Přihlásit se a přidat příspěvek
  • semtex: No teď jsi to alespoň upřesnil za jakou dobu 10 reklamací.Také jsi to mohl napsat v komentáři hned pro úplnost.A ne až teď.

  • Castor York: Hmm, škoda :-( Třeba nebude s czc tak zle... Mimochodem trochu mě mrzí, že czc nepřevzalo data od okc. Líbil se mi přehled objednávek, když jsem hledal nějakou konkrétní položku.

  • Tak léta oblíbený OK Computers zkrachoval :(, respktive koupilo ho CZC, to je v podstatě to samé. Konec kvalitním službám, už jen CZC řejžování prachů :(, už jim zrušili i web

  • xxxrudlaxxx: a proč? Já u nich nakupuju cca 8 let, cca 200 tis. za rok. Myslíš, že 10 reklamací za 8 let je moc? Proč by Tě měl odradit nákup u prodejce, kdy důvod k reklamaci je vada výrobku, za kterou prodejce nemůže? Já hodnotím kladně přístup firmy k zákazníkovi v případě reklamace, takže nechápu, proč by to mělo někoho odradit...

  • semtex: to si snad děláš legraci ? S tou reklamací ? Já jsem už nakoupil u nich dost ale reklamovat jsem zatím ještě nemusel.No jeslli si ale sám navymýšlíš.Kdybych neměl s nimy skušenosti tak by mě i ten tvůj příspěvek odradil u nich nakupovat.

  • Majkl: mobily nakupuju na huramobil.cz
    Evelyna28: Proč svoji recenzi nenapíšete do klasické recenze po nákupu? Protože nemůžete, protože jste žádnou objednávku neudělala a jen chcete poškodit obchod?
    Jan M: Tomu se jen těžko věří, že by vůbec neodpověděli ani nebrali telefon. Já mám s obchodem naopak zkušenost následující: Z cca 10 reklamací 9 vyřízeno k mé spokojenosti. Telefony berou, na dotazy mailem odpovídají do půl hodiny.

  • Chtěl bych se zeptat, jestli náhodou někdo neví, zda mobily z tohoto obchodu jsou z oficiální distribuce pro ČR nebo ne.

  • Naprosto nedoporučuji tento obchod. Napřed potvrdí objednávku a poté ji stornují z důvodu nedostupnosti zboží, které ale vesele nabízejí dál.

  • Zboží mi došlo poměrně rychle a ani s objednáním/placením jsem neměl žádné problémy.

    Ty se ovšem dostavili až když jsem zboží zapojil a zjistil, že nový HDD má vadné sektory a při kontrole mi hodí fatální chybu. Disk jsem ten den zabalil, vystlal krabici "průvodním dopisem", kopií faktury a přílohou s popisem závady a poslal na reklamaci.

    Podle české pošty balík dorazil. Do dnes se mi nikdo neozval ani nějaký e-mail o přijetí reklamace se nekonal! Na reklamačním oddělení telefon asi ze zásady neberou! Jsem zvědav, jak dopadnu a kdy se se mnou konečně někdo bude bavit. Velmi nepříjemná situace a pochybuji, že někdy znovu využiji služeb tohoto obchodu.

    Jan M.

  • V mém případě bylo jednání absolutně neprofesionální, neslušné. Objednal jsem a zaplatil monitor za 3000,- přes internet, šel jsem ho vyzvednout na prodejnu, kde mi dali ale jiný (a levnější) monitor aniž by mne na to upozornili, na účtence byl ovšem uveden ten, který jsem objednal a zaplatil. Čekali, že si toho nevšimnu. Po předání monitoru prodavač urychleně odkráčel do skladu.
    Kdybych si monitor nechal a chtěl ho v případě závady reklamovat, pochybuji, že by reklamaci někdo uznal, když na dokladu byl monitor úplně jiný, než jaký mi dali.
    Nakonec se ani neomluvili za jejich chybu, naštvaně mi vrátili peníze a mně nezbývalo než jít.
    Davejte si u nich proto pozor!

  • Přesně tak, obchod dobrý ale reklamace stojí zaprd. Proto se už snažím nákupům zde vyhýbat. Je to škoda, naštěstí už máme pobočku alzy ve městě, tak je kde nakupovat.

  • Produkty za dobré ceny,ale co se týče reklamace děsný obchod!! Koupil jsem ntb (za 20tis.) po dvou měsících šel na reklamaci... reklamace uznaná pc šel další dva týdny a stejná závada znova reklamace a znova uznaná... po dalších dvou dnech co jsem měl ntb zpět opět nefungoval a znovu ze stejného důvodu, chtěl jsem již peníze vrátit, ale ejhle závady i ty předhcozí jsem si způsobil sám a bylo jen jejich dobrou vůli, že mi to vždy opravili (přitom reklamace byla od výrobce uzanáná jako oprávněná) takže notebook za 20 tisíc po půl roce k ničemu... naštěstí mi to v jiné opravně opravili a ntb zatím funguje... takže pokud se produkt nerozbije tak obchod doporučuji, jinak nebrat...

  • Zboží za dobré ceny, zklamání přišlo když jsem musel po roce reklamovat pc základní desku, reklamace trvala měsíc (budiž), bylo mi sděleno, že zboží bylo vyměněno za nové a bohužel velké zklamání se dostavilo, když jsem doma desku rozbalil a zjistil že se jedná o jiný tip desky (mnohem starší a bez wifi). Je tohle vůbec možný !!! Jak si tohle může někdo dovolit??? Tzn. tento obchod nikomu nedoporučuji !

  • BROOCK: nevím já si u Alzy objednala v 19.30 notebooka a v jižních Čechách jsem ho měla v 10.00 NÁSLEDUJÍCÍ den a to tu ještě nebyla pobočka...

  • Janis: V 18.00jsem objednal,v18.30 jsem obdržel mejla,že zboží bylo předáno PPL,druhý den jsem v 16.00 měl zboží doma a v pořádku.Jestli nejste s tímto obchodem spokojen,/na/,objednejte si u ALZA.cz.Čekáte 14 dní a stejně se nedočkáte.Ivo Krejčí,Ostrov nad Ohří.Já jsem maximálně spokojen.Ale i mistr tesař se utne,jestli na Váš balík PPlku něco spadlo,tak za to nemůže jakákoliv ešxpedující firma.

  • Tento obchod nemá chybu.Uděluji 10 hvězdič[email protected]

  • Objednal jsem si ve čtvrtek pozdě večer klávesnici a myš,platil jsem předem na účet(tudíš v pátek )v pondělí zpráva,že zásilka odeslána a dnes v úterý dopoledne balíček doma,vše funguje tak jak má.Tak že já jsem spokojen.A ceny mají taky v klidu.

  • Bohužel, od objednávky rychlovarky jen samé problémy. Čtyři dny mi ji "doručovali", ačkoliv jsem potřebovala vyřídit jiné záležitosti, trčela jsem doma...zbytečně. To ovšem byla chyba ppl, dejme tomu. Když si tedy po docela dlouhé době čekání otevřu zásilku, zjistím, že je prasklá a ještě je vevnitř kus plastu! Opravdu zklamání a ještě mám asi doživotní nechuť v tomto obchodě někdy nakoupit.
    Jen by mě zajímalo, zda mi budou náklady za zaslání zboží zpět k reklamaci poštou uhrazeny, anebo ještě přijdu o peníze navíc?

  • Alice: Ano, tento stav znamená, že zboží je připraveno na prodejně na vyzvednutí. :)

  • mám takovej dotaz, co znamená v detailu objednávky u kolonky Stav - Rezervováno? jako že už je to na prodejně? díky