Přihlásit se a přidat recenzi
  • 80 %

    • vstricny pristup
    • rychle reakce
    • reklamace posilat jen postou

    celkove doporucuji

  • 90 %

    • rychlé reklamační oddělení
    • musí se poslat poštou

    vesměs dobrý obchod, takový průměr

  • 100 %

    • rychlé vyřízení reklamace
    • nic

    mobil přestal dobíjet, proto jsem se rozhodla ho poslat na reklamaci. vše proběhlo velmi rychle a už zase funguje :-)

  • 100 %

    • Po přečtení recenzí jsem se trochu bála mobil na reklamaci poslat (nefunkční displej). Ale řekla jsem si že to zkusím a musím říct že jsem byla mile překvapená. Mobil mi byl asi za 10 dnů opraven a poslán zpět. Takže za mě palec nahoru.

    DOPORUČUJI.

  • 10 %

    • pozor pozor podvodný obchod

    Z vlastní zkušenosti upřímně nedoporučuji tento obchod a stejně tak obchody Central Import, BRD Company, kvalitnímobily a podobné obchody s adresou Bavorská 856/14 Stodůlky. Jedná se o jeden týž obchod, který podvodem prodává staré repasované telefony z východu. Mě prodali 2,5 roku starý repasovaný telefon z Ukrajiny. Do doby než se projevily problémy vše ok, ale pak zdlouhavé reklamování, prověřování a dokazování. V případě koupě doporučuji si ověřit číslo IMEI vašeho telefonu u podpory výrobce a oni vám přesně řeknou pro jaký trh je telefon určen a kdy byl prodán

  • 10 %

    • Nejhorší obchod co může bít taký říkám všichni vyhnete

    Poslal jsem do reklamaci Elephone P 5000 a po mesíci ani ještě mobil neposlali ale e mail poslali tohle ZMRD firma-z níže uvedených důvodů Vaše reklamace nemohla být uznána.
    Důvod: Baterie má ko kapacitu - neuznáno
    Baterie je po záruční opravě co nechápu když 8.4.2015 byl koupení takže ještě je v záruce do 8.4.2017 já myslím že ten případ budu řešit přes policii ať zavřou tu firmu když takhle kradou od lidí ...NIKOMU NEDOPORUČUJI TEN FIRMU

  • 10 %

    • To je nejhorší obchod,všichni se mu vyhněte.

    PODVODNÍCI

  • 50 %

    • -dobrá cena

    Mobil Sony Xperia Z3 compact jsme zakoupili o prázdninách 2016 a bohužel ho ale 3x reklamovali pro stejnou závadu a to odlepující se zadní kryt.Reklamace byla vždy uznána do 30dní.Kryt měl být podle technika přelepen,ale to se mne zdálo jen při druhé reklamaci ,jinak šlo 2x spíše o výměnu krytu.Bohužel,pak se začal odlepovat i přední display.
    Poslala jsem na firmu odstoupení od smlouvy podle obchodních podmínek a reklamačního řádu a nárokovala vrácení peněz+poštovné.Úhrada proběhla dokonce dříve než do 30 dnů po poslední třetí reklamaci.Celkem jsem ale byla 7měsíců bez mobilu.4x poštovné nárokuji zvlášt po výzvě /ofotit a poslat/a doufám,že mne také bude proplaceno.
    Na komunikaci emailem si nemohu stěžovat,proběhla hned do druhého dne,telefonem jsme nezkoušela.Po těchto zkušenostech si nový mobil zakoupím rozhodně néé přes net.

  • 10 %

    • NIC
    • Reklamace mobilního telefonu byla podána 3x. První uznaná, ale neopravili to co měli. Jen tvrdili, že je odřený display a prý ho vyměnili, ale nevypadalo to tak. Další 2 opětovné reklamace na stejnou závadu signálu nebyly vyřízeny, že se prý chyba nevyskytla.

