Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • Koupil jsem si židli a měl jsem ji doma za 2 dny opravdu zírám + Super cena oproti jiným e-shopům
    • žádné
  • 70 %

    • Ochotný personál a pomoc při výběru šatní skříně.
    • Nepřehledný návod. Uvítala bych, kdyby bylo na nějaké krabici vyznačeno, kde se nachází návod. Instrukce k sestavení byly umístěné mezi dvěma deskami v jedné krabici, museli jsme tedy všechny krabice rozbalit a zvedat jednotlivé díly. Také by mohli být lépe popsané balíčky se šrouby. Když je v návodu uvedeno např. šroubky S235 očekávala bych, že to bude popsané i na balíčkách. Čas potřebný k sestavení skříně byl 120 minut (nejspíš od někoho, kdo skříně skládá den co den). Realita byla trochu jiná.
  • 10 %

    • žádné
    • Nekvalitní jedná se o ten největší odpad z Polska

    Kuchyně za 60000 bez spotřebičů s montáží od jejich montérů zdaleka nedopadla dle mých představ.Pár kosmetických vad škrábanců atd. Po dvou měsících od montáže jsem musel opravit pojezdy šuplíků, protože 3 přestali zajíždět. (špatně namontované dojezdy šuplíku špatnými šrouby dva dojezdy se díky tomu vytrhnuli z desky i s těmi pidi šroubky a kouskem desky. Kvalita použitého materialu na té kuchyni je katastrofální... Obývací stěna dorazila v takovém stavu že desky byly pokroucené nepasovali do sebe a nikdo z té jejich podvodné firmy nebyl schopen zajistit nepoškozené desky, takže jsem se cca po dvou měsících dočkal slevy na zboží. A momentálně řeším botník s nástěnným věšákem který dorazil s oštípanými rohy odřenými háčky a nefunkčním pantem dvířek u botníku.... Tato reklamace se řeší už od 2.10 a zatím jsem se nedočkal nějaké nápravy...
    Jamall už nikdy nedělejte stejné chyby jako já je to banda podvodníku co prodává ten nejlevnější polský nábytek za neodpovídající cenu !!!

    Reakce obchodu JAMALL-CZ

    Hezký den, pane Horno,
    ohledně Vaší kuchyně jsme informovali manažera pro prodejny, aby celou záležitost ještě prošetřil.
    Obývací stěna, kterou jste vzápětí objednal, byla poškozená již od výrobce a ten nám bohužel sdělil, že se již několik let nevyrábí a nebyl nám schopen zaslat náhradní díly.
    Co se týká reklamace věšáku, ano tady kolegyně z reklamačního opravdu překročila lhůtu, protože čekala na díly od výrobce.
    Vaše negativní recenze nás velice mrzí.

  • 90 %

    • Dobrá cena/výkon
    • Příjemný personál telefonicky i osobně
    • Delší dodací lhůty (spoustu věcí nemají skladem)

    Z Jamallu mám sedačku a nějaké doplňky do bytu. Přes e-shop jsem objednal zboží, telefonicky jsem se domluvil na termínu dodání. Když jsem si jel na prodejnu prohlédnout zboží, tak mi vše ochotně ukázali. Sedačku mi dovezli, řidič mi pomohl to vynést do čtvrtého patra, všechno v cajku.

    Reakce obchodu JAMALL-CZ

    Děkujeme za Vaši recenzi a věříme, že budete se sedačkou dlouho spokojeni.

  • 10 %

    • žádná
    • absolutní nespokojenost. Nikdy více už si neobjednám!!!

    Zboží jsme si vyhledali na internetu, řádně objednali ještě jsem se tel. informovala na dané zboží a cenu. Další dny nám byla cen změněna s tím, že šlo o omyl, po zdlouhavé komunikaci jsme se domluvili na kompromisu a již jedenáctý týden čekáme na stolek, který stále nemáme... Takže žádná dodací lhůta 4-6 týdnů... Jejich přístup je neprofesionální, mají ve všem nepořádek a ani neumí řádně komunikovat. Napíšou, že se ozvou a další týden opět nic a komunikace žádná... Nákup v tomto obchodě nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu JAMALL-CZ

    Velice nás mrzí, že jste nebyla spokojena. Na zkvalitňování služeb neustále pracujeme a jsme tedy rádi za každý podnět.

  • 10 %

    • absolutně nic
    • otřesné jednání a přístup k zákazníkovi
    • nekomunikace
    • nezájem o spokojenost zákazníka
    • několikerá urgence, výmluvy

    Už nikdy více.

  • 20 %

    • Jednání HNUS!
    • Reklamace ? A její řešení ? Ani po 2 měsících nic!
    • 2 vedoucí ? Ano. Ale při řešení nějakého problému se hází tato role vedoucího jeden na druhého.
    • Arogantní lidi.

    Záporné recenze jsou smiřovány na prodejnu v České Lípě.

