Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

Mironet.cz

94%
Zákazníků doporučuje obchod
Ověřeno zákazníky
Heureka point>

Hodnocení obchodu

Jak uživatelé hodnotili daný obchod?
 
Celková spokojenost
  • Dodací lhůta
  • Přehlednost obchodu
  • Kvalita komunikace
  • Kvalita dopravy
  • 99 % Zákazníků dorazilo zboží v pořádku
  • 97 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů
  • 2,4 dne Průměrná doba dodání v dnech
Ověřeno zákazníky

Obchod Mironet.cz získal díky spokojenosti ověřených zákazníků prestižní certifikát Ověřeno zákazníky.
Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí.
Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu.
Více o Ověřeno zákazníky

Recenze Mironet.cz

Ověřený zákazník Mironet.cz

ruda17

Přidáno: včera, 18:09

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Dobrá cena a hlavně rychlost dodání.
  • Nic

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Ověřený zákazník Mironet.cz

Clik

Přidáno: včera, 17:17

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Rychlost
  • Cena
  • Doprava zdarma
Ověřený zákazník Mironet.cz

Blacksheep.CZ

Přidáno: včera, 16:29

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Standardní obchod se slušnými cenami a slušnou dodací lhůtou.
  • Zatím jsem na žádné nepřišel.

Nakupuji zde pravidelně z důvodů, které jsem napsal do kladů. A také proto, že mám blízko pobočku pro případ reklamace. Zatím jsem ale, za ty roky co zde nakupuji, nic nereklamoval. Asi jsem měl štěstí.

Ověřený zákazník Mironet.cz

inspirala

Přidáno: včera, 16:08

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

80%

  • Pohodlné nakupování, velký výběr možností doručení/odběru a plateb. Vstřícnost, korektnost.
  • Nepřehledné obchodní podmínky, neúplné, neaktualizované informace o pobočkách. Zbytečně složité, málo user friendly.

Směle nakupujte.

Reakce obchodu Mironet.cz

Dobrý den, děkujeme za připomínky. Rádi bychom případné nedostatky odstraňovali. Můžete nám konkretizovat, s jakými informacemi jste nebyl spokojen? Velmi děkuji za Váš čas.

Pavel, tým Mironet.cz a.s.
marketing@mironet.cz

Ověřený zákazník Mironet.cz

Markéta

Přidáno: včera, 13:36

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

doporučuji, vše bez problému, platba předem a vyzvednutí na prodejně :-)

Ověřený zákazník Mironet.cz

Pavel

Přidáno: včera, 11:44

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Kvalita za rozumnou cenu.
  • nezjistil jsem

Koupil jsem: PC HAL 3000,repro,web cameru,HDMI kabel,bezdrátovou myš... vše na jednom místě za rozumnou cenu a bez problémů.
Všem doporučuji tento obchod.

Ověřený zákazník Mironet.cz

VM

Přidáno: včera, 11:34

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Nemotá do elektroniky boty a jiné hlouposti - možná proto má střední a vyšší ceny...
  • Pro mne jsou stránky obchodu nepřehledné, neintuitivní, ale někomu třeba vyhovují. Mně dlouhodobě ne. Ceny jsou průměrné nebo vyšší, i když zrovna mnou kupovaný router byl asi nejlevnější ve vyhledávači.

Nerad zde vypisuji něco, co jsem neprozkoumal dostatečně.

Ověřený zákazník Mironet.cz

Ověřený zákazník

Přidáno: včera, 10:33

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

10%

Objednal jsem před měsícem, zboží stále nikde, slibovaná lhůta uplynula už dvakrát. Nechápu, proč mají v katalogu něco, co nejsou schopni dodat. Tenhle obchod podruhé ne.

Reakce obchodu Mironet.cz

Dobrý den, mrzí nás to, ale přiznáváme, že v případě Vaší objednávky byla opravdu chyba na naší straně. Velmi se za to omlouváme, odpovědný pracovník bude potrestán. Pokud máte o produkt i nadále zájem, Vaši objednávku osobně vyřídí vedoucí zákaznického oddělení, kterého můžete kontaktovat na emailu: ludek.marold@mironet.cz.

Pavel, tým Mironet.cz a.s.
marketing@mironet.cz

Ověřený zákazník Mironet.cz

Petr S.

Přidáno: včera, 10:25

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

60%

  • Rozsáhlé portfolio
  • Lež zákazníkům. Byl jsem názoru, že dealer tohoto formátu nebude ve velkém měřítku vydělávat na obchodech s použitým zbožím. Sám jsem dostal použitý, rozbalený disk, který byl uváděn jako nový.

Dobrý přehledný shop, personál už o něco slabší. V každém případě oproti Alze je značný rozdíl. To asi nebudete chtít slyšet, ale sorry ...

Reakce obchodu Mironet.cz

Dobrý den, zkontrolovali jsme celý průběh Vaší zakázky, provedli jsme na skladě i kontrolu všech stejných disků, jako jste si koupil Vy. Podle našeho systému jsme nikdy nedisponovali tímto výrobkem ve stavu "rozbaleno" nebo "bazar". Je škoda, že jste s diskem hned nepřišel, samozřejmě by Vám byl vyměnen za jiný. Hodnocení personálu jako "slabší" respektujeme, na druhou stranu musíte chápat, že prodejní personál Vám nemůže poskytovat slevy z nákupu na základě toho, že se dovoláváte osobní známostí s kýmkoli - není to zkrátka v jejich kompetenci. Kdybychom pro Vás mohli cokoli udělat, dejte nám vědět. Mrzí nás, že jste nebyl spokojen, celou záležitost však šlo obratem vyřešit, kdybyste se ozval.

Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den

Pavel, tým Mironet.cz
marketing@mironet.cz

Ověřený zákazník Mironet.cz

Ověřený zákazník

Přidáno: včera, 09:24

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

50%

  • Rychlost.
  • Rychlost.
  • Zdlouhavý průběh reklamace.

- Potřeboval jsem rychle objednané zboží.
- Nemám zkušenosti.
- Ne.
- Reklamoval jsem zboží a žádal o jeho výměnu. Zatím se tak nestalo, funkční hodinky jsem dosud neobdržel.

Reakce obchodu Mironet.cz

Dobrý den,

mrzí nás, že jste nebyl s průběhem reklamace spokojený. Bohužel jde o případ (netěsnost hodinek), který smluvně nemohou posoudit naši technici a výrobek se musí zaslat přímo k výrobci. Případ jsem zaurgoval a probral ho s vedoucím reklamačního oddělení, aby vše bylo vyřízeno neodkladně a k Vaší spokojenosti.

Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení

Pavel, tým Mironet.cz a.s.
marketing@mironet.cz

Zobrazuji 11 - 20 ze 21507 recenzí 1 [ 2 ] 3 4 5...2151