Přihlásit se a přidat příspěvek
  • GET RICH WITH BLANK ATM CARD, Whatsapp: +18033921735

    I want to testify about Dark Web blank atm cards which can withdraw money from any atm machines around the world. I was very poor before and have no job. I saw so many testimony about how Dark Web Online Hackers send them the atm blank card and use it to collect money in any atm machine and become rich {[email protected]} I email them also and they sent me the blank atm card. I have use it to get 500,000 dollars. withdraw the maximum of 5,000 USD daily. Dark Web is giving out the card just to help the poor. Hack and take money directly from any atm machine vault with the use of atm programmed card which runs in automatic mode.

    You can also contact them for the service below

    * Western Union/MoneyGram Transfer

    * Bank Transfer

    * PayPal / Skrill Transfer

    * Crypto Mining

    * CashApp Transfer

    * Bitcoin Loans

    * Recover Stolen/Missing Crypto/Funds/Assets

    Email: [email protected]

    Telegram or WhatsApp: +18033921735

    Website: https://darkwebonlinehackers.com

  • Velice mě mrzí, že vše musím řešit špatnou recenzí a dále přes ČOI, až shromáždím veškeré důkazní materiály. Dále mi bylo z slíbeno na základě mojí recenze, že mě budou kontaktovat a navrhnout kompenzaci. Nikdo mě nekontaktoval ani nenavrhl kompenzaci. Sám jsem musel několikrát psát a přišla odpověď, která byla velice zarážející....Chyba na straně MALL CZ a mám si vše hradit atd...jen lži samé
    Objednával jsem pro sebe a kolegy zboží ACRAsport Trampolína 305cm (Objednávka č. 152623647, 152623046 – celkem 5 Ks). Bohužel po rozbalení jsem zjistil, že balení je nekompletní a neobsahuje celkem zásadní prvky pro montáž a funkčnost trampolíny (ohledně nekompletnosti dodávky mě obratem informovali moji kolegové, kterým jsem trampolíny objednával- nebyli nadšeni). MALL CZ mi předal čestné prohlášení, které jsem musel opravit, protože předepsané z jejich odd. reklamací bylo plné chybných údajů a možné se mi tím snažili něco podstrčit.

    Dále jejich odd. jsem ihned informoval a požádal, o co možná nejrychlejší dořešení z důvodu, že trampolína měla být jako dárek k narozeninám pro moji dceru. Zkoušel jsem vše i urgovat, ale bohužel se mi dostalo pouze nejasných odpovědí a několikrát jsem musel vše znovu vysvětlovat uvádět počty, co přišlo a co nepřišlo, protože vázlo trošku předávání informací na straně společnosti MALL CZ.
    Dále mi bylo doporučeno po několika dnech, ať zboží na vlastní náklady vrátím. Zboží dorazilo, již v poškozené krabici, která byla kompletně přelepená lepící páskou a tudíž po rozbalení a kompletním vybalení krabice, již nejde použít tzn., že bych musel zajistit svoz všech trampolín na jedno místo, zakoupit velké krabice, které ani nevím, kde bych sehnal a zaplatit nadrozměrnou přepravu k vrácení. Všechny trampolíny jsem musel i kompletně rozbalit a nafotit, abych jim dokázal, že nelžu. Návrh na vrácení jsem tedy odmítnul a napsal jsem, že bych čekal trošku lepší přístup a ne takový, který mě bude stát velké množství času, práce a vynaložení dalších finančních prostředků. Bohužel nepřišel žádný jiný návrh a probíhalo pouze další oddalování celé věci. Mezitím byla dceřina oslava narozenin, kde jsem ji musel vysvětlovat, že trampolínu ještě nedostane a snad brzy dorazí. Každý den se mě dcera ptá, jak to vypadá a já pro ní nemám odpověď. Po době, kdy jsem čekal, že bude vše vyřešeno mi bylo opět doporučeno, ať zboží vrátím na vlastní náklady atd., což už mě velice naštvalo.

