-
- Již to bude rok co řeším reklamaci na autopotahy zakoupené v říjnu 2011. V lednu 2012 jsem poslala potahy zpět a do dnešního dne (= 31.12.2012) nemám ani potahy a ani peníze, pouze desítky telefonních hovorů s panem Kožou s přísahami, že peníze nebo již nově zhotovené potahy již byly poslané na mou adresu.
Firma je nespolehlivá, ale vytrvalá (pan Koža dokáže rok lhát o tom, co všechno už udělal, až tomu snad i sám věří..).
-
- nic
- vše, Kožová má na baráku exekuci. Ta už asi krachla.
Na objednávky už nereagují.
-
- nic
- absolutní nesolidnost
bohužel jsem této firmě naletěl, objednal jsem a zaplatil předem zboží, objednávku potvrdili i když už věděli že ji nevyřídí.Zboží nedodali v termínu, výmluvy na technické potíže a pak na telefonickou urgenci mě pan Koža sdělil že firma ukončila činnost a peníze že mi vrátí. Toho jsem se už bohužel nedočkal.
-
- Arogantní a sprosté jednání
- Zboží mi dorazilo po čtrnácti dnech a bylo neúplné-neskutečné problémy
- Lhaní
Dne 2.12. jsem si objednávala čtyři věci-lišty prahové, potahy do fabie, koberečky gumové a textilní celkem přes 2300,-, chtěla jsem to jako dárek k Vánocům příteli. 8.12. mi přišel e-mail, že zboží bylo vyexpedováno, načež mi paní volala, že místo koberečků do fabie, přišly gum. koberečky do octavie a jestli to chci poslat zvlášť až přijdou ty správné. Říkala jsem, že ne, že to chci vše najednou kvůli poštovnému-nebudu platit dvojí poštovné, když to není mou vinou. (To byl také důvod, proč jsem si tuto firmu vybrala, že měli v nabídce veškeré zboží, které jsem chtěla a nemusela jsem vypláznout 4 poštovný jen kvůli tomu, abych si každou věc vybrala z jiného obchodu.) Paní byla ochotná a příjemná (ještě jsem byla pro mě dobrým zákazníkem, který chce utratit peníze). Načež 14.12 mi dorazila do schránky lísteček, že mám balík na poště JEN za 1867,-, takže mi bylo jasné, že tam něco chybí. Balík jsem si prozatím nevyzvednula, propočítala jsem si, že chybí PRAHOVÉ LIŠTY. Ihned jsem se pokoušela dovolat na obě dvě čísla-marně. Druhý den ráno už mě uháněl jejich manažer, že si mám vyzvednout jejich balík. Ptala jsem se nejdříve na to, proč mi naúčtovali koberečky za 659,-, když na internetu je cena 619,-, tak mi řekl, že za 619,- to jsou úplně ty nejlevnější koberečky a že ty nedávají, že automaticky dávají ty lepší o třídu výš (ale že by se třeba zeptali zákazníka?)....Až když jsem se zeptala, jestli v balíku něco chybí tak mi řekl, že ano-že to jsou prahové lišty a že prostě už nebudou a že vše podstatné mi poslali. Chtěl hned vědět, jestli si balík tedy vyzvednu, nebo ne, nesnažil se o domluvu. Nakonec mi vpálil, že toho 8.12. mi kolegyně volala, že právě ty lišty nebudou a že jsem s tím souhlasila, což mě tedy opravdu pobavilo! Nenechal mě ani mluvit, když jsem mu řekla proč tedy lišty na internetu nabízí, když je už podle jeho slov již dávno v katalogu nemají. Nakonec na mě řval, byl na mě sprostej, že se mnou a s takovýma lidma ztrácí čas, že můžu být ráda, že mi poslal tohle zboží, že už od začátku jsem si balík nechtěla vyzvednout a třískl mi telefonem.
