Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Koupil jsme si kocarek, zaplatili skoro 16tis s tim, ze nam jej do tydne dodaji. Uz je to dva, na telefon se nedovolate, takze jestli si chcete usetrit nervy, tak se podivejte jinde, nebo kupujte rovnou na prodejne.

  • Vážená paní Schreirova. To se domníváte špatně. K uvalení insolvence stačí, aby dvě firmy podali návrh na insolvenci a soud to přijme. Až poté následuje dokazování a případné zrušení či potvrzení. V tomto případě jde o účelovou šikanu subejktu se kterým jsme ukončili spolupráci před 4 lety a ta druhá firma patří jeho synovi. Pohledávka je zcela smyšlená, ale bohužel to stačí k tomu, aby vás náš systém uvrhl do této situace. Jak jsem již psal, my se tomuto nařčení budeme bránit právní cestou a soud nám dá za pravdu.

    Všechny tyto informace jsou v systému k dohledání a každý kdo se na to podrobněji podíval, nám dal za pravdu.

    Chápu, že pro vás je to příležitost, jak nás opět "vyzdvihnout" a nenecháte si to ujít. Je to vaše věc. Náš postoj je otevřený a nic neskrýváme.

    Na služby poskytované Malvíkem tato situace nemá žádný vliv. A svědčí o tom spokojenost většiny našich zákazníků.

    Přeji vám pěkný a ničím nerušený den.

  • Radka Schreierova: Domnivam se, ze v upadkovem informacnim systemu nejsou spolecnosti evidovany aniz by k tomu byl radny duvod.

    Mate pravdu, tato situace na vas skutecne vrha spatne svetlo a spolecne s mymi zkusenostmi, ktere jsou popsany nize, to beru jako dalsi stripek, ktery vypovida o tom, jak to v MALVIKu `chodi`.



  • Radka Schreierova: Dobrý den, skutečnost je taková, že se jedná o šikanózní insolvenční návrh, který bude soudem s jistotou zamítnut a je jen otázkou času, kdy se tak stane. Podnikáme všechny právní kroky k tomu abychom tuto situaci co nejdříve vyřešili. Společnost Malvel není insolvetní a dostává svým závazkům a bude tak činit i nadále.

    Uvědomujeme si, že tato situace na nás vrhá špatné světlo, bohužel v tomto "právním státě" nemáme jak tomuto zabránit, jelikož je návrh automaticky přijat a pak teprve se můžeme bránit, dokazovat a soudit. A to i přesto, že i podle dostupných informací, které jsou v rejstříku, je vidět, že jde právě o šikanu.

    Malvík tu je a bude i přes snahu jedinců poškodit a očernit naši společnost.

    Věříme že nám zachováte přízeň a potkáme se na nejbližší akci u nás v Malvíku.

    Přejeme hezký den,
    Team Malvíku

  • Spolecnost MALVEL s.r.o./IC 28410742 (provozovatel MALVIKu) je od konce srpna vedena v upis.cz (tj. upadkovem informacnim systemu – hlidani insolvencniho rejstriku). Insolvencni rizeni bylo zahajeno 26.8.2016.

  • Malvík.cz:
    Dobry den, pane Polivka,

    k Vami nize popsanemu navrhovanemu reseni: kocarek jste mi sice nabidli, ale naprosto jiny, nikoliv zvoleny typ - jak jsem Vas upozornila, potrebujeme bytelny kocar do terenu nikoliv kocarek, se kterym muzeme nanejvys na vyjizdky do nakupnuch center.

    Pokud si vybabuji, tak slecnou L. Dlouhou nam bylo nabidnuto, ze MALVIK je `ochoten` korbicku (ktera jako jedina dorazila) odkoupit, a to za 20-25% porizovaci ceny. Coz se mi, uprimne, zda jako tezky vysmech. Nasledne jsme nam skutecne nabidli slevu 10% (ktera nicmene predpokladam predstavuje obchodni marzi, tj.rozdil mezi prodejni a nakupni cenou), bohuzel dodaci lhuty jsou ke zvolenemu , jak sam jiste vite,12 tydnu. A riskovat, ze mi opet dojde jen cast objednaneno zbozi a budu si muset pockat dalsi tri mesice se mi opravdu nechtelo. Kdyz to shrnu, ano hledali jste reseni, ale reseni, ktera byla primarne vyhodna pro Vas, nikoliv pro zakaznika. Ocekavala bych vstricnejsi pristup vuci klientovi, vzhledem k tomu, do jak nelehke situace jste nas svych neprofesionalnim jednanim a chybou v internim nastaveni postavili.
    Rovnez pro me bylo varovanim nemalo reakci na Heureka a FB strankach Malviku od Vasich nespokojenych zakazniku.
    Po zvazeni vsech rizik jsme kocarek zakoupili u jineho, serioznejsiho obchodnika (podotykam, ze dodani garantuje do dvou dnu!).

