Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jejich jednání ohledně reklamace..... příště radši objednám z aliexpressu než u VÁS!!!!!

    • Dobrý den, je nám líto, ale na anonymní recenze bohužel nemůžeme reagovat. Naše reklamační řízení probíhá standardně a pokud s výsledkem reklamace nejste spokojený, můžete využít svých zákonných možností.

      S pozdravem
      Tým Marimex.cz

  • Chválím rychlou a bezproblémovou výměnu nového ale vadného bazénu. Marimex vstřícnė zareagoval, do týdne jsme se koupali v novém. Veškerá logistika byla v jejich režii, nemuseli jsme se nikam trmácet, vše zařídili sami. Ještě jednou velký dík!!!!

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaší chválu a těší nás Vaše spokojenost.

      Bylo nám potěšením, tým Marimex.cz

  • Dobrý den,

    jsem velmi nespokojena s výsledkem reklamace digitálního teploměru.č. reklamace 399704.Teploměr byl nefunkční,ale servisní technik na něm neshledal závadu.Technik pravděpodobně je nevidomí,když do protokolu napsal,že teploměr nemá závadu a je plně funkční.
    Domnívám se že teploměr by měl mít vidět teplotu a né,aby neukazoval žádné hodnoty.Loňskou sezonu ukazoval teplotu.

    "Možná má tento kouzelný teploměr i jiný způsob zobrazování teploty,který normálnímu zákazníkovi je utajen a vidí hodnoty pouze servisní středisko Marimexu."
    Prosím tedy o sdělení jak mám poznat teplotu vody,když je černý display a technik tvrdí ,že nemá závadu.Další řešení bych viděla v tom,že mi zašlete nový plně funkční teploměr.Jinak vám přeji hodně úspěšných reklamací a ještě více spokojených zákazníků v řešení s reklamací.

    • Dobrý den Romano, je nám líto, že nejste spokojena s výsledky reklamačního řízení. Pokud se domníváte, že nebylo provedeno v pořádku, můžete výrobek znovu reklamovat a servisní technik ho prověří.

      S pozdravem tým
      Marimex.cz

    • Po špatné zkušenosti,kdy mě poštovné stálo téměř 100 Kč chcete po mě,abych znova zaplatila dalších 100Kč a vy mě opět teploměr pošlete zpět,tak to fakt ne.Je to neskutečná drzost poslat zpět teploměr,který má údajně ukazovat teplotu a přitom jí neukazuje.Zaslala jsem vám na email display telefonu a to by mělo stačit jako důkaz nefunkčnosti. Teploměr nikdo nerozebral ani to není možné je lepený a bez poškození nelze se do něj dostat.V rámci dobrého jména vaší firmy bych navrhovala zaslání nového teploměru a proplacení poštovného za reklamaci.

    • Dobrý den, z vyjádření reklamačního protokolu plyne, že byl teploměr testován a závada se neprojevila. Pokud se znovu závada projevila, prosím zašlete ho na reklamaci. Jinak Vám v současné době pomoci nemůžeme.

      Děkujeme
      Tým Marimex.cz

    • Dobře zašlu ho znova ,ale žádám jako důkaz foto,že teploměr funguje,než bude odeslán jako opět funkční.

    • co mi ještě není jasné,proč se neschoduje číslo reklamace na reklamačním listu?

    • Dobrý den,
      omlouváme se, ale veškeré dotazy ohledně reklamace Vám zodpoví přímo naše reklamační oddělení. Jestliže s vyřízením reklamace nesouhlasíte, obraťte se prosím přímo na tento kontakt: [email protected].

