Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které jsem objednala a zakoupila přes e-shop ve skutečnosti vůbec nebylo k dispozici, tak byla moje objednávka stornována a uhrazená částka vrácena na můj účet. Zklamání.

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Vážený zákazníku,

    dovolte mi prosím reagovat na Vaši recenzi.

    Důvodem nedodání Vašeho objednaného zboží byl výpadek a následná informace, že zboží již není k dispozici od výrobce.

    Zboží, které jsme měli na skladě bylo vydáno zákazníkům z dřívějších objednávek a systém dostatečně rychle zboží nezrušil z webu.

    Tímto se Vám velmi omlouvám a zasílám Vám kupón na dopravu zdarma pro Váš příští nákup do Vašeho e-mailu.

    Budu velmi rád pokud se k nákupům přes náš e-shop vrátíte.

    Děkuji Vám moc a těším na Váš další nákup.



    S přáním pěkného dne

    Jakub Šlégl
    Manager pro e-shop

    Lékárna Karlov s.r.o.
    Karlov 2389/1
    796 01 Prostějov

    Tel. +420 775 588 355
    [email protected]

    www.lekarnakarlov.cz
    e-shop www.lekarna-doktorka.cz
    www.lekarna-doktorka.sk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hovada 20.12 objednáno do vánoc nedoručeno pitomci

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Vážený zákazníku,

    dovolte mně prosím reagovat na Vaši recenzi.

    Je nám velice líto, že Vám zásilka nebyla doručena do Vánoc.

    Přijměte prosím ode mě vysvětlení této situace.

    Náš e-shop garantoval doručení objednávek do Vánoc v případě, že byla objednávka realizována do 18.12.2017 včetně a byla zaplacena. Upozornění bylo ve formě banneru na hlavní straně webu v horní i dolní části.
    Garance byla plně dodržena a nepřijali jsme žádnou stížnost na doručení po Vánocích.

    Objednávku jste učinil 20.12.2017 a zásilka byla odeslána do 48 hodin dle obchodních podmínek, tedy 22.12.2017

    Pokud jste chtěl doručení do Vánoc, mohl jste využít komentáře v objednávce a my bychom se snažili Vám vyhovět nebo sdělili, že toho nejsme schopni.

    Děkujeme Vám za pochopení situace, omlouváme se Vám za případné komplikace.

    Dále bych Vás chtěl moc požádat o slušné vyjadřování. Naše společnost Vás nikterak neurážela ani proti Vám nepoužila hanlivé výrazy. Dle mého názoru lze vše řešit běžným způsobem komunikace. Jsem člověk, který pokud udělá chybu či někdo z jeho podřízených, přiznám se, omluvím se a budu se snažit, aby se to již neopakovalo. V tomto případě naše společnost neudělala žádnou chybu.

    Přeji Vám i Vaší rodině hodně zdraví a úspěchů v Novém roce.




    S přáním pěkného dne

    Jakub Šlégl
    Manager pro e-shop

    Lékárna Karlov s.r.o.
    Karlov 2389/1
    796 01 Prostějov

    Tel. +420 775 588 355
    [email protected]

    www.lekarnakarlov.cz
    e-shop www.lekarna-doktorka.cz
    www.lekarna-doktorka.sk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost vyřízení objednávky

    Nespolehlivost

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Vážený zákazníku,

    chtěl bych prosím reagovat na Vaši negativní recenzi.

    Bohužel po prověření situace se Vám tímto musím velmi omluvit za způsobenou situaci.

    Došlo k selhání u našeho dodavatele, který tvrdil, že má výrobky skladem a bohužel to tak nebylo. Vůči tomuto dodavateli jsem přijali sankční opatření, které vyplývají ze smlouvy o spolupráci.
    Již jsem vyvolal jednání, kde tuto záležitost budeme řešit, protože v 21. století se toto nemůže stávat.
    Dále zjišťujeme proč IT systém na webu ukázal skladem. Mělo tam být nedostupný.

    Došlo i k selhání mých podřízených. Měli Vás o celé situaci informovat a zřejmě Vám doporučit objednávku přes jiný e-shop. V té chvíli by to pro Vás bylo nejlepším řešením.
    Za to ponesou finanční a pracovně právní zodpovědnost.

    Je mě celé situace velmi líto a moc mě to mrzí. Snažíme se k našim zákazníkům být vstřícní a vždy korektní. Na tom si i já zakládám a využívám to jak v pracovním tak osobním životě.

