Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Rozměry prostěradla nesedí a to až o 4 cm. Zboží jsme nemohli vrátit, protože jsem jej po vybalení vypral...z vlastní důvěřivosti v dražši produkt nenasadil na matraci a nakonec bych jej ani nemohl vrátit, protože na nových matracích bychom neměli na čem spát.

    Na to jak poměrně drahé zboží nabízí, rozměr prostěradla neseděl... zejména na šíři.
    Matrace byla v prostěradla tak nacpaná, že jsem musel prostěradlo naříznout v rozích.
    Rozměr matrace je 200x200x28 a deklarovaný rozmer povlečení 200x200x30, tedy objednáno dobře.
    Od této firmy již nikdy nic. Vyplatí se opravdu nakupovat v kamenném obchodě.
    Příplatil jsem za kvalitu, nicméně úplně zbytečně. Opravdu jsem zhnusen.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dorazila jiná barva než jsem objednala.

    Reakce obchodu Matějovský povlečení

    Vážená paní Fedorová,
    patrně se jedná o nějaké nedorozumění, protože u nás jste si objednala vzor London City. Po kontrole odeslaného zboží jsme ověřili, že jsme řádně vyexpedovali Vámi objednané zboží. Žádnou jinou variantu tohoto vzoru jsme nikdy nevyráběli, proto nemohlo dojít k záměně. Bohužel není technicky možné ovlivnit kvalitu barevného zobrazení na Vašem monitoru, záleží totiž na individuálním nastavení. Pokud tedy povlečení neodpovídá Vašim představám, rádi Vám pomůžeme s jeho výměnou. Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Je smutné že v Liberci v obchod.dom. mají vaše povlečení o 100kč lacinější než ve vašem katalogu
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    objednané zboží došlo v úplně jiném rozměru něž zněla objednávka, nepoužitelné, musela jsem vratit.

    Reakce obchodu Matějovský povlečení

    Vážená paní Rovenská,
    velice se omlouváme za záměnu rozměrů při expedici povlečení. Pracovnice e-shopu s Vámi celou záležitost již řešila a nabídla Vám možnost výměny za správný rozměr. Ještě jednou přijměte prosím naši omluvu za pochybení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlho trva
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nákup v pohodlí domova.
    • Velké množství objednávek a tím pádem málo prostoru
    • věnovat se více jednotlivým zakázkám.
    • U dárkových poukazů se nevrací zbytek ušetřených peněz.

    Nakoupila jsem zde na dárkový poukaz.Až po osobní intervenci se začali mé objednávce více věnovat.
    Obchod bych doporučila,zboží je kvalitní,ale očekávala bych,že pošlou za neproměněné peníze nějaký drobný dárek.

    Reakce obchodu Matějovský povlečení

    Dobrý den,
    omlouváme se za prodlevu s doručením Vaší zásilky z důvodu technické chyby na straně přepravní služby. Vaši objednávku jsme sice odbavili okamžitě, tak jak je u nás zvykem, ale kombinace pochybení u přepravce a špatného telefonního čísla vše zbytečně protáhlo, což nás velmi mrzí. Pokud jde o čerpání dárkového poukazu, zde bohužel není možné požadovat finanční plnění za nevyčerpanou hodnotu poukazu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednala jsem si noční košili a po konzultaci s paní na telefonu, která mi sdělila, že číslování je stejné jako v jiných obchodech, jsem si objednala velikost M, kterou si všude normálně kupuji. Když však zásilka přišla, zjistila jsem, že je košile malá. Obratem jsem volala zpět a paní mi sdělila, že zboží vyměníte,ale že mám do obálky vložit ještě 100kč, že je to má vina. Takže bych měla platit 3x poštovné, což považuji za nehoráznost. Minule jsem objednávala u firmy Dante a při podobné situaci mi poštovné vrátili na účet. Noční košili mám ted zatím doma, i když ji nosit nebudu, ale platit 3x poštovné se mi opravdu nechce!

    Objednávala jsem u Vás velmi často povlečení a tam problém nebyl. V tomto případě je situace jiná. Kdybych se na velikost neptala dopředu, není co řešit. Samotnou mě situace mrzí. Zajímalo by mě tedy, když košili vrátím, jestli dostanu
    zpět své peníze nebo jestli to bude opět posuzováno jako moje chyba.

