Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatné jednání se zákazníky ve stylu pánem je obchod nikoli zákazník

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, objednal jste si zboží prostřednictvím našeho e-shopu s vyzvednutím na naší provozovně. Před zaplacením a samotným výdejem jste trval na předvedení zboží, nedovedl jste pochopit, že se jedná o velkou pokosovou pilu a že toto standardně bez objednání neprovádíme. Něco jiného je předvést například aku vrtačku nebo nějakou menší pilu a něco jiného je předvést a zprovoznit cirkulárku apod. I přes vaše velmi arogantní jednání s naším pracovníkem, vám pilu vybalil a předvedl, zboží jste nakonec nepřevzal. Co jsme pochopili, tak už jste zboží objednával tímto způsobem v několika obchodech, bez převzetí, poté co jste si jej vyzkoušel. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Neochota,drzost

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den,

    Děkujeme za hodnocení, bohužel musíme nesouhlasit s označením "neochota, drzost" a pokusíme se znovu vysvětlit daný problém. Závazně jste si od nás objednali nářadí, které nebylo skladem a my ho museli, na základě závazné objednávky pro Vaši firmu, objednat. Jakmile zboží přišlo, ihned jsme ho odeslali. Cca po 11 dnech jste se ozvali, že byste chtěli zboží vrátit. Vysvětlili jsme Vám, že je to problém, protože se jednalo o zboží na objednávku a závazně jste ho objednali na firmu (na IČO), tedy zde neplatí 14 denní lhůta pro vrácení zboží bez udání důvodu. I za daných okolností bychom Vám zboží velmi rádi vzali zpět, ale celý problém je v tom, že se jedná o nízkoobrátkové zboží, které nedržíme skladem a musíme ho objednávat od distribuce, která nepřijímá vratky...Děkujeme za pochopení, tým JADAL.cz.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno, vyexpedováno 24.11.2017. Po 4. dnech pátrání pres českou poštu jsem se dověděl, ze zásilka je místo Vimperku v Olomouci. Firma Jadal, nedostupný web,na strankach se pracovalo... zásilka dorazila po deseti dnech, nikdo mne o ničem neinformoval. Ubohý... Od konkurence byla u mne za dva dny

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den pane Gabalče, v první řadě se velice omlouváme za Českou Poštu. Bohužel, jak jste mohl zaregistrovat z médií, Česká Pošta již 14 dnů vůbec nestíhá doručovat balíky vlivem abnormálního vytížení a nedostatečného počtu pracovníků. Na základě této skutečnosti jste měl možnost si v košíku objednávky vybrat jiného dopravce (např. GLS nebo Toptrans). Jak píšete: 24.11. jste objednal, hned ten samý den jsme zboží vyexpedovali a zároveň jste dostal odkaz na sledování zásilky, další kroky jsou již na dopravci. Z naší strany si myslíme, že jsme udělali maximum a opravdu není v našich silách jednotlivě sledovat každou vyexpedovanou zásilku, pokud nám k tomu zákazník nedá podmět - ten jste nám bohužel nedal a píšete nám to až sem, do hodnocení obchodu, i když vlastně hodnotíte spíše dopravce...Co se týká nedostupného webu (28.11.2017), tak se jednalo o krátký 10 minutový výpadek z důvodu aktualizace e-shopu. Telefony byly v pracovní době samozřejmě aktivní. Děkujeme za pochopení a mrzí nás negativní zkušenost s naším e-shopem. S pozdravem JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nesprávný popis grilu. není místo na 5 kg lahev na grilování, a odkapávající miska také špatná , po držáku stéká olej mimo .