  • 10 %

    • Neschopnost

    Druhý nákup a katastrofa, týden lží, vymluv a slibů. Týden lhala ženská že mi poslali skříňky na kuchyň přes in time. Můžu říct že u jamall nikdy nic nekoupím. Neschopná Aneta Weiserová měla poslat fakturu a normálně na to kašle. Můžu říct že pozdrav od čoi a financaku zařídím.

  • 10 %

    Přítel se na stará kolena (73 let) rozhodl ,že si pořídí obývák.V Jamallu objednal stěnu a sedačku. VELKÁ RADOST ! Po půl roce ale sedačka začala blednout,barvy vyšisovaly. Bydlí v rodinném domě.Má na oknech záclony, závěsy. S reklamací neuspěl (sedačka byla vystavena povětrnostním vlivům) byla odpověď na reklamaci.Přišel o 28000,- a nemá nikde žádné odvolání.Je mi ho líto,když vydím to jeho zklamání.
    Jednání k pláči.

  • 10 %

    • Opravdu otřesná komunikace pani prodavačky se zákazníkem. Pani nezná základy slušně komunikace. Jsem proste spatny zákazník, protoze se ptam na to kde mam zbozi... nikdy jsem nic horšího nezažil. Nikdo z obchodu nema zajem mit zákazníka dal. Je to jen-nech tady penize, my se ti neozveme a budeme cekat jestli se ozves

    Výběr super ale služba zákazníkovi nulová. Připravte si nervy

  • 100 %

    • Rychlé dodání, nízká cena, výborná firma

    Doporučuji.

  • 10 %

    • žádný
    • nekomunikace
    • když už zvedli telefon, tak na mě řvali jako na malého smrada, co si dovoluji ptát se na termín doručení, když přeci mají hodně práce
    • nedodržení čehokoliv, co vypustí z úst

    Po Alze.cz druhý nejhorší možný obchod, co znám

  • 30 %

    • Dobrý výběr co do vyváženého poměru vzhled/cena.
    • Dlouhé dodací lhůty.
    • Nedodržené dlouhé dodací lhůty.
    • Naprostý nezájem o spokojenost klienta či o napravení jejich vlastního pochybení.

    Opravdu není od věci číst recenze dřív, než kupujete. (za tohle si skutečně můžu sama, že jsem Jamallu věřila)
    U Jamallu dvojnásob.

    Rozhodně nedoporučuji - pokud se tedy nechcete shánět po vaší zásilce, protože ani v průběhu 45 dní vám nejsou schopni poslat email/zavolat, že se dodací lhůta prodlouží z toho a toho důvodu (a nečekejte, že ten důvod bude kdovíjak kloudný, nedejbože vážný) a následně se dohadovat přes email s obchodem snad doalelujá (kdy ani samotná ta odpoveď není tak garantovaná, jak byste snad doufali).

    Přístup mne naprosto znechutil a skutečně je to tak akorát na to, abyste si nakoupili kus nábytku a pak pod vlivem vzpomínky na ten zážitek do žádné takové prodejny neměli chuť ani páchnout do konce života, i kdyby vám někdo hrozil, že si skříně atp. budete muset stloukat sami.

  • 50 %

    • Designově hezký nábytek
    • Dlouhé dodací lhůty, chybějící komponenty
    • Kdybych si přečetla recenze včas, nic bych si neobjednala

    Nedoporučuji

  • 30 %

    • Nábytek je levný a pohledově docela hezký.
    • Neúplné zboží.

    Přivezli mě 2 komody ve dvou krabicích. Po rozbalení jsem zjistil, že chybí úplně všechen spojovací materiál, úchytky, panty, plánky, no prostě mám jen vyvrtané prkýnka a nic víc.
    Jsem zvědav, jak se postaví k reklamaci a jak to bude dlouho trvat.
    U této firmy už nikdy nic nekoupím a to jsem zjistil až nyní, že mají záporné recenze.
    Tento obchod NEDOPORUČUJI !!!

  • 100 %

    • - levné zboží
    • - pokud jde o skříně a komody, bezkonkurenční ceny
    • - za ty peníze skvělá kvalita
    • - u některých výrobků delší čekací lhůty

    - neznám kvalitu postelí a pohovek, ale skříně a komody jsme zde nakoupili opakovaně a vždy naprostá spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zbozi,ktere jsem obj.nebylo naskladneno,obchod me informoval o dodani. Takze komunikace se zakaznikem
    • Z meho pohledu nema

    Vsem doporucuji

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Doporučuji ostatním k nákupu zboží.

  • 30 %

    • neúplné dodávky a následně dlouhá doba na dodání zbytku

    Objednané zboží dorazilo téměř hned,ale nebylo úplné.Tedˇ čekáme na to až dorazí zbytek.Možná 2 možná 4 týdny.Tak máme vystěhovaný pokoj a čekáme.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dlouhá čekací doba na objednané zboží