Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Slušná cena.
    • Zboží dorazilo včas.
    • Mobil Lenovo A916 přestal po osmi měsících fungovat.
    • Prodejce Michael Kopecký údajně ukončil činnost, na e-maily s dotazem na záruční opravnu nereaguje.

    Nesolidní obchodník, nedoporučuji od něj cokoliv kupovat, pakliže činnost ještě provozuje.
    Nakoupil jsem kvůli relativně příznivé ceně.

  • 10 %

    • Je to vychcan !!!!

    Hrozná komunikace

  • 10 %

    • OBCHOD UKONČIL ČINNOST

    OBCHOD UKONČIL ČINNOST

  • Objednávka bez odpovědi. Raději jsem koupil jinde.

    • Nedošla mi odpověď ani na druhý email

    Nekomunikuji

  • 20 %

    • -NIC
    • V žádném případě NEDOPORUĆUJI!!! Telefon cca po půl roce přestal fungovat z reklamaci se naštěstí vrátil, ale bez opravy...tel. se stálé vypíná, ale servis píše test OK....Posílám soudnímu znalci a budu se soudit.

    NEDOPORUČUJI

  • 10 %

    • Vybral jsem si prodejnu v Praze z důvodu možné následné reklamace na prodejně a nechtěl jsem riskovat možnou reklamaci např. prodejce z Ostravy, jestlže jsem z jižních čech.
    • Na prodejně nejsou reklamace přijímány, pouze poštovním balíkem.
    • V rámci záruční doby tedy poslán mobilní telefon Samsung S III Neo na opravu. Telefon nešel dobít a to i po výměně nového dobijecího kabelu a nové baterie. Po měsíci zaslán mobilní telefon neopraven zpět z MOBILIHNED.cz s tím, že mobil jevil známky oxidace (voda). Mobil i nádále nefunkční a neopraven. Toď vše.

    Jestliže chcete zakoupit mobilní telefon bez možnosti záruky opravy v záruční lhůtě, tento prodejce je naprosto ideální.

  • 10 %

    • telefon byl rok funkční??
    • reklamace- mobil nemám již 2 měsíce, firma nebere telefony a neodpovídá na emaily. Mám stejný problém jako většina. Koupeno u firmy Plastmatic. Psala jsem již na ČOI se stížností a s žádostí o mimosoudní řešení. Čekám na zaslání peněz.

    Odstoupení od kupní smlouvy, žádná komunikace. Nemám zboží a ni peníze.

  • 10 %

    • nic
    • reklamace - komunikace katastrofální - nikdo už přes 3 týdny neodpovídá

    Koupila jsem mobil přes tuto stránku už před 2 lety, ale bohužel se k blížícímu konci záruky pokazil, napřed byla komunikace v pořádku, provozovatel odpovídal a radil velmi pohotově, že mám poslat mobil do jejich autorizovaného servisu, což se i stalo, do měsíce mi přišel mobil zpátky i s servisním protokolem, že nemají součástky na opravu a mám nárok na nový mobil nebo odstoupení od smlouvy, vybrala jsem si odstoupení od smlouvy a požadovala vracení peněz, abych si mohla vybrat jiný mobil, ale posílala jsem naskenovaný protokol emailem provozovateli a ten už neodpovídá přes tři týdny, posílala jsem už 2 emaily, zkoušela volat, ale číslo je nedostupné, takže nevím jak to dopadne, vím, že firmu od mé koupě převzala jiná firma, ale jak to tedy vyřídit?!?! jsou sice svátky, ale aby se reklamace táhla tak dlouho?!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nefunguje

    Objednal jsem zboží označené skladem, ale objednávka je po dvou týdnech stále ve stavu "Čeká na vyřízení". Ne emailový dotaz o stavu objednávky nepřišla žádná odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ponekud zvlastni system vyrizovani objednavek. Me objednavky si "vsimli" az nekolik dni po jejim obdrzeni.
  • 10 %

    • vše

    Příšernou reklamaci jsem tu už popisovala a tady je pokračování:
    Domluvili jsme se s "MobilIhned" že mi vrátí peníze, když peníze nepřišli bylo mi řečeno, že to předali firmě Plasmatic. Firma Plasmatic mi teď vrátila mobil, který ale není můj (stejný typ ale výrobní číslo nesedí) s tím že se závada neprojevila, ale já už mám 5 uznaných reklamací. Vlastně 6 protože tento poslední "pokus" jim zabral víc než 30 dní.
    Na firmu Plasmatic nemám žádné spojení.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nepotvrzená objednávka
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlost a cena
    • žádné

