Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Já jsem byla s jednáním společnosti max. spokojená. Zakoupený el.zubní kartáček Philips HX 6730/33 za 2614Kč jsem po čase u společnosti reklamovala a oni mi poslali nové dvojbalení HX6932/34 min. o 1500Kč dražší a navíc celkem obratem. Ještě jednou děkuji. :-)

  • Kde se dá reklamovat zakoupené zboží
    je to ještě možné?
    jak se to dá jinak řešit?

  • http://ekonomika.idnes.cz/asociace-vyloucila-obchod-ktery-lakal-na-nizke-ceny-ale-prodaval-draz-1jm-/test.aspx?c=A100521_1388183_test_spi

  • Majitele firmy gsmtelefony znám osobně a mohu potvrdit že je to podvodník a lhář. Doufám že jednou skončí v kriminálu.

  • Dne 25.2.2211, jsem zakoupila iROBOT ROOMBA 563PET. Z důvodu poruchy jsem volala na mob.603 57 00 93 a tam mě odkazují na jiné číslo 840 400 400. Toto číslo hlásí že neexistuje. Tak nevím na koho se obrátit, ohledně reklamace. Jsem z toho smutná a co nyní .........J.

  • Roxana: Dobry den, strategie spolecnosti EDGE CZ spociva v delani ramen az do samotneho soudniho rizeni, pred kterym vam nabidnou smir (doslova az na chodbe pred soudni sini), protoze sami moc dobre vedi, ze u soudu nemaji sanci. Takze doporucuji vytrvat, pokud tedy jeste je s kym se soudit.

  • Petr: Dobrý den,
    ráda bych se zeptala, zda jste již nějak dořešil problém s firmou EDGE CZ, momentálně také podáváme žalobu, při reklamaci nám totiž rozbili obrazovku na plazmě, aby reklamaci nemuseli řešit...
    Díky, Roxana

  • Mám stejně špatnou zkušenost jako většina lidí tady. Reklamace od 10.10.2012 .. zboží vyzvedli a od té doby nic. Telefony nefungijí, e-shop gsmtelefony.cz zrušen, na e-maily nereagují. Předáno ČOI a PČR (následně budu řešit soudní cestou). Nikdo nenakupujte, jsou to podvodníci

  • Gsmtelefony.cz:

    to je hezké se omlouvat, ale proč tedy nereagujete,
    mám u Vás reklamaci parního hrnce Morphy Richards Intelli-Steam 48780 od 4.června 2012, č. první reklamace je 89/2012 a druhé je 144/2012.
    Oznamuji vám, že odstupuji od kupní smlouvy a požaduji vrácení peněz v plné výši dle zákona - doba vyřízení reklamace nesmí překročit 30 dní, jinak ze zákona musíte vrátit peníze, tuto dobu jste již hodně překročili.
    Byla bych ráda, aby jste mi celou věc objasnili a to rychle, jinak se obrátím na ČOI a eventuelně zvolím další prostředky, aby se vše vyřešilo v můj prospěch.
    Recenze, které o vaší firmě čtu, jsou hodně alarmující, ale věřte mi, toto vaše jednání si nenechám rozhodně líbit.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka.

  • Milena Michálková: Dobrý den, raději nic nikam neposílejte a nechte si zboží opravit na vlastní náklady. Ušetříte si nervy a o zboží nepřijdete nadobro, tak jako já. Navíc ani obchodní ispekce nic nedělá, V tomto státě se mají dobře tak akorát lumpi a zloději.
    Gabra64

  • A můžete mi tedy, prosím, sdělit, kam se mám obrátit s reklamací? Děkuji. Michálková

  • Ahojte všichni.
    Koupil jsem si digitální kameru Panasonic, u které se hned vyskytla chyba při nahrávání. Volal jsem provozovateli, ale bohužel jsem se nikam nemohl dovolat. Nikdo s Vámi nechce komunikovat.
    Rozhodně si u této společnosti nic nekupujte.
    JSOU TO ZMRDI, jen nakoupíte a už je nezajímáte !!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Rozhodně nedoporučuji, raději kupte dráž, ale budete mít jistotu, že to v budoucnu vyreklamujete!

  • Zboží co jsem si objednal bylo používané, tak jsem ho vrátil bez udání důvodu. Po týdnu jsem nedostal žádnou odpověď. Není možné se nikomu dovolat, volané číslo je nedostupné, na sms a email žádná reakce. Pokud se mi do 14 dnů nikdo neozve budu to řešit jinou cestou.

  • dobry den, ma nekdo zkusenosti s nakupem ipadu? ted maji velmi lakave ceny :)

  • Jakub: stornuj to,dokud máš čas...hlavně nic neplať

  • Dobry den,
    pred par chvilema jsem si v tomto e-shopu objednal sporttester a bohuzel az ted jsem objevil tuto diskuzu a recenze...vubec se mi to nelibi a nevim co mam delat. Navic bych zbozi nutne potreboval do pristiho patku (21.9.12). Nejradsi bych si hodinky objednal (ac draze) u jineho obchodu. Poradite nekdo jak z objednavky vycouvat, stornovat ji? Staci si balicek proste nevyzvednout? Za odpovedi predem diky

    Jakub

  • petr: nespresso má kapsle jen přes internet :)

  • Gsmtelefony.cz: Na tuto lež jsem Vám skočil, ale reklamované zboží jste několikrát nepřevzali a pak jsem se na poště Libouchec dozvěděl, že jste známé firmy a nikdy poštu nepřebíráte. Na ČOI mi navíc řekli, že jedinou možností je soud s Vámi a že společnost A.I.tech je stejná jako Edge (předchozí provozovatel domény gsmtelefony.cz). Vždy to tak prý děláte, že až je na vás příliš mnoho žalob, tak převedete doménu na jinou společnost. Takže tak. Určitě u této společnosti nic nekupujte!!!