    Reakce obchodu Matějovský povlečení

    Dobrý den,
    rádi bychom se Vám omluvili za jednání pracovnice zákaznického servisu, která zvolila velmi nevhodný způsob při řešení dané situace a formulaci, jak postupovat při výměně zboží. V žádném případě se nejedná o Vaši chybu. Bohužel u výrobků, jakými jsou noční košile, není s ohledem na různorodost střihů, možné zabezpečit ideální univerzálnost u všech konfekčních velikostí. Bohužel situace, že výrobek nepadne či nesplní očekávání, může i přes naši veškerou snahu nastat. V takových případech máte možnost odstoupit od kupní smlouvy nebo výrobek vyměnit. Vše dle pravidel, která upravují obchodní podmínky a jsou v souladu se zákonem. Jsme zde pro Vás a ponecháme na Vašem uvážení, které z možností dáte přednost, neváhejte se na nás obrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží na fotkách často neodpovídá svou barevností skutečnosti! Bavlna Deluxe tak často působí jako kus hadru. Pokud si ale necháte upravit polštáře na jinou velikost, nelze údajně zboží vrátit. Byl to rozhodně můj poslední nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Moznost zvoleni data dodani
    • Nemohu si zbozi prohlednout, zbozi dorazilo jine nez jak vypada na e-shopu

    Povleceni vypada jinak nez v e-shopu. Ackoliv jsem se na povleceni moc tesila, jsem nucena ho vratit.

    Reakce obchodu Matějovský povlečení

    Dobrý den,
    velmi rádi Vám vyhovíme, pokud jde o výměnu zboží, či vrácení peněz. Bohužel zatím neexistuje způsob jak ovlivnit přesnost barevného zobrazení na Vašem monitoru. Věříme, že při dalším nákupu budete spokojená. Doporučujeme využít našich operátorek, které Vám umí poradit s výběrem i upřesnit barvy.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • kvalitni zbozi
    • V pripade problemu nebo nesrovnalosti zamestnanci jednaji neprofesionalne - vymluvy misto nabidky reseni

    Reakce obchodu Matějovský povlečení

    Dobrý den,
    je nám líto, že došlo k nedorozumění a nepochopení principu elektronického dárkového poukazu. Jeho samotná podstata spočívá právě v elektronickém, nikoli fyzickém zaslání na email zákazníka. V případě, že zákazník preferuje variantu, kdy obdrží obálku s vytištěným poukazem, pak si do nákupního košíku musí vložit tištěný dárkový poukaz. V tomto směru jsme Vaši objednávku odbavili přesně podle Vašeho zadání. Na stránkách jsou všechny tyto informace podrobně k dispozici. Věříme, že příště již proběhne vše k Vaší plné spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zboží na web.stránkách neodpovídá skutečnosti, foto na webkách je zřejmě jen ilustrační ...

    vždy je lepší si zboží prohlédnout osobně

    Reakce obchodu Matějovský povlečení

    Dobrý den,
    je nám líto, že povlečení nenaplnilo Vaše představy, ale bohužel není technicky možné ovlivnit přesnost barevného zobrazení na Vašem domácím zařízení. Foto je vždy reálné, nikoliv ilustrační. Při online nákupech máte možnost výrobek vyměnit či vrátit. Pokud budete potřebovat pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Vaše spokojenost je pro nás důležitá.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • vyberu si vzor, který třeba v obchodě nemají
    • když má zboží vadu, jako teď v mém případě, zboží zabalit, poslat,zaplatit poštovné, čekat

    Když jsem si poprvé povlečení zakoupila,byla jsem nadšená.Zboží přišlo hned, žádná vada. Po vyprání jsem povlečení hned povlékla a byla jsem spokojená i s kvalitou. Měla jsem opravdu s povlečení radost. Proto jsem si teď povlečení od vás objednala znovu. Proto,když zboží přišlo,jsem chtěla povlečení vyprat a povléct. Takže když jsem viděla ve švu díru asi 30cm, byla jsem zklamaná a naštvaná.Nemá cenu zboží posílat znovu na opravu, to si můžu udělat sama, ale ta radost z hezkého povlečení je pryč.

    Reakce obchodu Matějovský povlečení

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že se vyskytl u našeho povlečení problém. Určitě nemusíte mít obavy zaslat nám povlečení k reklamaci, obratem bude vše napraveno k Vaší plné spokojenosti. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nebylo upřesněno užívání. U poměrně drahého damaškového povlečení nebylo v popisu zboží předem upozornění, že se nesmí vyvářet a mandlovat (plastový zip).

