Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednané zboží ,které mělo být skladem,nakonec skladem neměli.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    Omlouvám se, opravdu naše chyba.
    V komunikaci problém nevidím, bylo Vám to oznámeno ihned.

    Objednávku Vám nyní stornuju, dostanete i automatický email, abychom si zlepšili hvězdičku u komunikace - košilka v této barvě je stále nedostupná,

    V našem nepřehledném eshopu máme i hlídací tlačítka, které při změně dostupnosti Vás automaticky budou informovat, že produkt je dostupný.


    S pozdravem Šmotek.

    • na mě dlouhá doba pro odeslání zboží

    Nabídka velmi zajímavá,ale nepružnost-když si objednám někde zboží očekávám že bude doručeno co nejdříve.Tak to funguje u většiny obchodů.Tady jim to je asi jedno.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    víc skákat opravdu neumíme, jste to stornovala dřív než uplynula uváděná dostupnost. Vše bylo v pořádku, nevidím problém, i když bylo mezi svátky, kabelka dorazila v termínu.

    Čertit se nemusíte :)

    S pozdravem Michal Šmotek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nema zbozi na sklade....nabizi a nejsou schopni zajistit

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    objednávku tedy dle reakce stornujeme. Bohužel letních šatů letos je u dodavatelů jen po pár kusech a rychle jsou pryč:( Jsou tam podobné minišaty do 500 Kč v červené a nebo stejné, ale v jiné barvě.

    http://www.peknydarek.cz/Letni-saty/

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • naprosto špatná komunikace se zákazníkem, když zboží nejsou schopni dodat, tak ho nemají mít na svých stránkách. Děkuji, nikdy více

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Stačí se milá zákaznice dívat do detailu objednávky ... Informace o nedostupnosti traktorku byla psána... když zákazník nic nenamítá jako vy, tak se čeká na dodání.

    Detail objednávky je pracný systém, tvořen pro lidi. Dokonce jsou tam i přednastaveny texty, aby jste se nemuseli obtěžovat psát dlouhé texty. A mohli nás urgovat, pokud nějaká objednávka není vyexpedována ve stanovené době.

    Reagovat na tu informaci můžete ihned z detailu objednávky, myslím, že to problém není. Nebo ano?

    Na stránkách máme hračky do chvíle, než velkoobchody zjistí, že ten traktor skladem nemají a nám ho tím pádem dodat nemůžou ihned. Jsme napojeni přímo na ně, na jejich sklady, proto tam může být i prodleva v synchronizaci ceníků. A to se i tak stalo u Vašeho traktůrku.

    Je zajimavé, že většinu horších komentářů píšou lidi, kteří mají objednávku kolem těch dvěstě korun... A jsou schopni hodnotit, co jsme zač.

    Ale my se fakt snažíme expedovat i tyto objednávky ! I když z toho nic nemáme, protože tu dopravu opravdu dotujeme.

    Děkuji za reakci

    S pozdravem Michal Šmotek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekontroluji stav zasilaneho zbozi...dorazili nam jedny trenyrkys nasitym ligem na strane a spatne sedi a drou...dost me to mrzi a nastvalo byl to darek ;0(

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    tak to koukám.. že by Represent měl chybku u trenýrek... Ano u Representu tohle jsme nikdy nekontrolovali, protože se tohle nikdy nevyskytlo. Věřím, že "vyjímka potvrzuje pravidlo" a Represent jsou kvalitní trenýrky.

    Prodáváme ověřené značky, tak abychom nemuseli začít řešit, něco špatně našitého. Za ten jeden kus se však omlouváme.

    S pozdravem a hezký zbytek neděle Michal Šmotek ,

    PS: Vaše reklamace, jakmile dorazí bude vyřešena obratem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nekvalitní zboží

    po prvním sáhnutím na zip kabelky se celý rozpadl,stejně tak i ostatní zipy

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    mysleli jsme si, že tahle kabelka za stovku je dobrá. Reklamace versus počet kusů, které jsme prodali - 1% : 99 % možná ani to jedno procento reklamací není k počtu prodaných kabelek .

