Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Velmi nedostatečné balení, zboží mi přišlo rozbité cihly prasklé.
Reakce obchodu HS Flamingo
Vážený zákazníku, to, že Vám přišly prasklé šamotové cihly nemusí znamenat, že bylo zboží špatně zabalené. Všichni víme, jak se někdy přepravci k zásilkám chovají. Podstatné je, že jste nepočkal s hodnocením a do hodnocení nenapsal, že jste poškozené zboží reklamoval. A dle mého kolegy z reklamačního oddělení vám přišla informace, že se bude poškozené zboží opětovně odesílat.
S pozdravem Arnold -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Tento e-shop je provozován výrobcem krbových kamen. Při objednání skla do krbových kamen, zboží není skladem. Dodání je téměř 14 dní. Takže vlastně nedoporučuji kupovat krbová kamna od tohoto výrobce, protože základní náhradní díl nemají skladem a je v zimně jsou mi krbová kamna bez dvířek - tudíž nepoužitelná, na dvě věci......
Reakce obchodu HS Flamingo
Vážený zákazníku, denně přijímáme desítky objednávek, které náš systém automaticky zpracovává. Máte pravdu, u Vaší objednávky nastala chyba, kde se objednané zboží nezarezervovalo na Vaši objednávku. Proč k tomu došlo prověřují naši technici. Zboží dnes odesíláme. Jsme si vědomi problému, který Vám pozdně dodaná zásilka přinesla a touto cestou se Vám omlouváme.
S pozdravem
Arnold
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
I když jsem zboží zaplatil okamžitě, do dnešního dne mi nebylo doručeno.
Na e-shopu už 10 dní píší, že naskladní do 10-ti dní.
NESPOKOJENOST. Nepotřebuji kamna na léto, ale nyní.Reakce obchodu HS Flamingo
Vážený zákazníku,
objednal jste si zboží, které nebylo skladem a u kterého je termín dodání do 10 pracovních dnů. Děláme vše proto, aby bylo zboží dodané v dohodnutém termínu, ale ne vždy se nám to podaří.
Tímto se Vám za delší dobu dodání velice omlouváme a uděláme vše proto, aby se to již příště neopakovalo.