    Nedoporučuji

  • 10 %

    • Nic
    • Platba předem za 2 telefony (koupě slevový portál)
    • Dodání po cca měsíci a víc, made in China
    • Porucha 1ks telefonu po 8měs., reklamace do 30dnů neopraveno, průtahy s dořešením reklamace, peníze navráceny ani po dalších 50 dnech od uplynutí 30 dnů reklamační lhůty.
    • Složitá komunikace, upřednostňují @ komunikaci a neraguji, když už se dovoláte hrají na příjemné vystupování, že předají dále na vedení a že se bude situace obratem řešit. Vysledkem toho je že peníze prostě nepošlou.
    • Na web stránkách žádný telefonní kontakt.

  • 10 %

    • Nejhorší obchod, který jsem kdy zažil. Nový telefon poslali poškozený a reklamace nebyla uznána, chtějí to uhrát na opravu za prachy. A komunikace je taky to nejhorší, co jsem kdy zažil. Ruce pryč od tohoto obchodu.

    Nejhorší obchod, který jsem kdy zažil.

  • 20 %

    • Arol prodává vadné zboží, neuzná reklamaci, není možné za zakoupené nefunční produkty dostat peníze zpět. Jsou to opravdoví podvodníci. Nevěřte a nenakupujte!

    Velmi špatná firma. S tak odporným jednáním jsem se ještě nesetkal!

  • 10 %

    • Nízká cena. Ale to je všechno.
    • Hrozná komunikace. Reklamoval jsem po měsíci používání mobil. Absolutní horror. Po delší době jsem písemně odstoupil od smluvy, zcela v souladu s OZ. Napsali, že firma peníze nevrací a pošlou ne opravený mobil zpět. Po dalších několika měsících zbytečné komunikace jsem na fiirmu podal žalobu. Zaplatil jsem sice soud a právníka 6000Kč. Soud jsem vyhrál a firma vrátila peníze za mobil i zaplatila náklady. Misto 7 tis. za vrácený mobil je to celkem stálo 16tis. Ale já dostal po roce peníze zpět. .

    Téhle firmě se vyhněte

  • 10 %

    • Nic.
    • Podpodnici, kteri udelaji cokoliv, abyste jim poslali penize, pak uz se ale jen vymlouvaji..

    Klasicky podvodnici, kteri spolehaji na to, ze lidi prestanou reklamace bavit, nebo ze si hodi bakrot.. a otevrou to pod jinym jmenem.

    Prave s tim, jmenem jsou problemy, tahle firma totiz je napojena na spoustu eshopu s ruznymi jmeny, ale vsechno konci komunikaci Arolem nebo BRD company s.r.o, rekl bych ze jednoduse maji najmute lidi, kteri jejich zbozi prodavaji a dostavaji provizi, ale pak si umiji ruce a se zakaznikem jiz nekomunikuji..

  • 10 %

    • cena
    • podvodníci, neoriginální zboží

    Koupili jsme u nich iPhone 5C, v tu dobu za nejnižší cenu na Heurece...bohužel i recenze obchodu byly v té době dobré. Po pár měsících se telefon rozlepil-poté samovolně bez pádu praskl držák sim karty a nakonec odešlo tlačítko hlasitosti. Ani jednou nespadl, nošen v obale atd. Když jsme se zastavili v servisu, jelikož jsem stále věřila v serioznost obchodu a reklamaci na prasklý držák sim karty mi přišlo podávat zbytečné, tak chvilku po rozebrání mi bylo sděleno, že se jedná o repasovaný telefon se všemi možnými díly :( a různě poškozenými... Cena opravy přes 3 tisíce...nechali jsme opravit a teď nevím co dál, už se asi bránit nedá co? :(

  • 10 %

    • podvodníci

    Taky se přidávám k řadě nespokojených zákazníku. V mém případě to má ale šťastný konec. Mobil jsem dala reklamovat asi po roce a pul, kdy odešel display. Ze začátku komunikovali, reagovali na maily, ale když nastal termín vyřízení reklamace, komunikace přestala. Vůbec nereagovali na maily. Pak jsem si tady přečetla, co je to za firmu a byla jsem hodně překvapená, jelikož v době, kdy jsem mobil kupovala, tak měli jen pozitivní hodnocení. Někdo tady psal, že jim poslal odstoupení od smlouvy a vrátili mu peníze. Tak jsem to taky zkusila a sepsala jsem odstoupení od smlouvy (na netu jsem vyhledala vzor a jen ho upravila) a poslala poštou s dodejkou, abych měla jistotu, že to převezmou. Do týdne přišel mail, že přijali odstoupení od smlouvy a že mi peníze pošlou na účet. A za pár dní mi byly peníze vráceny poštovní poukázkou. Takže všem radím, aby to taky zkusili. Dnes jsem si objednala nový mobil, tentokrát nakupuji přímo přes Heureku, tak uvidíme :)