    Reakce obchodu Matějovský povlečení

    Dobrý den,
    všechny informace k údržbě a vlastnostem materiálu jsou přehledně k dispozici v sekci poradna, stejně tak je možné vše předem konzultovat s našimi operátorkami. Současně s povlečením zasílám také podrobný letáček s návodem na údržbu. Zipový uzávěr je dnes již standardem a máte pravdu, omezuje spotřebitele pokud jde o mandlování, na druhou stranu je mnohem praktičtější při běžném používání. Věříme, že budete spokojeni a povlečení Vám bude dlouho sloužit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlé dodání
    • obrázek neodpovídá skutečné kvalitě a vybarvení

    průměrný obchod co hraje si na značku

    Reakce obchodu Matějovský povlečení

    Vážená paní Krejzová,
    mrzí nás, že zboží nenaplnilo Vaše představy. Bohužel není technicky možné ovlivnit přesnost barevného zobrazení na Vašem monitoru. V případě, že zákazníkovi zboží nevyhovuje, může jej vždy v zákonné lhůtě vrátit nebo vyměnit. Zároveň nerozumíme tomu, proč bychom si měli hrát na značku? Každý výrobce přece prodává své zboží pod svojí značkou.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží neodpovídá barevně popisu ani fotografii a domnívám se, že materiál není 100% bavlna - navíc označena "de luxe"!?? Zboží asi nemohu vrátit, protože je doporučeno jej několikrát vyprat, což jsem udělala a doufala, že povlečení bude jemnější a měkčí, ale materiál je stále špatný, tvrdý a podobný tomu, kde je spojení bavlny a polyesteru!

    S obchodem bohužel nejsem spokojena, materiál a barva povlečení neodpovídá popisu ani fotografii. Materiál absolutně nevypadá jako 100% bavlna, spíše směs s polyesterem. I když bych zboží vracela, těžko mi bude vykompenzována dvojnásobná částka za poštovné. Předem děkuji firmě za vyjádření.

    Reakce obchodu Matějovský povlečení

    Dobrý den, Vážená paní Ježková,
    mrzí nás, že povlečení nenaplnilo Vaše představy. Bohužel není technicky možné ovlivnit přesnost barevného zobrazení na Vašem monitoru. V případě, že zákazníkovi barevnost nevyhovuje, může jej vždy vrátit nebo vyměnit, takové posouzení lze snadno učinit ještě před vypráním. Používaný výrobek již vracet nelze. Můžeme Vás ubezpečit, že povlečení je ze 100% bavlny, žádné jiné totiž nevyrábíme a ani nemáme technologie na potisk látek se syntetickými vlákny.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Předpoklad kvalitního zboží
    • velký výběr desainu,
    • atypický rozměr

    výběr nápaditého desainu a i atypický rozměr.
    Obchod lze doporučit, ale je nutno u povlečení počítat s rizikem možnosti,
    že se zjistí některé vady u zboží až po vyprání a vadu na látce až při používání, kdy nelze reklamovat a vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost
    • zboží bylo poškozené

    Reakce obchodu Matějovský povlečení

    Dobrý den,
    mrzí nás, jestli Vám zásilka dorazila poškozená, bohužel při přepravě se nedá podobným situacím zcela zabránit. I když uplynul měsíc od samotného doručení, rádi s Vámi případné škody na zboží dořešíme, neváhejte se na nás obrátit.

    • přehledné stránky, velký výběr zboží
    • komunikace se zákazníke v případě uplatnění reklamace. Velmi neklientský přístup. Žádná snaha o řešení.

    Jedna zaměstnankyně dokáže svým neklientským přístupem otrávit zákazníka, který se i přes krásné a přehledné stránky, velké množství zboží nikdy do obchodu nevrátí.

    Reakce obchodu Matějovský povlečení

    Dobrý den, Vážená paní Chabrová,
    mrzí nás, že došlo k nedorozumění při komunikaci s naší pracovnicí zákaznického centra. Pokud jde o Váš podnět, pak můžeme potvrdit, že skutečně výměna již použitého a vypraného povlečení za jiné možná není. Určitě tedy nejde o případ, že bychom nechtěli vyhovět, ale toto není věcí reklamace. Stejně tak jako fakt, že povlečení z přírodních materiálů se mačká a je tedy nutné jej žehlit. Věříme, že Vám povlečení bude dlouho sloužit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • on-line nákup - pohodlnost při nakupování
    • při on-line nákupu není možné poznat např. nekvalitní látky.

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rozumné ceny
    • kvalita zboží (???) - po prvním vyprání (před prvním použitím) dle instrukcí výrobce se objevily na povlečení různé skvrny - snad zmizí při dalším praní...

    Reakce obchodu Matějovský povlečení

    Dobrý den,
    určitě není důvod k obavám, při dodržení pokynů žádné zapuštění barev nemůže nastat. Při správné teplotě, dlouhém bavlněném programu a dostatečném vymáchání prádla bude vše v pořádku.