    V neposledni rade si dovolim zduraznit, ze jsem prevazne kontaktovala ja spol. Malvik nikoliv vy nas, coz je na cele situaci rovnez zarazejici. Dodnes jsme napriklad neobdrzeli jasne pisemne vyjadreni a vysvetleni k celemu pripadu - proc jsme nebyli vcas informovani / upozorneni, abychom upravili objednavku, jelikoz vybrany typ jiz neni k dispozici, resp. proc jsme nebyli upozorneni jiz v den, kdy jsme realizovali objednavku, ze zvoleny typ latky jiz neni dustupny a riskujeme nedodani cele podvozkove komponenty, proc jsme byli informovani az po vice nez 12-ti tydnech, ze zbozi neni a nebude k dispozici, presto, ze garantujete dodani 10-12t atdatd.

    Nemyslim si, ze je, jak pisete zcela v poradku, ze me majitelka (pi Renata Cervenakova) do dnesniho dne nekontaktovala. Netusim, kolik takovychto `nestandardnich pripadu` resite, nicme ocekavala bych individualni pristup a ne strohe odvolavky na zabehle interni formy komunikace. Nemyslim si, ze Malvik predstavuje klicoveho hrace na trhu ani neni nadnarodni korporatni firmou, aby se mohla temito argumenty ohanet.
    Svym zpusobem chapu, ze pani Cervenakova nechce se mnou hovorit, bohuzel, otevrena forma komunikace a snaha aktivne resit se zakazniky problemove pripady by mela byt pro dobreho obchodnika / majitele samozrejmosti.
    Jiste se shodneme na tom, ze nestandardni pripady vyzaduji nestandardni reseni. Na tomto konkretnim pripadu je jasne videt, jak moc jste nepruzni a zaroven jak si svych zakazniku `vazite`. Heslo `Vase miminko je nasim panem` se mi zda jako naprosty vysmech vsem klientum.
    Navic jsem chtela pani majitelku s celym pripadem sama obeznamit - a verte, ze i ja jsem (pouziji zargon Malviku) `vytizena zena a mam toho hodne`. Ocekavam, ze pani Renata Cervenakova prestane se svoji `pstrosi politikou` a projevi minimalni miru slusnosti a zvedne mi telefon, v idealnejsim pripade mi zavola sama. Schovavat se za sve zamestnance, ve chvilich, kdy nastane situace jako je tato, je silne neprofesionalni a vypovida to o kulture ve vasi spolecnosti. Ale jak jste sam poznamenal v telefonu, `pani majitelka si to vede proste tak nejak divne` - souhlasim, v tomto bode se naprosto shodneme.

    Co se tyce vracene platby, penize stale nejsou na ucte (a mam na mysli obe objednavky, ktere jsme u vas zrealizovali a vcas zaplatili - tj. o serioznim jednani na nasi strane nemuze byt pochyb).

    RS

  • Vážená paní Schreierová,
    celá situace nás velice mrzí, chybu jsme přiznali a snažili jsme se hledat řešení. Několikrát jsme si telefonovali a já si „sypal popel na hlavu“. Chápu, že jste v situaci, kdy asi omluva nestačí, ale věřte, že jsme se opravdu snažili najít cestu, jak vše vyřešit
    Nabídli jsme Vám výběr kočárku ze skladových zásob, nabídli jsme Vám zápůjční kočárek do doby, než bude dodán nový, nabídli jsme Vám i zapůjčení vložné tašky na delší dobu, abyste si tuto nemusela vůbec kupovat. Samozřejmě jsme nabídli i slevu jako kompenzaci za nepříjemnosti způsobené naším pochybením.
    Bohužel se Vám ani jedno z nabízených řešení vzniklé situace nezamlouvalo, takže jsme se domluvili na stornu objednávky a vrácení peněz. To proběhlo bez zbytečného odkladu. Ve čtvrtek byly odeslány podklady pro účetní oddělení pro vrácení platby a ještě v pátek jsme si spolu několikrát telefonovali a já Vám slíbil, že se pokusím kontaktovat paní majitelku a tento proces urychlit. Nechci se vymlouvat na víkend a na to, že každý má právo mít volno a nevěnovat se své práci 24 hodin denně a 7 dnů v týdnu, ale nikdo není dostižitelný nonstop. Hned v pondělí byly peníze odeslány na Váš účet.
    To že Vás paní majitelka nekontaktovala je zcela v pořádku a odpovídá organizační struktuře společnosti. Komunikovali jsme spolu a já se Vám omluvil za naší společnost.
    Na závěr mohu jen znovu vyjádřit lítost na tím, že jsme pochybili a znovu se Vám omluvit.
    David Polívka

