Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Ľudia, nahlasujte takéto stránky cez Firefox ako podvodné. Aspoň toľko môžeme urobiť.

  • Bohuzel mam od nich taky sice ted uz byvaly telefon ale nefunkcni (nenajde operatory) ale porad v zaruce a nejakeho kontaktu ne a ne se dohledat... :/

  • Pokud se všichni divíte, že mobilky.cz a jím podobné praktiky nejsou zrovna košér, tak se podívejte do obchodního restříku - firmu Mobilky s.r.o. vlastní mladej kluk z Lotyšska (*1981) od 12/2011 a podobnou firmu na stejné adrese Mobilky plus s.r.o. pro změnu vlastní od 3/2012 Bulhar (po dvou exekucích na p. Vávru (*1981)). Ještě se něčemu divíte? Já ne. A jsem rád, že jsem si od nich v poslední době nekoupil.

  • Ač bych si přála o této firmě napsat něco hezkého,nejde to.Zakoupila jsem u nich telefon,už byl 2x na opravě.Teď se u něj znovu projevila už jednou opravovaná závada.Nejprve jsem volala na HandyMobil,tam mi paní řekla,že můžu odstoupit od smlouvy.Přišla jsem do provozovny v Mezibranské a tam mi paní řekla,že jestli chci odstoupit od smlouvy,mám zavolat na RS Mobilky,že HandyMobil s touto společností nemá nic společného.Volám,volám a jedno číslo nikdo nezvedá a druhý neexistuje.Tady něco fáááákt hodně smrdí!!!

  • Mám bohužel úplně stejnou zkušenost, ale v Praze..

  • Mám bohužel stejně nepříjemnou zkušenost jako slečna/paní Veronika..
    Zakoupila jsem si chytrý telefon od společnosti Pykeran s.r.o., nyní již mobilky.cz v Praze na Vinohradské ulici.
    Původ telefonu je též z Polska. Na zadním krytu telefonu je značka Orange.. (proč???)
    Telefon se mi pořád seká ukončuje mi samovolně hovory, zamrzá....
    První reklamace dopadla úspěšně, za týden telefon blbnul znovu.
    Druhá reklamace byla také v pořádku a telefon začal blbnout hned druhý den.
    Třetí reklamaci mi samozřejmě neuznali... Proč by mi jí také dobrovolně uznávali, když by byli nuceni vrátit mi peníze nebo telefon vyměnit...
    Neuznaná reklamace byla kvůli nadměrné vlhkosti. Podotýkám, že mi telefon nikam do vody nespadnul ani jsem ho nenechala ležet na dešti. Vyrozumění o reklamaci mi dali v němčině..(německy fakt neumím).
    Je udivující, že ta nadměrná vlhkost nebyla již při první či druhé reklamaci..
    JSOU TO FAKT PODVODNÍCI, JSEM MOC ZKLAMANÁ A N E D O P O R U Č U J I !!!!!!!!!!!!

  • Podvodníci měnící často firmu, aby nemuseli řešit řeklamace! Nejdříve společnost RS MOBILKY, poté PYKERAN, dále MOTHANER a nyní HANDYMOBIL.CZ. Prodejna má stále stejnou adresu, vzhled i zaměstnance! Stejně vypadá i příjemka do reklamace, ze které pan prodavač ručně nůžkama ustřihne hlavičku! :D Dokud nemusíte reklamovat, všechno je v pořádku, v ten moment ale začíná PEKLO! Vše mohu doložit fakturama i reklamačníma listama!

    Naposledy jsem si koupila telefon na MOBILKY.CZ, na faktuře je pak uvedená firma HANDYMOBIL.CZ. Když jdete reklamovat, na reklamační list vám napíšou malým písmem to, že souhlasíte s prodlouženou lhůtou pro vyřízení reklamace na 60dní! Mimo to, poslední telefon ani nebyl nový, načež mi bylo řečeno, že prodávají použité telefony s 0% DPH a že jsem vlastně blbá, protože to je uvedeno v obchodních podmínkách, které jsem si měla přečíst. Strašný obchod, rozhodně NEDOPORUČUJI. Aktuálně řeším s ČOI, ale pravděpodobně to mají chytře právně ošetřené, takže budu asi bez telefonu a jim se nic nestane a budou dál okrádat zákazníky.

  • Jana Neradová: V Brně na hlavním nádraží, nástupiště č.5 =)

  • Martina: Přesně!!!!!Reklamaci vyřizuji už přes 30 dní....teď je to 5 týden a mám obavy,že neuvidím ani telefon a ani peníze :( Nejhorší firma co je.Pěkně jsem naletěla.Doporučila mi ji kamarádka,která nemá se zakoupeným mobilním telefonem žádné problémy.Bohužel,já jsem takové štěstí neměla :(

  • Dobrý den, kde mohu uplatnit reklamace?

