Nic
  • 1.2.2016 objednane zbozi na oslavu 5. narozenin.7.1. na dotaz mailem,jestli zbozi budu mit doma 13.1. odpovezeno ze uz se bali a do 13.1. ho budu mit doma.13.1. jsem volala,kde zbozi je a bylo mi receno,ze objednavka byla stornovana ze zbozi nemaji.Takovou nehoraznost jsem jeste nezazila.URCITE NEDOPORUCUJI !!!!!!!!!!!!!!

chybne info na webovkach,ze je zbozi skladem a pritom neni.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne

Reakce obchodu pinkorblue.cz

Vážená paní Ikebaro,

Je nám velice líto situace, která nastala ve Vašem případě. Stává se, že když je poslední kus výrobku na skladě a někdo ho před vámi objedná ca 10 minut, web to ještě nezaregistruje, protože ta odpověď je zhruba půl hodiny. Tím pádem Vám dovolí udělat objednávku, ale už se pro Vás daný výrobek nezarezervuje, nakolik byl zarezervovaný na objednávku učiněnou 10 minut před Vámi. V takovém případě může dojít ke stornu, přičemž by zaměstnanci měli poslat zákazníkovi okamžitý automatický e-mail s vysvětlením, proč ke stornu došlo. Kvůli obrovskému množství objednávek se snaží externí společnost, která objednávky pro nás balí, zaměstnat nové lidi. Mohlo se stát, že selhal lidský faktor, a automatický e-mail odeslán nebyl.
Za tuto situaci se velmi omlouváme a pracujeme na opatřeních, aby k podobným případům nedocházelo.

S úctou
team Pinkorblue.cz

Uživatel bez avatara

Anonym

Přidáno: 13. ledna 2017

10%

  • Nedá se dovolat na zákaznickou linku. Na lince Vám nahlásí, že Vás přepojí a místo toho hovor ukončí.

Od 8.1. mám objednané zboží na dobírku a dnes je 13.1. a nic se neděje.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (1)
  • Ne

Reakce obchodu pinkorblue.cz

Vážený zákazníku,
Pokud byla Vaše objednávka učiněna 8.1.2017, tak doba dodání se běžně pohybuje okolo 5 pracovních dní. Na našich stránkách, pokud objednáváte zboží, je uvedena informace, že se doba dodání aktuálně prodlužuje o 1-2 pracovní dny. Poprosili bychom Vás tedy o trpělivost. Mrzí nás, že jste se nemohl/a dovolat na naši zákaznickou linku, ale může to být z důvodu obsazenosti operátora. V takovém případě nás vždy můžete kontaktovat pomocí emailu na info@pinkorblue.cz nebo nám také můžete zanechat vzkaz na našem facebookovém profilu pinkorblue.cz.

S úctou
team Pinkorblue.cz

Uživatel bez avatara

Mz

Přidáno: 12. ledna 2017

10%

  • Příznivá cena
  • Objednáno v prosinci 2ks dodáno bez upozornění 1ks, po reklamaci oznámeno, že zboží již není skladem.. paní komunikuje spatne česky, po odeslání reklam. protokolu už nekomunikují vůbec, částku nevrátili..

Určitě nedoporučuji!

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (1)
  • Ne
Avatar uživatele

pekinez

Přidáno: 10. ledna 2017

90%

  • Jediný obchod, který měl zboží, co jsem potřeboval
  • Docela příznivá cena
  • Komunikace přes E-mail bez problémů
  • Delší doba dodání u zboží skladem

S hrůzou jsem si přečetl negativní recenze a jsem rád, že jsem objednával ještě před tím "nešťastným" obdobím, na které si všichni stěžují.
Já si na komunikaci stěžovat nemůžu - jednou mi odpověděli na mojí žádost o změnu dodací adresy a po druhé poslali informaci o odeslání zboží.
Je pravda, že zboží bylo skladem a dodání docela trvalo, ale kdo ví, co měli za problém. Zdá se mi, že se snaží, tak jim přeju, aby se z toho vymotali a přibylo víc kladných reakcí.
Na základě toho, co jsem četl za prosinec, bych asi nejspíš neobjednal.
Takže - u mně bez problémů, objednal bych klidně znovu.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne (2)
Uživatel bez avatara

Morgiana

Přidáno: 10. ledna 2017

100%

  • rychlé dodání
  • velmi dobrá cena zboží
  • všechny objednávky, byli vyřízeny vždy rychle a bez nejmenších problémů
  • spokojenost ve všech směrech
  • nic

Obchod za sebe mohu jen doporučit!

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne (2)
Uživatel bez avatara

Anonym

Přidáno: 10. ledna 2017

80%

  • vyber zboží, akce
  • dlouha doba dodani

doporucuji

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne (2)
Uživatel bez avatara

Anonym

Přidáno: 9. ledna 2017

90%

  • Zboží dorazilo rychle a naprosto v pořádku.
  • Spatná komunikace. Nedá se dovolat na zákaznickou linku. Na lince Vám nahlásí, že Vás přepojí a místo toho hovor típnou. Ani na email nereagují.

Zboží jsem objednala, pak jsem si všimla recenzí a zděsila jsem se, že dárky nedorazí vůbec. Snažila jsem se informovat o zboží na zákaznické lince, ale ta byla nedostupná, ani na email nikdo nereagoval. K mému překvapení zboží dorazilo rychle a naprosto v pořádku.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne (2)
Uživatel bez avatara

Amáta

Přidáno: 6. ledna 2017

100%

  • Bleskové doručení kočárku! V úterý 3.1. jsem objednala a dnes - pátek 6.1. mi na dobírku přišel. Když jsem tady četla recenze ostatních, trochu jsem se bála, ale jsem maximálně spokojená!

Velký výběr, rychlé dodání, určitě ostatním tento obchod doporučuji.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne (3)
Uživatel bez avatara

Roman

Přidáno: 5. ledna 2017

10%

  • 17.112016 objednané a zaplatené,ale nič neprišlo,až po niekoľkých telefonátoch mi bolo oznámené,ze je problém so sparovanim platby a ze to pošlú dobierkou a peniaze vrátia späť na účet.
  • Dobierka nakoniec prišla,zaplatil som to,ale tu prvú platbu doteraz neposlali
  • Na zákazníckej linke sa len vyhovárajú na problémy zo systémom a ze do konca ledna všetko vrátia
  • Este chvíľu počkám a potom podám trestne oznámenie

Nedoporucujem!!!!!!!
Ak niekdo podáva hromadnú žalobu,tak sa pripojím

romangeci@seznam.cz

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (6)
  • Ne

Reakce obchodu pinkorblue.cz

Vážený Pane Romane,

je pravda, že jsme koncem listopadu loňského roku přecházeli na nový system, z čehož nám vznikly nemalé komplikace, navzdory zkouškám systému předem.
Platby, které byly s objednávkami spárovány právě v době mezi 22.-29.listopadem 2016, nový systém z neznámých příčin rozpároval a nedovolil je podruhé přiřadit. Jelikož platby zákazníkům musí být vráceny, což je samozřejmé, je tento problém jako nejvyšší priorita u nadnárodní společnosti, která nám nový systém programovala.
Právě od nich jsme dostali avízo, že tento problém bude v průběhu ledna vyřešen. Spoléháme se na jejích kompetence a spolu s našimi zákazníky pevně věříme, že budeme moci peníze vrátit co nejdříve.

Všem dotčeným zákazníkům se veřejně za tento problém omlouváme a děkujeme za projevenou důvěru a trpělivost.

S úctou
team Pinkorblue.cz

Zobrazuji 1 - 10 ze 477 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...48