Přihlásit se a přidat příspěvek
  • shorty: obávám se, že pokud neproběhne reklamace, nic soudní cestou asi nepůjde, ovšem jeden nikdy neví...aspoň od ČOI mi bylo "porazeno", ať telefon reklamuji a pak případně vymáhám náklady soudní cestou....ovšem...kdo by chtěl přijít o telefon i o peníze, že? protože po reklamaci a zaslání telefonu zpět by se po přístroji slehla zem....

  • jsou to s prominutim ****! vcera jsem sel reklamovat iphone do kamenne pobocky v praze, kde jsem mobil zakoupil.. prestal mi jit odposlech a nefunguje mi signal.. k memu zdeseni mi sdelili, ze tam firma jiz nesidli! ze jediny zpusob je poslat zbozi postou - se asi zblaznili ne?!!! vzhledem k tomu ze iphone me vysel na 16000kc tak budu tuto vec resit - pokud to nepujde jinak - soudni cestou.. od teto firmy nic nekupujte!!!

  • Každý den ve zprávách vysílají reportáže ohledně zlodějů a podvodníků a člověk jen žasne, jak může ještě někdo naletět....Bohužel jsem se já sama přesvědčila, jak je to snadné...Po přečtení recenzí a diskuze mám dilema, zda telefon poslat v záruční lhůtě k reklamaci, přijít tak o peníze i telefon, či se pokusit nechat telefon opravit na vlastní náklady a mít tak alespoň malou naději. Doufám, že se věc začne řešit za pomoci příslušných orgánů a že pan Janoušek bude "po zásluze odměněn"!!!

  • Tento obchod jak jsem si přečetl již není v provozu a ani se moc nedivím ze svých zkušeností. Také jsem si přečetl že nový majitel chce zlepšit jméno tohoto obchodu a odpoutat se od pana Janouška, ale když budete pátrat zjistíte že firma pana Janouška - WERAG Finance s.r.o. se v mnoha bodech shoduje s firmou nového majitele FREMO Company s.r.o., kde se například podle výpisu z obchodního rejstříku shoduje jméno bývalého společníka společností a také se shoduje bývalé sídlo společností, proto je možné že se nic příchodem tzv. "nového majitele" nezmění. Ale jde pouze o můj názor a je na Vás na lidech zda se rozhodnou o nákup v tomto obchodě, ale po přečtení čeho se dopustil pan Janoušek pevně věřím že si svůj nákup v tomto obchodě minimálně prověříte a dobře rozmyslíte.

  • Nebo treba prodali ,,sedivaka jen mne,, ale podle clanku v recenzi od ostatnich sam asi urcite nejsem. jestli uy nekdo prisel na zpusob, jak si vymoci opravu, budu rad za radu...

  • Jarda: Zarucni list nepotrebujete, v nokii by vam vadu opravili, pokud by to bylo do 2 let. Ja tam byl, ale rekli mi, ze mobil je z HONKkongu a to je Asijsky trh, takye mam smulu a ye kdyby to bylo z EU, tak to opravej...

  • souhlasím, je to podvod. Při první reklamaci byli nepříjemní, telefon nakonec dorazil zpět ale opravili jen část závad. Teď jsme ho posílali znovu na reklamaci dalších vad a balíček nám přišel zpět s tím, že adresát odmítl zásilku převzít.

  • Je to podvod

  • Po 11ti měsících po zakoupení u mobilšok.cz upadl mé N900 usb konektor. Jak mohu nárokovat záruční opravu?
    Záruční list vydala firma Mobilšok.cz, oroginální záruční list Nokia nebyl součástí dodávky. Za informaci předem děkuji.

  • V říjnu 2009 jsem zakoupil dvě Nokie 5800 .... obě vykazují sw vady, což by běžně znamenalo opakovaná reklamace a nakonec odstoupení od smlouvy .... záruku mám asi jako každý v tomto bývalém obchodě 36 měsíců .... přidávám se k žalobě.
    Je šance se s penězi ještě setkat ?

