Přihlásit se a přidat recenzi
  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po tejdnu od objednani jsem si zavolala,ze v jakym stavu je moje objednávka,ze mi od nich zatim neprisel ani email.pani to hledala a pak mi sdelioa,ze produkt vubec nemaji. Velice spatna komunikace. Nabizeji zbozi,ktere nemaji.uz tam nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Chyběla informace, že během prázdnin není možný osobní odběr - toto jsem se dozvěděla až po 3 dnech od objednávky.

    Dlouhá doba odezvy ze strany obchodu - 3 dny než mi přišel mail, že není možné si osobně zboží vyzvednout během prázdnin.

  • 10 %

    • nic
    • u zboží není uvedeno, zda je skladem či nikoliv

    Měl jsem v ůmyslu tady něco nakoupit, ale u zboží (povlečení) není informace, jestli je na skladě. Volal jsem na kontaktní telefon, již druhý den je nedostupný. Psal jsem na email, druhý den nereaguje. Obchod úplně na nic.

  • 30 %

    Vybrané zboží bohužel není skladem a v brzké době nebude :(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nemá zboží na skladě

    nevyhovující, běžte si objednat jinam

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Delka dodaci doby.

    Reakce obchodu Obchod u dvojčátek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, bohužel dodavatel neměl vámi objednané zboží skladem, tudíž ho musel objednat u výrobce
    a tady tu délku dodání my skutečně neovlivníme.

    S pozdravem Obchod u dvojčátek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vyhovoval mi váš sortiment,líbil se mi. Nabídka je přehledná, pro mě! To se mi líbí.
    • Nevím,zatím jsem žádné neobjevila.

    Super!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Klame zákazníky.

    Reakce obchodu Obchod u dvojčátek

    Vážený zákazníku,

    bohužel nemůžeme za to, že dodavatel, změnil cenu, když jsme chtěli zboží objednat z jeho velkoobchodního portálu, za to náš obchod nemůže, ozvali jsme se Vám ještě týž den a situaci vysvětlili, toto špatné hodnocení je vůči nám neoprávněné.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • přehlednost zboží a jejich popis.
    • nenašla jsem žádné slabiny obchůdku

    našla téměř vše co jsaem potřebovala, jsem zvídavý člověk takže, jsem našla i pois zboží do podrobna s maximální přesností. Halvní je že obchůdek se mnou komunikoval, když jsem si objednávala zboží.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Cena.
    • Rychlost dodání zboží.
    • Horší komunikace.

    Objednávali jsme dětskou postýlku a poprvé přišel totálně zdemolovaný balík, který jsme odmítli převzít (s tímto nám velmi ochotně pomohl a poradil sám kurýr). Po informaci e-mailem do obchodu se sice omluvili s tím, že posílají nový balík , ale evidentně poslali znovu ten samý bez dalších informací. Díky velké ochotě kurýra jsme si nakonec mohli zkontrolovat, že i přes velmi poškozenou krabici je zboží samotné v pořádku a nakonec jsme jej převzali, jinak bychom jej nejspíš vrátili zpět a postýlku objednali jinde. S obchodem jsem tedy spokojeni tak na půl, za to mě velmi mile překvapil kurýr PPL.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • siroky sortiment
    • ochota
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Obchod jsem našla přes internet, byla jsem spokojena, jen doprava trvala déle, než bych si přála, ale to mohlo být způsobeno Českou poštou.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velká ochota
    • Žádné neznám

    Super obchod

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Hlavní výhoda je pohodlí domova.
    • Čekala jsem, že zboží dorazí rychleji, ale doufám, že se to časem vylepší.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • lepší komunikace vzhledem k dodávkám -domluva.Snad to příště bude lepší.

    Reakce obchodu Obchod u dvojčátek

    Dobrý den,

    děkujeme za vyplnění dotazníku, psali jsme Vám email, ve kterém jsme Vám oznamovali, že zboží, které jste si objednal, již nestihneme do Vánoc doručit a zda ho můžeme doručit po Novém roce, bohužel odpověď od Vás již nepřišla a při velké předvánoční vytíženosti bychom opravdu nezvládali každému zákazníkovi navíc volat proč se neozval a nevyjádřil ke své objednávce, tady šlo opravdu jen o to, že vy jste nezareagoval na email, který jsme Vám odeslali, pokud stále máte o objednávku zájem rádi ji po Novém roce vyřídíme.
    S pozdravem Obchod u dvojčátek

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Nemohu posoudit, když zboží, které jsem chtěla, nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Absolutně nekomunikuje sám se zákazníkem.

    Já už v něm nic nekoupím.Bylo to na poprvé,tak každý musí volit zda to riskne.
    Třeba se zachovají jinak.

    Reakce obchodu Obchod u dvojčátek

    Vážená paní, děkujeme Vám za vaši recenzi, ale pokud zboží dodavatel nemá, tak my s tím nic neuděláme.

    S pozdravem Obchod u dvojčátek

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlá informovanost

    Byl jsem velmi spokojen

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • lepší ceny
    • dodací lhůta

    dobrý obchod