  • Jednoznacne Malvik NEDOPORUCUJI a VARUJI OSTATNI ZAKAZNIKY pred NEKALYMI praktikami (nenodrzeni terminu dodani, mylne informovani zakaznika o stavu objednavky, blokace storna - financnich prostredku spotrebitele). To co spolecnost predvedla pri zpracovani / vyrizeni nasich dvou objednavek je jednoznacne neomluvitelne.
    17/4 jsme se s manzelem dostavili na prodejnu v Hostivicich, kde jsme si vybrali kocarek Hartan Topline X s prislusenstvim v celkove hodno temer 24,000 (podotykam, ze se jedna o pro me nemalou castku) s garanci dodani zbozi do 10-12 tydnu. Na prodejne jsme zaroven s manzelem tyz den slozili zalohu ve 100% vysi objednavky.
    Na nas dotaz, zda je mozne, ze se dodaci lhuta protahne nas jedna ze zamestnankyn spolecnsti ujistovala, ze neco takoveho se nestava. Bohuzel jiz dva dny pote nas Malvik kontaktoval s tim, ze zamestnankyne, ktera s nami sepisovala objednavku chybne zadala jiny typ kocaru. Pote co jsme potvrdili, ze pozadovany typ je skutecne Topline X jsme byli nasledne ujisteni, ze vse je jiz napraveno a u dodavatele bude objednan nami pozadovany Topline X. Prubezne nam rovnez chodili z Malviku mailova potvrzeni, ze se objednavka objednavka vyrizuje.
    Kocarek po uplynuti obchodnikem garantovane lhuty 10-12 tydnu nedorazil a nikdo z Malviku ani nepovazoval za vhodne nas informovat, kde /proc nastal problem s dodanim. Musela jsem tedy sama opakovane Malvik telefonicky kontaktovat, vzdy jsem byla ujistena zamestnankyni pani Lucii Dlouhou, ze zbozi od dodavatele je jiz na ceste a bude brzy naskladneno. Kdyz zbozi nedorazilo ve slibovanem terminu, bylo mi sdeleno, ze kocar vcetne prislusenstvi bude v druhe casti dodavky, atdatd - vyslechli jsme si spoustu verzi, az jsme se nakonec nekolik dni po terminu (13/7) dozvedeli, ze kocarek nedorazil vubec a ani nedorazi. Resp. dorazila jen cast (korbicka s moskytierou), kterou si pry muzeme bez problemu vyzvednout (ptam se, k cemu by mi asi tak byla). Nicmene neni pry problem, si objednat kocarek znovu (opet s terminem dodani 10-12 tydnu).
    Bohuzel, jsem do teto situace predcasne porodila (11/7) a plne funkcni kocarek potrebujeme okamzite. Koupili jsme jej tedy u jineho dodavatele, nicmene trvala jsem na detailnim vysvetleni celeho pripadu a okamzitem vraceni penez.
    Zamestnankyni L. Dlouhou mi bylo sdeleno, ze duvodem proc nedorazil podvozek a potah byla skutecnost, ze jsme si vybrali druh potahu, ktery vyrobce jiz nevyrabi. Na dotaz proc jsme na toto nebyli upozorneni vcas, tj. jiz pri koupi nebo v prubehu dubna / kvetna, jsem dostala strohou odpoved, ze se jedna o `systemovou chybu`.
    Ze systemoveho pochybeni se nakonec po dlouhych tahanicich a zamlzovani vyklubalo, ze Malvik nemel v dobe, kdy jsme realizovali objednavku aktualizovany katalog. Dale vedouci hostivicke prodejny p. Polivka, ke ktermu se mi podarilo pres radovou zamestnankyni sl. Dlouhou `probojovat` az po nekolika dnech, priznal , ze systemova komunikace a generovani konfirmaci mezi spol. Malvik a dodavatelem bylo chybne nastaveno – tj. nespravne byla potvrzena cela objednavka, presto, ze dva komponenty dodavatel nemohl zajistit. Resp. mi bylo stroze sdeleno, ze jelikoz se nami zvoleny potah jiz nevyrabi, automaticky nedorazil ani podvozek (?).
    Jednani Malviku bylo vic nez vyhybave, o minimalnim slusnem jednani a omluve nemuze byt ani rec (tu jsme obdrzeli od vedouciho az ve chvili, kdy jsem Malvik v mailove komunikaci na tento fakt, krome jinych a zasadnich pochybeni, upozornila).
    Spolecnost jsem 13/7 pozadala, aby platbu vystornovali s tim, ze do dvou dnu ocekavame penize na uctu, jelikoz musime ve stejne hodnote zaplatit zbozi u jineho prodejce. Bohuzel i zde nastal dalsi problem. Presto, ze mi Malvik (konkretne pan vedouci Polivka) 14/7 telefonicky potvrdil , ze objednavka byla stornovana, nasledujici den mi oznamil, ze storno zatim vlastne nelze provest, jelikoz ceka, az dorazi pani majitelka, ktera do firmy dochazi nahodile, netusi, kdy opet dorazi, jelikoz s ni bohuzel komunikuje jen po mailu a telefonicky kontakt nema k dispozici. Upozornila jsem pana Polivku, ze nam Malvik neopravnene zadrzuje nase financni prostredky. Vedoucim mi bylo sdeleno, ze bohuzel pro me v teto zalezitosti vic nemuze udelat, jelikoz veskera storna podlehaji schvaleni majitelky, ktera neni k zastizeni na mailove adrese ani skypu.
    Pani Renate Cervenkove (majitelce / jednatelce spolecnosti MALVEL, s.r.o.) jsem opakovane zaslala mailovou zadost o kontaktovani me osoby, s tim, ze bych s ni celou zalezitost rada doresila a prodiskutovala - k tomu vsak do dnesniho dne nedoslo. Majitelka rovnez nereaguje ani na me telefonaty. Veskera komunikace probiha zprostredkovane pres radove zamestnance. Cekala bych jiny, vstricnejsi pristup od obchodnika, ktery nabizi zbozi pro miminka a maminky!
    Verte, ze resit po komplikovaném a predcasnem porodu takovouto zalezitost, navic za situace, kdy zamestnanci / majitelka jsou vuci vzniklemu problemu laxni a projevuji minimalni miru empatie, neni nic zavidenihodneho. Naopak, reseni cele teto situace pro mne predstavuje velky stres a psychickou zatez, a samozrejme konzumuje spoustu casu, ktery bych mela venovat sve rekonvalescenci a diteti.