    Po nějaké době mi přišel mail, kde MALL CZ uznává své pochybení, ať vše zabalím do krabic, že zajistí svoz a po kontrole, že jsem vše vrátil mi bude odesláno 5 Ks nových trampolín. Z důvodu dlouhého protahovaní jsem souhlasil i přes to, že bych musel někde shánět krabice a trampolíny svézt na jedno místo, ale dcera už byla velice smutná a o trampolínu velice stála (kolegové to mají podobně). Na základě plno mylných informací, jsem raději zaslal mail, kde jsem vše shrnul a zda jsem to dobře pochopil. Na toto mi bylo odpovězeno, že jsem vše pochopil dobře, ale bohužel jsem dostal odpověď, kde v první části mailu bylo, že mi vrátí peníze, protože už nejsou skladem a části druhé byl opět slib, že dostanu trampolíny nové. Tak jsem se musel dotázat, která část mailu platí a po dalším čekání jsem dostal informaci, že platí pouze vrácení peněz, že druhá část byla odeslána omylem. Mezitím u trampolíny skončila akce a musel bych za ní dát daleko větší částku a opět platit nadrozměrnou přepravu, která byla myslím 299 Kč/ objednávka.

    Dále po další výměně mailů není s odd. reklamací žádná řeč a trvají na svém. Vyžádal jsem si i mail na jejich vedoucího, který je možná také neplatný jako plno jejich slibů, protože mi ani na jeden mail neodpověděl.

    Na základě těchto průtahů zůstalo plno smutných dětí a tak mi nezbývá nic jiného, než vše recenzovat, aby nikdo nenaletěl jako já a dále se obrátit na ČOI.

    • Dobrý den,
      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Situace je již řešena i s nadřízenými a věřím, že se podaří vše dořešit co nejdříve a k Vaší spokojenosti.

      S pozdravem

      Jana [email protected]

  • Hrozně!!!!! Už jednoznačně NIC nebudu objednávat na mall.cz!!!
    Potřebovala jsem opravdu nutně hodinky pro děti a pro holku růžové. Napsáno na objednávce RUŽOVÉ. Nějaký debil zabalil od CZC.cz s kterým asi propojený ten mall - modré. Když vrátila zpátky přez zasílkovnu kde na vratce bylo napsáno číslo mého učtu ozvala se nějaká dívná paní až za týden že potřebuji číslo učtu??? To je jako schválně takhle roztáhnout čas a nevracet penízky?!
    A ted čekám zase týden když vracejí mně peníze. Chci jen sprostě vám tady jen psát kdo jste tak asi radši končím.
    A je fakt zlatá ALZA!!!

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

    • Souhlas, Alza naprosto boží. Za týden vám nic nikdo nevrátí, já čekám měsíc a už jsem asi 3x volal a napsal 10 mailů. Největší komedie na e-shop :)

    • Dobrý den,
      omlouváme se za zdržení, ale podle dostupných informací by již mělo být vše vyřízeno.

      S pozdravem
      Žaneta
      [email protected]

  • Dluží peníze, totální bordel a zmatek, několik telefonátů, každý tvrdí něco jiného.

    Za poukaz co byl vrácen (narozdí od platby) jsem teda objednal něco jiného, co se 3x zpozdilo.

    Už nikdy tu nekoupím nic. Zlatá Alza ♥️

    Jen mi prosím vraťte ty peníze, co dlužíte a nemůžete se dohodnout, co s tím je. V mailu mi p. Korotkova pořád opakuje, že platba byla odeslána. Já opakovaně tvrdím, že ne, protože jsem platil 2x (protože nejste schopni spárovat online platbu kartou ani za dva dny!), že mám jen jednu platbu zpět a zvoží vrácené. Tak volám na infolinku, kde mi to zvedne ta stejná osoba, aby mi potvrdila, že platbu fakt neodeslali a že chyba je v chybějícím číslu účtu.

    TA OSOBA, co mi 10 mimut předtím tvrdila, opakovaně, že platba byla před měsícem odeslána.

    Ztratil jsem s váma snad 2 hodiny celkem a výsledek nula.

    chatbot web / 152166827 [InternetMall#7308454

    • Dobrý den,
      mrzí mě Vaše negativní zkušenost a podle dostupných poznámek u objednávky aktuálně pracujeme na tom, aby bylo vše vyřízeno co nejdříve a k Vaší spokojenosti.

      S pozdravem
      Žaneta
      [email protected]

    • Tak milá Žaneto pracujete tak, že pořád Mall nic neposlal. A podle ostatních diskutujících nevracíte pravidelně.

    • Dobrý den,
      omlouváme se za zdržení, ale podle dostupných informací by již mělo být vše vyřízeno.