      Děkujeme
      Tým Marimex.cz

  • Dobry den..dotaz....zakoupena virivka.marimex simple spa...po nafouknuti a napusteni.zacla behem.chvilky tect a do rana.pomerne vyfouknuta..vse nafoceno.natoceno...nikdo do ni ani nestihl vlest.pouzit..tudiz se.da.rict.nova nepouzita vec..ze.nafouknuta a napustena. Je preci.logicke..jinak.bychom.zavadu nezjistili. Nase zavineni opravdu vylucujeme..jelikoz jsme.ani nesthli.pouzit....ihned.kontakzovan onlineshop kd zakoupeno...tam.mi p.dedeckova z reklamaci rekla.ze s vami jako.marimex.domluvi obratem vymenu.jelikoz je zbozi nove ... objednan avoz.s.tim.ze odesleme.a vy.poslete po jeji domluve s vami jinou...nakonec spatna komunikace ja stale urguji a od nich stale jen vymluvy...nakonec mi rekli.ze.se cekaji na vase vyjadreni..Coz se.mi tedy nelibi.jelikz jeji nabidka a nase.dohoda byla iplne jina..jak to.mate mezi sebou opravdu nevim.tudiz jsem. Se.snazila.komunikovat.pres onlineshop.
    Kde zakoupeno..jen vymluvy vymluvy... podala.jsem zadost od odstoupeni smliuvymto.mi.taky navrhla.ted nemam ani zbozi.ani penize:-( s jejich priatupem.jsem.velmi zklamana...proto se.prosim.s prosbou primo na vas...Verim.ze.bude kladne vyrizeno.jelikoz opravdu za zavadu nemuzeme.a samozrejme.se.muselo napuarit abychom.zjistili
    .
    Napsali.mi.ze vy neodpovidate..nedavate vyreseni situace vedet...Moc prosim.o co.nejrychlejsi kladne vyjadreni... psali.mi ze kkidne.muzu podat dostoupeni...coz jsme.ucinila...jen ted nevim jak dal..nemam.ani penize ani zbozi:-(( S nimi bpd mrazu se.samym.lhanim.a.vymluvami! Jedna se.o.reklamaci 20VR103537 chursova petra virivy bazen marimex simpke spa (11400246) za castku 10990lc zakoupeno 19.6.2020..svoz 26.6 az se onlineshop uracil objednat svoz.


    Prosim o vase vyjedreni a pomoc jak dal se situaci....dekuji moc Chursova petra

    • Dobrý den,
      velmi se omlouváme za prodlení ve vyřízení Vaší reklamace. Obchod ONLINESHOP.cz s námi Vaší situaci řeší. Reklamace je u nás a je připravena ke zpracování. Prosíme Vás ještě o trpělivost, ohledně výsledku reklamace Vás bude kontaktovat přímo prodejce.

      Děkujeme za pochopení, s pozdravem
      Tým Marimex.cz

  • - Zaslán dotaz na doplňky k vířivce M-spa, na e-mail reagovali po 12 dnech !
    - Odpověď byla , jak od nějakého robota, který si ani nepřečetl , na co jsem se ptala, takže dotaz nebyl sdělen.
    - Volala jsem tedy na infolinku, tam mi pan řekl, ze výrobce vířivky M-spa nevyrábí doplňky ( držák na pití a podhlavníky ), jinak by toto zboží nabízeli. Není to ale pravda, na jiných stránkách toto zboží nabízejí přímo od výrobce M-Spa.
    - Neprofesionální přístup !

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše zkušenost se zákaznickou linkou. V současné době je naše zákaznické oddělení přetížené a proto je doba obsloužení našich zákazníků delší, za což se velmi omlouváme.
      Bohužel nemáme v nabídce všechny doplňky Mspa. Vše, co v nabídce máme, najdete na našem e-shopu v sekci "Příslušenství pro vířivky".

      Děkujeme za pochopení
      tým Marimex.cz

  • Nedoporučuji tento internetový obchod z důvodu postupu při vyřizování reklamace ohledně trampolíny, závada na síti. Komunikace ze strany tohoto e-shopu velmi špatná. Po zaslání sítě od této firmy zpět s posouzením závady-děr v síti byla naprosto šokující. Závada není v kvalitě sítě, ale byla údajně způsobena ostrým předmětem, zdůrazňuj, že na této síti byly velké díry a další malé, které nemohly být nikdy takto způsobeny, jak je uvedeno v protokolu. Všepoukazuje na nekvalitu sítě. Technik, který tuto závadu posuzoval nemohl vidět celou síť

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Ke každé reklamaci přistupujeme individuálně. Technické oddělení zkoumá, zda se jedná o výrobní vadu, nebo o poškození výrobku uživatelem a následně s vyjádřením zákazníky kontaktujte.

