Přihlásit se a přidat recenzi
  • 30 %

    • Chybí česká podpora, český eshop, zkrátka cokoliv pro Český trh

    Nějak nechápu české recenze, když česká podpora a český eshop pro OTTO neexistuje. Snažím se u nich objednat nitkový závěs, který mě ale odkazuje stále na .de stránky, tedy německé. Česká podpora chybí a vlastně ani žádný eshop s českou podporou pro nákup neexistuje. Je to škoda, protože bych tam rád nakoupil a není možné a vlastně ani jisté, jestli by mi to bůh ví odkud, přišlo. A také s reklamací či případným vrácením by to bylo poměrně složité. Již hodně zahraničních výrobců a prodejců nabízí možnost objednání za hranice svého obchodu, respektive nabízí českou podporu. :( Tady nikoliv.

  • 100 %

    Recenze jsem přečetla až po objednání (nutno podotknout velmi drahé bundy), a proto hned přišla panika :D Po týdnu, co jsem bundu objednala a stále nebyla doma a zároveň nepřišly ani žádné údaje o průběhu zaslání (navíc stav u bundy byl uveden: "nedostupný") jsem se obrátila na zákaznickou linku. Poprvé mi hovor zvedla paní, která nebyla bohužel příliš příjemná, ale oznámila mi, že dodací lhůta je běžná 10-14 dní. Hned následující týden jsem tedy volala znovu a tentokráte telefon zvedla velmi příjemná, milá a vstřícná paní. Ujišťovala mne, že se nemusím bát o své zboží, protože určitě dorazí a že v případě, že nechci dále čekat, můžeme zažádat o storno objednávky. Nakonec jsem dala na paní na druhém konci telefonu a na zásilku čekala. Bunda přišla za dalších pár dnů, skvěle zabalená, v perfektním stavu a taktéž s odpovídající velikostí. Takže mé obavy byly zbytečné a za mně po prvním nákupu mohu doporučit :)

  • 100 %

    Po přečtení recenzí jsem se trochu objednávky bála, protože jsem objednávala drahý kousek. Sice jsem objednávku vracela, ale musím říct, že jsem byla maximálně spokojená jak s operátorkami na call centru, které byly ochotné a příjemné, tak i se samotným vrácením peněz, které jsem měla asi za 2 týdny složenkou doma. Za mě jednání eshopu na jedničku.

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás těší a doufáme, že Vás brzy budeme moci opět přivítat jako našeho zákazníka.

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 100 %

    • kvalitní výrobky
    • používám na stránkách OTTO přihlášení na můj účet a doručení je vždy bez problémů

    nakupuji v shopu už od roku 2013 a jsem vždy maximálně spokojena s materiálem, vzhledem i kvalitou svetrů, halenek, tunik a riflí

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás těší a doufáme, že Vás brzy budeme moci opět přivítat jako našeho zákazníka.

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 10 %

    • Dlouhé čekání

    Zboží skladem objednáno 14.11.2019 do dnes nepřišlo a je 4.12.2019
    Na e-mail mi odpověděli tak,že vlastně na mojí otázku nereagovali.
    Nikdy už zde neobjednám.

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Váš upřímný názor je pro nás důležitý a usilujeme o to, abychom takové problémy odstranili co nejdříve. Pokud k vyřešení Vaší záležitosti ještě nedošlo, zašlete prosím stručnou zprávu na adresu [email protected] a my se ji pokusíme vyřídit okamžitě.

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 10 %

    • přišlo co mělo
    • velmi špatné recenze, zákazníka odradí

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Váš upřímný názor je pro nás důležitý a usilujeme o to, abychom takové problémy odstranili co nejdříve. Mrzí nás Vaše zkušenost!

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 10 %

    • bohužel žádná
    • Obchod bohužel nevrací peníze za vrácené zboží. Ani po 3 urgencích po více než 3 týdnech od doručení vráceného zboží stále nemám peníze nazpět. Naprostá nespolehlivost a neseriózní jednání.

    Obchod nemohu doporučit vzhledem ke skutečnosti, že nemám ani zboží, které jsem vrátila, ani peníze.
    Nebaví mě se nestále doprošovat o něco, na co mám nárok.

