Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • výběr, super ceny
    • Vše v naprostém pořádku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doba dodání u stolu 6 týdnů,momentálně7 týdnů od objednávky a zatím žádná zpráva o doručení.

    Reakce obchodu Nábytek NATALI

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že došlo k menšímu zpoždění Vaší objednávky. Rozumíme, že každé zpoždění může způsobit nepříjemnosti a omlouváme se za jakékoliv komplikace.
    Chtěli bychom Vás ujistit, že jsme Vám termín doručení sdělili hned, jakmile jsme měli všechny potřebné informace, a snažili jsme se minimalizovat jakékoli zdržení. Naše týmy pracují usilovně na tom, aby zajistily, že všechny objednávky jsou zpracovávány co nejefektivněji. Vážíme si Vaší trpělivosti a pochopení v této situaci.
    Zákaznický servis Nábytek Natali s.r.o

  • Perfektní práce při dodání nového nábytku a odvozu starého.Moc šikovní chlapci.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Široký výběr
    • Nedodrželi dobu dodání

    Dobu dodání obchod prodloužil, proto jsem objednávku zrušila. Budou to již 3 týdny a peníze mi nikdo dosud nevrátil.

    Reakce obchodu Nábytek NATALI

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Litujeme, že došlo k nedorozumění ohledně vrácení peněz. Chápeme, že tato situace mohla být pro vás frustrující. Z našich záznamů vyplývá, že po zrušení objednávky nemohlo být provedeno vrácení peněz na účet, protože původní transakce byla provedena z jiného účtu. V současné chvíli jsme s Vámi již situaci vyřešili, peníze vrátili. Je pro nás důležité, aby každý zákazník byl se službami našeho obchodu spokojený, a my se snažíme všechny případy řešit co nejefektivněji.

    Děkujeme za pochopení a těšíme se na možnost vyřešit tuto záležitost k vaší spokojenosti.

    Zákaznický servis Nábytek Natali

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota, vstřícnost, výborná komunikace a kvalitní zboží.

    Reakce obchodu Nábytek NATALI

    Dobrý den,
    velice si vážíme Vašeho pozitivního hodnocení. Jsme rádi, že jste s nákupem u nás spokojeni a že jsme mohli přispět k pohodlí Vašeho domova. Děkujeme za důvěru, kterou jste nám projevili, a těšíme se na Vaše další návštěvy.

    Přejeme krásný den a mnoho pohodlí s novým nábytkem!

    S pozdravem, Tým Nábytek Natali

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Nábytek NATALI

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a litujeme zpoždění Vaší zásilky. Rozumíme, že to může být frustrující. Prosím, kontaktujte nás na [email protected] nebo na telefonním čísle +420 739 314 895, aby jsme mohli situaci co nejrychleji vyřešit a zjistit stav Vaší objednávky.

    Omlouváme se za nepříjemnosti a děkujeme za Vaši trpělivost. Těšíme se, že vám brzy doručíme váš nábytek v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velice dobrý obchod všichni velice ochotní

    Zboží přišlo v pořádku velice dobře zabalené jsem spokojen jen doporučuji.

    Reakce obchodu Nábytek NATALI

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu a za to, že jste si vybrali náš obchod pro Vaše nákupy. Jsme opravdu šťastní, že jste s kvalitou našich produktů a služeb spokojeni. Vaše spokojenost je pro nás největší motivací dále zlepšovat naše služby.

    Těšíme se na Vaši příští návštěvu a doufáme, že budeme moci splnit Vaše očekávání i v budoucnu.

    S úctou a přáním krásného dne, Tým Nábytek Natali

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělá komunikace - se vším poradili, zboží dorazilo v pořádku
    Posádka vstřícná a milá

    Reakce obchodu Nábytek NATALI

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaši pozitivní recenzi a příjemná slova. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s komunikací našeho týmu a že zboží dorazilo ve výborném stavu. Vážíme si Vaší spokojenosti a děkujeme za uznání naší snahy poskytovat prvotřídní služby.

    Těšíme se na Vaše další objednávky a přejeme Vám mnoho radosti z nového nábytku.