    Plně budu rozumět tomu, že přes náš e-shop již nikdy nenakoupíte.

    I přesto Vám jako omluvu chci nabídnout dopravu zdarma při nákupu nad 300 Kč ,- . Do komentáře uvedete „DOPRAVA ZDARMA 300 KČ – ŠLÉGL“ .

    V případě další objednávky se prosím obraťte přímo na mě. Objednávku společně vyřešíme a určitě najdu i způsob jak Vás odměnit nejenom dopravou zdarma.

    Ještě jednou se Vám moc omlouvám.

    Děkuji Vám moc za pochopení.



    S přáním pěkného dne

    Jakub Šlégl
    Manager pro e-shop

    Lékárna Karlov s.r.o.
    Karlov 2389/1
    796 01 Prostějov

    Tel. +420 775 588 355
    [email protected]

    www.lekarnakarlov.cz
    e-shop www.lekarna-doktorka.cz
    www.lekarna-doktorka.sk

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednal jsem Tanakan, krabička úplně pomačkaná, vzhledem k tomu , že se jednalo o dárek. Nedostatečně zabaleno. Zasláno pouze v bublinkové obálce.

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Vážený zákazníku,

    dovolte mě prosím reagovat na Vaši recenzi.

    Na balení těchto krabiček se běžně používá certifikovaná bublinková fólie, která je plně dostačující a je schopna výrobek ochránit.

    Zatím jsme nezaznamenali reklamaci, že by bublinková fólie nefungovala. Reklamace na poškozené výrobky jsou téměř nulové.

    Pokud je výrobků více používáme certifikované krabice několika velikostí.

    Od nás balíček odcházel naprosto v pořádku a prošel výstupní kontrolou kvality. Bohužel nemůžeme ručit za přepravce.

    Chtěl bych Vás poprosit o vrácení a my Vám pošleme nové výrobky.

    V rámci našich systému prověřím postupy a budu kontaktovat dopravce a snažit se ho znovu upozornit na důležitost bezpečné přepravy.

    Děkuji Vám moc za pochopení.



    S přáním pěkného dne

    Jakub Šlégl
    Manager pro e-shop

    Lékárna Karlov s.r.o.
    Karlov 2389/1
    796 01 Prostějov

    Tel. +420 775 588 355
    [email protected]

    www.lekarnakarlov.cz
    e-shop www.lekarna-doktorka.cz
    www.lekarna-doktorka.sk

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nesdelili expiraci u zbozi. Vzhledem k tomu, ze jsem koupila test na boreliozu z klistete a blizi se zima, expirace do unora 18 je dulezita informace.

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Dobrý den,

    chtěl bych reagovat na Vaši recenzi.

    Datum exspirace je uvedeno u produktu v dolní části pod videem. Je pravdou, že je oproti produktu nízko a zákazník si tohoto textu nemusí všimnout. Provedu nápravu v systému tak, aby se to příště již neopakovalo. Za tuto vzniklou situaci bych se Vám chtěl moc omluvit. Situace, která nastala mě velmi mrzí.

    Je možné, že v době Vaší objednávky se stala systémová chyba a informace o exspiraci se nezobrazila.

    Z tohoto důvodu se Vám ještě jednou moc omlouvám. Snažíme se být co nejvíce otevření a korektní vůči zákazníkům. Vaši stížnost a negativní recenzi beru velmi vážně, takovéto pochybení z naší strany se nesmí stávat.

    Jako omluvu ode mě přijměte kód na dopravu zdarma při nákupu nad 300 Kč ,- pro příští nákup.

    Do komentáře prosím uveďte „DOPRAVA ZDARMA 300 KČ – ŠLÉGL“

    Případně se prosím obraťte přímo na mě a objednávku můžeme udělat společně, e-mailem či po telefonu.

    Ještě jednou se Vám za celou situaci moc omlouvám.

    Děkuji Vám moc.


    S přáním pěkného dne

    Jakub Šlégl
    Manager pro e-shop

    Lékárna Karlov s.r.o.
    Karlov 2389/1
    796 01 Prostějov

    Tel. +420 775 588 355
    [email protected]

    www.lekarnakarlov.cz
    e-shop www.lekarna-doktorka.cz
    www.lekarna-doktorka.sk

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Výhoda je v tom, že tam kupuji skoro všechny léky, tak má lékárna přehled, co beru a co by se mohlo "třískat"
    • Obchod přímo v místě bydliště
    • V pondělí objednáno, v úterý oznámen začátek zpracování objednávky, teprve v pátek produkty k dispozici. Kde to vázlo?

