Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Moc hezke zboží

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží bylo nabízeno jako skladové.
    • Okamžitě jsem obdržel potvrzení objednávky, ale po týdnu čekání zatím žádná komunikace ani dodání zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nato,že objednané zboží měli skladem, tak po třech týdnech nic nedorazilo a na dotaz ohledně objednávky nereagují.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 14 dnech zboží není doručeno, 2x jsem kontaktovala obchod emailem, odpověď žádná, 3x jsem telefonovala a telefon nepřijímají.
    • Žádné informace o objednávce, velice špatná komunikace!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží po 14dnech od zaplacení stále nedorazilo
    • Na email nikdo neodpovídá
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvěle zabaleno,rychlost dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jsem spokojen.Co si přti více?Děkuji všem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi po cca čtyřech dnech napsal, že jeden z produktů není na skladě a tudíž stornuji celou objednávku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    8.2.2021 provedena objednávka - ihned zaplaceno.
    8.3.2021 Po měsíci mi bez jakékoli omluvy, odpovědi nebo nabídky jiného podobného zboží dorazilo na email ,,OBJEDNÁVKA 985790834 - OBJEDNÁVKA ZRUŠENA, Vaše objednávka s označením 985790834 z obchodu MH-Domácí potřeby byla zrušena" (platba vrácena)
    9.3.2021 Obchodu jsem psal dotaz ,,Dobrý den,
    chtěl jsem se informovat, proč byla moje objednávka zrušena a proč jsem vlastně zboží neobdržel.
    Před měsícem jsem si objednával vaničku (měla být bílá) - vanička LPH (92cm)910x480x267mm r.2021 a měla být skladem, pak najednou od 11.2.2021 čekala na naskladnění a od té doby jsem od vás neobdržel jedinou slušnou informaci nebo vysvětlení, či jinou nabídku.
    Aktuálně:
    VANIČKA LPH TRANSP. (92CM)910X480X267MM skladem 130 ks
    VANIČKA LPH MODRÁ (92CM)910X480X267MM R.2021 skladem 96 ks

    Dnes je 16.3.2021 obchod neměl slušnost mi na tuto banalitu doposud odepsat.
    Toto v dnešní době považuji za hodně velkou katastrofu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodací lhůta, doprava dobrá
    • dodala zboží které zásadně neodpovídalo objednanému

    vyobrazen a objednán hrnec se výškově symetrickou spodní a horní částí. Dodáno s víkem jehož výška je zhruba 1/4 výšky spodní části. Tj. totéž jako objednat važečku a obdržet vidličku s odůvodněním, že vyobrazení na webu podle které jsem objednával je pouze informační. A navíc firma několik dní nereaguje na mé pokusy o narovnání této situace.

  • 40 %

    • Zboží dorazilo dobře zabalené v bublinkách. (keramika)
    • Komunikace při reklamaci.

    Obchod zaslal poškozený hrníček a mlékovku. Poslali mi i krabici s 6ti kusy zboží, které jsem si neobjednala. Snažila jsem se reagovat okamžitě v den doručení (pátek). Tel. nikdo nebral. Na mail, který mají uvedený na stránkách jsem psala zbytečně, nikdo nereagoval. Když jsem se v pondělí dovolala , bylo mi sděleno, že mail je automat a mam psát na reklamace@... Napsala jsem s tím, že mi byl slíbený kontakt obratem s návrhem řešení. Po týdnu jsem se opět připomínala a po 14 dnech 0 reakce..

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nákup i doručení zásilky , vše proběhlo bez problému , jsem spokojena. Mají pěkne zboží .

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Přišlo v pořádku

    Zboží má dobrou cenu s ohledem na jiné obchody

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jsem moc spokojena , pěkne zboží , dobra komunikace
    • V dodané objednávce chyběla jedna již zaplacená položka. Snaha, spojit se s obchodem telefonicky je marná, na e-maily nikdo nereaguje
  • 20 %

    • Nespolehlivé

    Myslela jsem si, že se jedná o seriózního prodejce, ale asi jsem se spletla. Objednávka udělaná, 3 týdny bez odezvy, jen automatický potvrzující e-mail, na stránkách ujištění, že doručují do 48 hodin. Po měsíci konečně doručeno a já zjistila, že jeden předmět chybí. Telefony nikdo nezvedá, reklamační e-mail bez reakce. Na FB jsem byla vyzvána, ať pošlu mail s číslem objednávky a popisem, od té doby opět bez reakce, telefony překvapivě nic. Měli jsme objednávku za pár tisíc, chyběla jeden kyblík asi za 150 korun. Vážení, sice ten kompostový kyblík byl hlavní důvod celé objednávky a přivedl nás k vám, ale klidně si ho už nechte, na té stovce opravdu nezchudnu. Ale zákaznický servis máte teda prvotřídní! Důvěryhodnost nula.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Moc hezke zboží , velký výběr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu napíšou, že nemají skladem, přitom při objednávce je skladem.
    • Ztráta času.
  • Absolutně nejhorší firma a zážitek z nákupu. Poslali mi špatné zboží, když jsem se chtěla informovat, jak odstoupit od smlouvy a zboží poslat zpět (ve standardní 14denní lhůtě), dostalo se mi akorát navýsost arogantního jednání. Namísto informace, jak a kam poslat zboží, mě začali osočovat, že chyba je na mé straně, víc jsem se nedozvěděla. Na to vyhlásili tři týdny dovolené a nezajistili žádný klientský servis, reklamace, nic. Zboží jsem odeslala zpět v zákonné lhůtě za 208 Kč poštovného z vlastního. Balík si vyzvedli úplně poslední den lhůty, ve které mohl být na poště uložený, i když v té době měli již několik dnů opět otevřeno. Dosud jsem ale nedostala jedinou informaci a hlavně své peníze zpět! Vše samozřejmě po zákonných lhůtách. Majitel vůbec nekomunikuje a hlavní obchodní zástupkyně je ryze arogantní až pasivně agresivní. Opravdu důrazně nedoporučuji nákup u této firmy.

  • Obchod zrušil objednávku bez vysvětlení.