    S úctou,

    Tým Nábytek Natali

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ochota pracovníků , kteří vše přivezli

    Výnos do 2 poschodí .

    Reakce obchodu Nábytek NATALI

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši kladnou recenzi a za to, že jste si všimli ochoty našich pracovníků. Jsme hrdí na náš tým, který se snaží poskytnout nejlepší možný servis a zajišťuje, aby byl nábytek bezpečně doručen až do vašeho domova, i když to znamená vynášení do vyšších pater.
    Vážíme si Vašeho ocenění a těšíme se, že i v budoucnu Vám budeme moci nabídnout naše služby.

    Přejeme krásný den a užijte si váš nový nábytek,

    S pozdravem, Tým Nábytek Natali

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrá komunikace,rychlé řešení malých problémů..

    Reakce obchodu Nábytek NATALI

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a za ocenění naší rychlé a efektivní komunikace. Je pro nás důležité, aby jakékoliv problémy byly řešeny ihned a k vaší plné spokojenosti. Jsme rádi, že jsme mohli vše vyřešit rychle a efektivně.

    Těšíme se na vaše další objednávky a doufáme, že si užíváte svůj nábytek bez dalších komplikací.

    Přejeme vám krásný den,

    S pozdravem,

    Tým Nábytek Natali

  • Proč si děláte z lidí legraci ?Jak se mám k něčemu vyjadřovat, když jsem dosud nic nedostal? To by ovšem měl váš systém vědět, takže ukazujete, že pravá ruka neví, co dělá levá.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Sortiment
    • Dodání

    Těžko hodnotit. čekám 32 dní a plánované doručení je za dalších 7 dní. T.j. téměř 40 dní za zboží které má uvedenou dodací lhůtu 2-4 týdny.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • serioznost
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Krásná sedačka
    • Dlouhá dodací lhůta, špatně uvedeny čas na předání o 3 hodiny.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skleněná deska ke komodě byla poškozena tak, že je nepoužitelná. Při doručení o tom museli zaměstnanci vědět, nicméně mi ji předali a nechali si podepsat předání. Spěchala jsem do práce, takže jsem neměla čas jednotlivé kusy prohlížet a takový podvod jsem nečekala. Poučení pro příště.

    Reakce obchodu Nábytek NATALI

    Dobrý den, paní Horká,
    to nás velice mrzí, ale v žádném případě se nejedná o podvod. Naši zaměstnanci v tomto případě nevěděli o vnitřním poškození skla, vzhledem k tomu, že je zboží řádně zabaleno. Pokud jste zjistila po rozbalení poškození, můžete nás kontaktovat, jsme připraveni na reklamačním oddělení vám samozřejmě pomoci vyřešit vzniklou situaci.

    za tým Natali Marta

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr zboží, cena rychlost dodání, paráda suuuuuper
    • Nic doporučuji všem boží

    Reakce obchodu Nábytek NATALI

    Děkujeme za kladnou recenzi, která nás potěšila :-) .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    došlo poškozené zboží, objednávku jsem reklamovala, následně zrušila...
    komunikace s obchodem špatná, nepružná, citelně byla znát neochota komunikovat

    Reakce obchodu Nábytek NATALI

    Dobrý den,
    rádi bychom reagovali na Vaši recenzi. Vaše stanovisko nás velice mrzí. Objednala jste si zboží včetně montáže. Posádka při rozbalení před montáží zjistila poškození, z tohoto důvodu nebylo možné provést montáž. Zboží jsme ihned reklamovali. Do týdne jste však odstoupila od smlouvy. Reklamaci bychom vyřešili k Vaší spokojenosti, bohužel jste nám nedali šanci. V souvislosti s komunikací jsme spolu hovořili 2x a snažili jsme se vám celou situaci vysvětlit, ale dle recenze se nám to nepodařilo. Podle nás se dá každá situace vyřešit.

    Za tým Natali Marta

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vstřícné jednání, doprava v neděli- zcela vyhovující

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spolehlivost, komunikace se zákazníkem, platba na dobirku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Naprostá spokojenost.
    Děkuji