Přihlásit se a přidat recenzi
  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    rychlé doručení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodná cena
    • Zboží nedorazilo
    • Žádná komunikace o stavu objednávky

    Objednávka učiněna 19.8. O den později byla akceptována. Od té doby se nic neděje. Žádná aktualizace. Nečekám že zboží někdy dorazí. Naštěstí jsem zvolila platbu na dobírku, tak se nebojím o peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    NEDOPORUČUJI nikomu v tomto obchodu nakupovat. Pokud máte možnost, kupte zboží jinde. V dnešní době jsou obchody vůči zákazníkům vstřícné a ochotné. Bohužel za tímto obchodem stojí "obchodní manažer" Tomáš Borusík. To je největší problém tohoto obchodu a přesně muž na špatném místě. Už jenom to, že se zachoval vůči mé osobě arogantně beru jako vrchol drzosti. To, že jsme měli nestandardní požadevek, ale podaný pěknou otázkou a s jeho arogantní odpovědí nás vcelku rozhořčilo. Objednávali jsme dcerce brusle na Vánoce. Ano, objednávali jsme je s předstihem, protože letošní rok opravdu nebyl nejlepší a člověk nevěděl co bude za pár dnů, natož tak za pár týdnů. Co se ovšem nestalo. Kupovali jsme brusle velikosti 38, aby je měla dobré i příští rok a třeba i rok další. Bohužel i přesto, že běžně nosí brusle velikosti 37, tak ji tyto byly malé. Snažili jsme se vysvětlit, že samozřejmě nebylo možné si brusle vyzkoušet dříve, i přesto, že dcera má 10 let. Prostě byl to dárek od Ježíška, i přesto, že v tomto věku to třeba není běžné. Tedy brusle jsme se pokusili vyměnit. Pouze se pozeptat. Na což nám bylo sdělo, že "to by opravdu teda možné nebylo". Po doptání proč by to možné nebylo. Nežádali jsme vrácení peněz, pouze ve stejném obchodě výměnu jednoho kusu velikosti za druhý. Všude jinde běžná věc. Ty brusle dcerka vybalila 24tého prosince. Ještě ten den večer jsme zasílali dotaz na výměnu - podotýkám, ne vrácení peněz, žádný kalkul, žádné použití. Zkusila si je v obýváku na koberci. P. Borusik má zřejmě raději penízky, než zákazníky a tedy sdělil nám, že to rozhodně možné není. Jako, pokud bychom mu to řekli hned v září, tak by v tom problém nebyl a i takové zákazníky měl, ale protože to říkáme až nyní (což tedy za nás je vcelku logické, že až nyní. Protože i přesto, že byly už 3 kola Covidu, tak bohužel Vánoce byly opět jenom jedny), tak při domluvě nyní to možné není. Takže když si něco domluvíte s p. Borusíkem v září, není problém měnit i třeba v prosinci, ale pokud tu samou věc chcete řešit v prosinci (i přesto, že situace je naprosto stejná, jen s tím rozdílem, že tento arogantní "manažer" o situaci nevěděl, tak to možné není. Co nás tedy nyní čeká. Brusle prodat, pod cenu. Koupit nové. Za stejnou cenu, jako posledně, ale nyní u jiného prodejce. Nechceme špinit obchod, či nikoho jiného, ale jde nám jenom o přístup tohoto jednoho konkrétního člověka. Popravdě nemysleli jsme si v září, že pod společností NWT bude takový problém s výměnou, nikoliv vrácením zboží do 14ti dnů, na které se tento neznalý manažer odkazoval. Z mé strany se jedná o pochybení celé společnosti, už jenom chybou toho, že zaměstnává takového člověka, který celou situaci zhodnotil špatně. Ano, každý může udělat chybu, ale je důležité si ji přiznat a napravit. Nechávali jsme mu ještě možnost zareagovat. Bohužel novou a další reakci na náš poslední e-mail jsme neobdrželi, tak musíme hodnotit. Mohl klidně napsat, že situaci špatně pochopil, špatně vyhodnotil, mohl chtít brusle přivézt osobně (jsme kousek od Zlína), ale bohužel nebyl z jeho strany vůbec zájem situaci vyřešit. Pod jeho vedení rozhodně nekupujte nic z tohoto e-shopu. Už jenom hodnocení obchodu pod 85 % je opravdu špatné a při koupi zboží jsme si tohoto nevšimli. Pokud někdo zvažuje věc, kterou by nemusel vracet, reklamovat, či měnit, není s tímto obchodem sebemenší problém (aspoň v to věříme - i přesto, že hodnocení tomu neukazuje), pokud ale kupujete věc, která by se potenciálně mohla měnit, či reklamovat, jděte raději na konkureční e-shopy, raději si připlaťte pár korun, než projet spoustu peněz jako my nyní.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • RYCHLÁ OBJEDNÁVKA
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Superrychlé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedorazilo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Po přihlášení na stránky nebylo možno vložit zboží do košíku za zvýhodněnou cenu. Po zavolání do obchodu obdržen email na správce obchodu kde byla cena zboží upravena.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatil, ale stále nedorazilo a žádná odezva z e-shopu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super rychle dodání s cena zboží bezkonkurenční