Kdybych si tuto stránku přečetla již dřív, nikdy bych si nic od Graficar.cz neobjednala. Je to hrůza takhle jednat s lidmi. Teď jsem vypečená s dárkem na Vánoce...Takže děkuji! -
- zaslepen cenou
- probuzen přístupem, kdy nereagují na e-mail. Telefon neexistuje, nebo mluvíte do schránky, ale stejně žádná reakce.
Dobrý den, 20.9. 2011 10:07 PM
prosím obracím se na Vás s prosbou. Poslal jsem k Vám ČPoštou světla denního svícení k reklamaci a chci Vás o tom také vyrozumět prostřednictvím e-mailu. Byla u toho přiložena faktura o
zaplacení. Můžete mi potvrdit na e-mail přijetí balíku a případně kdy a jak by mohla být reklamace vyřízena?
S pozdravem xxxxxxx
Dobrý den, 21.9.2011 14:42:01
# > > > světla v pořádku přišly 13.9.Dále jsme je odeslali dodavateli k vyřízení
# > > > reklamace. Podle reklamačního řádu je mají vyměnit za nové
# > > > do 30 dnů. Záleží jak to rozhodnou.
# > > > Hezký den Graficar.
Dobrý den, 26.10.2011 17:19:11
prosím jak dopadla reklamace světel které jsem Vám poslal k vyřízení.
Děkuji za odpověď Martin Hoppe
DOBRÝ DEN, 05.11.2011 05:33:12
# > MOHU DOSTAT ODPOVĚĎ JAK BYLA VYŘÍZENA REKLAMACE SVĚTEL DENNÍHO SVÍCENÍ???
DOBRÝ DEN, 13.11.2011 22:54:35
# STÁLE OD VÁS NEDOSTÁVÁM ODPOVĚĎ JAK BYLA VYŘÍZENA REKLAMACE DENNÍCH SVĚTEL,
# KTERÉ JSEM VÁM POSLAL K REKLAMACI DNE 13.9.2011. JAK VIDÍTE TAK TOMU JE UŽ DVA
# MĚSÍCE A STÁLE NIC NEVÍM. POVAŽUJI ZA SLUŠNOST, ŽE MI ODPOVÍTE NA TENTO E-MAIL,
# ŽE JSTE HO OBDRŽELI A ZÁHY , ŽE SE MÍM PROBLÉMEM BUDETE ZABÝVAT A V NEJKRATŠÍ
# DOBĚ TO VYŘÍDÍTE. TO JEST DO KONCE TÝDNE 18.11.2011 JINAK BUDU NUCEN UČINIT
# NEZBYTNÉ KROKY.
#
# S POZDRAVEM HOPPE
-
- Se divím, že tenhle obchod ještě funguje.
Děs a hrůza
-
- dodani bylo rychle, veskere zbozi bylo skladem
- nektere zbozi z dodavky jsem vracela ve 14denni zakonne lhute. je to vice jak 30 dnu, co Graficar prevzal zbozi a ja nemam ani zbozi ani penize na ucte. absolutne zadna komunikace. Jakmile jsem odesilala zbozi zpet, tak byl odeslan informacni mail, u zbozi byl pruvodni dopis s veskerymi kontakty na mne. Telefonovala jsem ve stredu a bylo mi receno, ze se na druhy den ozve. V patek zase telefonat, co se tedy deje a pry se ozve v pondeli. to ze je nejaka zakonna lhuta na vraceni penez (30dni) absolutne neuznava.
- asi to bude na dlouhe lokte :o( - nastesti zbozi jen za cca 1700,-kc - kdo by je pred Vanoci nepotreboval :o(
takove chovani k zakaznikovi, ktery je v pravu :o(( a zadna omluva, napr. zapomneli jsme (stane se)
nejvetsi chybou bylo, ze jsem si neprecetla recenze na tento obchod.
cely zivot se clovek uci
NEDOPORUCUJI
-
- neschopnost.Na předem domluvený nákup pozapoměl,takže jsem jel desítky kilometrů zbytečně.Chování nic moc a div mě z krámku nevyhodil i když byl nákup předem domluvený.
nedoporučuji
-
- Nic
- Obědnal jsem si čiré skla do světel na octavii za 1100 a přišli mi jen ochrané plasty, které se davaji na převoz kvuli poškozeni světlometu
Shrnutí nikdy vic u tohoto prodejce!!!
