Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrá komunikace, rychlé odeslání.

  • 10 %

    • V žádném případě tento e-shop nedoporučuji !!!
    • Dva dny po uskutečnění objednávky pošlou e-mail s informací, že přijali objednávku. Obratem požádám o storno a mladík začne vyhrožovat nějako nesmyslnou pokutou ve výši 100,-Kč.
    • Prý náklady na zpracování. I když fakticky k žádnému zpracování ještě nedošlo.
    • POZOR NA NĚ !

    V každém případě jejich nekalé praktiky nahlásím ČOI.

    Zde vkládám e-mailovou komunikaci :

    ON:Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši objednávku, kterou jsme přijali pod číslem 21905101 a potvrzujeme její přijetí.

    JÁ: Dobrý večer,prosím o storno objednávky.

    Děkuji.

    ON: Dobrý den,
    storno objednávky je za poplatek 100kč za zpracování objednávky. 670100-2200223929/6210

    JÁ: To si děláte legraci? Máte pro to oporu v zákoně, nebo v obchodních podmínkách ?

    ON: samozřejmě. Objednávka je závazná.

    JÁ : Chápu, že odeslaná objednávka je svým způsobem závazná. Ale vy jste ji teprve dnes ve 22:28 přijali,
    což zmiňujete v e-mailu ! Nedošlo k žádnému zpracování, natož k odeslání. Co to na mě zkoušíte ? To jste tak zoufalý ?
    Zřejmě ano, když jste dnes nebyli schopni objednávku odeslat.
    V pořádku, pokud na svém stanovisku trváte, vím kam se mám obrátit.

    ON: Vážená paní mi jsem ji potvrdily hned po přijetí. Teď proběhla pouze změna stavu. Já vám řeknu kam s v případě neuhrazení obrátím já - na právníka.

    JÁ: Tak to nevím,komu jste ji potvrdili. Přečtěte si ještě jednou a dostatečně pomalu e-mail, který jste mi zaslal dnes ve 22:28. Já tam nic o zpracování nevidím. Pouze informaci, že jste objednávku přijali.

    ON: zřejmě se nudíte , vy si přečtěte obchodní podmínky

    JÁ: Zřejmě se nudíte vy. Obchodní podmínky jsem samozřejmě četla a na rozdíl od Vás znám i zákony (a nepotřebuji k tomu právníka). Klidně to pošlete, já mám na vrácení zboží dva týdny. Tak zní zákon a ten neobejdete !
    Jen nějak nějak nechápu, co z toho budete mít.
    V každém případě Vás hned zítra nahlásím na ČOI, které přepošlu i tuhle komunikaci.
    A samozřejmě si zkušenost s Vámi nenechám pro sebe.

    ON: Paní co to na mě zkoušíte? Vy nemáte co vracet, objednávku jste stornovala, tedy nedodržela kupní smlouvu.
    To že jste udavačka mě opravdu nepřekvapuje, ale i ČOJ Vám řekne to samé, zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu, ale u nedodržení kupní smlouvy musíte uhradit ze zákona náklady spojené s objednávkou.

    JÁ: Tak vy musíte nějak ty náklady prokázat.

    ON: Nedodržením uzavřené kupní smlouvy zákazník hradí hodnotu objednávky a v případě, že objednávky nebyly vyzvednuta náklady na dopravu tam i zpět.

    JÁ: Ale jinak máte asi hodně zákazníků a velmi dobré recenze :
    https://obchody.heureka.cz...
    Takže mě vaše jednání vlastně nepřekvapuje.

    ON: Zřejmě nevíte co je to obchodní smlouva, odsouhlasení a závazek.
    Jen kopete, vyhrožujete - je mi vás líto.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží, které uvádí jako skladem, skladem byt nemusi.

    Reakce obchodu Nabytek-stoly-zidle.cz

    Pěkné svátky všem, je smutné, že i v době sváteční se najdou lidé co se se za každou cenu snaží uškodit. Asi je těžko pochopitelné, že v době předvánoční se stavy zboží skladem měmí každou hodinou z důvodů vyprodání. Je nám líto takových zákazníků co se snaží škodit za kažou cenu. Všem ostatním přejeme krásné prožití vánočních svátků, hodně pohody, lásky a mírů pro naši zem. René Kolář

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Výborná komunikace
    • rychlé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ?
    • ?

    zboží bylo na stránkách obchodu ještě tři dny "skladem" po oznámení, že není dostupné!?

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod se nechová seriozně. U objednaného zboží bylo napsáno, že je doprava zdarma, po uzavření obnjedníávky přide email neurčitého znění (doprava zdarma, doprava 200Kč), celková cena bez dopravy a při dporučení jsem musel dopravu uhradit.
    Přes klady které obchod má pokládáím jeho jednání za NESERIOZNÍ.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    10 %

    • Veliký výběr,diprava domů
    • Žádné

    Aby využili vašich služeb

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Chtěl jsem zboží vrátit, ale prý to nelze.
    • Neskutečně dlouhá doba, několik ujišťujících mejlů o dodávce zboží až na ten poslední, bez udání důvodu zamítnuto.
    • Vážení, vysloveně mě šokuje, že po zkušenostech s "obchodem" s Vami se do žadujete hodnocení. Inu, máte ho mít, objednaný rošt mi v pondělí přiveze jiný prodejce - dodací lhůta 4 dny i s víkendem.
    • Navíc, zrušit objednávku z Vaší strany bez udání důvodu, máte k tomu co říct????

    nedoporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží nebylo v jiném obchodě

    viz výše

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Možná dobrý obchod, ale me zklamal. Pokud zbozi fyzicky nemam, nemuzu jej proste nabizet

  • Komunikace

    Reakce obchodu Nabytek-stoly-zidle.cz

    Dobrý den, veškeré informace ohledně objednávky neleznete po přihlášení v administraci obchodu. Byl jset informován, že zboží je objednáno u výrobce a že se čeká na dodání. Nevím o jaké další informace stojíte, případně si můžete zaslat e-meil a bude vám odpovězen.
    Kolář

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • prehladné stránky, info o skladových zásobách, rýchle dodanie
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • cena
    • cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • výběr v různých cenových kategoriích i v různých provedeních včetně "obyčejných věcí" , které jinde neseženete
    • -

    zde si vybere každý

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi dobrá komunikace