Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • Žádná mě nenapadá.

    Nedoporučuji. Reklamoval jsem telefon Aligator, reklamace byla dodavatelem uznána, telefon opraven. Mailem mi bylo sdělován průběh opravy,, kdy byl telefon odeslán a kdy se vrátil po opravě zpět na prodejnu. Na prodejně pak opravený týden ležel, neži byl odeslán zpět a učiněno tak bylo, až po mé urgenci mailem. Beze slova omluvy. Doba opravy 25 dnů.

  • Chtel jsem dve baterie do mobilu. Skladem ukazovali 7. Volali že maji jednu a dodavatele nemaji. Tak nic.

  • 100 %

    • Reklamoval jsem zakoupený mobil a reklamace byla včetně opravy ve značkovém servisu vyřízena za cca 14 dní.Systém a přístup pracovníků obchodu MAXMOBIL je velice profesionální.

    V tomto obchodě jsem koupil mobil dle svých požadavků na vybavení a možnost výběru barevné varianty.Komunikace s obchodem včetně dodání telefonu byla perfektní.Obchod MAXMOBIL doporučuji vyzkoušet.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nabízely díl
  • 10 %

    • Mám na reklamaci telefon, již běží šestý týden, neustálé výmluvy,mlžení.Odlepil se nám displej, při reklamaci udělali mrtvé brouky. .Nechoďit, nekupovat.

    Hrozná prodejna, pokud můžete,vyhněte se obloukem.Nejsem první s kým "zametli!

  • 10 %

    • nic
    • dne 21.9.2016 jsem obdržel vyreklamovaný telefon Samsung Galaxy S5 mini s odůvodněním: Zařízení bylo dlouhodobě testováno a nebyla shledána žádná výrobní vada. Obnovení továrního nastavení.
    • Nepopírám, že nebyla nalezena vada výrobní, avšak před odesláním k třetí reklamaci byl telefon stejně jako v předchozích dvou případech závadný při telefonování, kdy jsem nebyl slyšen, protistrano. Pokaždé než jsem telefon reklamoval tak jsem cca 5x i vícekrát vracel přístroj do továrního nastavení, což však nijak nepomohlo a závada přetrvávala i poté.
    • Jsem přesvědčen, že se z vaší strany jedná o nekalou praktiku a telefon jste mně opravili a zaslali zpět s vysvětlením, že nebyla shledána závada, tak jak to Samsung dle recenzí nespokojených zákazníků a několika mých známých dělá běžně.
    • Tomu nasvědčuje to, že při převzetí telefonu na displeji již nebyla ochranná folie, se kterou jsem k Vám přístroj odesílal. Po bližším prozkoumání displeje jsem zjistil, že to není původní displej a je opět vyměněný, protože na něm byla vpravo dole rýha, kterou jsem způsobil předtím, než jsem stihl folii nalepit a to hned po druhé reklamaci.
    • Podejte mně prosím vysvětlení, když na přístroji nebyla shledána závada, proč je tam jiný displej?
    • Pokud mně nedokážete toto vysvětlit, předám celou věc České obchodní inspekci či pořadu Černé ovce, které jsem již kontaktoval s tím, že vše mám zdokumentované na fotkách, videích a výpisech hovorů.
    • Žádám tedy o navrácení kupní ceny v plném rozsahu.
    • V příloze vám zasílám ofocené podací lístky, které žádám proplatit na níže uvedený bankovní účet, poté, co jste mi je s telefonem vrátili zpět s pozdějším nesmyslným vysvětlením, že takto zaslané lístky nelze proplatit a potřebujete je naskenovat.

    klasický příklad nekalého podnikání, na maily neodpovídají, dělají mrtvého brouka. Tak snad je čoi probere.

    Reakce obchodu maxmobil.cz

    Dobrý den, náš eshop vám nikdy telefon Samsung S5 neprodal. Náš obchod jste asi spletl s obchodem firmy Maxmobil s.r.o. Liberec, která ale provozuje obchod max-shop.cz.
    Děkuji.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Přes mou první zkušenost s obchodem, nákup doporučuji.
    Bezproblémové nakoupení
    Rychlé doručení.

  • 10 %

    • v kamenných obchodech skvělá obsluha
    • po dnu zakoupení reklamace
    • po týdnu další reklamace
    • měsíc od zakoupení další reklamace,pořád nefunguje
    • nepůjčují smartphony jako náhradní telefony

    raději datart,istyle..

  • 90 %

    • Jediný e-shop kde jsem našel to co jsem potřeboval
    • Ceny jsou ideální(alespoň pro mně)
    • Komunikace
    • Rychlé doručení
    • Málo zboží

    Paráda.

  • 10 %

    • nic
    • nabízí a nemají...

    :(