Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Po zrušení byli vráceny peníze do druhého dne,děkuji

    Pokud není zboží na skladě, nemělo by to jít objednat,čekala jsem 12dnu a nic,proto jsem zrušila objednavku

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Nabízíme zboží, které není skladem, a uvádíme u něj termín dostupnosti. O stavu objednávky průběžně informujeme.
    Děkujeme i tak za Vaše hodnocení a názor.
    Tým Malvík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží "skladem" ještě bylo po týdnu čekání a dvou urgencích teprve předáno dopravci

    Čekala bych, že kvalitní obchod sám bude při zdržení objednávky informovat o delší dodací lhůtě, případně nabídne nějakou formu omluvy či kompenzace. Velké zklamání.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Objednávka je z 11.2. (neděle). Expedovali jsme 16.2. Zboží bylo skladem, ale v různých prodejnách, museli jsme jednotlivé položky svážet na expediční sklad, průběžně jsme o kompletaci informovali. Každopádně se maximálně vynasnažíme zrychlit tento proces, máte pravdu, že by to nemělo být delší než 2-3 dny.
    Děkujeme za hodnocení a za námět ke zlepšení.
    Tým Malvík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neseriózní jednání
    • klamavé informace
    • jednalo se o použité vystavené zboží
    • zboží nakonec nebylo skladem

    Objednal jsem si kočárek deklarovaný jako SKLADEM a po mém telefonickém rozhovoru s pracovnicí obchodu na tel. 321 123 723 k mému úžasu mi bylo sděleno, že má objednávka je připravena k vyzvednutí, ale zároveň mi paní sdělila k mému úžasu, že se vlastně jedná o vystavený používaný kočárek, který mi byl deklarován jako nový zabalený. V tomto obchodě nedoporučuji nakupovat, protože Vám mohou zabalit použité zaprášené vystavené zboží. Nové zboží skladem nemají ač toto deklarovali.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Děkujeme za hodnocení. Rádi bychom situaci porozuměli, ale v systému není žádná stopa po komunikaci. Zřejmě proběhl pouze zmíněný telefonát. Vystavené kočárky NIKDY nechystáme bez domluvy. Pokud byl kočárek deklarovaný skladem, nerozumíme proč bylo překvapivé, že byl druhý den připraven k vyzvednutí. Zaprášené, vystavené, natož používané zboží nenabízíme jako nové. Pokud takové máme, kontaktujeme zákazníka, zda si ho s nějakou slevou přeje, nebo počká na dodání nového kusu. Nové zboží skladem máme, vystavené také, a nikdy nikdo nedostane vystavené, aniž bychom se předem zeptali, zda má o takové zájem. Někdy je opravdu zcela netknuté, včera vybalené, a na nový kus by se čekalo měsíc, má to smysl se ptát u každé jednotlivé objednávky, a to také děláme.
    Tým Malvík

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Skvělá domluva
    • Super ceny
    • Najdete vše co potřebujete

    S Malvíkem mám zkušenost myslím poprvé, znám dost lidí do tu nakupují, určitě se sem vrátím. Doporučuji všemi 10.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Moc moc děkujeme!! ❤️

  • 60 %

    • rychlá reklamace
    • dlouhá čekací doba na doručení
    • doručení neobjednaného zboží

    Objednávala jsem si dětskou postýlku přírodní buk, kde eshop uváděl, že je na skladě. Na objednávku jsem čekala 3 týdny s tím, že mi doručili postýlku bílou nikoliv přírodní. Doručení by netrvalo tak dlouho, pokud by doručili správné zboží. Jediné plus, co můžu tomuto obchodu dát je, že jsem v sobotu podala reklamaci a v úterý si vyzvedli špatné zboží a doručili správné.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den, bohužel bez čísla objednávky neprověříme průběh objednávky. Každopádně děkujeme za pochvalu rychlého vyřízení výměny a omlouváme se za komplikace s dodáním.
    Tým Malvík

  • 20 %

    • Velmi špatná komunikace
    • Nekvalitní polské zboží

    Dávejte si velký pozor při reklamacích. Obchodu se evidentně nechtějí uznávat, nějaké řešení sice přijde, ale bez dohody se zákazníkem a pak nazdar. Už nikdy více!