-
- rychlé dodání
- cena
- nic
S nákupem jsem spokojen, kupoval jsem autokoberce pro Fabii II. Naprosto bez problémů koberce sedí perfektně, zboží u mě bylo do 3 dnů. Doporučuji za tu cenu opravdu dobré.
-
- COZE???
- VSE
Dodali pouzite zbozi (povinna vybava), lekarna prosla, pulka baleni nepouzitelna, komunikace s majitelem strasna (krome slibu, ty jdou hned). Vyhnout se a nekupovat nic!!!
-
- vůbec nic
- Nesolidní jednání.
- Arogantní jednání.
- Lži a pohotové výmluvy místo jednoduchého vysvětlení.
Jak je možné, že ještě vůbec legálně podnikají? Takový otřesný přístup jsem ještě nezažil.
Objednal jsem si koberce do auta s fixací. Po měsící a týdnu konečně došly ale do auta nepasují. Zaslal jsem je zpět a bylo mě slíbeno vyřešení problému a vrácení nákladů za poštovné.
To se stalo 10.5. a od té doby není možné z toho pána co tam vše řeší (ani se nepředstavil) získat ani koberce ani peníze. Prostě nic. Jediné čeho mám dostatek tak pocitu, že jsem se nechal napálit. Jeden pátek pán sdělil, že už kobrece poslali. Potom za týden, že ještě vlastně nic neposlali, že to stále řeší. Dále za týden, že to poslali včera, vlastně že to bude v poště až dnes. Obyčejné poště, takže to bude trvat prý dýl. Když tohle slyším, je mě jasné, jak výmluva vzniká a že bude asi těžší to vyřešit tím, že budu čekat na každý pátek abych si zavolal jak se věci mají. Od teď řeším vše trochu jinak.
Pokud se necháte napálit tímto pánem nebo paní Kožovou, kteří pod stejným telefonním číslem provozují více webových obchodů, nedejte se a řešte případný spor soudní cestou.
Pokud se Vám líbí nabídka v některém z jejich webových obchodů, velmi dobře si rozmyslete jestli to zboží opravdu potřebujete. Může se taky stát, že s takovým nákupem budete mít více starostí než radostí. Radím držet se dál od těchto obchodníků. -
- Majitel je d-e-b-i-l.
RADEJI SE VYHNETE OBLOUKEM!!!
-
- kvalitní zboží, vycházejí vstříc
Neměl jsem jediný problém.
Dobrý den. Přijde mi, že nejspíš nenakupujeme ve stejném obchodu :-) V létě jsem si objednával autokoberce na míru a standartní autopotahy tuning. Měl jsem z toho trochu strach, ale vše dopadlo dobře. Výrobky se mi zdáli kvalitnější než v obchodu v kterým jsem nakupoval dříve. Materiál skvěl sedl a koberce padly jak ulité.
Co se týče služeb a komunikace, byl jsem mile překvapen. Teď před Vánoci jsem spletl objednávku a zboží mi bez problému do 4 dnů zase vyměnili, dokonce pracovník firmy měl cestu do města mého bydliště a zboží mi přivezl osobně.
Vřele doporučuji!
-
- nic, jelikož ani koberce, ani potahy nešijí oni, ale objednávky postupují dalším firmám, takže případná pochvala by náležela jim a ne Graficar.cz
- naprosto otřesný nekomunikativní přístup
Přidávám doplňující informace ke zkušenosti s Graficar.cz - viz. předchozí recenze uživatele "zirafka".
