Přihlásit se a přidat recenzi
  • 20 %

    Absolutně neschopný zákaznický servis, nikomu nepřeju s nimi řešit reklamaci!

    Koupili jsme vestavnou lednici s mrazákem, která se po roce používání rozbila. To už je samo o sobě docela vypovídající, bohužel následná zkušenost se zákaznickým servisem samsungu způsobila, že tedy nejenomže nechceme novou lednici této značky, ale už od nich nechci vidět ani žádný jiný výrobek, protože znovu řešit cokoli s jejich zákaznickým servisem by mě nejspíš stálo zbytky psychického zdraví.
    Ze začátku se vše jevilo poměrně funkčně, vyslali opraváře z externí firmy, který vadu zhodnotil a čekali jsme na něj asi 4 dny. Další proces se zákaznickým servisem se ale začal natahovat, odvoz staré lednice neproběhl v domluveném termínu bez jakékoli zprávy a vrcholem všeho bylo téměř 3 týdny čekání na voucher, za který jsme měli pořídit novou lednici z jejich eshopu. Absolutně nechápu, co může na vydání voucheru tak dlouho trvat, každopádně nepomohly ani opakované urgence, zákaznický servis raději přestal úplně komunikovat, na email, který má být zodpovězen do 24 hodin bylo reagováno až po týdnu a opět jen neurčitou zprávou, že se někdo ozve, až se tedy po téměř 3 týdnech někdo opravdu ozval, bohužel ale se zprávou, že lednice je vyprodaná a jestli chceme čekat 3 týdny, než ji naskladní nebo odstoupit od smlouvy (lednice byla samozřejmě do minulého týdne ještě normálně skladem)...Tak opravdu celému procesu nerozumím, vzhledem k tomu, že nová lednice dnes stojí o 5 tisíc víc, než jsme ji kupovali před tím rokem, to nebyla preferovaná varianta řešení, ale každopádně, pokud by mi před těmi třemi týdny řekli, že na voucher budeme čekat takto dlouho, tak od smlouvy odstoupím i tak hned a mohli jsme si odpustit 3 velmi nepříjemné týdny, kdy jsme jednak v rodině s dvěma malými nemocnými dětmi byli bez lednice, a jednak neustále uháněli někoho ze samsungu a byli velmi frustrování tím, že není šance mluvit s nikým, kdo by na celé věci mohl cokoli změnit a udělat víc, než jen předávat urgence...
    Jestli teda samsungu šlo o to ušetřit těch 5 tisíc, tak well done, ale ani my, ani nikdo z našich známých po těchto zkušenostech myslím od samsungu nic nekoupí, tak mi to jako moc šikovná zákaznická strategie nepřijde. Nám se každopádně velmi ulevilo, že už s nimi nic řešit nemusíme, jen škoda, že jsme neměli dost informací k tomu pořídit novou lednici jiné značky rovnou bez této anabáze.

  • 10 %

    Velmi spatna poradenska cinnost na chatu eshopu. Chteli jsme vedet, zda nehrozi riziko prenosu pachu z lednice do mrazaku u jednookruhoveho typu chlazeni ( monocooling). Byli jsme ujisteni, ze nikoli, ze jde jen o lepsi rozlozeni chladu. Po prostudovani jejich stranek jsme se u twincooling docetli, ze zabranuje prenosu pachu. Vznesli jsme tedy dotaz v chatu za par dni znovu, opet jsme narazili na stejnou poradkyni (Valentina), ale tentokrat potvrdila, ze k prenosu u monocooling dojit muze. Mezitim jsme lednici s monocooling koupili a ted ji budeme vracet. Jsme velmi nespokojeni s jejich poradenskymi sluzbami. At jsme jiz komunikovali s robotem ci zivou Valentinou. Doporucuji si informace pred nakupem lepe overit a nedat na rady eshopu Samsung. Lednici ( s ohledem na velikost) s obtizemi vracime a vybirame produkt od jine znacky!!!

  • 10 %

    • Nějaká existuje?! Nesetkal jsem se s ní...
    • Setkal jsem se pouze se samými nevýhodami...

    Provedl jsem zde tento týden nákup on-line - už nikdy více - zkušenosti s obchodem konkrétně popíšu po vrácení zboží...

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    obchod je přehledně uspořádaný, nákup na něm je bezproblémový

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod nefunguje jak má, například nejde jednoduše dokoupit ani najít prodloužená záruka.
    • Online chat nefunguje, protože na mobilu Samsung není vidět poslední odpověď protistrany.
    • V eShopu je několik online chatů, ale ne každý umí odpovědět na všechno, takže si člověka s dotazem přeposílájí.
    • Z košíku není možné kliknout zpět do vybraného výrobku.
    • Sekce TV začíná reklamou "Získejte dopravu zdarma", ale zato možnost v košíku není.
    • Nakonec mne po 2 dnech trápení telefonická podpora Samsung poslala do úplně jiného než svého eShopu, kde už nákup proběhl naprosto standardně ☹.

    Hrůza, nechápu jak může Samsung vypustit si světa nefunkční eShop, a posílat si do něj přes push zprávy své zákazníky ☹.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poštovné zdarma
    • u zboží na eshopu mají špatné obrázky a to úplně jiného zboží než v reálu nabízejí,pokud si ho člověk objedná , pošlou mu tím pádem samozřejmě úplně něco jiného,naprostý amaterismus ,něco takového bych v eshopu firmy jako je Samsung rozhodně nečekal !!

    doporučuju všem před objednáním zboží na tomto shopu zkontrolovat podle typového čísla jestli se opravdu jedná o zboží které nabízejí na obrázcích

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednané zboží nedorazilo obchod napsal do 4 prac.dnů. ns telefoní lince paní sdělila at počítám klidně i 3 měsíce......

    Příjemné jednání bohužel šílené dodací doby

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vše v pořádku a rychle dorazilo a hlavně originál je originál...
    • Nevim
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • výběr
    • profesionalita
    • ochotný personál
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spokojenost se službou.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • ochota
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Cena, zboží skladem, podpůrné akce
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Originální příslušenství samsung
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Spolehlivost, rychlost.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, dobrá komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Upozornili mě, že zboží je skladem. Tak jsem ho u nich objednal. Druhý den mě zase upozornili, že zboží není skladem. Nechápu. L....

    Divné skladové informace. U zboží, které oznámili jako naskladněné mi ho ano po 14 dnech nedoručili.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Výborná komunikace
    • Ochota
    • Spolehlivost
    • Profesionalita
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • kvalita
    • poštovné zdarma

    Prostě top pro Samsung

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Originální zboží za nejlepší cenu, co jsem našel.
    • Platby kartou on-line
    • Po nezdařené karetní transakci nelze zaplatit znova, ale musí se vytvořit celá objednávka znova. Musel jsem takhle kvůli problému s mojí kartou udělat objednávky 3
    • Delší dodací lhůta. Objednáno v pondělí večer, ale Česká pošta si balík převzala k doručení až v pátek. Čekal bych úterý, maximálně středu

    Pokud na zboží nespěcháte, skvělý obchod

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pěkný výběr, rychlé jednání a odeslání. Zatím jsem naprosto spokojená, výrobek splnil účel nad očekávání.

    Doporučuji. Spolehlivý obchod, přijatelné ceny a dobrý výběr. Servis na profesionální úrovni.