Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • pohodlný výběr z domova, přijatelná cena, velmi dobrá komunikace

    Doporučuji obchod ostatním.

  • 20 %

    • Už je to měsíc od objednávky a ještě mi nic nepřišlo,nakonec jsem zboží stornovala!

    !

  • 50 %

    • Špatná komunikace, nepřišlo všechno objednané zboži.

    Příště bych asi zvolila jiný obchod...

  • 80 %

    • nejlepší ceny
    • zasílání informací sms
    • rychlé zaslání peněz při vrácení zboží
    • nepřehledné vyhledávání zboží na webových stránkách

    V tomto obchodě jsem nakoupila, protože zde měli o dost nižší ceny, než konkurence, i když po přečtení recenzí zde s trochu rozporuplným pocitem. Naštěstí vše proběhlo v pořádku a obchod můžu doporučit. Z obchodu mi přišly informace formou sms. Zboží sice dorazilo asi o den později, než mělo, ale to je OK. Zboží bylo v pořádku a společně s ním mi byly zaslány i slevové kupony, kteří možná někteří ocení. Jelikož jsem část zboží vracela, příjemně mě překvapila rychlá reakce obchodu, ze kterého mi přišel e-mail s informací, že zboží dorazilo a peníze mi budou zaslány do 30 dnů. Peníze mi však byly zaslány ihned, takže jsem je měla snad už druhý den na účtě. V případě nákupu spodního prádla přes internet, kde je vracení zboží dost pravděpodobné takovýto přístup oceňuji a do obchodu se určitě vrátím.

    Jediné k čemu mám výhrady a snad i námět ke zlepšení jsou webové stránky, kde bylo by fajn přidat možnost vyhledávání podle velikosti, aby člověk nevybíral ze zboží, které by mu stejně nebylo.

  • 30 %

    • Špatná komunikace, dlouhá doba vyřízení objednávky,velikostní tabulky neodpovídají míře,některé zboží které mají v nabídce vůbec není

    Jsem zcela nespokojena s přístupem k zákaznikovy a řešení jejich objednávek.

  • 100 %

    • - nižší ceny
    • - velký výběr zboží

    Se zbožím i s komunikací jsem byla spokojená, zboží přišlo do týdne.
    Uvítala bych při výběru - např. u kalhotek - automatické rozdělení na klasické, tanga atd.
    Byla jsem překvapená slevovým kuponem, jen mi ho někam schoval můj malý syn - moje chyba.
    Na příští týden mám nachystanou další objednávku, tento internetový obchod určitě doporučuji.

  • 60 %

    • nejlevnější ceny
    • komunikace
    • slevové kupóny
    • nevyladěné internetové stránky
    • dlouhá dodací doba
    • neodpovídá zboží skladem uvedené na stránkách obchodu

    Před Vánoci jsem si objednal přes uvedené stránky jako vánoční dárek několikeré luxusní punčochové kalhoty. K objednávce z tohoto obchodu mě samozřejmě přiměla zdaleka nejnižší cena, kterou jsem přes Heuréku nalezl. Bylo nějakých více jak 10 dní před štědrým dnem, takže relativně dost času.
    Vzhledem k tomu, že již internetovým obchodům docela důvěřuji, nechtělo se mi zbytečně utrácet za dobírku. Proto jsem při své objednávce označil platbu předem a odeslal ji. Automatickým e-mailem mi přišlo potvrzení o mé objednávce, avšak nikde jsem nenašel č. účtu, kam mám peníze převést. Chvíli jsem čekal, co se bude dít, a když se nedělo nic, tak jsem napsal do obchodu, jak to vlastně s mou zásilkou bude. Dne 16.12. mi přišla velmi rychlá odpověď, že zboží mi bude odesláno 19.12. Dne 20.12. mi opětovně přišel e-mail s tím, že jednu položku nemají a jako omluvu dostanu slevu 10% na další nákup. Řekl jsem si nevadí, alespoň něco. Hlavně, že se to stihne do vánoc!
    Dále se nedělo již nic. Marně jsem vyhlížel pošťáka s balíčkem. Pod stromeček již dárek nedorazil. Ještě, že jsme dospělí lidé, takže zůstalo u příslibu a také u jiných dárků.
    Dne 28.12. mě probudil telefon, jestli ještě chci odeslat objednané zboží a také, že jsem zboží nezaplatil. Odpověděl jsem, že o zboží stále stojím a nezaplatil jsem proto, že mi nikdo nezaslal číslo účtu, kam mám peníze převést. Na internetových stránkách číslo uvedeny taktéž nemají! Nakonec mě zboží odeslali dobírkou za cenu platby předem a já si dne 30.12. na poště slavnostně vyzvedl svůj vánoční dárek. ;-)
    V balíčku byly mimo objednaného zboží a slíbené slevy 10%, ještě další kupony na různé slevy.
    Z celého obchodu mi zůstaly rozporuplné pocity. Ptáte se, jestli si zde ještě někdy něco objednám? Asi ano. Jednak ty ceny jsou zatím opravdu nejnižší a 10% sleva není také k zahození. Snad si již do mé další objednávky obchod udělá na svých stránkách pořádek a příští zásilka dorazí ve standardním termínu. :-)

    Reakce obchodu Nejlevnější spodní prádlo

    Dobrý den,

    jak jsme již psali u druhé recenze, ne vše se při otevření eshopu podařilo, jak jsme chtěli a také nám zavařil dodavatel. K tomu všeobecný vánoční obrovský nápor zákazníků. Nyní je již vše stabilizováno a věříme, že si naše služby do budoucna zopakujete a změníte názor.

