Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nepřesný a nedostatečný popis zboží

    objednal jsem náhradní náplň do relaxačního pytle - "granulát" a došla polystyrenová drť z obyčejného tabulového polystyrenu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nejlevnější
    • nezapočítáno poměrně velké poštovné do ceny zboží

    polystyrenové kuličky docela dost zapáchají a tudíž si nejsem jistá, zda jsou zdravotně nezávadné

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • velký výběr konkrétního zboží
    • kontrola zpracování a kvality před odesláním zákazníkovi, nepřizpůsobivost řešení reklamace - s ohl. na zákazníka.

    provozovateli obchodu jsem sdělil doporučení, pokud bude provádět kontrolu kvality a lépe bude řešit výměny nekvalitní dodávky zboží, pak bych obchod hodnotil 100% Nekvalita je u výrobce, nikoli u prodejce, nicméně přenesení řešení této neshody na zákazníka s náklady na čas, balení a odesílání k posouzení? Předpokládal jsem 100% kvalitu.

    Reakce obchodu Nejlevnejsipytel.cz

    Dobrý den, v tomto případě musím obhájit náš eshop. Pan Martin si objednal vak, ten mu byl i doručen. Jelikož našel na vnitřní straně vadu ozval se nám a chtěl pytel reklamovat. Bohužel nerespektoval obchodní podmínky a nechtěl nám vak zaslat na reklamaci k posouzení. Tento postup je zcela běžný u 100% internetových obchodů. Chtěl tedy aby jsou mu rovnou poslali obal nový že si vše přesype. Bohužel takto jsme reklamaci zamítli. Pan Martin tedy od smlouvy odstoupil. Samozřejmě jsme mu vyhověli. Vak tedy zaslal zpět. Problém byl v tom že pytel, který k nám přišel vážil 3,440 kg. Ten co jsme jej posílali mi vážil osm kg. Vše máme papírově doložené od České pošty pro případné řešení problému. Nicméně jsme se rozhodli že tento problém řešit nebudeme a platbu jsme zákazníkovi vrátili bez ohledu na to v jakém stavu byl vak přijat.

    Tomáš Ginther

    http://www.nejlevnejsipytel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Téměř žádná komunikace, dlouhá dodací doba.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Nejlevnejsipytel.cz

    Dobrý den, objednala jste si vaky 19.12. to již probíhala dovolená a probíhá až do dnes vše jste měla oznámeno na hlavní straně našeho webu. Projížděl jsem maily ale neviděl jsem že by byl vznesen jediný dotaz na zásilku z vaší strany. Vaše objednávka bude v tomhle týdnu vyexpedována.

    Děkuji

    Tomáš Ginther

    http://www.nejlevnejsipytel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nízká cena
    • slabý sortiment

    Rychle, levně, kvalitně...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • levný
    • špatná komunikace, na stránkách nejsou napsané všechny informace ohledně koupi

    zatím zásilka nedorazila, psala sem e-mail a doteď mi neodpověděli.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    slibujete dodání zboží do 10 dnů,což nejste schopni splnit.Z tohoto důvodu,bych Vás určitě nikomu nedoporučila.

    Reakce obchodu Nejlevnejsipytel.cz

    Dobrý den, děkuji za reakci. Musím vás poopravit, zřejmě jste si nevšimla velkého červeného nápisu na hlavní straně našeho webu v době objednávky. V nápisu bylo že se prodlužuje dodací lhůta na 15 pracovních dní. Vzhledem k tomuto nepřehlédnutelnému upozornění před objednávkou, beru tuto recenzi jako neopodstatněnou.

    Děkuji

    Tomáš Ginther

    http://www.nejlevnejsipytel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • :-((((((((((
    • DODACÍ LHŮTA
    • PŘIJDE POTVRZOVACÍ EMAIL ŽE JSTE PŘIJALI OBJEDNÁVKU A PAK DLOUHO NIC A NAJEDNOU PŘIJDE DOTAZNÍK TO SI DĚLÁTE SRANDU!!!!!

    - LÍBILO SE MI VÁMI NABÍZENÉ ZBOŽÍ
    - ZATÍM NEGATIVNÍ, JSEM ZVĚDAVÁ JESTLI VŮBEC NĚCO PŘIJDE
    - ZATÍM ANI NÁHODOU
    - ZATÍM JSEM NESPOKOJENÝM A NAŠTVANÝM ZÁKAZNÍKEM

    Reakce obchodu Nejlevnejsipytel.cz

    Dobrý den, absolutně nechápu vaši reakci. Před objednávkou jste byla upozorněna že se dodací lhůta prodlužuje na 15 pracovních dní. Není tedy lepší si první ověřit jak to s vaší objednávkou vypadá přímo na shopu? Dále tyto dotazníky chodí automaticky po deseti dnech přímo od Heureky to bohužel nelze ovlivnit. Tudíž vás poprosím příště o ověření celé situace před přidáním takového komentáře.

    Děkuji a za případné potíže se omlouvám

    Tomáš Ginther

    http://www.nejlevnejsipytel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • české zboží
    • odpovědní email na objednávku je dost nepoužitelný, nepřišlo v tom číslo zakázky, na dotaz po týdnu na mou objednávku , mi bylo řečeno , že bez čísla neví. Po sléze dohledaly , ale bez dnu odeslání z obchodu.

    Nic moc , jsou lepší i horší.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • cena

    zboží jsem od Pošty nepřevzala ,jelikož objednávka zněla na částku 2060 Kč a pošta mi chtěla účtovat 20160 Kč nedokázali vysvětlit proč.