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den, bohužel bez čísla objednávky u neověřeného nákupu nezjistíme, čeho se nespokojenost týká. Prodáváme prémiové zboží světoznámých značek a i levnější polské zboží prověřené kvality. Reklamace vyřizujeme bez výjimky každému zboží bez ohledu na značku a původ. Rádi bychom prověřili blíže Váš případ, ale nemáme žádnou vazbu.
    Tým Malvík

  • Po týdnu od vytvoření objednávky stále nemám zboží doma slíbí že zboží odesílají jeden den a další den opět slibují nedoporučuji

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Omlouváme se za prodlevu. První týden v lednu jsme dělali postupně ve všech prodejnách a nakonec skladu inventury, a kompletace vícepoložkových objednávek byly zpožděné. Mrzí nás Vaše zklamání, ale chápeme ho. Rádi bychom dostali šanci v příští objednávce dojem napravit.
    Tým Malvík

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Na to, ze jsem objednavala zbozi, ktere bylo na jine prodejne nez jsem jej chtela vyzvednout, tak to bylo super rychle (objednavala jsem v noci z patka na sobotu a v pondeli po obede to bylo pripraveno).

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Děkujeme ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku jsem zrušila protože nebyli schopni doručit zboží do 13 dní. Při čemž měli zboží psané k doručení do týdne. ( ejhle uplynuly 2 týdny a kde nic tu nic )

    Za mě pokud je vám jedno že zboží dorazí o pár týdnů později proč ne.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrý výběr
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nakonec velká spokojenost.
    • Dlouhá čekací doba.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po víc jak 14 dnech pořád nevím, kde se zboží nachází…
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr zboží
    • Kvalita

    Nákup proběhl v pořádku. Objednala jsem na eshopu s vyzvednutím na prodejně. Zboží nebylo skladem na mnou vybrané prodejně, ale během asi 2-3 dní byla objednávka k vyzvednutí. Super

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • krásné provedení, rychlé dodání, dobře zabaleno
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost dodání
    • Kvalitní produkty
    • Vyber
    • Body za každý nákup zlevňují nákup následující
    • Vyšší ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Milé jednání
    • rychlé vyřešení nedostatku
    • Slevové akce
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena, různé akce.
    • Nesouhlasí dostupnost zboží
    • Doba dodání
    • Informovanost personálu

    Zboží máme skladem a bude do týdne, o pár dní později zboží nemáme a ani mít nebudeme, další den ho zase máme a vyčkejte na zprávu ohledně vyzvednutí. Mezi tím dorazí info o tom, že se prodejna bude uzavírat a jako omluva za vzniklé komplikace je kód s 10% slevou na veškeré nákupy. To by šlo..

    Realita na pobočce je ale bohužel trochu jiná..
    Uvítá vás milá, celkem slušně česky hovořící skladnice a ukáže na krabici oblepenou páskou. V objednávce bylo jasně uvedeno, že si kočárek chceme předem prohlédnout a i telefonicky upřesněno, že bude sestavený. (To jsem si ho mohla objednat rovnou domu..) Nicméně po prosbě zda nám ho paní sestaví, bez problémů vyhověla..
    To, že vám ale k němu nikdo nic neřekne a musíte si tak informace o něm sami přečíst na internetu už tak milé není a drobný škrábanec na hliníkové části korbičky už se mi opravdu řešit nechtěl a z obchodu jsem chtěla co nejrychleji odejít.

    To by toho nebylo málo aby nenastala nějaká komplikace i při platbě.. Protože slevový kód na oněch 10% nešel zadat, paní volala někomu pro radu. Bylo nám řečeno, že slevový kód se vztahuje pouze na zboží, které není ve slevě.. Takže ani věta "10% na veškeré nákupy" bohužel není úplně pravdivá, stejně jako to, že pokud vyzvedáváte zboží do 15.10. Nic se pro Vás nemění.. Slevu jsme tedy nakonec dostali a velmi rychle poté opustili prodejnu (lépe řečeno výdejnu) s myšlenkou, že toto už prosím nikdy.. Komponenty a další potřebné příslušenství ke kočárku jako je fusak, nánožník, taška, adaptéry apod. Případně autosedačku, raději zakoupím v jiném obchodě, než znovu absolvovat v těhotenství něco podobného.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • sortiment
    • rychlost
    • nabidka
    • ceny
    • zakaznicka podpora

    Potrebovala jsem pomoct s objednavkou a volala na zakaznickou podporu. Napoprve jsem se nedovolala, ale napodruhe jsem vse doresila, slecna byla moc mila a napomocna.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Široký výběr produktů
    • Vyzvednutí na prodejně zdarma
    • Rychlé neskladnění, případně převezení produktu, pokud není na vybrané prodejně.
    • Průměrné ceny, ale čas od času je malá ale příjemná sleva

    Bezproblémový nákup.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    objednávala jsem dárkové poukazy, přišly mi na e-mail téměř okamžitě