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Dobrý den,

    nastoupil jsem do společnosti 1.10.2017 a nyní jsem se dostal k Vaší recenzi. Takovéto recenze, kde z mého pohledu došlo k problému z naší strany mě netěší a nerad je vidím a čtu.

    U Vaší objednávky došlo k problémům s dodavatelem a vyprodání přípravků dalšími klienty, kteří zboží objednali před Vámi. Systém na to dostatečně rychle nezareagoval a nestáhl produkt z nabídky.

    Za tuto situaci se Vám velmi omlouvám, moc mě to mrzí. S příslušnými odpovědnými zaměstnanci budu vést rozhovor, aby se situace již neopakovala.

    Při příštím nákupu mě prosím neváhejte kontaktovat a určitě vymyslím způsob jak se Vám omluvit za naši chybu a odměnit Vás za další nákup.

    Děkuji Vám moc za pochopení a těším se na další nákup.



    S přáním pěkného dne

    Jakub Šlégl
    Manager pro e-shop

    Lékárna Karlov s.r.o.
    Karlov 2389/1
    796 01 Prostějov

    Tel. +420 775 588 355
    [email protected]

    www.lekarnakarlov.cz
    e-shop www.lekarna-doktorka.cz
    www.lekarna-doktorka.sk

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Na podkladě slevového kodu č.8kTNFeVL který mě byl poslán s tím že bude doprava zdarma jsem učinil větší objednávku k mým jmeninám. Tento dárek sloužil jen k vyprovokování objednávky. Na cevě nebylo nic změněno a na mé reakce mě nikdo neodpovídal, a ani se nesnažil nijak reagovat natoš se omlouvat!! Za 20 let nakupování na internetu ,něco takového nepamatuji.

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi, i když je pravda dobře se nečte. Provedl jsem kontrolu Vaší objednávky včetně zadání slevového kódu v objednávce.
    Zjistil jsem, že zadaný slevový kód nebyl z Vaší strany v objednávkovém systému potvrzen, tím nemohlo dojít k automatickému odečtení dopravy. Systém při zadání správného kódu funguje na 100% - je využívám denně a nemáme na něj žádné stížnosti.
    Pochybení ale nastalo na naší straně a to, že jsme nereagovali na Vaší poznámku v komentáři.
    Ano, za toto pochybení se omlouváme, byla to naše chyba. Provedl jsem patřičné kroky k tomu, aby již k této situaci nedocházelo.
    Jako omluvu prosím přijměte od nás dopravu ZDARMA při objednávce nad 300 Kč. (do komentáře prosím uveďte: doprava zdarma 300 Kč - Dvořák)
    S přátelským pozdravem
    Milan Dvořák
    www.lekarna-doktorka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • U tohoto obchodu je vidět, že je to klasická kamenná lékárna, která má e-shop jen jako doplněk. Na e-shopu bylo uvedeno, že opalovací přípravek je skladem, ale když jsem dorazil do prodejny, tak mi bylo řečeno, že na externím skladu zboží není a že mě budou o dostupnosti informovat. Uběhlo již cca 12 dnů a dosud žádná informace.

    Jako kamenný obchod mohu lékárnu doporučit, jako e-shop nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • sortiment
    • nemá zboží které nabízí

    Paní volala, že ze čtyř objednaných věcí nemůže dvě najít. Místo gelových náplastí mi jako variantu nabídla náplasti na kuří oka. (???). Chtěla jsem School el. pilník HRUBÝ, v telefonu mě paní ujišťovala že růžový není a pošle modrou barvu s tím že hrubý bude. Souhlasila jsem, ale došel klasický, nikoli hrubý......vracet už nebudu, nemám na to energii, čas ani náladu.
    Za mě to byl první nákup ale určitě vím, že i poslední, jsou i jiné obchody kde věci seženu.