      Děkujeme za pochopení
      tým Marimex.cz

  • Koupila jsem saunu Smart 1001. Po půl roce užívání bez jakékoliv reakce. Když jsem žádala opravu, tak mi řekli, že nemám nárok, ptz ji mám pro veřejnost. A ze pokud zadam opravu, tak jen jizdbe technika me bude stat kolem 15 000. V podmínkách to nikde neměli, proto jsem žádala znovu. Podruhé mi řekli, že mám saunu vedle stěny a tak je reklamace zamítnuta. Přičemž přímo na stránkách mají, že to možné je. Saunu jsem si musela nechat opravit sama. Jsou velmi neseriózní. Navíc provedení sauny je velmi laciné. Mám ještě další dva druhy saun od firmy Hanscraft a kvalita je nesrovnatelná. Od Marimexu nekoupím už nikdy nic. Alena

    • Dobrý den,
      děkujeme za zpětnou vazbu, ačkoliv nás Vaše negativní hodnocení velmi mrzí. Informaci o tom, že je infrasauna určená výhradně pro domácí použití, uvádíme v českém návodě.
      Jelikož infrasauna nebyla používána v souladu s návodem k použití, nebylo z tohoto důvodu bohužel možné Vaší reklamaci uznat.


      Děkujeme za pochopení,
      Tým Marimex.cz

  • Nějak Mé neposílají objednávku 5 dni a stále zpracováváme

    • Dobrý den,
      omlouváme se za komplikace. Abychom mohli doručení Vaší objednávky prověřit, potřebujeme znát její číslo. Kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení, kde s Vámi doručení prověří.

      Děkujeme za pochopení, Tým Marimex.cz

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu tapetování diskuse.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu tapetování diskuse.

  • REKLAMACE BAZÉNU č.790 V -19003832 MARIMEX FLORIDA PREMIUM GREJ -určená nejnáročnějším uživatelům,konstrukce chráněná dvojím práškovým lakováním,která nekoroduje!!!

    30.4.2018 Nákup produktu
    9.9.2018 Odesláno foto koroze konstrukce k reklamaci
    22.7.2019 reklamace praskliny ve sváru bazénu ,koroze konstrukce .Datum převzetí reklamace 19.8.2019.
    Jako každý zákazník ,který reklamoval bazén,vířivku -Reklamace neuznána ,bazén znečištěný ,bazén poškozen ostrým předmětem ,koroze nebrání užívání-klamou spotřebitele milnou reklamou .Pravdu má vždy marimex né spotřebitel!!
    Reklamační technik píše každému stejnou pohádku -.
    falzifikují reklamční formuláře -dopisují si info .
    Telefoní komunikace ,osobní návštěva s reklamačním technikem není možná .Asi se stydí za kvaltní produkty ,které nabízí .
    Dvakrát zasláno přepravní společností na adresu -nepřevzato .
    23.9.2019 osobně řešena reklamace na pobočce .Prodavač arogantní, ostrá slovní výměna ,s úsměvem na zrezlou konstrukci pohledem tvrdil ,že žádnou nevidí .Ukázkové chování ,jak si váží zákazníka .Bazén rozložen na prodejně kontrola prasklého sváru a koroze .Po té prodavač sám uznal ,že by si bazén v tomto stavu ,také nepřevzal .Při skládání bazénu s prodavačem MARIMEXU nalezeny dvě nové praskliny .Nafoceno a zapsáno do protokolu .
    Bazén poškozen ve sváru doloženo fotodokumentací od technika /jedno poškození/
    Marimex ,jako bonus spotřbiteli vrátí produkt s dvěmi trhlinami navíc .
    30.9.2019 kontaktováno zákaznické centrum .
    -reklamace stále trvá předáno právnímu zástupci ,čeká nás znalecký posudek + Soudní stání .Aspoň poznám osobně reklamačního technika Marimexu a budeme se moci bavit o vnitřní a vnější korozi konstrukce bazénu ,která ovlivňuje statiku a životnost daného produktu !Který nerezne a je pro náročné uživatele .....
    Tímto přeji společnosti Marimex a jejímu technikovi Janovi krásné Vánoční svátky a naviděnou v Novém roce