  • Koupila jsem mobil za 11.000,- u společnosti PYKERAN v brně v obchodním centru IBC a zjišťuji, že je to nejspíše další krycí článek pro Mobilka.cz. Samozřejmě mobil je špatný a zřejmě ho tedy nikdy nevyreklamuji.není nejspíš vůbec pro český trh, telefon uvedený na smlouvě je neustále nedostupný a o společnosti PYKERAN již nemohu nic dohledat,ani internetový obchod kde jsem si ho tehdy vyhlídla. V tomhle státě se už nedá opravdu věřit vůbec ničemu,jelikož i ten největší zloděj je vždy bezúhoný!!!!!

  • Toto je, zdá se, firma podvodníků, osobně doporučuji si pořádně rozmyslet, zda u nich něco koupit.

    Zboží je nekvalitní, poruchové, někdy se jedná o použíté zboží nebo šedý dovoz. Firma zásadně nerespektuje zákonné právo kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy. Průběh reklamací je velmi pochybný: seberou vám telefon na měsíc a poté ho vrátí neopravený.

    + Tato firma je v zdá se v úzkém napojení na firmu Handy mobil, která ji kryje. Kdo zaznamenal problémy, ať neváhá a přidá se k ostatním co podali trestní oznámení a ohlásí svůj případ ČOI.

  • zdravím mám vyřízenou 2reklamaci a optal jsem se jak postupovat budeli další porucha stejného rázu. Bylo mi řečeno že oni s tím nemají nic společného a peníze mi nevrátěj oni ale bývalý majitel takže asi nic nedostanu zpět.Víte někdo jak postupovat dále?

  • jan: Lepší nafotit stav telefonu před odesláním s časovým razítkem, než se pak s něma hádat..

  • Pobočka v Brně na Příkopě (IBC centre) - už je zrušená?

    Při update firmware na novější, jsem zjistil, že prodávájí telefony z šedého dovozu! (pro to asi ta nízká cena!) - ztratila se čeština totiž - product code přístroje není pro CZ, možná ani ne pro Evropu - po update k dispozici jen angličtina - CZ je možné dohrát jen hackem.
    U této firmy jsem nakoupil naposled, svůj další obchod jsem udělal za dráž, ale v pořádné firmě...

  • Zásadně NEDOPORUČUJI po dvou dnech jsem telefon zaslal spět a žádal o navrácení peněz.Po týdnu mi přišel domů s dopisem nelze vrátit škrábnutý, není to pravda měl jsem ho doma 48 hodin nestrčil jsem ho ani do kapsi jen ležel na stole. no prostě darebáci, LIDI NEKUPUJTE U NICH.zdr

  • Zdravim, vy tady pisete, ze z telefonu nejde strhnout DPH ale muj otec mi ve sve firme DPH strhl a bez problemu. Jak je to mozne? Dostala sem danovy doklad kde se pise, ze slouzi i jako reklamacni list. Telefon budu mit rok a zatim bez problemu, ale kdybych si tyto recenze precetla driv urcite si ho nekupuji, ted se muzu jen modlit aby se me mobil ne***ral. Telefon sem si aspon vyzvedavala v Brne v obchodnim centru IBC, tak ze kdyby nahodou tak se nebudu muset s nikym hadat po telefonu a e-mailu, bych je tam sla servat na prodejnu, ikdyz ti prodavaci ví asi kulovy a stejne by to k nicemu nebylo....

  • Tak i já jsem naletěl firmě mobilky...Zakoupil jsem MT Nokina N95-za cenu 13.000,-.Kč, je to už dost dlouho..telefon se pokazil, reklamoval jsem ho, ale nemám ani MT, ani peníze,dokonce mi zadržují i záruční list. Když píšu na firmy uvedené na www.mobilky.cz, tak mi vždy někdo odepíše, že "už je to jiná firma"..a nemají s firmou mobilky nic společné. Byl jsem i na PČR, ČOI, živnostenský úřad Prahy 1, ale všude mi řekli, že firma se asi 5x přejmenovala a majitel je nějaký ukrajinec. A že když tu firmu kontaktují, tak si tam nikdo nepřebírá ani poštu, na výzvy nereagují, na soud taky ne a vždy se jen přejmenují...
    Chtělo by to sehnat rávníka a podat společnou žalobu.Už jsem oslovil i TV-Nova, Prima, ČT aby někdo natočil reportáž, ale taktéž nic...Jsem bezradný,13.000,-Je vážně hodně, ale nevím co dál...Pokud by někdo měl zájem můžeme se spojit. [email protected]

  • Petr: a jak jste s tím právníkem postupovali? a jak dlouho to trvalo?

  • Dobrý den,
    možná se "na každou svini voda vaří", tak jim ale pojďme pořádně zatopit! Všichni podejme stížnost na ČOI zde http://www.coi.cz/cs/epodatelna-1/ a zároveň napište na finanční úřad (kvůli DPH) a na celní správu (kvůli tomu, že mobily jsou buď kradené nebo ne na náš trh) a uvidíme, jak se svině povaří! A změnit jméno nebo jednatele nepomůže, protože vždycky někdo musí převzít závazky firmy! To je argument naprosto zcestný.
    Já také napíši asi na protikorupční, protože není možné, aby se firma takto vysmívala ČOI, musí tam mít někoho podplaceného.
    Když to podá hodně lidí, už to nemůžou smést ze stolu