Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost vyřízení objednávky
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlé slušné jednání
  • 10 %

    • nic
    • vysoká cena služeb, neseriozni jednani, proseni o zaplaceni, motorka neodjela vporadku ..2x jsem zustala stat poprvne hned po 10km. Špatné nastavení tlumičů..

    Po dobré zkušenosti s minulou motorkou před 2 lety jsem opět navštívila tento servis už ze známosti majitele servisu.. termín byl domluven cca měsíc dopředu i seznam co vše se s motorkou bude dělat... na motorku skoro v servisu nesáhl.. když jsem si moto odvazela tak neprobehla ani vystupni kontrola a po pár kilometrech se moto zacala sypat... navíc si vse nechal samozrejme zaplatit..

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • příznivé ceny
    • nevím o žádné
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ok
    • ok

    ok

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zrušili potvrzenou objednávku "bez udání důvodu" ! (zboží, které nabízeli a bylo řádně objednáno, se prodejci zdálo příliš levné, tak objednávku zrušil!)

    důrazně nedoporučuji !

    Reakce obchodu Motomechanik.cz

    Vážení,

    ano, náš eshop udělal chybu a nahrál bohužel špatné ceny u některých produktů. Takové ceny které jsou pro nás prodělečné. Po zjištění jsme ihned volali pana Jiřího a chtěli mu je zaslat. Jediný rozdíl, že jsme nucenu mu naúčtovat poštovné, které je již tak dotované ze zisku obchodu. Reakce pana Jiřího nás jen utvrdila, že o takového zákazníka nestojíme a objednávka byla z naší strany odmítnuta. Následovalo urážení a vyhrožování udání u vaší asociace, D-Test, ČOI, pokud mu produkty nezašleme. Upozornil jsem jej, aby si řádně přečetl obchodní podmínky, které jsou volně přístupné na eshopu. Pro zmínku zde cituji: „Objednávka je návrhem kupní smlouvy.“ Martin Jarkovský, majitel obchodu [email protected]

  • 10 %

    • nedodali objednané zboží !!!
    • důrazně nedoporučuji !

    Objednávka 2015-05318,
    cituji " ... jsme ochotní poslat produkty za tuto cenu avšak Vám musíme naúčtovat alespoň poštovné 110,-Kč " ,
    po nesouhlasu se změnou ceny přišlo: "Vaše objednávka byla z blíže nespecifikovaného důvodu zrušena.".
    Takhle se chová seriozní obchodník?

    Reakce obchodu Motomechanik.cz

    Vážení,

    ano, náš eshop udělal chybu a nahrál bohužel špatné ceny u některých produktů. Takové ceny které jsou pro nás prodělečné. Po zjištění jsme ihned volali pana Jiřího a chtěli mu je zaslat. Jediný rozdíl, že jsme nucenu mu naúčtovat poštovné, které je již tak dotované ze zisku obchodu. Reakce pana Jiřího nás jen utvrdila, že o takového zákazníka nestojíme a objednávka byla z naší strany odmítnuta. Následovalo urážení a vyhrožování udání u vaší asociace, D-Test, ČOI, pokud mu produkty nezašleme. Upozornil jsem jej, aby si řádně přečetl obchodní podmínky, které jsou volně přístupné na eshopu. Pro zmínku zde cituji: „Objednávka je návrhem kupní smlouvy.“ Martin Jarkovský, majitel obchodu [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlost dodávky
    • nízká cena
    • dárek (samolepky)
    • nevím, dorazilo vše OK.

    jděte do toho, no problemo

    Reakce obchodu Motomechanik.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu :) Martin Jarkovský