Přihlásit se a přidat recenzi
  • 20 %

    • Přemrštěné ceny, ne dost kvalitni materiály, obchod který nekomunikuje

    Bohužel tento obchod nedoporučuji z několika důvodů. První je že mají zavádějící fotografie a popisky , materiály jsou velmi nekvalitní a ikdyž je upozorněte na nedostatek, kvůli kterému musíte zboží vrátit, nijak nereagují a bohužel mě tato zkušenost stála 2x cenu poštovného ( cca 400,- ) , takže dobře promyslete, jak investovat své peníze.

  • 10 %

    • Ze schválené objednávky přijde klidně jen jeden kus, ale zaplatíte drahé poštovné.
  • 10 %

    • Nedoporučuji obchod, protivná operátorka, zboží nelze vyměnit za jiné!!!!!

    protivná operátorka, zboží nelze vyměnit za jiné!!!!!

  • 10 %

    • Občas se trefíte do zboží, které je hezké a kvalitní. Je dost drahé.
    • Zboží lze zaslat jen Českou poštou. V dnešní době kdy je spousta levnějších možností přepravy!!!
    • Zboží lze vrátit jen Českou poštou. V dnešní době kdy je spousta levnějších možností přepravy!!!
    • E-SHOP ZASPAL DOMU ASI 10 LET ZPĚT...
    • Některé zboží velmi drahé a přitom materiál nekvalitní.
    • MRKNĚTE NA WWW.KLINGEL.DE, TO SAMÉ ZBOŽÍ O DOST LEVNĚJŠÍ... a větší výběr zboží. Jen nelze zaslat do ČR.
  • 10 %

    • Absolutní nekomunikace obchodu co se týče vráceného zboží a hlavně peněz, na peníze za vrácené zboží čekám již několik týdnů. Pan operátor mi tvrdil, že balík s vráceným zbožím ani po 3 týdnech nedorazil, skutečnost byla taková, což mi sdělili na poště, že balík byl doručený. Jsem odhodlaná domáhat se zpět svých finančních prostředků soudně.
  • 30 %

    • kvalitni zbozi a vzdy prislo vcas avsak pisi v nevyhode
    • v posledni dobe se zmenil u nich system, takze absolutni zmatek, zaplatim kartou, pote mne penize vrati, a postupne znovu strhavaji penize za zbozi, chodi mne dosti vcas, ale obcas neco vracim, a penize mne chodily zpet na ucet, avsak nikdo nepozna, co vam proplatili, nebot ve vasem konte u Klingelu se to neda absolutne poznat. Od listopadu jsem vracea 3 zasilky, bohuzel ANI JEDNA NENI DOSUD PROPLACENA, a na moje emaily nikdo nereaguje, a pracovnice na telefonu mne rekla, ze maji mnoho emailu, a ze odpovidaji postupne. Kupovala jsem u Klingelu radu let, vse bylo OK, ale od nekdy od leta, kdy se jim zmenil system, penize mne chodi velmi spantne, neda se to zkontrolovat, za co mne zaplatili a jak jsem se jiz zminila za zasilky od pocatku listopadu jsem neobdrzela ani korunu. Marne je urguji, bohuzel jsem take, jako mnoho vas zde na recenzich, zklamana. Nevim kam se mam obratit, pritom pisi, ze penize vraceji do 14ti dnu, neni to pravda.

    Zklamani ve fakturaci, proplaceni, nevim, co jsem zaplatila, strhnou mne celou objednavku pri platbe kartou, potom mne neco vraceji, nevim za co, a pokud mne i zaplati, take nevim co je proplacene a co neni. A od listopadu mne penize vubec nevraceji. Kam se obratit??? Poradi nekdo???

  • 40 %

    • zboží je obvykle dost kvalitní a odpovídá fotografii
    • Stalo se mi, že jsem musela část objednávky vrátit. Postupovala jsem přesně podle pokynů, včetně mailem "odstoupení od smlouvy". Na peníze již čekám 3. měsíc a kontakt se Servis Klingel je naprosto k ničemu. Mám pocit, že mluvím s bandou blců, kteří jeví okázalý nezájem.

    KONČÍM s e shopem Klingel. Už nikdy více. Býval to slušný obchod, ale BÝVAL .............

  • 10 %

    Určitě nenakupujte v Klingelu. Zboží přišlo po dlouhé době, postupně, musíte je neustále kontaktovat. vrácení peněz za vrácené zboží také trvá neúměrně dlouho.

  • 10 %

    V říjnu 14.10. 2022 jsem dostala zprávu od Klingelu ,že vrácené zboží které jsem posílala zpět obdrželi. Do dnešního dne jsem ale peníze nedostala. Komunikace s operátory k ničemu. Samé výmluvy. Kdo chce přijít o peníze tak nakupujte u Klingelu. Já již nikdy více po zkušenostech nic nekoupím. Linda

  • 10 %

    E-shop Klingel hodnotím absolutně záporně.25.srpna jsem vrátila bundu za 2390 korun a dodnes nemám své penbíze zpátky. Bezpočet telefonických urgencí na které jsem dostávala nesmyslné výmluvy a nesmyslné obviňování pošty, že právě poště trvá dlouhé týdny, než peníze doručí. Zkrátka nesmysly a výmluvy. Jestli se chcete zbavit svých peněz, objednejte si v Klinglu. Nejenže už dávno nenabízejí kvalitu, jak tomu bylo před lety, ale ceny stále stoupají. Člověk je pak překvapený, jaký šunt mu přišel, neboť na fotkách vypadá vše poměrně dobře. Opakuji - chcete-li přijít o své peníze, objednejte si v Klinglu. Kurková

  • 10 %

    KATASTROFA VYHNĚTE SE OBLOUKEM, RADÍM DOBŘE Jana

  • 10 %

    • nic
    • čekám už měsíc a zboží nikde.

    na zboží čekám už měsíc a zatím nic. když tam zavolám,říkají že už je to zabalené a že do týdne to dorazí a čekám a čekám, požád nic.
    objednávka za 5000,- kč
    mám to naštěstí na dobírku.