  • Super obchod mame dobre zlusenosti a dětské zboží nakupujeme pouze zde. Velky vyber skladového zboží a rychle dodani. Za me super..

  • Hezký den,
    nepřišel mi dotazník na hodnocení spokojenosti. Nakoupila jsem zboží za 2800 Kč, vrátila je zpět a od té doby se mi absolutně nikdo neozývá a peníze nemám!!!
    Hrají si na mrtvého brouka! Musím velmi varovat (a jak vidím, nejsme první!)!

  • Dobrý den,
    Už chápu proč mi nepřišel dotazník o spokojenosti.
    Negativní recenze nevypadá tak dobře a lidi budou dále nakupovat v domnění, že jde o solidní obchod. Ve 14 denní lhůtě jsem vrátila zboží a již 3 měsíce čekám na peníze. Neustálé výmluvy, že zboží bylo naskladneno zpět a podklady k vrácení peněz předány účetnímu oddělení, ale peníze nikde!!!
    Lukášková Monika

  • Dobrý den, jsem docela v šoku z toho co zde čtu.. ..Byli jsme v Malvíku minulý měsíc a mám z toho obchodu jen pozitivní zážitky.... Jelikož na západě Čech nelze nikde vyzkoušet autosedačky bez toho, aby jsme za to nemuseli obchodu platit, vyrazili jsme celá rodina sem.... Vše nám bylo ukázáno, vysvětleno, musím říct nikde problém

  • Dobrý den, u zboží Red Castle COCOONaBABY® uvádíte + Dárek: Maclaren Universal Pannier (Black), Maclaren Hard CupHolder Plain (Black) nicméně mě s tímto zbožím které jsem u Vás tento týden zakoupila nedorazilo nic. Děkuji předem za vysvětlení.