    Cena nákupu: 1 840 Kč
    Cena za dopravu: 190 Kč
    Cena za platbu: 30 Kč
    Celková cena objednávky:: 2 060 Kč

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Český výrobek
    • Příznivá cena
    • Krásná barva, zatím to vypadá na kvalitní zpracování - ušití
    • Pokud není něco v pořádku, komunikace veškerá žádná, nereaguje na email, na rozdíl od objednávky, kdy byla odpověď ihned.
    • Obal pytle nedostatečný, prothnutý, pytel naštěstí nepoškozen, ale ušpiněn.
    • "Od 1.1.2012 je spirálový zip všíván do všech našich sedacích pytlů" kromě toho našeho (i když jsme o zip žádali).
    • Faktura nedodána.

    Obchod mě zaujal tím, že je to český výrobce a pytle nabízí za příznivé ceny. Také velikostí předčí jiné pytle nabízené na trhu. Komunikace s obchodem před objednáním výborná, rychlá. Na stránkách nabízeli možnost šití dvoubarevného pytle, ale na dotaz mi bylo řečeno, že tato možnost bohužel není. I tak jsme pytel objednali. Dorazil do 10 dní zabalený v černém umělohmotném pytli, který byl místy protržen a neskutečně smrděl (sedací pytel tímto načichnul, naštěstí už vyvětral). Pytel byl po rozbalení trochu ušpiněn (tam kde se obal protrhnul), dodaný byl bez zipu, i když se již standratně zip všívá. Tedy nějaké doplnění kuliček nepřipadá v úvahu ani jejich kontola, jestli nejde o regranulát. Faktura nebyla k pytli přiložena, takže kdoví jestli reklamace bude někdy možná. Na email po dodání zboží už nikdo nereagoval a po tel. rozhovoru nabídnuto poslat pytel zpátky, avšak zaplatit znovu poštovné - hold riziko nákupu přes internet, jak nám bylo po telefonu řečeno.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • výhodná cena
    • objednávali jsme pytel již v listopadu 2011,zaplatili,ale z vaší strany došlo k chybě a objednávku jste stornovali.Protože mi dcera od té doby brečí, objednali jsme pytel znovu na jméno manželky, ale chuť jsme k tomu vůbec neměli.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pan majitel na jasné argumenty nereaguje a hraje mrtvého brouka.
    • Zákazníka ignoruje.
    • Objednávkový systém nejspíš tvořil někdo za pár korun a proto se v objednávkovém systému u prodejce a zákazníka se zobrazují zcela rozdílné údaje:
    • Potvrzení objednávky-storno objednávky.

    V tomto obchodě jsem nenakoupil a jednoznačně ho nedoporučuji.
    Potvrzená internetová objednávka u prodejce ukazuje storno.
    Prodejce se s kupujícím nechce dohodnout a hraje mrtvého brouka.
    S tak záporným přístupem k zákazníkovi jsem se ještě nesetkal.
    Ani po 16 pracovních dnech jsem nedostal vyrozumění.
    Stojí to jen peníze za telefon ale výsledek žádný.
    Nejlevnější pytel - nikdy více.
    Přeju brzký krach.

    Reakce obchodu Nejlevnejsipytel.cz

    Vážený pan Horák bohužel zřejmě nerozuměl vysvětlení po telefonu . Kdy mu bylo jasně řečeno že objednávka byla stornována z důvodu překročení denního limitu výroby tak jako spoustu zákazníkům před ním. Bohužel na oznámení na našem webu nereagoval a tak zde vznikl problém. Na veškeré argumenty po telefonu bylo zákazníkovi odpovězeno a byla mu snad šestkrát za sebou vysvětlena situace. Za celý incident jsme se řádně omluvili nicméně pan Horák si to vzal po svém. Bohužel s některými lidmi se vždy nedá domluvit a toto je jeden z nich.

    Samozřejmě se nedokáži snížit k podobné reakci proto panu Horákovi přeji hezké prožití svátků Vánočních a štastný Nový rok.

    Tomáš Ginther

    http://www.nejlevnejsipytel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem dvě položky, potvrzené byly dvě polořky, vyřízené byly dvě položky a došla jen jedna!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrá cena
    • Špatná komunikace. Dodnes mi nepřišel ani termín doručení.

    Špatná komunikace. Dodnes mi nepřišel ani termín doručení.

    Reakce obchodu Nejlevnejsipytel.cz

    Dobrý den, bohužel chyba vznikla na vaší straně. Špatně jste zadal emailovou adresu a díky tomu vám nechodí patřičné informace.

    Tomáš Ginther

    http://www.nejlevnejsipytel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Způsob zabalení
    • Česká pošta
    • Mnoho poplatků

    Způsob zabalení v kombinaci s Českou poštou, která ho nedovezla až do místa určení... nemám slušných slov.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • o žádných nevím
    • špatná komunikace se zákazníkem pouze sms
    • "super pevný"suchý zip se po týdnu otevírá
    • pytel hruška je prapodivný tvar který nejde nijak srovnat

    všití zipu za 100kč jsou vyhozené peníze nefunguje to ani týden
    pokud máte dotaz, neporadí vám odpoví jen na sms a jen to co je napsán v obchodě
    pytel přijde pouze obalený igelitem takže špinavý
    dobrá je snad pouze kvalita materiálu silné plátno