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Váš upřímný názor je pro nás důležitý a usilujeme o to, abychom takové problémy odstranili co nejdříve. Pokud k vyřešení Vaší záležitosti ještě nedošlo, zašlete prosím stručnou zprávu na adresu [email protected] a my se ji pokusíme vyřídit okamžitě.

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 10 %

    • ŽÁDNÁ
    • NIKDY více, musel jsem vrátit zboží, dostali jej na druhý den. Přes měsíc trvalo, než vrátili peníze. Ani se neobtěžovali - pokud bych doslova nedotíral (hnus), že zboží je vráceno v pořádku a z jakého důvodu nekomunikují a proč neoznamují, kdy vrátí peníze. SKUTEČNĚ VELMI VARUJI před tímto MAĎARSKÝM (nikoli Německým) e-shopem. Kultura jejich chování ke klientovi tomu napovídá. NIKDY VÍCE !

    NIKDY více, musela jsem vrátit zboží, dostali jej na druhý den. Přes měsíc trvalo, než vrátili peníze. Ani se neobtěžovali - pokud bych doslova nedotírala (hnus), že zboží je vráceno v pořádku a z jakého důvodu nekomunikují a proč neoznamují, kdy vrátí peníze. SKUTEČNĚ VELMI VARUJI před tímto MAĎARSKÝM (nikoli Německým) e-shopem. Kultura jejich chování ke klientovi tomu napovídá. NIKDY VÍCE !

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Váš upřímný názor je pro nás důležitý a usilujeme o to, abychom takové problémy odstranili co nejdříve. Mrzí nás Vaše zkušenost!

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 90 %

    • Široká a přehledná nabídka, bezproblémové dodání.
    • vysoký limit pro dodávku bez poštovného a výše poštovného obecně.

    Nekupuji zde léta (desítky objednávek - prádlo, leginy, šaty kalhoty, letos i kozačky), NIKDY nebyl žádný problém, letos 4 objednávky, jednu jsme vraceli - vše proběhlo jak má. Mám zkušenost z mnoha eshopy, z mého pohledu patří OTTO (z těch velkých, zaměřených na oděvy a domácnost) mezi TOP 3.

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás těší a doufáme, že Vás brzy budeme moci opět přivítat jako našeho zákazníka.

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 100 %

    Vždy veliká spokojenost. Krásné a kvalitní zboží.

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás těší a doufáme, že Vás brzy budeme moci opět přivítat jako našeho zákazníka.

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 100 %

    Kvalitní zboží za krásné ceny, doprava trvala asi 4 dny, což je pochopitelné, pokud zboží odesilaji z Německa. :)

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás těší a doufáme, že Vás brzy budeme moci opět přivítat jako našeho zákazníka.

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 10 %

    • Nespolehlivý obchod, klamání zákazníka.

    Objednala jsem zboží, jelikož měl obchod 15%na vše. Sleva mi i přes zadání kódu nebyla odečtena, že prý se sleva odečte při dodání zboží. Zboží jsem dobírkou v plné ceně uhradila, ale sleva odečtena nebyla. Po telefonickém kontaktu mi paní z info linky řekla, že to byla jejich chyba systému, že mi rozdíl ceny pošlou formou složenky a ani po více než 2 měsících žádná složenka nedorazila.

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Váš upřímný názor je pro nás důležitý a usilujeme o to, abychom takové problémy odstranili co nejdříve. Pokud k vyřešení Vaší záležitosti ještě nedošlo, zašlete prosím stručnou zprávu na adresu [email protected] a my se ji pokusíme vyřídit okamžitě.

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 60 %

    Boty jsou z velmi jemné kůže, nosí se dobře, ale rychle se roztáhly a jsou mě velké.

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Přesto věříme, že se jednalo pouze o ojedinělý případ a že Vás budeme moci brzy opět přivítat jako našeho zákazníka.

