Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Rychle doručení
    • Po přihlášení a registraci mi to nabídlo stejně výrobky za vyšší cenu.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Celkem drahe zboží,kupony na 15% nešlo uplatnit na zboží od mamadomishy takze kupon k nicemu. Doprava zdarma az nad 2000kc nema snad zadny eshop nuti vas tak kupovat kraviny

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    v případě potíží s dárkovým kuponem nebo se slevovým poukazem nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince na čísle: 725 473 077, rádi vám poradíme a pomůžeme.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • 5.12. objednáno a zaplaceno, 8.12. info o tom, že zboží míří na výdejní místo. Pauza a v pondělí 11.12. přišla výzva, že mám poslední možnost vyzvednutí. Vím, že je náročné období, ale žádná SMS s informací, že je připraveno k vyzvednutí, mi nedorazila. Osobně jsem vyzvedávala ve skladu Grizly.
    • Před touto objednávkou jsem provedla ještě jednu objednávku s dodáním na vaši prodejnu v Omeze. Přijela jsem si zboží vyzvednout a ještě si chtěla dokoupit 1ks zboží s akční cenou, kterou jste avizovali v eshopu. Bylo mi sděleno, že cena na eshopu je jiná, než v kamenné prodejně ačkoli jste jedna "rodina" (chápu, náklady spojené s nájmem v Omeze a prodávající). Škoda, že zákazník, aby si tedy dopřál výhodnější cenu za zboží, které nabízíte, musel tvořit objednávku v eshopu a zároveň čučel na zboží v regálu za vyšší cenu. A následně se znovu trmácel do prodejny nebo do skladu. Což mi přijde jako u podnikové prodejny škoda, zvlášť když si pro zboží jede zákazník sám a ještě dopředu ho zaplatí. A ještě jedna drobnost, zboží objednané na prodejnu bylo připravené k odběru bleskově, oproti zvolenému odběru v centrálním skladu, to trvalo od 5.12. - 11.12. (neboť jsem neobdržela upozornění, že je připraveno).
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Rychlost
    • Vysoká cena

    Rychlé vyřízení objednávky

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • obrovské množství produktů
    • hodně rychle/často se tam houpou ceny

    kdyby byly ceny stabilnější působilo by to celkově důvěryhodněji.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zajímavý sortiment, velký výběr
    • vyšší ceny
  • Doporučuje obchod

    30 %

    • dobrý sortiment
    • při reklamaci ceny nereagují

    Při posledním nákupu se mi stalo, že po přidání zboží do košíku se mi načetla vyšší cena, než byla uvedena u zboží. Nevšiml jsem si toho a když jsem zpětně to chtěl řešit, tak nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Ořechy přišly s téměř prošlou minimální trvanlivostí.
    • Ceny neodpovídají kvalitě.
  • Doporučuje obchod

    10 %

    • široký sortiment
    • vyšší ceny než u jiného shopu
    • obtěžující reklama - spam - každý den chodí email - ZRUŠENO
    • nizká kvalita produktů - viz. text

    na tomto shopu jsem kupoval před rokem Ty samé produkty, když porovnám kvalitu produktů, tak ta šla razantně dolů, asi chtějí šetřit a nakupují jinde. Někdy i polovina jader v balení rozlámaná :( v semínkách jsou i semínka nedozrálé

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr, výhodná balení, zajímavé akce
    • Vyšší cena