  • V prodejně Malvík jsme zakoupili dětskou autosedačku. Byla zaplacena na prodejně s tím, že bude dodána do 2-3 dní. Sedačka byla doručena a při rozbalení jsme zjistili, že je její potah proříznutý. No a co se začalo dít, to nikdo z nás nečekal. Při telefonické domluvě nám bylo sděleno, že musíme reklamovat osobně. Při osobní reklamaci na prodejně jsme dostali vynadáno, že kdybychom sedačku "nerozbalovali", tak nám ji mohli vyměnit, ale takhle, že musí projít klasickým reklamačním řízením. Reklamace trvala přesně 30 dní, emailem nám bylo sděleno, že si jí máme vyzvednout na prodejně. Přitom v reklamačním řádu Malvíka je jasně řečeno, že pokud přišlo zboží prostřednictvím dopravce, tak bude i vyřízena reklamace. Navíc nám prý reklamaci neuznali, museli jsme si poškodit sedačku sami !(byla rozříznutá pravděpodobně řezákem při rozbalování nebo poškozená už z výroby). Přes několik emailů telefonů se nic nedělo. Zapojili jsme do komunikace právníka, a i přesto nám bylo vysvětlováno, že máme mít trpělivost. Vrcholem byl telefon, kdy nám bylo sděleno, že je reklamace vyřízená a my sedačku už dávno převzali. Vyřízení reklamace trvalo 2 měsíce, komunikace, arogance, neochota naprosto šílená!

  • Nikola Wagnerová:
    Dobrý den ještě jednou. Velmi děkuji za Vaší rychlou reakci. Věřte, že mne špatné zkušenosti našich zákazníků nenechávají v klidu a velmi mne mrzí.

    Co se týká personálu, tak jsme si problému vědomi a již jsme přistoupili ke změnám. Získali jsme posilu, která bude právě nad tímto dohlížet a věřím, že se to velmi rychle projeví. Stejně tak i školení prodavaček, aby dokázali poradit ve všem.

    Co se týká dodacích lhůt, tak je to jak říkáte. Zákazníka to zajímá ze všeho nejméně. Tady jsme v těžké pozici a záleží právě na vztazích a serióznosti dodavatele. Na jednu stranu Vám chceme nabídnout velký výběr a kvalitní zboží, na druhou stranu je problém s nedodáním věcí již od dodavatele. To jen pro vysvětlení, rozhodně to tím nechci omlouvat.

    Momentálně se zaměřujeme právě na tyto dvě věci. Zlepšení komunikace a zároveň skladová dostupnost. Věřím, že kroky které máme v plánu, toto vše změní k lepšímu a vy nám dáte možnost přesvědčit Vás o tom, že i obchod se může změnit a poučit ze svých nedostatků.

    Velmi rád Vás poté uvítám na obchodě a nechám Vás vše nejpřísněji otestovat.

    S přáním pěkného dne
    Tomáš Vaněk

  • Malvík.cz: Dobrý den, děkuji za reakci. Svoji zkušenost s Vaším obchodem jsme popsala v příspěvku (viz níže).

    Co jsem měla možnost číst zde negativní komentáře, tak se velice často opakuje, že není dodržena doba dodání - a nejedná se o pár dní, neochota personálu řešit jakýkoliv problém (nedejbože reklamaci a vrácení peněz). Vždy je chyba u dodavatele apod. Bohužel toto zákazníka zajímá asi ze všeho nejméně, jelikož si nekupuje např. kočárek u dodavatele ale ve Vašem obchodě.

    Z vlastní zkušenosti mohu říci, jak jsem byla ve stresu, zda budu mít kočárek doma včas před narozením mé dcery. Nebylo to opravdu nic příjemného. Komunikace s Vašimi zaměstnanci to ještě umocnila.

    Prodavačky na obchodě jsou velice neochotné - slečna ukázala jeden kočárek a když jsme se zeptali na další jenom odpověděla, že vypadají skoro stejně jako tento a že ho nebude tedy rozkládat.

