-
- V nabídce bylo zboží, které jsem sháněla za dobrou cenu
- Komunikace
Krátce před vánoci jsem poptávala dětskou pohovku a ověřovala jsem její dostupnost prostřednictvím formuláře přímo na stránkách internetového obchodu. Dotaz zůstal bez odpovědi. Žádná reakce mi nepřišla ani do ledna a už ji ani nečekám. Potřebné kontaktní údaje jsem přitom vyplnila a zkontrolovala, není to tedy proto, že bych uvedla chybný e-mail nebo telefon.
-
Nedoporučuje obchod
- Pani Kamila posle email s fakturou,kterou zaplatite pres ucet.Za dalsi dva dny vam posle stornovani objednavky z duvodu,ze jimy nabizene zbozi na jejich strankach z dodaci dobou 5 dnu a s napisem zbozi skladem,jiz nema,ale penize ktere jsem poslala na ucet NEVRACI!!!Kdyz volate na jeji mobil,zvedne to pry jeji maminka a rekne ze dcera zavola za chvilku zpet ze si jen odskocila.Do dnesniho dne se nikdo neozval a na email nereaguje!!!!
Dejte si pozor!!! Pred objednanim se telefonicky ujistete ze pani Kamila zbozi opravdu ma.Abyste nedopadli jako ja,ze misto omluvy a vraceni penez bude delat mrtvyho brouka.Jinak je to klamani zakaznika.
Reakce obchodu Kamila Obchod pro radost
Když si zboží objednáte příjde Vám automaticky potvrzení objednávky nikoliv to není faktura k zaplacení.. Kdyby jste byla aspoň trochu inteligentní tak jak u produktu tak v obchodních podmínkách je psáno, že doba dodání je orientační a pokud není zboží dostupné mohu objednávku zrušit.. Ohledně platby kterou jsem Vám zaslala na účet týden po objednání ( platby se vracejí do 14ti dnů) psala jsem Vám e-maily s odesláním Vaší platby tak tu nelžete nemohu za to, že si tu platbu na účtu nedohledáte.. TO o Vás něco vypovídá tak to neshazujte na jiný..
-
- Rychlost dodání,cena ,přehlednost zboží na stránkách.
VŠE PROBĚHLO V POŘÁDKU,KOMUNIKACE,CENA ,DOPORUČILA BYCH .