K autopotahům na míru: sedí celkem dobře, čehož jsem se bála, protože mám dost specifické sedačky na které nelze použít žádné univerzální potahy. Výhrady mám k ale materiálu, kdy si pod pojmem "velur" představuji něco podstatně kvalitnějšího, než řídkou látku připomínající vietnamské froté prostěradlo.
Autokoberce na míru: velmi pěkné, líbí se mi, kvalita se jeví dobrá, nicméně jsem v objednávce zadávala jasně "bez fixace", což dle telefonického dotazu znamená bez otvorů pro šrouby. Proč jsou přední koberce s dírami v rozích nevím...neměla jsem sílu je zaslat zpět k reklamaci, protože jsem měla strach, že už neuvidím ani koberce, ani peníze a utratím navíc za poštovné, které z eshopu nedostanu, ač mám ze zákona nárok na uhrazení výdajů spojených s reklamací.
Co se týče zbytku objednávky, tak 1 položku vůbec nedodali, neinformovali mě o tom, ve faktuře byla uvedena, jen v celkové ceně objednávky (částka do mínusu, platila jsem totiž převodem předem)byl uveden přeplatek, který mi ale na účet zpět neposlali.
Nákup na tomto e-shopu nemohu doporučit. -
- uvádí nepravdivé informace, zboží které jsem si objednala, zaplatila a melo být k dispozici ihned nakonec vůbec nemají!
...
-
- seriózní vystupování prostřednictvím e-mailu
- zboží dodané včas a v pořádku
Překvapují mne níže uvedené recenze, jelikož jsem si na tomto e-shopu také objednával.
Před objednávkou jsem požadoval o zaslání stručnější nabídky a sortimentu. Ve čtyřech dnech jsem obdržel email s nabídkou požadovaného zboží. Na základě toho jsem si objednal autopotahy tunning v červené barvě pro octavii + gumové autokoberce.
Zboží došlo za 10 dnů od objednávky. Můžu říct, že se spoluprací jsem byl spokojený. -
- nic
- nekomunikují, na e-maily nereagují
- pokud Vám před objednáním na telefonický dotaz něco slíbí, po objednání vše popřou
- dovolili si mi položit telefon na banální připomínku
Výrazně nedoporučuji nákup na tomto eshopu - zboží sice ještě momentálně nemám v ruce, ale už teď jsem krajně nespokojená s jednáním. Před objednáním jsem se telefonicky dotazovala na dodací lhůtu autopotahů a autokoberců na míru a bylo mi řečeno 14 dní. Převodem jsem objednávku zaplatila, odeslala e-mail s potvrzením o provedené platbě a zároveň jsem měla nějaké otázky. Na e-mail nereagovali. Po 14 dnech jsem telefonovala kvůli stavu objednávky, protože se nic nedělo a na tel. č. 603 143 575 mi bylo poměrně arogantně řečeno, že dodací lhůta činí dle obchodních podmínek 3 týdny a 14 dní mi tedy říci nemohli, případně to uvedli omylem. Za další týden mi přišel e-mil o odeslání objednávky. Druhý den jsem očekávala balík a nepřišel, tak den poté jsem tedy opět telefonovala na dané číslo, kde mi bylo řečeno, že pokud pošlou e-mail o odeslání objednávky, odeslána bude teprve druhý den. Když jsem utrousila poznámku o tom, že by nebylo od věci automatický e-mail změnit na "Vaše zboží bude zítra odesláno", tak mi byl položen telefon. Pokud takto přistupují ke všemu, děsím se, jak bude zboží na zakázku vypadat.
-
- nic
- Nenechte se zmást příznivou cenou, nestojí to za to.
Výrazně nedoporučuji jakékoli nákupy v tomto obchodě. Objednal jsem si 3 produkty, 2 z nich nedošli v pořádku, a když jsem chtěl kontaktovat prodejce o problémech zboží a dalším postupu, nechtěl hovořit a pokládal telefon.