Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi rychlé dodání, skvělá zkušenost.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělá komunikace s dobrými radami
    • Okamžité odeslání po objednání
    • O žádné nevím
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Při problému s dodávkou obchod ihned reagoval. Velmi slušné jednání.

    Zakoupený jídelní stůl je velmi pěkný za dobrou cenu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Po objednání jsem měl zboží druhý den.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vše ok.
    • velmi rychlé doručení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše Ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání, perfektní komunikace, poradili po telefonu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé vyřešení objednávky včetně doplňujících dotazů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • dobry vyber, super ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spolehlivost

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Obrovský výběr
    • Dobré ceny
    • Dodržena dodací lhůta
    • Mohlo by být u židlí více obrázků, hlavně různých potahů, nebo alespoň podrobnější slovní popis materiálů

    Průběh objednávky byl bez problémů. Jen jsem podle obrázků na webu objednala světle šedou síťovinu na opěradlo židle, ale síťovina je ve skutečnosti světlá jen z jedné strany a z druhé černá, což nebylo z obrázku potahu na webu úplně zřejmé. Židli jsem si přesto rozhodla nechat, ale trochu mě to mrzí.

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Děkujeme za hodnocení a kritiku.
    Tato situace nás mrzí, protože právě uvedené informace máme na webu u daného produktu uvedeny v popisu produktu, nikoliv však v popisu čalounění jako takového. Daná vlastnost není totiž způsobená typem a barvou látky jako takové, ale její volbou. Při výběru látky místo síťoviny na opěradle tento problém nevzniká.
    Na webu máme již nyní velmi mnoho informací a jejich další rozšiřování může být paradoxně pro většinu zákazníků nadbytečných, zdržujících a matoucích.
    Ale i tak děkujeme za podnět, nad kterým se zamyslíme, jak by šlo dané informace prezentovat srozumitelněji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vše v naprostém pořádku, skvělá komunikace a rychle dodani

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Naprostá spokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží přišlo poškozené a neúplné, dopravní společnost neumožnila sepsání reklamačního protokolu

    Reakce obchodu kancelarska-zidle.cz

    Děkujeme za hodnocení.

    Ano, vinou přepravce došlo k poškození obalu a následně ztráty části obsahu zásilky. Vzniklou situaci aktivně řešíme jak se zákazníkem, tak s přepravcem.

    Neumožnění sepsání reklamačního protokolu je nemyslitelné a každý přepravce má v danou chvíli povinnost tento protokol v případě přebírání zásilky vystavit. Pokud to neumožní, doporučujeme zákazníkům zásilky vůbec nepřebírat. Toto doporučení zákazníkům vždy avizujeme předem v informačních emailech, týkajících se odeslání zboží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobré ceny
    • Úžasný přístup
    • Dobrá komunikace
    • Slušný výběr

    Byly jsme mimořádně spokojeni. Trochu jsme si vymýšleli ohledně dodání a fakturace. Slečna na telefonu pomohla, poradila a vše zařídila. Opravdu úžasný přístup :o)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velký výběr židlí, dobrá komunikace a vstřícné jednání.