-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Dobrá komunikace, rychlé odeslání.
-
- V žádném případě tento e-shop nedoporučuji !!!
- Dva dny po uskutečnění objednávky pošlou e-mail s informací, že přijali objednávku. Obratem požádám o storno a mladík začne vyhrožovat nějako nesmyslnou pokutou ve výši 100,-Kč.
- Prý náklady na zpracování. I když fakticky k žádnému zpracování ještě nedošlo.
- POZOR NA NĚ !
V každém případě jejich nekalé praktiky nahlásím ČOI.
Zde vkládám e-mailovou komunikaci :
ON:Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši objednávku, kterou jsme přijali pod číslem 21905101 a potvrzujeme její přijetí.
JÁ: Dobrý večer,prosím o storno objednávky.
Děkuji.
ON: Dobrý den,
storno objednávky je za poplatek 100kč za zpracování objednávky. 670100-2200223929/6210
JÁ: To si děláte legraci? Máte pro to oporu v zákoně, nebo v obchodních podmínkách ?
ON: samozřejmě. Objednávka je závazná.
JÁ : Chápu, že odeslaná objednávka je svým způsobem závazná. Ale vy jste ji teprve dnes ve 22:28 přijali,
což zmiňujete v e-mailu ! Nedošlo k žádnému zpracování, natož k odeslání. Co to na mě zkoušíte ? To jste tak zoufalý ?
Zřejmě ano, když jste dnes nebyli schopni objednávku odeslat.
V pořádku, pokud na svém stanovisku trváte, vím kam se mám obrátit.
ON: Vážená paní mi jsem ji potvrdily hned po přijetí. Teď proběhla pouze změna stavu. Já vám řeknu kam s v případě neuhrazení obrátím já - na právníka.
JÁ: Tak to nevím,komu jste ji potvrdili. Přečtěte si ještě jednou a dostatečně pomalu e-mail, který jste mi zaslal dnes ve 22:28. Já tam nic o zpracování nevidím. Pouze informaci, že jste objednávku přijali.
ON: zřejmě se nudíte , vy si přečtěte obchodní podmínky
JÁ: Zřejmě se nudíte vy. Obchodní podmínky jsem samozřejmě četla a na rozdíl od Vás znám i zákony (a nepotřebuji k tomu právníka). Klidně to pošlete, já mám na vrácení zboží dva týdny. Tak zní zákon a ten neobejdete !
Jen nějak nějak nechápu, co z toho budete mít.
V každém případě Vás hned zítra nahlásím na ČOI, které přepošlu i tuhle komunikaci.
A samozřejmě si zkušenost s Vámi nenechám pro sebe.
ON: Paní co to na mě zkoušíte? Vy nemáte co vracet, objednávku jste stornovala, tedy nedodržela kupní smlouvu.
To že jste udavačka mě opravdu nepřekvapuje, ale i ČOJ Vám řekne to samé, zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu, ale u nedodržení kupní smlouvy musíte uhradit ze zákona náklady spojené s objednávkou.
JÁ: Tak vy musíte nějak ty náklady prokázat.
ON: Nedodržením uzavřené kupní smlouvy zákazník hradí hodnotu objednávky a v případě, že objednávky nebyly vyzvednuta náklady na dopravu tam i zpět.
JÁ: Ale jinak máte asi hodně zákazníků a velmi dobré recenze :
https://obchody.heureka.cz...
Takže mě vaše jednání vlastně nepřekvapuje.
ON: Zřejmě nevíte co je to obchodní smlouva, odsouhlasení a závazek.
Jen kopete, vyhrožujete - je mi vás líto. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží, které uvádí jako skladem, skladem byt nemusi.
Reakce obchodu Nabytek-stoly-zidle.cz
Pěkné svátky všem, je smutné, že i v době sváteční se najdou lidé co se se za každou cenu snaží uškodit. Asi je těžko pochopitelné, že v době předvánoční se stavy zboží skladem měmí každou hodinou z důvodů vyprodání. Je nám líto takových zákazníků co se snaží škodit za kažou cenu. Všem ostatním přejeme krásné prožití vánočních svátků, hodně pohody, lásky a mírů pro naši zem. René Kolář
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Výborná komunikace
- rychlé dodání
-
Nedoporučuje obchod
- ?
- ?
zboží bylo na stránkách obchodu ještě tři dny "skladem" po oznámení, že není dostupné!?
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Obchod se nechová seriozně. U objednaného zboží bylo napsáno, že je doprava zdarma, po uzavření obnjedníávky přide email neurčitého znění (doprava zdarma, doprava 200Kč), celková cena bez dopravy a při dporučení jsem musel dopravu uhradit.
Přes klady které obchod má pokládáím jeho jednání za NESERIOZNÍ. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- rychlost dodání
-
Doporučuje obchod
- Veliký výběr,diprava domů
- Žádné
Aby využili vašich služeb
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Chtěl jsem zboží vrátit, ale prý to nelze.
-
- Neskutečně dlouhá doba, několik ujišťujících mejlů o dodávce zboží až na ten poslední, bez udání důvodu zamítnuto.
- Vážení, vysloveně mě šokuje, že po zkušenostech s "obchodem" s Vami se do žadujete hodnocení. Inu, máte ho mít, objednaný rošt mi v pondělí přiveze jiný prodejce - dodací lhůta 4 dny i s víkendem.
- Navíc, zrušit objednávku z Vaší strany bez udání důvodu, máte k tomu co říct????
nedoporučuji
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Zboží nebylo v jiném obchodě
viz výše
-
Nedoporučuje obchod
Možná dobrý obchod, ale me zklamal. Pokud zbozi fyzicky nemam, nemuzu jej proste nabizet
-
Komunikace
Reakce obchodu Nabytek-stoly-zidle.cz
Dobrý den, veškeré informace ohledně objednávky neleznete po přihlášení v administraci obchodu. Byl jset informován, že zboží je objednáno u výrobce a že se čeká na dodání. Nevím o jaké další informace stojíte, případně si můžete zaslat e-meil a bude vám odpovězen.
Kolář -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- prehladné stránky, info o skladových zásobách, rýchle dodanie
-
Doporučuje obchod
- cena
- cena
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- výběr v různých cenových kategoriích i v různých provedeních včetně "obyčejných věcí" , které jinde neseženete
- -
zde si vybere každý
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Velmi dobrá komunikace