    • Dobrý den,
      omlouváme se, ale všechny informace ohledně Vaší reklamace jsme Vám již zasílali. Celé záležitosti byla z naší strany věnována odpovídající péče. Ke každé reklamaci přistupujeme individuálně a v souladu s právním řádem.
      Své stanovisko jsme připraveni po technické i právní stránce obhájit, i v případě občanskoprávního sporu.

      Hezké svátky
      Tým Marimex.cz

  • Tak se chystám k vám s reklamací rámového bazénu po 14 dnech napuštění popraskala gumová vrstva bazénu na 3 místech, to bylo zalepeno protože přeci nevypustím vodu za 2 tisíce po 14 dnech,no a za další 2 týdny začal bazén opět někde téct ale to je k nenalezení a tak jak to tady tak pročítám tak má vúbec cenu k vám jezdit?Ale přijedu a jsem zvědav

    • Dobrý den, bazén určitě reklamovat můžete. Jak postupovat se dozvíte na stránce https://www.marimex.cz/zakaznicke-centrum-reklamace/

      S pozdravem
      tým Marimex.cz

  • Dobrý den. Děkuji za včerejší reakci.
    Číslo reklamace je 9190000149.
    V reklamačním protokolu je uvedeno:
    Vaše reklamace byla prověřena reklamačním technikem. Na bazénu byla nalezena cca 5 cm dírka mechanického původu způsobená s největší pravděpodobností ostrým předmětem. Bazén k nám přišel ve velmi znečištěném stavu. Na výrobku nebyla nalezena žádná výrobní ani materiálová závada, za kterou bychom mohli nést odpovědnost.
    Z výše uvedeného důvodu je Vaše reklamace neuznána.

    Vůbec nechápu, proč se v reklamačním oddělení řeší špinavý bazén. Samozřejmě, že byl špinavý. Do bazénu se napouští voda ze studny, voda je velmi železitá (tudíž je na pohled "špinavá"). Po přidání chemie, po dvou až třídenní celodenní filtraci je voda krásně čirá. Po té, co jsme zjistili, že je bazén s dírou, se voda vypustila vypouštěcím ventilem, to také zabere nějaký čas. Máte v podmínkách reklamace uvedeno, že se reklamovaný předmět musí odvést do 4 dnů od nahlášení reklamace. Po vypuštění a uschnutí byl bazén zabalen a odvezen do reklamačního oddělení do Prahy 4. Tudíž byl na dně bazénu zaschlý sediment. Počítala jsem, že bazén ve kterém se objeví díra, bude buď vyměněn nebo mi budou vráceny peníze, tudíž jsem se neobtěžoval bazén nějak čistit.
    Do reklamačního oddělení jsem posílala fotky, na kterých je vidět, že je bazén již napuštěn, že je voda "hnědá". Na fotografiích jsou i vidět otřepy v díře. Při údajném mém poškození bazénu ostrým předmětem vznikne hladký řez bez otřepů.
    V případě potřeby ráda znovu zašlu všechny fotografie ve vysokém rozlišení, kde je vše vidět. Bazén je stále v reklamačním oddělení v Praze 4.
    V reklamačním protokolu a i v reklamačním oddělení jsou na mě kontakty, můžeme to společně kdykoliv vyřešit!

    • Dobrý den, informovali jsme se o průběhu reklama na reklamačním oddělení. Bazén jste zakoupila téměř rokem, konkrétně 26.07.2018. Reklamovala jste ho až nyní. Servisní technik bazén prohlédl a zjistit, že řezná díra v bazénu není výrobní vada, ale jedná se o mechanické poškození, na které se nevztahuje záruka. Také stav bazénu nevypovídá o tom, že byl napuštěn, vypuštěn a ihned reklamován. Fotografie bazénu, který byl špinavý a mokrý, má reklamační oddělení k dispozici.