  • 100 %

    • Za vrácené zboží jsem obdržela poštovní poukázku, takže nakonec je vše v pořádku.Dost by mě to mrzelo, kdyby ne, jelikož mají opravdu hezké věci.
  • 100 %

    Super obchod, objednávka vyřízena obratem, zboží dorazilo v pořádku cca 3. den a přesně odpovídalo barvou i materiálem jak bylo psáno na internetu. Dokonce jsem využila slevu 250,- pro první nákup bez problémů.

    Málem jsem pro negativní recenze neobjednala a jsem ráda, že jsem to udělala.

    Určitě doporučuji.

  • 10 %

    • bohužel žádná
    • zaplacené zboží jsem nedostala, firma se nemá k vrácení peněz
    • příšerný klientský servis, který mě krmil větami typu "máme i jiné povinnosti" a "mám právě polední pauzu, na kterou mám nárok"

    NIKDY VÍC!

  • 10 %

    • Nevím o žádné
    • Bylo by to na román

    Dne 18. prosince 2021 jsem si objednala dárek pro vnučku - větrný mlýn. Dne 22.12. mně přišlo oznámení, že moje objednávka byla expedována. Ve čtvrtek 30. prosince mně přišel Českou poštou návod k větrnému mlýnu a balíček s katalogem Klingel. A to je vše. Na můj dotaz dne 3. ledna 2022 , kde je moje objednávka mně bylo sděleno, že zboží bylo poškozeno a tak nebylo odesláno.
    Když Česká pošta hlásila převzetí zásilky od firmy Klingel , tak mě vůbec nenapadlo, že by to bylo něco jiného, než moje objednávka. Zvláště když se vůbec nikdo neobtěžoval mě informovat, že zboží je poškozené a nebude odeslané. Žádná omluva, žádné upozornění, nic. Ještě, že jsem si dala zboží poslat na dobírku. Never more

  • 10 %

    • uvádí zboží jako dostupné, ale několik dní po provedení objednávky vám ji zruší, protože zboží není dostupné
    • neaktualizují si dostupnost zboží

    Takže jsme si objednali dost drahý servis, který eshop uváděl jako DOSTUPNÝ, ale s termínem doručení za 12-13 týdnů. Ani dodací lhůtu jsme neřešili a dali platbu na dobírku, protože už vidím jak výborně by se z nich tahali peníze zpět. Nevadí. Dnes mi přijde email Informace o Vaší objednávce: Vážená paní Danielová, Zasíláme Vam informaci o dodací lhůtě Vámi objednaného zboží. Jako malé poděkování za Vaši trpělivost jsme pro Vás rezervovali nákupní poukázku v hodnotě 250 Kč1) s kódem AU10, kterou si můžete uplatnit při příští objednávce."... a hned pod tím termín doručení: vyprodáno. Objednávku zrušili, ani se za to neomluvili, nacpali mi slevu na další nákup, který tam rozhodně už nikdy neudělám, a jako vrchol na eshopu stále uvádí daný servis jako dostupný. Tomu říkám opravdu špatný zákaznický servis!

  • 10 %

    • Neprijemny customer service
    • peniaze z karty strhlo 2x, vraj sa to tak robi a jeden krat sa mi to vrati
    • Mozne dorucenie len cez slovensku postu
  • 20 %

    • Na první pohled vcelku lákavé zboží
    • Přehledný eshop
    • nevalná komunikace se zákazníkem (neúplné nebo žádné odpovědi, neschopnost poradit...)
    • příliš dlouhá dodací doba a nejistota dodání
    • zboží je často vyprodáno a nové není naskladněno
    • vyšší ceny

    Celkové zklamání. Zlákalo mě zboží, které jsem nikde jinde neviděla a zamýšlela ho jako vánoční dárek. Když jsem podle těch údajů v tabulce vybrala velikost, zboží bylo příliš velké. Dala jsem proto výměnu za menší kus, na ten čekám už pátý týden a stále nic... Jiné zboží se zase vyprodalo krátce poté, co jsem jej objednala, takže ho mám zaplacené, ale nedodané. Pak mi přišel automatický mail, že toto zboží bude nakladněno až koncem února! To mě tak naštvalo, že už jsem o něj ztratila zájem a nechám si vrátit peníze. Objednávku toho prvního zboží zruším také a s tímto eshopem už nechci mít co dočinění. Člověk začne řešit vánoční dárky už v říjnu, a i to je bohužel někdy pozdě... strašný...

  • 100 %

    • vybrané zboží nedřív nebylo, ale jakmile přišlo, tak mi dali vědět
    • zboží dražší, ale podobné jinde není
    • kožíšek sedí přesně, vzala jsem o velikost větší
    • dopravce Česká pošta tentokrát nezklamala, zboží dodáno rychle
    • žádnou jsem neshledala