      S pozdravem
      Žaneta
      [email protected]

  • Mall u me skoncil, i pouhe predani zbozi Zasilkovne trva 2 dny u vlastniho Mall skladoveho produktu ve stovkach kusu, objednano 2.1., dnes je 4.1. a dopravce jeste zbozi ani nema v ruce. Zasilkovna.cz z jinych eshopu je 100% predana dopravci hned druhy den, a ze tech objednavek bylo za ty roky. Nebudu uz nic objednavat, jsou i jine moznosti a CR je doslova prospikovana kvalitnimi eshopy, coz Mall davno neni.

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Přidávám negativní zkušenost. Zboží bylo objednané přes Allegro - prodejce Mall. V jedné objednávce z 28.11. nebyla jedna položka zboží skladem - měly být vráceny peníze na účet 13.12. V druhé objednávce z 9.12. byl posunut termín dodání a proto objednávka mnou zrušena, storno bylo potvrzeno 15.12., peníze měly přijít do 5-ti pracovních dnů.
    Do dnešního dne 28.12.2023 nebyly peníze ani z jedné objednávky vráceny. Při urgencích se stále dozvídám, že došlo k technickým potížím nebo, že byl problém nahlášen jinému oddělení a do pár pracovních dní peníze obdržím a tak to jde stále dokola, aniž by se cokoliv vyřešilo. Považuji toto za schválně zadržované peníze, není to vysvětlitelné žádnými technickými potížemi. U jiných prodejců, při vrácení zboží, či zrušení objednávky obdržím peníze do druhého dne.

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Chtěl bych se také podělit s negativní zkušeností. 21.11.2023 jsem si objednal a zaplatil aku pumpu,
    uvedeno doručení do druhého dne, přepravce WEDO. 27.11.2023, kdy zásilka stále nebyla na cestě,
    jsem zahájil diskuzi s Mall.cz a žádal o vyřešení. Diskuze plná výmluv probíhala až do 7.12.2023 a žádné
    řešení se nenašlo, ať prý ještě počkám. To už mi došla trpělivost a požádal jsem o ukončení a vrácení
    peněz. Ještě dnes 13.12.2023 je v aplikaci WEDO u této zásilky uvedeno, že se čeká na převzetí balíku do
    přepravy, i když by měla být zrušená. A peníze zpět na můj účet také nedorazily. Po těchto zkušenostech už
    na Mall.cz určitě nakupovat nebudu!

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

    • Dobrý den, objednávku č. 150871252 jsem 7.12.2023 zrušil a čekám na vrácení platby. Byl bych rád, kdyby to bylo co nejdříve. S pozdravem Karel.

    • Dobrý den, Karle,
      děkuji za zprávu.
      Již bylo požádáno, aby byla objednávka stažena zpět na náš sklad a následně vrátíme platbu zpět na Vaší kartu. O průběhu Vás budeme informovat.
      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Po asi roce používání televize co jsme zakoupili na mallu začala čarkovat obrazovka a nedalo se na televizi koukat, tak jsme jí poslali na reklamaci, bohužel jí poslali zpět s tím že na televizi je mechanické poškození, přitom na televizi není nic co by způsobilo takovou závadu, takže absolutní nespokojenost a vyhozených 15 tisíc do vzduchu

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Dobrý den.
    Můj nákup sušičky na prádlo v obchodě mall.
    V pondělí 13.11. 2023 jsem koupil a kartou zaplatil sušičku na prádlo. Z nabízených možností vybral doručení v úterý 14. 11. 2023 mezi 12-14 hodinou, dopravce Helicar. Protože v době doručení byla doma jen manželka priplatil jsem i dvojposádku, aby se s tím nemusela tahat. Za vše příplatek 468kč. V úterý mi přišla SMS že budou doručovat mezi 15-17 hodinou. Říkám si ok, to už bych mohl být doma. V 18:00 volám řidiči, který mi řekl, že už to nestihne a že zítra. Ve středu SMS omlouvám se, ale auto KO tak ve čtvrtek. Ve čtvrtek ráno SMS, že budou doručovat mezi 11-13 hodinou a v devět jsem měl zmeškaný hovor. Volám řidiči a bylo mi řečeno, že u nás byl a už se vracet nebude. Na můj dotaz (prostě jsem už moc nevěřil), jestli jsou v autě dva ( dvojposádka). Prý jen jeden. Volám do mall a tam mi bylo řečeno, že to zjistí a dají vědět. Jako omluvu mi mall poslal slevový kupón na 800Kč ( můj čas a nervy mají větší cenu i ta sušička zadarmo by byla drahá). Dnes je pondělí. SMS od Helicaru že budou doručovat dnes mezi 11-13. Volám řidiči, že nikdo nebude doma a bylo mi řečeno, že je sám a proto moje zboží zůstalo na skladě. Telefon do mall a prý můžou napsat e-mail dopravci. V Helicar se mnou mluvil jen automat. Spojení Mall a Helicar je vražedná kombinace a pokud se máte rádi, vyhněte se jí.