    "Ale nikdo není 100% i u kabelek za stovku se může vyskytnout šmejd, jak píšete, stejně to může být i u značkových věcí, reklamace jsou všude" - a proto je zde pro zákazníky možnost vrácení zboží do 14 dnů přeci:) a klidně tyto věci můžete řešit i telefonem či emailem [email protected] .

    Ale máme v nabídce i kabelky za pět set a více a rozhodně vypadají líp než ty za stovku a nabídka je rovněž větší - a pokud se bojíte těchto kabelek, tak ty kabelky od 500 kč jsou zas od jiného výrobce..

    Neseme vlastní riziko, že zboží neprodáme, pokud bychom nakupovali šmejdy. Proto pokud je vadný kus a opakuje se, tak to řešíme a dále už tuto značku nenakupujeme.

    Ale musíme si vzít poučení z Vaše komentáře a dělat více kontrol v posledním kroku "při balení objednávky".

    Za komplikace se osobně omlouvám


    S pozdravem Michal Šmotek
    www.peknydarek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevím
    • nabízené zboží nemá v nabídce už ani dodavatel, tudíž zboží nedostanete
    • nevím, proč toto zboží ještě nabízejí

    musíte mít štěstí a zboží musí být skladem nebo ještě u dodavatele

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Ano máte pravdu, anebo aby výrobce měl online sklad jako máme my. To bohužel má málokdo z českých výrobců.

    Nabízeno to je proto,že data taháme od výrobce, který to zboží stále nabízel, i když to neměl - jednoduchá jasná odpověď. Neumíme předvídat sami, že to zboží už nemá k dispozici, telepatie u nás nefunguje :)

    S pozdravem a přáním hezkého dne Šmotek M.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za 10 dnů nebyli schopní objednané zboží dodat,objednávku jsem zrušila.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    ze sedmi produktů chybí jeden . v době inventur výrobců jsme dobří :) Zákaznice, je stále informována v online stavu na webu, stačilo napsat - rozdělit.

    Zřejmě je oblíbenější heureka pro komunikaci s námi, co už. Lépe se asi nám vyhnout velkým obloukem, tak ať se daří.

    PS: Pro ty z Vás, co jsou líní psát - tak v online detailu je zpráva i přednastavena - jen na dvě kliknutí: 1.klik na email u produktu - vyskočí okno s textem:

    "Dobrý den, kdy bude tato objednávka xxx kompletní - již je po termínu. Prosím o informaci. Děkuji vasejmeno

    2. klik - na tlačítko OK (odeslat).


    S pozdravem M. Šmotek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny?
    • Na e-shopu zboží skladem, 6 dní zásilka připravena a vyfakturována, a až po mém dotazu omluva, že zboží není a nebude do konce roku.

    Já už nééééé.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • ŽÁDNÉ
    • LHANÍ ZÁKAZNÍKŮM

    JE NEVĚROHODNÝ

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Nepřebraný balík H. Nosovská
    - ovšem byla paní řádně informována smskou, emailem. Lhání zákazníkům, prosím?

    Pokud nemáte o zboží zájem jako paní Nosovská neobjednávejte ho. Nás takový zákazníci stojí peníze. A následně se to může odrazit v ceně dopravy.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákazníkům nelžeme - kontaktní údaje jsou pravdivé viz odkaz:
    http://www.peknydarek.cz/Stranky/Kontakty

    Balík jsou baleny v hnědé izolepě - na balíku je jméno Michal Šmotek - upozorňujeme smskou.

    Nepotřebujeme ukazovat, že je to balík se spodním prádlem.

    Děkujeme za reakci však i Vám milá paní.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Chápu že obejdnat chybějící zboží u dodavatele chvíli trvá, nicméně čekal bych alespoň omluvu, popř. email s vysvětlením jako gesto dobré vůle.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den, teď se dívám na Vaši objednávku - máte pravdu je to dlouho, zítra tomu je avizovaných prac 10 dnů . Termíny je těžké nyní udržet, když Vestis má nějaký plán výroby a s pyžamy je to u nich obtíž, ale předala jsem to kolegyni, která se Vám zítra ozve, ona o Vestisu ví více, protože objednávky s nimi řeší ona. Děkuji za pochopení.

