Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Plní vše, co slíbí, slušní

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychle doručeno.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vse v poradku jak to ma byt rychlost dodani

  • 100 %

    • Doporučuji, vše v pořádku.
    • Rychlá expedice zboží (v pondělí objednáno, ve středu ráno u mě)
    • Zboží dobře zabaleno
    • Odesláno Českou poštou
    • S obchodem jsem spokojená

    S obchodem jsem spokojená :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Vcelku přehledné stránky
    • Solidní výběr
    • Rychlost doručení
    • Styl řešení odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - jednoduše mi oznámili, že vrácená květina k nim přišla poškozená a proto mi nevrátí plnou částku - já jsem zboží odeslala v pořádku, pošta jej do přepravy také převzala v pořádku, zboží na jejich sklad také muselo dorazit v pořádku (pochybuju, že by převzali poškozený balík) a tvrdí, že je poškozen květináč, přitom k poškození klidně mohlo dojít u nich, když s ním manipulovali zaměstnanci. Spíše si ale myslím, že tato informace není pravdivá - nedodali žádnou dokumentaci ohledně poškození (např. fotky), takže mě strhli 250,- Kč za nic s tvrzením, že zboží neprodají za plnou cenu. Pokud k domnělému poškození opravdu došlo, tak jednoduše koupí nový květináč za cca 60,- Kč a můžou znovu rostlinu prodat za plnou cenu. Nikde jsem si totiž nevšimla, že by měli na stránkách sekci pro prodej poškozeného zboží. Předpokládám, že ve své reakci se mě pokusí nařknout z toho, že jsem vrátila poškozené zboží úmyslně - Heureka bohužel neumožňuje dodatečnou reakci - takže: rozhodně bych nevracela poškozené zboží z důvodu nevyhovování (rostlina se mi do interiéru opravdu nehodí) - kdybych si zboží chtěla ponechat a stalo by se něco s květináčem, tak bych si koupila nový květináč za pár korun a neposílala bych jej zpět v zákonné lhůtě s odůvodněním, že se mi vzhledově nehodí!
    • Zabalení zboží - při řešení mého odstoupení od kupní smlouvy mi tvrdili, že při odeslání od nich byla umělá květina zabalena do polystyrenu a kartonu - NENÍ TO PRAVDA! Byl tam jen papír v květináči v místě hlíny a jinak bylo zabaleno v pytli! Zvláštní je, že mě takto od nich zabalené dorazilo v pořádku (a to byla dopravcem Česká pošta) a jim ode mě přišlo poškozené a to jsem jej zabalila lépe, než oni původně. Sdělila jsem jim, že pokud došlo k poškození zboží vlivem přepravy a oni tuto skutečnost zjistili až po rozbalení balíku (který navenek nevypadal poškozený), jsou oni povinni si toto řešit s poštou. Bylo mi řečeno, že jim pošta reklamaci neuzná z důvodu nedostatečného zabalení. Zašla jsem tedy na poštu pro informace - pošta balík ode mě převzala, a tím dle slov zaměstnankyně pošty uznala, že zboží JE ŘÁDNĚ A DOSTATEČNĚ ZABALENO (=není potrhaný obalový materiál, nechybí žádné informace potřebné pro doručení, atd.) tudíž převzala zodpovědnost za doručení zásilky v pořádku. Pokud by byl balík VIDITELNĚ JAKKOLI POŠKOZEN NAPŘÍKLAD VLIVEM PŘEPRAVY, ADRESÁT JEJ BUĎTO NEMĚL PŘEVZÍT (=vrátili by mi jej zpět) A NEBO JEJ PŘEVZÍT, ROZBALIT A ZKONTROLOVAT OBSAH PŘÍMO S DORUČOVATELEM A ROVNOU ZAČÍT ŘEŠIT REKLAMACI SLUŽBY S DORUČOVATELEM! Takto se přesně vyjádřila zaměstnankyně pošty... S ohledem na to, že tedy balík převzali, určitě poškozený NEBYL a tím pádem dostali vráceno nepoškozené zboží!
    • Nevrací poštovné při odstoupení od kupní smlouvy - objednala jsem dvě věci - umělou rostlinu (1664,-) a malý kartáček na údržbu kulečníkového stolu (24,-). Zaplatila jsem 154,- Kč za poštovné od nich ke mně. Bohužel mi nevyhovovala rostlina, která byla součástí objednávky a v zákonné lhůtě jsem tedy odstoupila od její koupě. Zboží jsem odeslala zpět. Za poštovné jsem dala dalších 156,- Kč. Když mi poslali informaci, ohledně vrácené částky, myslela jsem si, že poštovné vzhledem k ostatním okolnostem nepřekvapivě "zapomněli" připsat, takže jsem se ozvala, spolu s tím, že nesouhlasím, se snížením ceny za údajně poškozené vrácené zboží. Odpovědí mi bylo jen to, že vzhledem k tomu, že jsem nevrátila celou objednávku, poštovné mi nevrátí. Vzhledem k tomu, že mě nikde na tuto informaci předem neupozornili - ani v obchodních podmínkách, ani na faktuře ani při vyplnění reklamačního formuláře na jejich stránkách, přijde mi toto chování sprosté, protože jsem jej neodsouhlasila. Kdybych vracela druhou věc z objednávky (kartáček) a za poštovné bych dala např. 50,- tak bych třeba po vzájemné domluvě možná souhlasila s tím, že mi vrátí jen tuto částku, ale poštovné je shodné, takže bych očekávala slušné chování k zákazníkům a vrácení plné částky.
    • Dobře si rozmyslete, zda zde opravdu nakoupíte - v případě, že se rozhodnete v zákonné lhůtě odstoupit od kupní smlouvy a vrátíte zboží, můžete na "obchodě" prodělat stejně jako já (250,- Kč strženo za údajné poškození vráceného zboží, poštovné 154,- a poštovné zpět 156,- což dohromady dělá 560,- Kč) .