    Nákup kočárku pro mě nebylo jako jít do obchodu koupit rohlíky. V kočárku pak budu vozit to nejcennější co mám a proto bych požadovala lepší přístup. Možná to je i tím, že je prodavaček na tak velký obchod málo.

    Hezký den a doufám, že se tyto věci změní k lepšímu a ubude nespokojených zákazníků.

    Nikola W.

  • Nikola Wagnerová: Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste s námi měla problémy. Pokud mi napíšete do zprávy číslo objednávky, tak vše prošetřím a uvidíme co se dá dělat.

    Co se týče dotazníků a recenzí, tak to rozhodně není tak, že bychom dotazník rozesílali každému individuálně, podle toho jak se nám to hodí. Je to rozesíláno automaticky a myslím, že je to vidět na tom, že nemáme samé 100% recenze. Což samozřejmě není k chlubení, na druhou stranu jsou to pro nás impulzy, k tomu co změnit a na co se zaměřit.

    Budu velmi rád, když spolu probereme, s čím jste byla nespokojená. Já to zkusím nějak napravit a zároveň nám tím pomůžete, aby se tato chyba již neopakovala.

    Děkuji za pochopení
    Tomáš Vaněk

  • Zajímavé je, že negativní recenze jsou pouze v diskuzi. Zřejmě nikomu, kdo měl s obchodem problémy (jako já) raději ani dotazník spokojenosti nezaslali. Jak to tady čtu, tak nechápu, jak takový obchod může vůbec existovat a prosperovat.

  • V Malviku už ani dudlík.
    Colour-pack ke kočárku, který byl na objednání do 2 měsíců (což nám vycházelo měsíc před porodem) po nesčetných urgencích dorazil až po 5 !!! měsících ( dva měsíce po tom, co se nám malá narodila). Tím to ovšem neskončilo. Když se nám po roce a půl zlomila tyčka stříšky na korbičce kočáru (na první pohled naprosto zjevná vada materiálu-z druhé strany stejná tyčka bez naprosto sebemenší známky poškození), tak reklamace zamítnuta, prý poškozeno uživatelem (asi jsme stříšku příliš často skládali?). Ani se neobtěžují o zamítnutí reklamace informovat a nabídnout nějaké řešení, jen napíšou mail "Reklamace vyřízena", člověk tam jede a dostane kočárek ve stejném rozbitém stavu, takže ztráta času a peněz za benzín. Vůbec komunikace velmi vázne, na maily téměř neodpovídají a když už, tak nic nevyřeší. Celkový přístup k zákazníkovi bych hodnotil jako "dej sem prachy, vypadni a už nás neotravuj (nedejbože s reklamací)".

  • Pozor!!!Paní vedoucí Červenková-plná ignorance stížnosti, navrácení uhrazené plné částky za nedodané zboží skoro za měsíc, přičemž urgování z naší strany každý den.Hrůza!
    Dne 16.08.2015 jsme udělali objednávku na obchodě a byla zaplacena plna částka ve výši 21 649 Kč.Po 3 týdnech po několikátem urgování z naší strany operatorka v Malvíku nám sdělila,že nelze dodat Korbu na kočárek.Dle společné telefonické domluvy dne 8.9. jsme zrušili objednávku a dohodli jsme se navrácení peněz.Všechna potvrzení o zrušení došla emailem, takže to bylo zaevidované.Takže hsme neměli kočárek!

    V průběhu 14 dnů jsem se několik krát ptala kdy bude dodaná platba,ale kromě toho, že byly předány doklady účetní, žádnou informaci mi nemohl nikdo poskytnout. 14-denní lhůta už uběhla,ale žádná platba nedorazila. Nikdo z pracovníků Malvíku nebyl schopen sdělit v jakém
    stavu je platba. Přičemž telefonicky sdělovali jiné informace, než Emailem. Poslala jsem stížnost na obchodní Inspekci. Nakonec po každodením kontaktování obchodu Emailem a telefonem jsme se cca za 30 dní dočkali platby.Majitelka neodepsala,ani se neomluvila. Operatorky vědí, co se na obchodě dějě, ale tváří se, že to se stává poprvé. Každopádně to považuji za opravdovou drzost z jejich strany a opravdu bych nedoporučovala jednat s tímto obchodem,nekompetentní, neseriózní.Škoda, že jsem nepřečetla takové recenze, které byly tu napsané dříve. Borkunová