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 100 %

    Ráda nakupuji na Otto. Mají velký výběr zboží, ráda využívám i slevy, které přijdou e-mailem a neni ani problém s vrácením peněz za zboží, které Vám nevyhovuje. . Když mají skladem, zboží přijde i celkem rychle. Mají přehledné stránky a je to můj oblíbený obchod

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás těší a doufáme, že Vás brzy budeme moci opět přivítat jako našeho zákazníka.

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 100 %

    • Rychlé dodání zboží, při případném vrácení taky rychlé vyřízení. Mají kvalitní zboží v nabídce.

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás těší a doufáme, že Vás brzy budeme moci opět přivítat jako našeho zákazníka.

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 100 %

    • Velký výběr. Spolehlivost.

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás těší a doufáme, že Vás brzy budeme moci opět přivítat jako našeho zákazníka.

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 10 %

    V žádném případě NEDOPORUČUJI nakupovat v tomto e-shopu. Nic horšího jsem v životě snad nezažila.
    Šaty jsem měla mít do 14cti dnů, několikrát mi posunuli dodací lhůtu, až mi po více jak měsíci sdělili, že vůbec neví, kdy šaty budou mít. Objednávku jsem zrušila.

    Za měsíc a něco jsem se na šaty náhodou opět koukla a na e-shopu se ukazovalo, že jsou již skladem, tudíž jsem si je jako neponaučitelná naivka znovu objednala. Za 14 dní opět zpráva, že je nemají a že ani neví kdy je budou mít, tudíž jem naštvaná opět objednávku zrušila!!! Za deset dnů mi přišla sms od doručovatele, že mi přijde balíček. Obchod mi i po zrušení objednávky šaty najednou odeslal, no nic řekla jsem si, zásilku převezmu, na šaty jsem i tak zvědavá. E-shop jsem raději ani nekontaktovala, protože mě jejich odpovědi akorát rozčilovali. Šaty jsem si nakonec nechala. Po měsíci, co jsem měla již šaty ze zrušené objednávky doma, mi přijde sms, že mi doručují další šaty. Větší amatéry jsem opravdu nezažila. Balíček jsem samozřejmě nepřevzala a zde si opravdu už nikdy nic neobjednám.

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Váš upřímný názor je pro nás důležitý a usilujeme o to, abychom takové problémy odstranili co nejdříve. Mrzí nás Vaše zkušenost!

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 40 %

    • Výběr zboží je velký...ovšem pak jen samá negativa.
    • Na zakoupené zboží jsem čekala a nedočkala se, moje objednávka byla zrušena a já se to dozvěděla, až když mi přišlo divné, že se stále nic neděje a přihlásila jsem se . Objednávky doručené - byla jedna neúplná a druhá obsahovala zboží, které jsem musela vrátit. Velké zklamání. Znovu jsem si objednala nabízené zboží a zatím se opět nic neděje, už je to více jak týden.

    Nejsem spokojená, nekvalitní zboží neodpovídá cenám.

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Váš upřímný názor je pro nás důležitý a usilujeme o to, abychom takové problémy odstranili co nejdříve. Pokud k vyřešení Vaší záležitosti ještě nedošlo, zašlete prosím stručnou zprávu na adresu [email protected] a my se ji pokusíme vyřídit okamžitě.

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 100 %

    • Rychlé dodání,spolehlivost se zákazníkem a naopak..

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás těší a doufáme, že Vás brzy budeme moci opět přivítat jako našeho zákazníka.

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO

  • 10 %

    • Nošené a opravované zboží

    Objednal jsem tenisky mustang na internetovém obchodě na dobírku.Firma Otto mi zaslala za plnou katalogovou cenu tenisky v neoriginální krabici a neprofesionálně opravované(lepidlo s přesahy atd.)Bylo i vidět,že se jednalo o již nošené tenisky.Je to drzost,a proto tuto firmu absolutně nedoporučuji,protože dělá podvody na zákazníky.

    Reakce obchodu www.otto-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Váš upřímný názor je pro nás důležitý a usilujeme o to, abychom takové problémy odstranili co nejdříve. Mrzí nás Vaše zkušenost! Přesto věříme, že se jednalo pouze o ojedinělý případ a že Vás budeme moci brzy opět přivítat jako našeho zákazníka.

    S pozdravem
    Váš zákaznický servis OTTO