Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • výhodu

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení!
    Lucka, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    obsluha vzorná

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Vaše spokojenost nás velice těší. :)
    Kuba, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bez problému, velká ochota

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. :)
    Hanka, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Žádná

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. :)
    Kuba, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spolehlivost a rychlost

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    Vaše spokojenost nás velmi těší. Děkujeme za hodnocení a nákup!
    Lucka, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod nevyužívám často.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení!
    Lucka, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi milé a seriózní jednání, rychlá služba v rámci přehrávání dat ze starého telefonu do nového. Velmi spokojen
    Vladimír Kotva Zbiroh

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den Vladimíre,
    děkujeme za hodnocení, Vaše spokojenost nás velmi těší. :)
    Hanka, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle vyřízeno a bez čekání

    Reakce obchodu O2.cz

    Pěkný den,

    děkujeme za hodnocení a jsme rádi, že vše proběhlo k Vaší spokojenosti.

    Vašek, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Pan Janda je skvělý odborník.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    to nás moc těší :-) Děkujeme za hodnocení!
    Lucka, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Rychlé vyřízení díky obsluze

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení a nákup!
    Lucka, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Profesionální, vstřícné jednání.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    Vaše spokojenost nás velmi těší. Děkujeme za hodnocení!
    Lucka, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Prodejna v České Lípě byla plná, po chvilce čekání se nás ujala paní, kterou jsme evidentně obtěžovali. Byla odměřená až lehce agresivní. Neodnesl jsem si pozitivní zážitek

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,

    děkuji za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá a věřím, že příští návštěva bude pozitivnější.

    Vašek, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Profesionalita
    • Výhody pro zákazníky
    • Pobočky

    Na O2 prodejně jsem využil službu "Ochranné sklíčko na mobil včetně nalepení za 99 Kč" pro zákazníky. Nalepení proběhlo rychle a ochranné sklo přesně doléhá až do stran ke krytu telefonu. Proběhla i rychlá revize využívaných služeb. Personál byl velice ochotný a profesionální. Jako zákazník jsem spokojen.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    moc děkujeme za Vaše hodnocení, Vaše spokojenost nás těší. :)
    Hanka, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vřelé přijetí a profesionální přístup pana konzultanta prodejny Petra Pachla

    Vřelé přijetí na prodejně a profesionální přístup pana konzultanta prodejny Petra Pachla , již 3týdny jsem nemohl sledovat na internetu televizi o2 .
    Před třemi týdny jsem navštívil prodejnu v Praze Vivo Hostivař ,že mě nefunguje tv o2 a bylo mi řečeno že je vadný ovladač. Ovladač jsem si objednal a vyzvedl na prodejně v Kauflandu Kolíně a stále nic nefungovalo ani podle videa návodu na internetu. Až dnešní opětovná návštěva na prodejně v Kolíně byla úspěšná díky vašemu zaměstnanci Petra Pachla se podařilo set-top box zprovoznit !
    Tímto prosím udělejte poděkování panu Pachlovi za profesionální chování a jednání.
    Děkuji Rudolf Helmer

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení a jsme rádi, že se vše podařilo vyřešit k vaší spokojenosti.
    Domča, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ochota a rychlost

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení :)
    Radek, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spolehlivý obchod
    • výhodné akční nabídky pro zákazníky

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    jsme rádi, že jste spokojený a těšíme se na další návštěvu.
    Radek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nic
    • Neodbornost

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Tomáš, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    90 %

    ok

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení.
    Radek, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Bez připomínek

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za krásné hodnocení.
    Radek, O2 Guru

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Kamenný obchod O2 ve Velkém Meziříčí mohu všem novým zájemcům o služby O2 vřele doporučit.
    A nyní k samotnému problému: Po týdenním vypnutí TV a internetu předešlým dodavatelem Nej.cz (30denní výpověď) jsem nedočkavě čekal na servisního technika od O2, který mně měl dne 6.5.2024 (termín naplánován a O2 v SMS potvrzen), vše zapojit, zprovoznit a vysvětlit. Bohužel servisní technik měl k dispozici jiné set-top boxy (novější), než jsem měl smluvně sjednané, takže měl zákaz je nainstalovat. Má trpělivost a rozzlobenost dosáhla nejvyššího stupně. Byl jsem ale rád a vděčen, že aspoň mně zprovoznil internet, který jsem nemohl týden využívat (hlavně pro internetové bankovnictví). Pak mně sdělil, že až poštou dojdou ty nasmlouvané za 2-3 dny, tak mně budou nainstalovány a pak odjel. Nemohl jsem pochopit nepružnost možného řešení. Vždyť stačilo nainstalovat dočasně tyto dva novější set-top boxy pro spokojenost zákazníka a pak je vyměnit za ty smluvně sjednané. Takový moloch jako je společnost O2 by toto řešení určitě finančně nezruinovalo. S vidinou, že další dny budu bez sledování televize ( pohárová fotbalová utkání a MS v hokeji, jsem druhý den si stěžoval na lince 800020202 na daný problém a bylo mně sděleno, že se problém řeší a že se čeká na odpověď od subdodavatelské firmy a nedovedli mně říci, kdy se to dozví. To jsem vyhodnotil tak, že budu čekat dále další týden, což bylo pro mě nepřijatelné a tak jsem zajel přímo do kamenného obchodu v našem městě, kde jsem si vyzvedl 2 kusy správných set-top boxů, doma nainstaloval, ale zprovoznění se mně nedařilo pomocí Vašeho operátora po telefonu. Tak jsem zavolal do kamenného obchodu slečně Monice Tringlové, která mě ochotně vyslechla a sama se nabídla, že po skončení pracovní doby se u mě přímo v domě zastaví a pokusí se set-top boxy u televizorů zprovoznit. Po menších obtížích zprovoznění provedla. Moc jsem jí za službu poděkoval a za volný čas po pracovní době, který tomu věnovala. Proto chci i touto cestou jí za ochotu, vstřícnost a obětování volného času po pracovní době pro dobro a spokojenost zákazníka moc a moc poděkovat.
    Kéž by měla společnost O2 takových odborných, vstřícných a obětavých pracovníků více.

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    moc děkujeme za Vaše hodnocení a pochvalu kolegyně, která Vám pomohla se zprovozněním Vaší O2 TV.
    Tomáš, O2 Guru