    Děkuji i Vám za hodnocení - je stále, co zlepšovat!

    S pozdravem Monika Šmotková, www.peknydarek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Jelikož jsem zboží stále neobdržela,nemohu hodnotit.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dnes, když to tu píšu nevím, o kterou objednávku se jedná, pokud by to nebylo dosud vyřešeno napište mi [email protected]

    Děkujeme za hodnocení

    S pozdravem Monika Šmotková, www.peknydarek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Když na zboží nespěcháte, nemusíte se bát, že brzy dorazí.
    • Pro toho, kdo na zboží spěchá - nepoužitelné.

    Dobré ceny, velmi dlouhá čekací doba.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Přesně tak, kdo spěchá, měl by si objednávat věci skladem - proto nabízíme hromadu filtrů, aby nákup byl příjemnější a vybrali si všichni, ale i tak zákaznici chtějí čekat a objednají si to, s čím má i dodavatel nám problém poslat správný kus .-)
    viz vaše objednávka - už 2x Bellinda dorazila a vždy bez Vašich boxerek, jak pak máme ty objednávky vyřizovat rychleji (dle dodavatele jsou u něj skladem)...

    Ostatní z vaší objednávky máme skladem... viz online detail objednávky. Chcete-li rozdělit objednávku napište - boxerky Vám pak dopošleme.

    S pozdravem Monika Šmotková, www.peknydarek.cz

    PS: Nyní expedujeme až do Vánoc přijaté objednávky s produkty skladem ještě v ten den, když příjde objednávka i kolem 17.30 v prac. dny.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • V tento okamžik již žádné nevidím.
    • Špatná komunikace ze strany firmy se zákazníkem.

    Více péče.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Je nám líto, že jste s námi nebyla spokojená. Vždy se snažíme zákazníkovi vyjít vstříc a při dotazech komunikujeme rychle

    Děkuji za pochopení

    S pozdravem Monika Šmotková, www.peknydarek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nikdo se neozve, ze zbozi neni nebo, ze bude mit zpozdeni. Stale ho nemam, dodaci lhuta byla napsana 2-4 dny. Ubehlo deset dni a ja nemam ani zpravu ani zbozi.
    • Hlavne, ze mate zaplaceno.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,
    Pokud dobře čtu dodací lhůta byla 2-4 dny u dvou Vašich produktů, které skladem jsou, což můžete vidět v detailu objednávky. Třetí položka je na cestě. Není pravda tedy, že Vás neinformujeme - stačí se dívat, případně napsat paní Kubejová, že byste chtěla ty dvě položky rozdělit a poslední třetí doposlat.
    Lupoline dovážíme sami, nenakupujeme ho v Čechách, proto je dodací lhůta orientačně 5-10 dnů dodání na sklad.

    Mrzí nás Vaše reakce - kdykoliv nás můžete kontaktovat a případně objednávku stornovat, pokud nejste spokojena, a peníze vrátíme.

    Hezký den Monika Šmotková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí něco, co nemají.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Máte pravdu. . V parfémech máme velkou mezeru, za to se omlouváme. Dokonce jsme museli parfémy na týden stáhnout než programátoři opravily chyby, které se tam objevily.

    Spodní prádlo a oblečení přiznávám děláme lépe! Viz naše bezkonkurenční cenová nabídka tento týden!
    http://zpravodaj.peknydarek.cz

    S pozdravem Michal Šmotek, Pěkný dárek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostala jsem zboží jiné než jsem si objednala

    Ať si to každý zkusí sám třeba to byla jen náhoda.

    Reakce obchodu Pěkný dárek

    Dobrý den,

    děkuji za reakci, zřejmě jste si objednávala košilku podle obrázku (popisek chyběl), bohužel popisek neměl ani dodavatel, košilku jsme pro Vás objednali a netušili jsme, že vypadá jinak, že postrádá šest třpytek, protože jsme ji na skladě předtím neměli, nepřipadala nám zajimává..

    Je to naše chyba. Omlouváme se.

    S pozdravem MS.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, kvalitu
    • na žádnou jsem nenarazila

    rychlý, kvalitní