    Myslím, že vše jsem popsala výše. Mrzí mě, že Heureka neumožňuje dále reagovat na odpověď obchodu, protože se určitě budou vše snažit překroutit a já už se nebudu moct vyjádřit a doplnit informace. Takže celková spokojenost s obchodem je NULOVÁ vzhledem k jejich neochotě a chování, i když mají docela pěkné stránky a rychlé odeslání.

    Reakce obchodu HOBYMARKET.cz

    Vážená paní Turanová,

    je mi líto, že zde uvádíte nepravdivé a zavádějící informace. Budu se snažit být na rozdíl vás co nejvíce stručný:

    1) Při odstoupení hradí poštovné zpět do e-shopu (nejen našeho) VŽDY kupující. Je to vaše rozhodnutí a proto nesete náklady vy. Máte to uvedené jak v našich OP, se kterými jste souhlasila, tak v příslušném zákoně. Zde není o čem diskutovat.

    2) Nárok při odstupení od smlouvy na úhradu celé kupní částky (tj. vč. nákladů na dopravu k vám) máte dlel OP i zákona opravdu pouze v případě odstoupení od celé kupní smlouvy A toto máme samozřejmě JASNĚ UVEDENO OP, se kterými jste souhlasila (jinak řečeno, nárok na zaplacení CELÉ částky máte vždy POUZE v případě odstoupení a vrácení CELÉ objednávky). Viz znění našich OP i příslušného zákona. Na vaše demagogické osočení za sprosté jednání ať si tedy udělá obrázek každý sám. Mně zákonný postup rozhodně sprostý vůči zákazníkovi nepřijde.

