Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Zboží skladem není skladem!

    Pozor! Toto je přesná ukázka e-shopu, který by vůbec neměl existovat!
    Položky skladem vůbec nejsou skladem, v podmínkách mají že: "Doba doručení je: 1-3 pracovní dnů u zboží, které je skladem,...", ale týden po objednání takové položky "skladem" bez jakékoli reakce, telefon nikdo nezvedal a když jsem se na 3. pokus dovolal, paní řekla že zjistí a zavolá zpět. Opět nic. Když jsem volal po víkendu, to samé.
    Až na třetí pokus manželce řekla že toto zboží "Skladem" není a nebude. U konkurence odeslali ještě týž den.
    Pozor, e-shopy:
    velkoobchod-nehty.cz,
    4beautysystem.cz,
    nehty-profesional.cz,
    beautyczech.cz,
    bewoman.cz,
    4tattoowork.cz,
    nehtyeshop.cz,
    nehtove-produkty.cz
    jsou ve skutečnosti jedna garážová firma na přeposílání zboží!
    Nebrat!

  • 10 %

    • nic
    • Tento e-shop už nikdy více! Stálo mě to akorát čas a peníze.

    Ještě nikdy jsem žádnému e-shopu nenapsala negativní recenzi, ale tuhle si neodpustím, neboť šlo o nejhorší zkušenost vůbec. Objednala jsem si kosmetickou židli s diamanty za 2000Kč. Židle přišla v krabici od původního dodavatele i s adresou z Polska. Už to je dost zarážející, že majitelé e-shopu nejsou schopní si zajistit vlastní obaly a není problém se dopátrat k nabídce z první ruky. Prvotřídní hloupost ;) No ale pojďme k věci. Už při otevření krabice jsem našla ulomený kus páčky, která reguluje hydrauliku židle. Po vytažení samotné sedící části jsem zjistila, že je tam díra a také že je židle ošoupaná. Za 2000Kč bych čekala teda něco jiného... Po informování e-shopu s požadavkem, že bych ráda židli reklamovala, mi bylo řečeno, že si to mám řešit sama s poštou, že od nich takto židle neodešla. To snad nemyslíte ani vážně. :-D Krabice byla naprosto v pořádku, pochybil e-shop nedostatečnou výplní, protože židle nebyla vůbec ničím chráněná! Byla jen v igelitu!!! Žádná bublinková fólie, polystyren, prostě nic. Takže milou židli jsem raději ještě ten den pod cenou prodala, poučila se a ráda se pochlubím se svou zkušeností na fórech pro kosmetičky, aby se nenapálily tak jako já.
    Jen mě mrzí, že zde nejdou přikládat fotky, neboť jsem si vše náležitě zdokumentovala jako případný důkaz.
    Krásný večer.

    Dodatek k reakci e-shopu: Proč tu LŽETE?! Přestaňte si vymýšlet pohádky o tom, že jste měli tu snahu mi peníze vrátit. Zkoušeli jste na mě, abych si to vyřídila s českou poštou. E-mail mám uložený! A žádná druhá varianta mi nebyla nabídnuta, proto nešiřte mylné informace! Dále nechápu, proč mi po uveřejnění negativní recenze, na kterou mám plné právo, vypisujete ještě e-mail, ve kterém na konci stojí: ,,je mi vás líto". Kdyby šel udělat printscreen, hned ho sem dám, aby si udělal každý obrázek sám.Takhle by se e-shop opravdu prezentovat neměl. ;) Mám veškerou korespondenci i foto pro případné vyvrácení lživé informace. A jen malý dodatek k té původní krabici. Já neříkám přebalovat. Jen radím alespoň jednoduše strhnout tu malou nálepku s kompletní adresou odesílatele. :-)

    Reakce obchodu Nehtove-produkty

    Dobrý den,
    výrobky nakupujeme od našeho dodavatele a nevidíme důvod, proč bychom měli stovky židlí přebalovat do nové krabice, které bychom si musli nechat zakázkově vyrábět. Když si koupíte v prodejně televizi SAMSUNG, také dopátráte výrobce a prodejce nepřebaluje do jiné krabice. Ano, nakupujeme v Polsku, Číně, Itálii, Španělsku apod. jako maloobchod a velkoobchod.
    Pokud se zboží poškodilo při přepravě, i to je možné. Objednala jste, obratem obdržela a bohužel v balení nejspíše nějaká část křeslo poškodila. Vy jste nás o tom informovala a my jsme vám nabídli vrácení kompletního balíku s tím, že vám vrátíme peníze. Nebo druhou variantu, že můžete zaslat pouze poškozený díl a my vám jej vyměníme a dopravu uhradíme. Vy jste na to vůbec nereagovala. Reklamaci jste NEUPLATNILA a nyní nám tu sdělujete, že jste zboží pod cenou prodala. To je vaše rozhodnutí, že jste místo vrácení, nebo výměny zvolila tuto variantu. V současné době máme cca 15 tis. zákazníků pod záruční lhůtou a reklamace řešíme zcela běžně.