    Doporučuji

  • 10 %

    • Jelikož pohár trpělivosti přetekl

    Doporučuji všem, co se rádi hádají a tahají po soudech.
    Pro lidi co mají spoustu peněz, aby posílali na reklamaci několikrát nefunkční telefony a pokaždé platili poštovné ze svého...
    Pro ty co mají rádi stres a napětí, aby mohli trpět, když netuší jestli se jim vrátí jejich peníze...určitě doporučuji těm, co rádi telefonují, jelikož tel. číslo, na pobočku mobilihned, budete mít vtištěnou v živé paměti.
    Odpověď typu..."my už s tím nemáme nic společného, teď reklamace řeší jiná firma" HAHA....Tak já už to taky neřeším, jelikož jsem předala podklady na ČOI

  • 90 %

    • rychlost vyrizeni objednavky - na druhy den jsem si pro mobil sla na vydejni misto v Olomouci
    • za stejnou cenu jsem dostala lepsi verzi telefonu
    • vyborna cena telefonu
    • vydejni misto neni nijak viditelne oznaceno, takze se trochu hure hleda

    spokojenost, obchod doporucuji

  • 20 %

    • rychlé dodání
    • první rok bez problémů
    • "cena" - což se ale po roce a půl ukázalo jako velká chyba
    • je to 2 měsíce co mi konečně uznali reklamace a pořád mi nevrátili peníze
    • přes 3 MĚSÍCE byl telefon v servisu nebo nepoužitelný

    před rokem a půl jsem koupila mobilní telefon za cca 9.500,- , před 5 měsíci se začali objevovat závady (telefon se samovolně restartoval a to i v průběhu hovoru, technik ale neobjevil závadu, telefon jsem si vyzvedla, na místě telefon zapnula a telefon se začal restartovat takže jsem jim ho tam rovnou znovu nechala, když opravili na několikátý pokus tento problém - výměnou základní desky - začala se samovolně stmívat obrazovka, no shrnu to mám doma 5 reklamačních protokolů a telefon byl v servisu nebo nepoužitelný 3 MĚSÍCE v kuse).
    Po více než 3 měsících reklamací jsem se konečně dohodla s prodejcem že uznají mojí reklamaci a vrátí mi peníze (odstoupení od smlouvy), telefon i příslušenství jsem jim odeslala. V dobré víře a pro urychlení jsem souhlasila se strhnutím částky 800,- kč za mírné opotřebení. 15.9. jsme se dohodli přes email, kde jsem poslala i č. účtu pro převod peněz. Od 15.10. jsem zjišťovala proč ještě nemám peníze na účtu. A po cca 2 měsících pořád nemám peníze.


    Reakce obchodu Mobilihned.cz

    Dobrý den, ano veškerou korespondenci a protokoly jsme předali prodejci, od kterého jste zboží zakoupila. Určtitě se Vám ozvou. My už za ně nic neřešíme, pouze jim předáváme jejich reklamace. Mobilihned

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost, skvělá kvalita.
    • Větší portfolio výrobků.

    Doporučuji.

  • 100 %

    Tento e-shop mohu doporučit. Rychlé výřízení objednávky. Splinili na čem jsme se dohodli. Děkuji

  • 20 %

    • Naprostá nekomunikace, po telefonu arogantní jednání. Jako zákazník nevíte, jestli jim došla platba, jestli odeslali zboží. Když ho vracíte, nevíte zda jim to došlo, jestli je celý proces vrácení v pořádku, prostě nic!

    Zakoupila jsem mob.telefon jako dárek kolegyni, ale nesednul jí, a tak jsem ho vracela ve lhůtě 14dní. Obchod jsem o tom informovala, jak mají v obch. podmínkách. Nikdo na to nereagoval, a tak jsem tedy tel. odeslala. Nikdo nedal vědět jestli jim zboží zpět došlo, kdybych neměla podací číslo ani bych nevěděla že leží na poště, další den si ho vyzvedli, ale nikdo se neobtěžoval napsat, že je v pořádku a budou mi tak vracet částku zpět. Musela jsem do obchodu volat a bylo mi sděleno že další týden v pondělí mi pošlou částku zpět. No je čtvrtek, nemám žádné info, že peníze poslali, volám znovu a prý to pošlou nejspíš v pátek. Což je poslední den do vrácení dle zákonné lhůty... Ještě mi v telefonu tvrdí, že mi nikdo neřekl že odesílají v pondělí. Prostě děs, jsem vážně zklamaná z jejich neschopnosti. Když si už udělám e-shop je asi jasné, že základem je komunikace. Jestli chcete obchod bez stresů a v klidu, raději nakupte jinde.