    Přejeme hezký den

    www.nejlevnejsi-spodni-pradlo.cz

  • 60 %

    • nejlevnější ceny
    • komunikace
    • slevové kupóny
    • nevyladěné internetové stránky
    • dlouhá dodací doba
    • neodpovídá zboží skladem uvedené na stránkách obchodu

    Před Vánoci jsem si objednal přes uvedené stránky jako vánoční dárek několikeré luxusní punčochové kalhoty. K objednávce z tohoto obchodu mě samozřejmě přiměla zdaleka nejnižší cena, kterou jsem přes Heuréku nalezl. Bylo nějakých více jak 10 dní před štědrým dnem, takže relativně dost času.
    Vzhledem k tomu, že již internetovým obchodům docela důvěřuji, nechtělo se mi zbytečně utrácet za dobírku. Proto jsem při své objednávce označil platbu předem a odeslal ji. Automatickým e-mailem mi přišlo potvrzení o mé objednávce, avšak nikde jsem nenašel č. účtu, kam mám peníze převést. Chvíli jsem čekal, co se bude dít, a když se nedělo nic, tak jsem napsal do obchodu, jak to vlastně s mou zásilkou bude. Dne 16.12. mi přišla velmi rychlá odpověď, že zboží mi bude odesláno 19.12. Dne 20.12. mi opětovně přišel e-mail s tím, že jednu položku nemají a jako omluvu dostanu slevu 10% na další nákup. Řekl jsem si nevadí, alespoň něco. Hlavně, že se to stihne do vánoc!
    Dále se nedělo již nic. Marně jsem vyhlížel pošťáka s balíčkem. Pod stromeček již dárek nedorazil. Ještě, že jsme dospělí lidé, takže zůstalo u příslibu a také u jiných dárků.
    Dne 28.12. mě probudil telefon, jestli ještě chci odeslat objednané zboží a také, že jsem zboží nezaplatil. Odpověděl jsem, že o zboží stále stojím a nezaplatil jsem proto, že mi nikdo nezaslal číslo účtu, kam mám peníze převést. Na internetových stránkách číslo uvedeny taktéž nemají! Nakonec mě zboží odeslali dobírkou za cenu platby předem a já si dne 30.12. na poště slavnostně vyzvedl svůj vánoční dárek. ;-)
    V balíčku byly mimo objednaného zboží a slíbené slevy 10%, ještě další kupony na různé slevy.
    Z celého obchodu mi zůstaly rozporuplné pocity. Ptáte se, jestli si zde ještě někdy něco objednám? Asi ano. Jednak ty ceny jsou zatím opravdu nejnižší a 10% sleva není také k zahození. Snad si již do mé další objednávky obchod udělá na svých stránkách pořádek a příští zásilka dorazí ve standardním termínu. :-)

    Reakce obchodu Nejlevnější spodní prádlo

    Dobrý den,

    jak jsme již psali u druhé recenze, ne vše se při otevření eshopu podařilo, jak jsme chtěli a také nám zavařil dodavatel. K tomu všeobecný vánoční obrovský nápor zákazníků. Nyní je již vše stabilizováno a věříme, že si naše služby do budoucna zopakujete a změníte názor.

    Přejeme hezký den

    www.nejlevnejsi-spodni-pradlo.cz

  • 10 %

    • ceny
    • u zbozi bylo napsano ze dodani je 2 dny. Po 10ti dnech bozi stale nemam doma. Psal jsem email s dotazem - bez odpovedi. Volal jsem na uvedene cisla - prvni neexistuje. Druhe cislo nikdo nezveda (zkousel jsem volat po cely den cca 6x). Mam pochybnost o tom jestli obchod neni podvodny.

    I kdyby mi zbozi nakonec prislo, stejne si stojim za hodnocenim 10%. U e-shopu by se mel minimalne denne kontrolovat jejich email jestli nema nekdo dotaz a byt k zastizeni na uvedenem tel.cisle. A dodrzovat to co maji uvedene u zbozi.

    Reakce obchodu Nejlevnější spodní prádlo

    Dobrý den,

    bohužel z této recenze nelze zjistit datum objednávky, abychom dohledali veškeré souvislosti. Eshop jsme spouštěli narychlo, aby se stihli Vánoce. Přes problémy interní, ale i s dodavateli jsme úspěšně uspokojili stovky objednávek do Vánoc. Prošli jsme si velkými porodními bolestmi, za které se omlouváme. Na druhou stranu bychom byli rádi, pokud by zákazníci uvítali, že našim krédem bude nabídnout nejlevnější cenu a byli při problémech, které mohou nastat, shovívaví.
    Telefon byl již opraven, udělali tam chybu grafici, druhý telefon krom času obědového a mimopracovního je běžně také dostupný. Na emaily se odpovídá do 24 hodin.

    Přijměte tedy naši omluvu a děkujeme za pochopení

    www.nejlevnejsi-spodni-pradlo.cz