    3) Co se týče vrácení poškozeného zboží, způsob vrácení zboží při odstoupení je pouze na vás. Vy jste zvolila ČP a jen vy tedy můžete případně zásilku u ČP reklamovat a pouze vám (jako odesílateli) může být od ČP škoda proplacena. Vaší povinností je vrátit zboží na naši adresu nepoškozené, což se nestalo a nemohli jsme tedy vrátit plnou částku za zboží. Vzhledem k poškození jsme odečetli 15 % z původní ceny, což považuji za zcela férové řešení.

    A prosím, než budete příště nějakému e-shopu přidávat podobná hodnocení, osočovat jej např. ze sprostého jednání apod., zjistěte si nejprve kompletní informace, přečtěte pozorně OP apod., Ve výsledku - vzhledem k neinformovanosti a neznalosti příslušné legislativy - si děláte ostudu především sama sobě.

    Hezký den.

  • Doporučuje obchod

    10 %

    • Vše v pořádku
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Když na dobírku tak ne proboha Českou poštou.Hrozný podnik Ani jsem nevěděl že mám baůlíkna poště.Žadné vyrozumění ve schránce,¨jenom sms o neuspěšném doručení.Až teprv na Vaše upozornění jsem se rozlel na poštu.

    Reakce obchodu HOBYMARKET.cz

    Dobrý den,
    kvalitu služeb České pošty bohužel neovlivníme, obraťte se prosím se stížností přímo na ní. U ostatních zákazníků problémy s ČP neevidujeme.
    S pozdravem
    Hobymarket.cz
    http://www.hobymarket.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dobré ceny, dobrý výběr, rychlé dodání.
    • Zatím nic.

    Spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • První nákup, nedokážu posoudit
    • Snad jen že se zrovinka tahle objednávka někde zasekla. Byl to dárek k narozeninám a přišel 10 dní po narozeninách :(
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super kvalita!
    • Nevím.

    Doporučuji, nabídka i jednání perfektní!

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychla dodavka
    • Komunikace

    Cekam na vyjadreni co mam se zbozim delat kdyz je vadne

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Spokojenost a pohodlný nákup z domova.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Pohodlný nákup z domova
    • Žádné

    Rychlý nákup, vřele doporčuji

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Byl to první nákup k plné spokojenosti, protože jsem našla a koupila přesně to, co jsem potřebovala!

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost, dobrý výběr
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přehlednost, rychlost dodání..
    • Nevím o nich

    Dobrý spolehlivý obchod

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dobre ceny
    • Velky vyber zbozi pro kazdeho
    • Moznost dodani pres ceskou postu smoznosti vyzvednuti pri nezastizeni doma
    • Zatim o zadnych nevim, byl to muj prvni nakup

    Celkove prijatelne ceny
    Pestry vyber zbozi
    Prehledne webove stranky

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání.
    • Vstřícnost při změně objednávky.
    • Možná bych změnil doručovatele vašich produktů, Česká pošta není vždy spolehlivá.

    Domnívám se, že nabízíte solidní služby, ale upozorňuji, že se jedná o moji první zkušenost. Ta byla ale pozitivní.

    Reakce obchodu HOBYMARKET.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Aktuálně plánujeme nabízet i další dopravce, přesně jak píšete.
    S pozdravem
    http://www.hobymarket.cz

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • široký sortiment dodání zboží v termínu, který jsem určil.
    • jen pár kosmetických vad výrobek špinavý, ošoupaný a krabice prořízla pásky

    pár výhrad na kosmetické vady.
    Před odesláním výrobku by je mohli, alespoň vyfoukat vzduchem od pavučin a prachu.
    Krabici nesvázat tolik aby tu krabici neprořízlo.
    výroku se nic nestalo a je funkční. Tak je vše v naprostém pořádku.
    Dodaní výrobku v termínu o který jsem žádal takže velice děkuji :D

    Reakce obchodu HOBYMARKET.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Výjimečně mohou zůstat nějaké nečistoty již z výroby, ale bohužel nemůžeme nijak ovlivnit, jelikož do originální balení výrobců zásadně nezasahujeme.
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem
    Hobymarket.cz
    http://www.hobymarket.cz