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Dobrý den, děkuji za Vaší recenzi i když všichni víme, že se takové řádky moc dobře nečtou. Provedl jsem si kontrolu Vaší objednávky a musím přiznat pochybení naší kolegyně při vyřizování a komunikaci.
    Upravil jsem proces-postup vyřizování objednávky a tak věřím, že již v budoucnu taková situace nenastane.
    Jako omluvu za vzniklou situaci Vám bude zasálán balíček s dárkem.
    S přátelským pozdravem
    Milan Dvořák
    www.lekarna-doktorka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nedodá přesně objednané zboží s výmluvou, že už není skladem. Například ze 3 ks doplňku stravy na klouby byly jen 2 ks dle objednávky. Třetí kus neměli a nahradili ho dvěma menšími baleními v běžném provedení. Ten byl jako vánoční dárek zcela nevhodný.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inventura, to je pak konec.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Akční zboží.
    • Obchod nedoporučuji, přišly mi 2 balení Ortho Help 180 tablet s krátkou záruční dobou, ani ne 2 měsíce a přitom mám balení na 6 měsíců !!!
    • Na můj poslaný e-mail s dotazem záruční doby nebylo doposud odpovězeno !!!

    Zboží v akci - nedoporučuji kupovat, záruky jsou pouze minimální !!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si zboží v tomto obchodě, jelikož bylo za akční cenu a skladem. Obchod mi potvrdil přijetí a vyřizování objednávky. Čekala jsem na informaci, kdy bude zboží doručeno. Nic se nedělo několik dní. V momentě, kdy jsem zjistila, že z účtu mi byla odúčtována platba za zboží a ono nikde, jsem volala do obchodu, kde mi bylo řečeno, že zboží není skladem a čeká se na jeho naskladnění. Objednávka byla nakonec zdárně vyřízena a doručena, ale já jsem nespokojena s tím, že mě obchod neinformoval o tom, že již zboží skladem není, ale hlavně, že z mého účtu byla odúčtována platba za něco, co jsem neobdržela a nikdo se nad tím nepozastavil. Proto obchod nedoporučuji!

    • Oba výrobky dorazily s dobou použitelnosti pouze do konce roku 2016 (cca 5 měsíců). Na stránkách však nikde nebylo upozornění, že jde o zboží které je téměř před koncem své životnosti

    Nelíbí se mi, že nebylo u zboží upozornění, že mu končí záruční doba.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • objednáte si zboží a když ho nemají na skladě, ani vám to nenapíšou=´absolutně vázne komunikace!!!

    vyberte si spolehlivější obchod!!!!!

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi i když není zrovna pozitivní. Po našem telefonním rozhovoru, kde jste mi vysvětlila průběh Vaší objednávky, musím konstatovat, že Vaše recenze je oprávněná. Ano stala se chyba na naší straně v komunikaci s kolegyní (důvod vzniku chyby byla - dovolená pracovníka, který má tyto věci na strasti)
    Jako omluvu prosím přijměte dárek ve formě dopravné Zdarma na další objednávku v hodnotě nad 500 Kč.
    S přátelským pozdravem
    Milan Dvořák
    www.lekarna-doktorka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • prehledne stranky,nizke ceny
    • Objednala jsem si tehot.vitaminy Femibion S VIT D3,a bohužel dorazil Femibion BEZ VIT D3.Jsem se synem v laznich,a uz jsem nemela cas objednavku rusit a chtit poslat ten objednany,chtela uz jsem ho zavit brat.Je to skoda a docela zklamani ze strany obchodu!!

    Prislo bohužel jiné zboží,nez jsem objednávala!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • U zbozi bylo uvedeno ze je skladem pritom opak byl pravdou. Kdybych si tam nezavolal ani bych to nezjisitil.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    dle mých zkušeností s nákupy na jiným e-shopech, zde dodávka dlouho trvala. Odeslání zásilky avizovali následně až po mém pokusu o zrušení objednávky.Možná náhoda, možná ne.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • cena
    • rychlost dodání
    • Zboží nedorazilo v uváděném složení, čekala bych nějakou omluvu obchodu, nebo informování o tom, že zboží došlo, cokoli.

    Zboží dorazilo rychle, ale nelíbí se mi, že obchod neinformuje o tom, že posílá něco v jiném složení než uvádí na stránkách.

    Reakce obchodu Lékárna doktorka

    Dobrý den, po dnešním telefonickém rozhovoru Vám děkuji za vysvětlení, kde se nastala chyba. Učinil jsem opatření, aby se taková situace do budoucna již neopakovala.
    S přáním pěkného dne
    Milan Dvořák
    www.lekarna-doktorka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží uvedené jako skladem (důvod objednávky) skladem nebylo, tudíž obchod nebyl schopen dodat v požadovaném čase.