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • všetko ok
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo hladce a k mé největší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • triko s vadou
    • další triko s vadou
    • Pokud objednáte a neřešíte žádný problém s kvalitou výrobku, super komunikace. Rychlost.

    4.9 jsem objednala toto triko u firmy LYPO poprvé, přišlo s vadou, flíčkem. Poslala jsem ho zpět . Poslala jsem ho bez krabice, to mi samozřejmě došlo pozdě. Objednala jsem druhé přes Patro, obě firmy spadají pod NWT. Přišlo s jinou vadou, špatně sešité u krku. Poslala jsem zpět s oběma krabicema. Požádala jsem mailem, telefonicky i s poznámkou v objednávce zda mohou dohlédnout na kvalitu trika, že je to už třetí triko. Výsledek? Přišlo mi zpět to první triko s vadou zabalené ve špinavé bublinkaté obálce - tedy bez krabice. Poznala jsem ho hned. Vrácení peněz za první triko proběhlo do pár dnů. Pak nastala komunikace s vrácením peněz obou trik, dost komplikovaná. Nekomunikace. Od 24.9 žádná odpověď, reakce. Dne 1.10 jsem toto oddělení urgovala telefonicky už po několikáté během celého tohoto procesu. Tak snad už to půjde do zdárného konce.

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, bohužel ohledně trička jak nám přijde v krabici. Tak my jej posíláme, následně došlo k chybě na reklamačním oddělení které nezjistilo závadu na prvním tričku a zboží vrátili na sklad. Každopádně za tuto chybu u nás se omlouváme.

    S pozdravem

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • cena

    Kolo přišlo v krabici ,po složení bylo nutno seřídit brzdy a přesmýkač

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Velmi milý a ochotný pan prodavač.
    • Nebylo kde zaparkovat poblíž prodejny. Kolo bylo dist těžké.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přehlednost e-shopu
    • Výhodné ceny
    • Rychlost odeslání
    • Ochota a milé jednání

    Zboží přišlo bezpečně zabalené a v naprostém pořádku. Musím vychválit ochotu provozovatele e-shopu za rychlejší vyřízení objednávky. Při objednávání jsem si nevšimla dodací doby a poté se bála, že nestihne zboží přijít do oslavy narozenin. Díky ochotě a rychlosti vyřízení panem Tomášem Borusíkem, přišel dárek včas, tak vše dopadlo výborně.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • RYCHLOST
    • NEVÍM O NIČEM

    VÝHODA RYCHLOST

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vystavují 13l batoh který jsem si objednala a přišel mi velikosti 9l. Po telefonu mi bylo řečeno že batoh vymění za správnou velikost a nebudeli již na skladě tak sníží cenu dodaného. Emailem mi přišlo že mám odstoupit od smlouvy a batoh vrátit protože mají jen chybně uvedenou velikost a větší už nemají.

    Reakce obchodu LYPO.cz

    Dobrý den, bohužel jsme měli u produktu chybný parametr. Jelikož tento batoh byl pouze v menším objemu, navrhli jsme Vám zboží na naše náklady vrátit když bylo nevyhovující.

    Omlouváme se za komplikace

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • bez starosti