      Je nám líto, ale v tomto případě musíme konstatovat, že naše reklamační oddělení při posouzení reklamace nepochybilo.

      S pozdravem
      Tým Marimex.cz

  • Vyjádření k reklamaci od Marimexu mi přijde jako naprostý výsměch zákazníkovi !!!
    Po vybalení bazénu z originální krabice a při prvním napouštění vody do bazénu dne 1.6.2019 se v bazénu objevila trhlina (díra cca 5 cm veliká a další malé), označeno na fotografiích a zasláno na reklamační oddělení. Bazén si reklamační oddělení vyžádalo k posouzení.
    Nevím jaký diletant bazén posuzoval. A už vůbec nechápu vyjádření, že byl bazén poškozen ostrým předmětem. To už mám doma asi hodně tvrdou vodu. Na bazénu je zjevně vidět, že se roztrhl místě, kde byl zeslaben .. pokusili jsme se ho hned zalepit, ale trhlina se tlakem vody dále zvětšovala.
    Pokud si v Marimexu myslíte, že nemám nic jiného na práci než jezdit s bazénem k Vám a zase od Vás, tak si asi nevážíte věrnosti zákazníků.
    Po dobu cca 15 let se mi podobná situace při napouštění bazénu nestala a nikdy jsem neměla důvod cokoliv reklamovat.
    Nyní poprvé a věřte, že s bazénem od Marimexu naposledy.

    Díky Vašemu přístupu jsem naprosto ztratil iluze o bazénu z Marimexu.

    Pro bazén si osobně dojedu a tímto Vám chci jen poděkovat za Váš naprosto neuvěřitelný způsob vyřízení reklamace.

    Bazén od Marimexu již nikdy !!

    • Dobrý den,

      děkujeme za hodnocení, i když je negativní. Ke každé reklamaci přistupujeme individuálně a zkoumáme, zda se jedná o výrobní vadu, nebo o poškození bazénu uživatelem. Bohužel bez znalosti konkrétní reklamace nemůžeme zjistit, zda došlo k pochybení reklamačního oddělení. Můžete prosím uvést číslo objednávky, abychom si mohli od reklamačního oddělení vyžádat podklady k reklamaci a posoudit, jak probíhala reklamace, zda nedošlo k pochybení a zda je vaše hodnocení pravdivé nebo nikoliv?

      Děkujeme,
      tým Marimex.cz

    • Dobrý den. Děkuji za včerejší reakci.
      Číslo reklamace je 9190000149.
      V reklamačním protokolu je uvedeno:
      Vaše reklamace byla prověřena reklamačním technikem. Na bazénu byla nalezena cca 5 cm dírka mechanického původu způsobená s největší pravděpodobností ostrým předmětem. Bazén k nám přišel ve velmi znečištěném stavu. Na výrobku nebyla nalezena žádná výrobní ani materiálová závada, za kterou bychom mohli nést odpovědnost.
      Z výše uvedeného důvodu je Vaše reklamace neuznána.

      Vůbec nechápu, proč se v reklamačním oddělení řeší špinavý bazén. Samozřejmě, že byl špinavý. Do bazénu se napouští voda ze studny, voda je velmi železitá (tudíž je na pohled "špinavá"). Po přidání chemie, po dvou až třídenní celodenní filtraci je voda krásně čirá. Po té, co jsme zjistili, že je bazén s dírou, se voda vypustila vypouštěcím ventilem, to také zabere nějaký čas. Máte v podmínkách reklamace uvedeno, že se reklamovaný předmět musí odvést do 4 dnů od nahlášení reklamace. Po vypuštění a uschnutí byl bazén zabalen a odvezen do reklamačního oddělení do Prahy 4. Tudíž byl na dně bazénu zaschlý sediment. Počítala jsem, že bazén ve kterém se objeví díra, bude buď vyměněn nebo mi budou vráceny peníze, tudíž jsem se neobtěžoval bazén nějak čistit.
      Do reklamačního oddělení jsem posílala fotky, na kterých je vidět, že je bazén již napuštěn, že je voda "hnědá". Na fotografiích jsou i vidět otřepy v díře. Při údajném mém poškození bazénu ostrým předmětem vznikne hladký řez bez otřepů.
      V případě potřeby ráda znovu zašlu všechny fotografie ve vysokém rozlišení, kde je vše vidět. Bazén je stále v reklamačním oddělení v Praze 4.
      V reklamačním protokolu a i v reklamačním oddělení jsou na mě kontakty, můžeme to společně kdykoliv vyřešit!