    DODATEK - to opravdu myslíte vážně:-)
    Doporučuji si dohledat řádně naši emailovou komunikaci a přečíst postup jak postupovat při reklamaci v obchodních podmínkách. Nic jsme na vás nezkoušeli. Reklamaci jste neuplatnila a proto my ji nemůžeme řešit. A co se týká pošty, balík je také pojištěný a poškození obsahu může dojít ikdyž krabice není poškozena. A mimo jiné, ikdyby vám to přepravce neuznal, ze zákona je povinnost obchodu toto poškození řešit. OBCHOD VÁM NEMÚŽE SDĚLIT, ŽE KDYŽ TO NEUZNALA DOPRAVA, ŽE HO TO NEZAJÍMÁ. Takže tak nebo tak, bychom se výměně nebo vrácením výrobku nevyhnuli. Z vašeho jednání jsem pochopil, že není snahou uplatnit vaši OPRÁVNĚNOU reklamaci, což jste doposud neučinila, ale řešit problém tam, kde není. Pokud máte zájem reklamaci uplatnit, tak tak prosím učiňtě, jinak vám pomoci opravdu neumíme.
    Chcete-li uplatnit reklamaci, zašlete balík zpět do naši společnosti a je to vyřízené raz dva, jinak se tom můžeme opravdu jen bavit.
    Hezký den

  • 100 %

    • velká ochota
    • vždy rychlé doručení objednaného zboží
    • dobré ceny a velký výběr zboží
    • Nic

    Několikrát jsem zde objednávala zboží a jsem velmi spokojená :)

  • 100 %

    • ochotné jednání
    • rychlé vyřízení objednávky
    • možnost výběru ze široké nabídky zboží
    • výborné ceny

    Vřele doporučuji nákup v tomto obchodě vzhledem
    ke vstřícnosti, snadné domluvě a ochotě poradit s výběrem zboží !

  • 100 %

    • Příjemná komunikace, dobré ceny, velký výběr.

    Nakupuji zde pravidelně a jsem opravdu spokojená.

  • 100 %

    • Vstřícnost.
    • Ochota poradit
    • nevím

    Moje doporučení

  • 100 %

    • Bezvadná komunikace, velký výběr.
    • nic

    Zboží mi bylo vydáno (dárek) i víkendu, kdy je zavřeno.
    Doporučuji.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • 10 %

    • -arogantni jednatel urazejici po telefonu potencialniho zakaznika
    • - velice spatna komunikace

    Kdyz chci u nekouo nakoupit, ocekavam mile jednani a ne urazky, absolutne nedoporucuji.

    Reakce obchodu Nehtove-produkty

    Opravdu zajímavé, že lze umístit hodnocení někoho kdo není našim zákazníkem. Proč Heuréka nevstupuje mezi prodejce a zákazníka?
    Obvykle nás klienti hodnotí za kvalitu zboží a služeb, ale pokud někdo není našim zákazníkem? Je to s podivem....

  • 10 %

    • nic
    • - dodání psáno do 3 dnů - nebylo ani naskladněno, zboží prý budou mít až 3 týdny
    • - pomalé jednání, neodpovídají na emaily, ani na telefonáty

    Jednoznačně PROTI, v životě bych si zde nic nekoupil

    Reakce obchodu Nehtove-produkty

    Uvedeno viz. eshop:
    U zboží v kategorii Beautyczech - vybavení salónů, které není skladem je doba realizace obvykle 3-5 dnů.

    *Dodací lhůta jednotlivých druhů zboží může být různá, pokud již není zboží na externím skladu dodavatele. Neváhejte nás proto kontaktovat e-mailem pro více informací.

