Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po vybaleni jevilo zbozi znamky pouziti. Nebylo poskozene, ale opotrebene :((

    Reakce obchodu HRAS

    O předváděcím zboží jsme vás informovali, potom není jasné proč je to nyní problém?

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • ochota vyřešit problém s dodávkou
    • zboží neodpovídá vyzobrazení na webových stránkách

    Reakce obchodu HRAS

    Některé představy zákazníků jsou prostě nerealizovatelné.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • objednávku mi obchod potvrdil již 29.03., přesto byla teprve 04.04. zpracována
    • i přes potvrzení barvy zboží obchodem, byla doručena barva jiná

    příště si raději objednám zboží jinde - příliš dlouhá doba na vyřízení zakázky a jiná barva zboží, než jsme si objednali a než nám bylo potvrzeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webovkách uvedeno výdejní místo v místě mého bydliště, obchodem sděleno, že prý nefunguje.
    • Vadí mi nekorektní nabídky.

    Objednávku jsem okamžitě zrušila, názor na tento obchod ať si raději udělá každý sám.

    Reakce obchodu HRAS

    Ano v době objednávky, byla pobočka Zásilkvony uzavřena.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neochota a arogance
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neplní dodací dobu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace se zákazníkem, neochota.

    Neměla jsem dobrou zkušenost s tímto obchodem, ztratil mou důvěru, raději jsem produkt nakoupila nakonec jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • pozitivně hodnotím osobu - konečného doručitele
    • při telefonním kontaktu osoba působila, jako by ji zákazní vyrušoval a otravoval. Takové chování jsem naposledy zažila v době totality.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výběr a pestrost zboží
    • Objednala jsem si zboží na vyzvednuti, zboží pro mě však neměli pripravene, nenašli ho, odešla jsem s tim, ze se ozvou a už se neozvali

    Neduveryhodny, byť se mi obchod líbil, zklamalo mě jednani

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednala jsem si zboží přes e-shop za zvýhodněnou internetovou cenu. Při osobním odběru mi však byla naúčtována plná cena kamenného obchodu, takže jsem zaplatila o cca 50,- Kč více, bohužel jsem si toho všimla až doma.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo mi jiné zboží než jsem si objednal.
    • Doručené zboží nesouhlasí se zbožím vyobrazeným.
    • Na můj E mail dosud nikdo nereagoval

    Z uvedených důvodů obchod nikomu nedoporučuji.

    Reakce obchodu HRAS

    Omlouváme se, ale jedná se o ruční práci u níž se může vzhled mírně lišit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Lžou,objednal jsem si hru Alhambra 2.rozšíření,které mělo podle jejich stránek být kompletně česky a s českým návodem.Bohužel když hra dorazila návod tam nebyl a v češtině to také nebylo.Naštěstí po telefonickém hovoru my poslali návod mailem.Bohužel do dnešního dne na jejich stránkách je hra stále nabízena v českém jazyce i když tvrdily že z jednají nápravu.

    Reakce obchodu HRAS

    Dostala se nám chyba do textu, omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bez odpovídajícího návodu

    Reakce obchodu HRAS

    Hra Piškvorky nemá návod v žádném jazyce, ani od výrobce, ani od českého distributora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží, které jinde nemají
    • dlouhé dodací lhůty (pokud vůbec zboží dorazí)
    • nekomunikují - nereagují na opakovanou žádost o vystavení faktury
    • v eshopu nezobrazují aktuální stav skladových zásob

    Zboží, které bylo objednáno před dvěma lety, poslední kus vyprodali na prodejně. Peníze mi sice vrátili, ale zboží celou dobu nebylo skladem ani u dodavatele.
    Po dvou letech jsem jej objednala znovu s poznámkou, aby mi byla vystavena faktura bez poštovného dle předchozí dohody. Od té doby (cca dva a půl měsíce) nikdo nekomunikuje - po telefonu slíbili, že vše vyřídí, na maily nereagují. Rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Došlo k chybě při fakturaci, kdy jsem při zaslání na dobírku zaplatil 3 kusy hlavolamů, ale ve skutečnosti přišly 4, takže jsem musel 1 doplácet.

    Hlavolamy sice přišly v pořádku, ale bohužel až po 2 týdnech. To by mi ani tak nevadilo, ale zklamalo mě to, že ze 4 objednaných hlavolamů nebyl 1 na skladě a tudíž se kvůli tomu objednávka pozdržela. Když už byl ten chybějící k dispozici, tak mezitím vyprodali jiný ze zbývajících třech, které v době objednání měli na skladě, takže nakonec mi poslali jeden jiný. Takovou chybu bych nečekal. Nemohu samozřejmě posoudit, jak často k takové chybě dochází a je na každém, zda-li služby tohoto obchodu využije, či nikoliv.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nedodrzeni dodacich lhut, nekomunikace

    nedoporucuji, obchod neni schopen dodrzet slibene dodaci lhuty. V mem pripade trvala dodavka hracek "skladem" 14 dni :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přijatelné ceny
    • nabízí zboží, označené jako "skladem", které pan není schopen dodat

    Chápu, že před Vánoci je velký nápor, ale to základní, co si má každý e-shop pohlídat, je reálná dostupnost zboží. Když to nedokáže ani po týdnu od objednávky, těžko jej doporučit. V jiném e-shopu mi pak toto zboží sehnali do dvou dnů.

    Reakce obchodu HRAS

    To není tak úplně pravda. Zboží v době objednávky skladem bylo, ale doprodalo se na pobočce dřív než mohlo být odesláno.
    Holt jsme především kamenný obchod a na Vánoce je to znát.

    • nemám žádnou zkušenost, obchod byl zrušen.Před vánoci by bylo dobré zásoby oblíbených her navýšit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízejí zboží které není dostupné

    Reakce obchodu HRAS

    Ano, v tomto předvánočním náporu se poslední kus hry prodal na prodejně rychleji, než jsme ho stačili rezervovat do objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • sortiment
    • spoluprace s nespolehlivym dorucovatelem a spatna informovanost o stavu doruceni.

    obchod jako takovy OK, spatne dorucovaci sluzby