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Připojím se s negativní zkušeností s prodejcem Mall.cz.
    Nedávno jsem zde objednala šuplíkovou komodu, která byla doručena v jiném rozměru, než jak bylo objednáno. Že má nábytek v jedné dimenzi jiný rozměr jsem zjistila až po sestavení, kdy jsem se snažila jej umístit na určené místo. Po zjištění této skutečnosti jsem se pokusila o vrácení objednávky, na stránkách prodejce jsem vyplnila formulář pro vrácení. Po vyplnění mi přišel e-mail s instrukcemi, kde mě zaujala věta: "Vraťte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží."
    U nábytku ke složení se tato operace provádí složitě, už samotné složení nábytku vyžaduje nějaký zásah, změnu oproti původnímu stavu (šroubování, lepení spojů...). Nábytek není možné rozložit tak, aby byl v původním stavu, bude tedy s největší pravděpodobností dále neprodejný. Chtěla jsem se tedy informovat, jak přesně mám postupovat v takovém případě, popřípadě jak vysokou částku mám očekávat k vrácení. Odpověď na mou otázku jsem nedohledala nikde na webu.
    Zkusila jsem tedy zavolat na infolinku prodejce, která je ovládaná tzv. "botem" a nepodařilo se mi (ani po cca 3-4 pokusech) se spojit s reálnou osobou, která by mi mohla v této specifické situaci pomoci. Automat na telefonu je sice interaktivní a reaguje na Vás, ale sdělí pouze informace, které se dají vyčíst na webu prodejce. Mým posledním pokusem o spojení se s reálnou osobou zaměstnanou u Mall.cz byla návštěva výdejového centra v okolí mého bydliště. Když jsem dorazila na místo, zjistila jsem, že je výdejna zrušená a následně jsem se na webu společnosti dočetla, že všechny tyto výdejny, kde je možné se na cokoli optat, jsou zrušené. Zůstaly pouze automatické výdejny.
    Vzhledem k tomu, že jsem se nedozvěděla, co přesně pro mě bude znamenat, pokud vrátím nábytek ve stavu, ve kterém bych ho vrátila - zdali dostanu celou částku zpět či jen část, popřípadě jakou část, jsem se radši zařídila a našla jiné místo pro tuto komodu.
    Opravdu musím uznat, že ve vyhýbání se konfrontaci se zákazníkem je Mall.cz prostě machr. A napsat do e-mailu, že můžete očekávat vrácení necelé zaplacené částky, to je pro mě tedy také mazec.
    Takže za mě jedno velké NEDOPORUČUJI.

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Přidávám vlastní špatnou zkušenost. Objednala jsem zboží. Netušila jsem, že zboží bude v boxu jen 48hodin (moje chyba) a nestihla jsem to vyzvednout. Objednávku vrátili, byla vedena jako "objednáno" asi týden. Nic se nedělo. Tak jsem objednávku zrušila. Zase se nic nedělo. Tak jsem volala. Virtuální asistentka je fakt síla! Povedlo se konečně propojit na operátorku. Přislíbila vráceni peněz. Zase se týden nic nedělo. Volala jsem znovu. Konečně vrátili peníze i dárkový certifikát. Objednala jsem tedy znovu (potřebovala jsem uplatnit ten dárkáč). U platby jsem nebyla spojena s bankou. Zkoušela jsem to 3x. Jinou formu platby mi to nenabízelo. Objednávku jsem zrušila. Po zrušení objednávky mi přišlo na mail že můžu uhradit přes účet. Další den mi volal pán, zda chci objednávku opravdu zrušit - nebo že je možnost ji uhradit dle zaslaného mailu a rušit ji nebude. Objednávku jsem tedy nezrušila a zaplatila. To bylo dva dny zpátky. Dnes mi přišel mail, že objednávka byla zrušena.... Tohle se mi v žádám e-shopu nikdy nestalo. Fakt šílené. Píšu tady, protože na pokec s virtuální asistentkou už fakt nemám sílu. Vidím, že aspoň tady reagují. Jedná se o objednávku č. 149339485 a chtěla bych vrátit peníze a dárkový poukaz. Ten daruji - už nemám odvahu a čas něco v tomto e-shopu znovu objednávat...