  • 80 %

    • Cena a rychlost
    • Stolní lampa ALU-stříbrná
    • Jestliže vám praskne lineární zářivka,tak ji těžko seženete.
    • V obchodě mi bylo sděleno,že ji normálně kupují v elektro Globus,ale ani tam bohužel nebyla.
    • Jedná se o zářivku C4 16W 4000 K,kterou vyráběla fa Kanlux-výroba již ukončena bez náhrady.Něž si ni objednáte,tak jsi to raději ověřte,aby vám doma nezbyl jen stojánek na ozdobu :-)

    Asi by to měl zákazník vědět....

    Reakce obchodu Nehtove-produkty

    Náhradní zářivka je samozřejmě běžně k dostání. Kanlux je jedna z mnoha značek vyrábějící tuto zářivku. Náhradní zářivky do této lampy máme v naší nabídce a jsou k dostání i v jiných eshopech. Pěkný den

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod doporučuji i přesto že když balík došel,měla jsem téměř prázdné lahvičky s lepidlem,kontaktovala jsem obchod a okamžitě mě poslali lahvičky nové.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Pohodlí domova
    • Rychlost dodání
    • slušná cena
    • Nevím o žádných

    Pohodlné,rychlé celkem dost velký výběr.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Koupila jsem si (sada na gelové nehty č.6...na obrázku to vypadá hezky...pravda je jiná...polské výrobky bez českých návodů jak je slibováno...návody nulové...katastrofa...vyhozené peníze.Zboží jsem chtěla vrátit a tak jsem tam napsala že mi zboží přišlo polepené vytečené a polské bez návodů ale odepsala mi nějaká ??????, že co se mi nelíbí ?????asi co by jsem za 1750,-kč chtěla.Nevrátila jsem to protože si myslím že by mi peníze nikdo nevrátil ...Krabice vyložená listy z česopisu obi...nechápala jsem
    tento internetový obchod nedoporučuji...už proto že se chovají !?!?!?!

    Reakce obchodu Nehtove-produkty

    Vážená paní anonymní je velká lhářka!!!! Zde je náš email kompletně této paní napsaný: --Dobrý večer,

    v návodě pčiloženém k UV lampě je český návod, kde jsou uvedené názvy
    jednotlivých položek(odstraňovač typů-čistič štětců,cleaner a odlakovač).
    Jedná se o dovoz z USA přes distribuci polské společnosti.

    Na jakékoli dotazy Vám rádi odpovíme a poradíme.

    Skoumalová Denisa

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Objednala jsem si take dva uv gely barevne,ktere v mem balicku nebyly a dodnes nedorazily.Nikdo me neinformoval zda zbozi prijde ci ne.

    Zbozi je kvalitni,objednavka byla vyrizena rychle,ale bohuzel neuplne.

    Reakce obchodu Nehtove-produkty

    UV gely nebyly započítány do fakturace.V objednávce nebylo vyplněné políčko, zda zákazník trvá na kompletní dodávce.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlost
    • - jen polské popisky na lahvičkách s chemií,
    • žádné bezpečnostní upozornění v češtině ani na kyanoakrylátovém lepidle
    • - zlepšit balení, slabý balící papír byl roztrhaný, díra ve slabé krabici, nic se naštěstí nerozbilo ani neztratilo
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Objednala jsem si sadu gelových nehtů, a místo 3 druhů gelu jsem obdržela jen jeden a to růžový. Bílý a průhledný jsem nedostala. Asi se stala nějaká chyba při vkladu zboží do krabice.

    Reakce obchodu Nehtove-produkty

    V tomto případě má zákazník právo uplatnit reklamaci.Zcela jistě bychom reklamaci uznali.Bohužel reklamace není registrována.

  • Doporučuje obchod

    40 %

    • Cenově dostupné

    Mohu doporučit

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Dodani až do domu
    • Nepřišlo to co bylo objednano, a přesto že jsem na to upozornila nikdo mi dodnes neodepsal natož aby se omluvil

    Maji co vylepšovat

    Reakce obchodu Nehtove-produkty

    Při vytvoření objednávky nebylo zákazníkem zadáno dle výběru, že trvá na kompletní dodávce.Chybějící položka nebyla dodána a také nebyla ani fakturována (placená)!

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží přišlo velice rychle, v tom nemám obchodu co vytknout.. Bohužel mi ale v sadě na gelové nehty přišli tři průhledné gely místo růžového, bílého a průhledného. Také se mi zdá, že na kvalitu zboží je cena velmi přemrštěná... Jinak bez problému...

    Reakce obchodu Nehtove-produkty

    Pokud se stalo, že byly omylem zaslány tři stejné gely (nepravděpodobné), zákazník mohl uplatnit reklamaci což neučinil.