  • Bohuzel zbozi presentovane jako skladem neni skladem!!
    Informace o tom, kdy bude k dispozici nelze ziskat, nebot dle info linky obchod objednava kdo vi kde, tedy presneji v centralnim skladu ...
    Velmi si tim u mne pokazili povest :-(

    • Dobrý den, děkujeme za recenzi, i když je negativní. Objednávky k osobnímu odběru kompletujeme na centrálním skladu a poté předáváme na prodejnu. Jakmile je pro ně objednávka připravena k vyzvednutí, informujeme je emailem a SMS. Také je žádáme, aby bez tohoto upozornění pro objednávku nechodili. Co se týče skladové dostupnosti prodejny uváděné u produktů, jedná se o skladovou dostupnost produktů určenou k přímému prodeji zákazníkům.

      Děkujeme za pochopení.
      Tým Marimex.cz

  • Koupila jsem od Marimexu nafukovaci Queens bed pro navstevy... Po prvnim vybaleni po nekolika mesicich od nakupu z ORIGINALNIHO obalu se matrace ani nenafoukla do plne velikosti, navsteva skoncila behem noci na zemi a kdyz jsem vyrobek reklamovala, jak zakaznicky servis tak reklamacni oddeleni me poslali do patricnych mezi, takze MARIMEX uz nikdy! Jsou to smejdi... ale pri nabizeni zbozi zakaznikum by se pretrhli, pozor na ne!

    • Dobrý den, je nám líto, ale nemůžeme reagovat na anonymní hodnocení naší firmy. Pokud nejste s výsledkem reklamačního řízení spokojena, kontaktujte nás prosím. Děkujeme.
      Tým Marimex.cz

  • Po nákupu raději ani neposlali dotazník spokojenosti. Zboží absolutně (vzhledově) neodpovídalo tomu, které nabízeli na eshopu. Obchod nemohu ani při nejmenším doporučit! Znovu zde nenakoupím. Dodání sice do týdne, ale balení a zboží ... katastrofa!!!

    • Dobrý den pane Dajčare.

      Dotazníky spokojenosti zasílá firma Heureka.cz . Zda jej dostanete nebo ne bohužel ovlivnit nemůžeme.

      Pokud jste nebyl s produktem spokojen, můžete ho samozřejmě reklamovat. Budeme rádi, pokud nám zašlete fotografie produktu, který jste dostal, abychom mohli posoudit, zda je Vaše kritika oprávněná. Pokud ano, rádi Vám zašleme nové, bezchybné zboží.

      Děkujeme,
      tým Marimex.cz

  • Inzeruji bazen s filtraci, pak dodaji bez filtrace, maji to takhle na netu prokazatelne pres 10 dni, pak vam reknou, ze tuto informaci meli mylne na internetu jenom par hodin....emailova komunikace hrozna, neschopnost priznat jakekoli vlastni pochybeni a proto nejake vstricne reseni. Jejich profesionalne "rezistentni" jednani me jenom utvrdilo v tom, ze tuto chybu a asi i podobne maji na internetu zamerne.
    Nabizet moznost vraceni penez pri vraceni zbozi v super puvodnim stavu a obalech pri 4m bezenu mi prijde jako vysmech zakaznika....pro me jak zde pise mnozstvi ostatnich Internetovy SMEJDI.
    Nakupoval jsem naposled.

    Miroslav Orsag

  • Proč na tento eshop házíte tolik špíny? Já byl s nákupem naprosto spokojený a ještě za každou objednávku dostávám skoro 3 % z celkové částky zpět, jak? Více informací zde https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/marimex.cz?doporucuje=katia

  • Super, je po dni slevy a cena nám zase klesla o 1000 kč.
    Nezklamali jste.