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den,
    Prosíme o vysvětlení tvrzení "nesprávný popis grilu" - popis v našem e-shopu jsme důkladně zkontrolovali a vše je v naprostém pořádku dle stránek výrobce, o velikosti a umístění plynové láhve se tu bohužel nepíše, ale máte k dispozici 12 fotografií. Problém s odkapávací miskou nás velice mrzí, v tomto případě však hodnotíte zboží, nikoliv náš obchod. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    vše mají na skladě ............ a nic nedorazí 10 dní a nikdo se neozve

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den pane Dvořáku, omlouváme se za zdržení Vaší objednávky. Minulý týden jsme Vás informovali o tom, že čekáme na stojan na drůbež Activa, který nebyl skladem (viz objednávka) a že ho budeme posílat na pobočku Uloženky v pátek - a tak se i stalo. Dnes budete mít vše připraveno na zvolené pobočce (budete o tom informován prostřednictvím mailu a SMS. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodání zboží

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, omlouváme se za zdržení dodávky zboží, dodavatel měl výpadek ve skladu a nevydával zboží. Avizovali jsme dostupnost do 2 pracovních dnů, připraveno bylo za 4 dny..Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Měl jsem objednány 3 šroubovací bity a drazili jen dva a prodejce nekomunikuje..

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den,
    Bohužel od Vás neregistrujeme žádný problém s dodáním zboží. Prosíme, abyste nás kontaktoval a situaci budeme samozřejmě řešit. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz.

    • žádné,nabízí jen neschopnost dodot zboží

    Nikdy nenakupovat na JADAL
    Neschopnost dodat zboží
    Jednání katastrofa,na dotaz kdy dorazí zboží přijde zrušení objednávky.
    NIKDY NENAKUPOVAT,V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den,
    Dle našich dostupných informací zboží nebylo skladem a doba dodání byla delší než jste potřebovala. Na zboží jste tedy nechtěla čekat a tak jsme Vám objednávku na Vaši žádost stornovali. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po cca 14 dnech zboží nemám, komunikace na bodu mrazu

    najděte si zboží jinde :-(

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den,
    Omlouváme se za zdržení objednávky. Bohužel dodavatel měl výpadek ve výrobě náhradních dílů, konkrétně obalů pro alternativní akumulátory. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

    • Žádné
    • Vedení

    Nenakupovat

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den,
    Objednané uhlíky tu máme pro Vás připraveny již 10 dnů. Bohužel náš systém Vám nějakým záhadným způsobem neodeslal výzvu k osobnímu odběru. Až dnes jsme toto provedli ručně. Za chybu se omlouváme. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • S poľutovaním musím konštatovať,že obchod trpí dopravnou službou.Niet nad dobrého ale naozaj dobrého dopravcu.Nekvalitný a nezodpovedný dopravca dokáže pokaziť všetko ostatné úsilie.

    Náradie som naozaj potreboval včas.Mal som dohodnutú zákazku a podobné náradie,ktoré som si kúpil už dávno, mi odcudzili na stavbe.Poisťovňa mi zaplatila,tak som sa rozhodol pre kúpu nového.Napriek tomu,že ja som zaplatil včas,aj keď tzv. kočku v mechu,zatiaľ som nič,okrem nejakých výhovoriek nedostal.To som si mohol ísť naozaj kúpiť do obchodu sám a nemusel som stresovať iných.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den pane Garaj,
    Omlouváme se za trable s dopravcem, bohužel se stalo to, že jste vytvořil objednávku 23.12.2016 a dopravce nedokázal zásilku dopravit včas na místo a dispečink zcela pohořel. Z naší strany jsme udělali maximum, veškerou naší komunikaci jsme Vám přeposílali, více udělat neumíme. S pozdravem tým JADAL.cz

    From: jgaraj, Sent: Tuesday, January 03, 2017 4:39 PM
    To: [email protected]
    Čas: 03.01.2017 16:39
    Nejedná sa o dotaz ale doplnenie alebo radu do recenze.Každá výtka voči Vám sa týkala dopravy objednaného tovaru.To som tvrdil aj ja,že Vám dopravcovia kazia meno.Po mojej komunikácii, primerane zvýšeným hlasom s Dopravcom-dámou s GLS som mal tovar do 10minút na adrese.A to mi volal vodič, naozaj presne o 5minút ma už čakal pri vchode.Držím palce,aby sa Vám darilo.Garaj


  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi velké slabiny,trvá to, a nikdo se ani neozve

    bída

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den. Omlouváme se za zdržení, ale čekali jsme na mušlové chrániče sluchu, u kterých byla uvedena dostupnost "do týdne". Bohužel vzhledem k předvánočnímu shonu, dopravci nestíhají expedovat a termín dodání se prodloužil o 3 dny. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