  • Musel jsem v autorizovaném servisu na tel. Sony Ericsson ve Stochově zaplatit záruční opravu, jelikož servis provádí jen 24 měsíční záruku zdarma. Tel. je krátce po 24 měsíční záruční době. MobilŠok nereaguje na žádné maily a telefon Janouška neexistuje - hlásí operátor. MobilŠok, jako prodejce dává záruku 36 měsíců v záručním listě, ale ten zmizel ze světa a já musel zaplatit opravu v záruční době. Na pana Janouška se s žalobou rád přidám... Podvodník. Sony Ericsson C905. [email protected]

  • Tak uz jim jdou stranky, ma s tim ta firma neco spolecneho ?

  • Dobrý den.

    Na této adrese:

    SONY ERICSSON - mobilní telefony
    Arvato Services
    Zákaznická linka Sony Ericson:
    tel.: +420 312 560 312
    tel.: +420 312 560 560
    [email protected]
    Provozovny:
    arvato services
    Osvobození 535
    273 03 Stochov

    ...mám na opravě tel. Sonny Ericsson C905, zakoupený v Mobilšoku přes internet. Prodejce v záručním listě uvádí 36 měsíční záruční dobu na tento telefon.
    Výše uvedený opravce ale může tel. opravit jen v 24 měsíční lhůtě. Tel. je krátce po této záruční době. Pokud prodejce napíše do záručního listu 36 měsíční záruční dobu, je povinen dle zákona - paragrafu 620, odst. 4,5 občanského zákoníka telefon finančně zajistit právě v nadstandartní době, tedy do 36 měsíců.
    Jelikož se s Mobišokem nejsem stavu nijak spojit - telefon je hluchý, na e-maily nikdo neodpovídá, to stejné zkouší Arvato Servicess, budu nucen náhradu škody - plnou částku opravy vymáhat právní cestou od vás a to u výrobce Sony Ericsson a u ČOI.

    Zakázka u Arvato Servicess - č. 310897120, IMEI 352022038582019

    Vyřizuje: [email protected]

    S pozdravem

    Vít krudenc
    Polní 903
    68501 Bučovice
    Tel.: 608400424
    Mail: [email protected]

  • Dobrý den, před 5 týdny jsem poslala jako naivní husa telefon LG na adresu servisu, který byl uveden v záručním listu "mobilšok.cz". Poslala jsem několik emailů, sms, ale nikdo nereaguje.... Balíček byl na dané adrese vyzvednut, dle zjištění české pošty, ale zřejmě už svůj telefon nikdy neuvidím ani peníze co jsem za něj dala a to nemluvím o morální hodnotě tohoto telefonu.... To se může stát jen v čechách, aby takovýto rádoby podnikatel mohl vyvíjet svou činnost. Stále doufám že je to jen zlý sen, ale po přečtení všech diskusí se obávám že jsem jen další oběť podvodníka.......

  • A pokud, namísto žaloby doporučím platební rozkaz.

  • Dobrý den,
    i já jsem po roce a půl reklamoval se c905. Dvakrát mi byl vrácený bez opravy. Pokud mohu doporučit, k žalobě by se mělo jít až naposled. Nemyslím si totiž, že by něco mohl mít (vždyť i dům vlastní jen jeho žena Božena). Tak jak tak vidím mámení peněz z něj na pět let minimálně (při troše štěstí).

    Já se teď třebas pokouším obejít tohoto podvodníka a kontaktoval jsem českou podporu SE. Dle imei čísla jsem zjistil, že mobil je určen pro německý trh. Proto tento týden smolím e-mail na německou podporu SE kde a s čím vším mohu mobil v záruce reklamovat.

    Každopádně jeho chování hlásím na ČOI - pravda, jde o stejně tak účinnou věc, jako podání žaloby. Ale aspoň něco.

  • Šutrová: Paní Šustrová, pošlete mně, prosím, e-mail na [email protected] (takhle na Vás nemám žádný kontakt). Odpovím Vám obratem. Balcar

  • Rasty: Balcar: Pane Balcare, přihlašuji se ke společné žalobě.Děkuji předem za uvedení Vašeho kontaktu.S pozdravem [email protected]

  • Balcar: Šutrová: I já se určitě připojim k žalobě. V. Dejl [email protected]

  • Balcar: Vážený pane Balcar, ráda bych se přidala k žalobě. Prosím o poskytnutí dalších informací nutných k této aktivitě. Zdravím. Šustrová