  • 10 %

    • Komunikace před koupí vázla, ale byla.
    • Slušná cena
    • Díky této zkušenosti jsem zakomunikoval s ČOIkou, Přečetl svá práva a povinnosti ohledně rekamací...
    • Např. vyřízenou reklamací se rozumí, že vám napíšou, že reklamace byla/nebyla úspěšná. Víc ale udělat nemusí!!!
    • Reklamace se táhla nesmyslně dlouho, výmluvy, chybně napsaná adresa, tak, že 1x telefon vůbec nedošel a 1x byl doručen jen díky tomu, že nás pošťák znal

    Důrazně nedoporučuji si s nimi cokoliv začínat!
    Telefon jevil známky číny, byť vypadal originálně. Zpětně jsem ale přesvědčený, že se jednalo o padělky. Např. foťák HROZNÝ (nyní mám z t-mobilu a fotí UPLNĚ jinak) špatný zvuk, druhá strana mne neslyšela, sluchátka nejevila známky kvality, pokud jsem měl sluchátka připojení, nedala se ztišit, atd..

    Nakonec se nám podařilo telefon vrátit (zasláno 5x). na vše musíte mít papír! Bez nich s ČOI nerozjedete nic!!! Srandovní bylo, že byla vždy stejná vada.

    Nutno podotknout, že telefon mi ani jednou nespadl, vše jsem si fotil, nakonec jsem přeposílal korespondenci v kopii na našeho právníka. Zaplatili i dopravné - pokud jim pošlete lístek za poštovné do jednoho měsíce a máte reklamaci uznanou, musí vám vaše účelně vynaložené náklady uhradit a HRADÍ JE (musíte ale vždy uvést číslo účtu..)!

    Jednoduše po zkušenosti věřím, že pokud budete postupovat svědomitě, na vše mít papír, fotografie + aby byl vidět IMMEI a hlavně NEDÁTE SE, tak dosáhnete úspěchu. Nesmíte ale čekat na to, co oni na to..

  • 10 %

    • Telefon více než měsíc na reklamaci
    • Odpověděli až na třetí e-mail, pouze výmluvy
    • Telefon "mrtvý" - na webovkách už ani není uvedeno číslo

    NIC SI TAM NEKUPUJTE

  • 10 %

    • nekomunikuji
    • telefon se z reklamace vratil naprosto nepouzitelny
    • druhou reklamaci vyrizuji uz pres rok, neuspesne

    Z noveho telefonu jsem byla nadsena, az do te doby, kdy se zhruba po dvou mesicich zacal samovolne vypinat (napriklad pri telefonickem pohovoru 2x i bezne praci s aplikacemi). Po reklamaci se mi vratil ve stavu, kdy nesel zapnout vubec. Odpoved firmy: Dle vyjádření našeho technika závada musela být způsobena neopatrným zacházením. Po dotazu na vycisleni opravy prisla odpoved po 3 mesicich. Nyni, zhruba po roce od prvni reklamace, stale cekaji na nahradni dil. Odpoved na email v rozmezi zhruba 1-3 mesice

  • 10 %

    • Podvodníci!!!

    Telefon mám u dané podvodnicke firmy v reklamaci od začátku února. Je červenec. Paní odepisuje neustále jedno a to samé - mobil poslali, nebyl doručen, pak se zase vlastně zdržel v servisu a co nejdříve pošlou a samé výmluvy a lži pořád dokola. Je tady několik stovek negativních recenzi o tom, jak podvádějí zákazníka a ja nechápu, jak jim může všechno takhle hladce procházet??? Vysvětlí mi to někdo? Tohle si dovolit slušný podnikatel, tak má úřady na krku a nůž pod ním !!! Jsem rozhodnutá podat trestní oznámení a nahlásit to na COI. Nervy mám jen jedny..