    • tragická dohoda ohledně dopravy

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den,
    Velice nás mrzí selhání dopravce. Jen pro vysvětlení: objednal jste si od nás infrasaunu, kde byla doprava zdarma, tedy šla na naše náklady a požadoval jste dodání v pátek po 16h. Distribuci jsme napsali požadavek na tento termín dodání, ale stalo se, že dopravce tuto poznámku ignoroval a nebyl schopen v danou hodinu infrasaunu dovést, zřejmě kvůli špatné dopravě (pátek po 16h), nicméně se s Vámi řidič chtěl domluvit na jiné hodině, ale bohužel se s Vámi nedomluvil. Dnes jsme se Vám poslali další 2 možné termíny doručení. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží dorazilo poškozené a při dotazu na reklamaci jsem byla odkázána že to není jejich starost že se mám obrátit na zásilkovnu kde mě odkázali na prodejce. Zatím reklamaci řešíme.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den paní Hanko. V první řadě nás velice nás mrzí nastalá situace. Zboží jste si osobně vyzvedla na pobočce Uloženky, kde je nutné si ho při převzetí pečlivě zkontolovat, aby pak nedocházelo ke spekulacím, kde se zboží poškodilo (toto máme i v našich obchodních podmínkách). Po podání reklamace na Uložence nám bylo písemně sděleno, že na řešení je již pozdě, protože jste zboží přebrala 18.11. a reklamaci jste nám poslala až 23.11., tedy 5 dnů po převzetí zboží. Podle obecných předpisů DPD (sváží zásilky pro Uloženku) se reklamace musí řešit do 2 dnů od převzetí zásilky, pak už se nedá nic dělat. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mnou objednané zboží dle vlastního vyjádření jen překupuje a neověřil si, zda nenabízí něco, co tou dobou již nemohl dodat.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den pane Beránku, jak jsme Vás již informovali (a měli to také uvedeno na našich stránkách před Vaším objednáním), zboží nebylo skladem a dostupnost v době objednání byla na objednávku "2-5 dnů". Tzn., že opravdu tento typ zboží překupujeme. Bohužel distribuce daný typ zboží během týdne vyprodala a další naskladnění letos již neplánují. K Vašemu pochopení, nelze hlídat sklad distribuce, pokud Vám neposílají aktuální data. S omluvou jsme Vás o všem informovali. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neporadek ve skladu

    zbozi skladem obchodnik ve skladu nenasel a zrusil objednavku

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den,
    Omlouváme se za způsobéné nepříjemnosti. Bohužel jsme poslední 1ks objednaného zboží ve skladu nedohledali, moc se nám to nestává a jedná se o ojedinělou záležitost. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Hodnocení bylo odstraněno - nejedná se o hodnocení nákupu, ale dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena
    • Požadoval jsem při převzetí předvedení stroje, což personál odmítl. Po kompletaci doma se zjistilo, že stroj nelze vůbec spustit!!! Nyní je již vráceny k reklamaci dřív, než jste mi stačili poslat tento dotazník:)

    Prodali mi klidně zcela nefunkční zboží, které při předání odmítli vyzkoušet. Nevím, zda na základě této mé první zkušenosti s tímto obchodem mohu dávat ostatním nějaký shrnující nazor. Kazdopadne platí, a kromě tohoto pripadu se tím sám trvale řídím, že kamenný obchod je a vždy bude kamenný obchod!

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den pane Kubíne,
    Omlouvám se, ale nepamatuji si, že bychom Vám odmítli vyzkoušet si nové zboží a ani si nepamatuji, že jste to od nás kdy vyžadoval. Jediné, co jsme u nás na prodejně řešili, byla chybně potisknutá krabice od hoblovky, kde byla uvedená chybná Wattáž stroje, takže jsme společně s kolegou hoblovku vyjmuli z krabice a ujistili Vás, že je na stroji Wattáž stroje správně dle deklarovaných technických parametrů. Co se týká reklamace, samozřejmě se občas takové nepříjemnosti stanou a my se snažíme vždy vše řešit v co nejkratším termínu. Děkuji za pochopení, s pozdravem Jakub Vlachý, majitel obchodu JADAL.cz.