    • Dobrý den, Anno,
      mrzí mě komplikace s Vaší objednávkou. Nyní byla připsaná platba a objednávka je aktivní. Spojím se s Vámi a situaci dořešíme.

      S pozdravem
      Žaneta
      [email protected]

    • Dobrý den, objednávku jsem nakonec zrealizovala a dorazila v pořádku s omluvou a poukazem na další nákup. Přes uvedené komplikace byl problém vyřešen a je to v pořádku. Děkuji.

    • Dobrý den, Anno,
      děkuji za informaci a jsem ráda, že bylo vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.
      S pozdravem
      Žaneta
      [email protected]

  • Obchod jako takový asi ok, nicméně dopravce, se kterým spolupracuje je katastrofální. Slibovat dopravu do druhého dne a 5 dní balík nedoručit, tak to se mi opravdu nelíbí. Nakoupila jsem na Mallu kvůli nižší ceně a rychlému dodání. Nicméně pokud do dneška balík nepřijde, už ty věci nepotřebuji a jsem nucena nakoupit jinde...ušetřené peníze za nižší cenu jsou tedy vlastně spíše neušetřené.
    Myslím, že jsem na Mallu nakoupila naposled.

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Reklamoval jsem si u MALL sluchátka. Pominu fakt, že se to vše teď dělá přes zásilkovnu a od MALL mi nedojde žádný mail ohledně stavu objednávky. Po pár týdnech pouze sms, že je balík k vyzvednutí v alzaboxu. Sluchátka se mi vrátila s tím, že už uplynulo 24 měsíců od koupi a reklamace se na ně tak nevztahuje, což jsem si nepohlídal a je to moje chyba. Problém však je, že mi sluchátka přišla v HORŠÍM stavu, než jsem je posílal! Namísto jednoho roztrhlého náušníku jsou roztrhlé teď oba. Asi to bude i tím, že sluchátka byla násilím a špatně vložena do pouzdra. Špatně použity ženský rod pro mé oslovení v dopise už je pouze k pousmání. Očividně tam tak pracují lidi, kteří neodvádí dobře svou práci a na MALL už nikdy nic nekoupím.

    • Dobrý den, Lukáši,
      mrzí mě, že reklamace nebyla vyřízena dle Vašich představ.
      Aby bylo možné situaci prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Ano, myslím, že je naprosto nepochybné, že po té, co obchod převzali Poláci jeho kvalita nezadržitelně a strmě klesá. Klesá kvalita komunikace (nulová), klesá neúnosně kvalita dopravy, a nejdramatičtěji klesá kvalita zboží. Stali se překupníky naprosto nekvalitního šuntu... . Je to smutné, ale tento obchod jsem už odepsal. Zjevně je polská kultura prodeje někde úplně jinde než byla ta česká. A to jak tady nějací booti tupě tapetují stereotypní věty, které mají simulovat zájem o potíže zákazníků je více než směšné !

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Přidávám se k řadě nespokojen lů, na mall nakupuji řadu let, ale je to čím dál horší.... Asi tak 2 roky začalo to horší kvalitou, teď už tam nakoupíte díky jiným dodavatelům i předraženou Čínu a vrchol je nekvalitní služby dopravců... Omluva nebo kompenzace nikde... Ve finále ani to slíbené zboží nedostanete když má být skladem... Operátoři nepomohou nemají přístup do skladu... No tak že dnes už si velmi rozmyslím jestli něco tady nakoupím...

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Helena
      [email protected]

  • Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Vidím nezadržitelný úpadek, kdysi tak dobrého obchodu Mall.cz. uchyluje se k prodeji čím dál většího šuntu, zboží, které lze bez nadsázky nazvat podvodným. Naposledy jsem zakoupil toto zboží:
    Verk Magic Hose Flexibilní hadice.
    Tato "magická hadice" od nějakého naprosto obskurního prodejce dárkových předmětů Darekvakci.cz (máš Malle toto zapotřebí???) při zapojení na vodovodní řad okamžitě praskla a to i při malém nedostatečném tlaku vody na chalupě a je dále zcela nepoužitelná. Chtěl jsem tedy toto zboží po zásluze ohodnotit, abych varoval před tímto podvodem i ostatní potenciální kupce, ale hle místo možnosti napsat recenzi hláška " toto zboží již nelze hodnotit"! A je to pro Mall vyřešeno! Co na tom, že množství stejných hadic - zmetků (možná v jiných délkách) se na Mall.cz stále nabízí, nechť se napálí i další.
    Ne, nebudu to reklamovat, balit, vozit autem na poštu, platit poštovné... to by mne těch pár stovek přišlo mnohem dráž, abych asi dostal výměnou totéž co praskne ihned znovu (ano konzultoval jsem se známými, kteří se napálili úplně stejně). Jen už u Mall nebudu nakupovat, protože komunikace s nimi čím dál horší, sortiment zboží čím dál širší, doručování čím dál problematičtější, nenažranost vlastníků čím dál větší a proto nabídka zboží čím dál obskurnější. Jak charakteristické pro vývoj našeho kapitalismu v poslední desítce let.... .
    Jen chci před stále klesající úrovní Mallu varovat ostatní.

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

    • Objednávka č. 148159532, faktura 6207197093 :-)

    • Dobrý trik Malle, předstírat, že snad něco řešíš...

  • Objednala jsem dceri darek k narozeninam, popravde hlavne kvuli tomuhle darku jsem objenala na mallu i spoustu jinych veci, protoze to vycházelo s postovným zdarma. Koupit jen darek, který s postovným stojí jednou tolik, to bych si rozmyslela.....
    Dárek přisel (zásilka byla od Mallu - nikoli obchodního partnera), avšak po rozbalení dárku z balicího papíru jsme zjistili, že krabice patří správnému dárku, ale uvnitř je neco jiného. Jsem na mateřské se dvema detmi a nemela jsem čas to řesit, tak to obstarával manžel - volal a domlouval se. Potřebovali jsem to same znovu. Řekli mu, že zbozí musíme nejdřív normálně vrátit, a že pak dostaneme poukaz na poštovné zdarma (o to mi hodne šlo) a pak objednat znovu, jestli jeste bude. To znelo dobre. Vše jsem zabalila, poslala zpět, peníze byly vráceny. Nakonec ale přišla jen opravená faktura a nic. Tak tam manzel zase volal (dlouhe volani s robotem)...
    ...dostal uz jen odpoved, že z jejich strany je vse vyřízeno a narok na postovne zdarma nemame.
    Cítím se naštvana. Nakupuju na mall, myslim, docela casto.
    Podobný problém jsem mela se zásilkou v Lidlu a musím říct, že naprosto jina zkušenost s vrácením a rozhodne jsem nemusela platit neco navíc (postovne) za chybu z jejich strany.

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Helena
      [email protected]

  • Objednal jsem si zbozi dne 19.6 za 2996kc penize jsem posilal pres převod vse probíhalo v pořádku 20.6tedy druhy den prisel email objednavka uhrazena ocekavany termin 21.6 az 22.6 dne 20.6 zbozi bylo expedováno a dne 22.6 pri sledování zasilky mrzi nas vase objednavka je zpožděná ale nic neposlali pak ze to prijde 23.6 a stále nic ani email žádný kontakt nic dnes tam mame datum 26.6 a bozi stale neprislo stale to ukazuje zpozdeni u strany dopravce tedy dpd rotkliknu stav a tam nic pak znuvu a jsem na stránkách České pošty a tam i formace z 21.6 obdrželi jsme informace k dosud neobdrzené objednavce. Z TOHO VYPLÍVÁ UZ NIKDY ZDE NEBUDU NAKUPOVAT. kdyz se objednavka zdrzi tak aspon kontakkuji kupujici osobu aspoň email tak doufam ze objevka za takový peniz vůbec někdy dojde a snad v pořádku . Mall absolutne nekomu ikuje a nereaguje

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

    • Kontaktujte mě na [email protected]
      Je nás hodně, podané hromadné trestní oznámení.

  • Tak 8.6. objednáno a zaplaceno, do dnešního dne (22.6.) nedodáno. Žádný e-mail, žádná informace, od toho 8.6. ticho. Jsem naštvaná a znechucená, s Mallem tímto končím.

    • Dobrý den, Lenko,

      velice mě mrzí nepříjemnosti s Vaší objednávkou a zdlouhavé řešení.
      Aby bylo možné objednávku prověřit a co nejdříve dořešit, zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Helena
      [email protected]

    • Kontaktujte mě na [email protected]
      Je nás hodně, podané hromadné trestní oznámení.