Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zakoupil jsen tonery do tiskárny a po rozbalení a vyzkoušení jsem zjitil, že jsem objednal špatné tonery, respektivě, že tiskárna HP nepodpooruje alternativní tonery. Využil jsem tedy možnost vrátit zboží do 14 dní a přes zásilkovnu jsem odeslal tonery zpět a i přesto, že jeden byl rozbalen a vyzkoušen, za 3 dny mi na účet přišla celá částka za nákup zpět.
    Takže kladně hodnotím nejen nákup a dodání, ale také přístup při vrácení zboží.

  • Naprostá neochota poradit s výběrem zboží,příště nedám na reklamu .Sedí tam sedí operátoři kteří jen čekají na plat a poradit neumí,taky pracuju jako operátor a jednat takhle se zákazníkem tak letím.

  • Při rozbalení zásilky s tonerem, na mě vypadla tyčinka KitKat. Zrovna jsem pil kávu a neměl jsem co k ní. Prostě pecka, moc mě to potěšilo, díky moc. :)

  • Dobrý den, zakoupil jsem toner, který v tiskárně nefungoval, napsal jsem dotaz co s tím, obratem (2. den) jsem obdržel nový plně funkční, bez různého papírování a obstrukcí, prostě vynikající.

  • Jeden z tonerů, který jsem objednala nebyl funkční. Nafotila jsem ho a poslala popis problému. Reakce byla okamžitá a vstřícná a nový toner dorazil v nejbližším možném termínu.

  • u Gigaprintu jsem si koupil již 2 tonery rozhodně doporučuji koupit originál toner vydrží cca 20% potom začne nerovnoměrně pokrývat barvou

  • Dobrý den koupil sem náplně do tiskárny HP tiskárna tonery nepřijala říkal sem si asi omyl.... dobrá , dva dny na to přišli tonery do tiskárny mojí paní z gigaprintu ta má tiskárnu canon a ani ta tonery nepřijala . Vtipné na tom je že já je zpět odesílat nebudu moje paní také ne a kolik to udělá dalších lidí sto dvěstě např týdně když ty tonery stojí 900 Kč a 400 Kč ? Takže neoriginální tonery nefungují a gigaprint vydělává. Příjemný nákup.

  • dobrý den,
    je vtipné, jak se obhajujete. Rozhodně nemůžu doporučit kupovat tonery od gigaprintu. Moje tiskárna canon prixma mg3650 ho nerozpoznala a návod k resetování je úplně zbytečný, nice try. Vrátit nic nechci, je to moje hloupost, že jsem si nepřečetla recenze dřív. Předtím jsem také neměla originál, uz bohužel nevím, z jakého obchodu (rozhodně ne od gigaprint) . Tiskly dlouho a krásně! Takže určitě doporučuji si vždy předem obchůdek proklepnout a věřit rozhodně zákazníkům!

  • Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš příspěvek do diskuze.
    Omlouváme se za komplikace, ale námi dodané kompatibilní tonery v roce 2016 se neshodují s tonery, které jsou na Vámi dodaných fotografiích. Všechny populární kompatibilní tonery prodávané v řádech desítek kusů denně, jako je i toner do tiskárny Samsung Xpress C430W jsou označeny logem GIGAPRINT a jsou dodávané v našich obalech. Také tělo námi dodávaného toneru je lépe zpracované, než toner na Vaši fotografii.
    Pokud by byl reklamovaný toner dodaný naší společností, rádi ho vyměníme v rámci záruky za nový bezvadný kus k Vaší maximální spokojenosti.
    Prosíme o prověření, jestli jste neudělala objednávku na tonery u jiné společnosti v období mezi rokem 2016 a 2018. Také Vám zašleme fotodokumentaci s poznávacími znaky našich tonerů, jako loga a čarové kódy na výrobcích pro upřesnění, jelikož kompatibilní tonery jsou od různých dodavatelů na první pohled velmi podobné, ale rozdíly v kvalitě a zpracování jsou veliké.
    Věříme, že se nám podaří objasnit původ tonerů.
    Zákaznický servis GIGAPRINT.CZ
    ______________________________________________
    Kontaktní údaje:
    GIGAPRINT.CZ, Průmyslová zóna, Liptál 487, 756 31 Liptál
    Tel: 800 203 100 | [email protected] | https://www.gigaprint.cz/

  • u společnosti Gigaprint jsem si objednala 4 kompatibilní tonery do tiskárny Samsung Xpress 430 W. Vše fungovalo výborně. Po nějaké době došel toner černé barvy a žluté bylo 5%, ostatní 2 tonery cca 50 %. Proto jsem si u stejné společnosti doobjednala tonery nové, ale protože černý došel rychle, objednala jsem si 1x originál a žlutý opět kompatibilní. Byla jsem ujištěna, že mohu použít jak kompatibilní, tak originál. Ve chvíli, kdy jsem zasunula originál, tiskárna oznámila chybu a načetla jen originál, ostatní 3 tonery (i ten nový žlutý) nebyl nalezen. Psala jsem tedy reklamaci na Gigaprint a tam mi bylo sděleno, ať vyfotím předchozí tonery a zda jsem je kupovala u nich. Potvrdila jsem, že ano a přiložila jak foto původních tonerů, tak faktury za úhradu starých tonerů. Výsledkem reklamace bylo to, že původní tonery nejsou jejich (i když byla přiložena faktura se stejným označením jako na fotkách). Takže jinými slovy mám smůlu. Zajímavé je, že ani nově zakoupený kompatibilní toner není tiskárnou rozpoznán. Kde se tedy stala chyba? Společnost mylně informuje zákazníky, že můžete použít jak originál, tak kompatibilní toner zároveň. Navíc popírají předchozí objednávku. Zkrátka nedoporučuji nákup u této společnosti. Nyní si budu muset zakoupit úplně nové tonery a všechny v originálu, když to jinak nejde. Takže 2 tonery z poloviny plné jsou mi na nic. Společnost se vůbec nesnažila vyjít mi vstříc, případně navrhnout řešení. Nový kompatibilní toner je mi také k ničemu a cca 900 kc jsem vyhodila do koše. !

  • Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš příspěvek do diskuze.

    U vašeho typu tiskárny samozřejmě víme o novém firmware, ale komplikace se týkají jen minimálního počtu zákazníků, kteří nemají vypnutou aktualizaci firmware u tiskárny.

    Zákazníkům s aktualizovaným firmware okamžitě vracíme peníze za zboží včetně nákladů na dopravu nebo dodáme náhradní kazety s aktualizovaným čipem pro nový firmware, pokud jsou už dostupné.

    Doporučujeme všem zákazníkům, aby si v nastavení tiskárny vypnuli automatickou aktualizaci firmware, která nepřidá tiskárně žádné nové vlastnosti. Aktualizace uživatele tiskárny pouze přinutí k nákupu dražších originálních náplní do té doby, než bude vyroben čip pro nově aktualizovaný firmware.

    V případě technických dotazů týkajících se vypnutí aktualizací nebo dotazů na doporučení bezproblémové tiskárny se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku, kde Vám rádi poradíme.


    Přejeme Vám krásný den


    Zákaznický servis GIGAPRINT.CZ

    Tel: 800 203 100 | [email protected] |

  • Nekupujte si neoriginalní náplně do tiskárny EPSON XP 332, tiskárna nenačte čipy a hlásí chybu, prodejce o tom ví přesto je prodává dál, na uvedeném telefonním čísle mi paní sama řekla, že o tom ví , a náhrady , které budou fungovat budou až na podzim, vyvarujte se tomu, at je nemusíte posílat zpět

  • Vážen Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš příspěvek do diskuze.
    Týdně prodáme několik tisíc tonerů a náplní do tiskáren, ať originálních nebo kompatibilních. Poruchovost je standardně držena pod 1%, ale při prodaném množství i tak výskytu reklamací nezabráníme. Víme, že tonery jsou náročné na výrobu a choulostivé na přepravu, proto je náš zákaznický servis dobře připraven a proškolen, jak nejlépe pomoci našim zákazníkům. Reklamace s námi nejsou určitě nekonečné. Standartní čas pro zpracování a vyřízení reklamace je 24h, kdy zákazníkovi odešleme kurýrem náhradní kus. V případě, že víme, že náhradní kus by nebyl řešením (např. dojde-li k aktualizaci firmware tiskárny, která znemožní použití kompatibilních tonerů všech výrobců na delší dobu, navrhujeme okamžité vrácení zboží, vystavení dobropisu a vrácení peněz, popřípadě nabídneme originální spotřební materiál.
    Věříme, že naprostá většina nakupujících je spokojena s našimi produkty a se zákaznickým servisem, který nabízíme jako nedílnou součást k prodanému zboží. Tento přístup nám přináší neustále se zvětšující základnu stálých zákazníku, kteří si váží toho, že nákup u nás je bezpečný a hlavně pohodlný.
    V případě dalších podmětů se na nás neváhejte obrátit.


    Zákaznický servis GIGAPRINT.CZ

    ______________________________________________
    Kontaktní údaje:
    GIGAPRINT.CZ, Průmyslová zóna, Liptál 517, 756 31 Liptál
    Tel: 800 203 100 | [email protected] | http://www.gigaprint.cz/

  • Dobrý den,
    Obhajování společnosti GIGAPRINT mi přijde celkem komické. Vzhledem k tomu, že jsem u vás zakoupil 6 různých toneru a ani jeden z nich nesplnil kvalitu tisku. Zhruba v 54% náplně vynechává více jak 30% potisku stránky, na které je pouze text. A nastává stejný problém jako u paní Jitky, kdy tonery špiní strany. Tonery jsou prostě nefunkční šmejdy. Jejich standardní odpověď je, že samozřejmě můžeme vše reklamovat. Nicméně reklamovat každý objednaný výrobek by bylo nekonečné. Rozhodně nedoporučuji nakupovat přes zmíněnou společnost.

  • Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš příspěvek do diskuze.
    Optický válec je spotřební materiál tak jako toner a je nutné jej u tiskárny Konica Minolta měnit zhruba po třech až čtyřech výměnách toneru v závislosti na kvalitě používaného papíru, na který tisknete.
    Bohužel z důvodu malé popularity tiskáren Konica Minolta tento optický válec nelze koupit kompatibilní, jelikož jeho výroba se nevyplácí v malých objemech. Proto je na zvážení koupě originální optické jednotky, která často svou cenou převyšuje cenu nové tiskárny. Většina zákazníků řeší tento problém nákupem nového tiskového zařízení jiné značky, např . Canon nebo HP, kde je součástí toneru optický válec, který se automaticky mění současně s tonerem.
    Díky tomuto řešení jsou tiskárny výše uvedených značek nejoblíbenější, výrobní ceny toneru díky velkým objemům nižší a skutečné celkové náklady na tisk včetně servisu zanedbatelné.

    V případě zájmu při výběru nové tiskárny se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku 800 203 100, kde Vám rádi pomůžeme. Naši pracovníci zákaznické linky rádi poradí všem zákazníkům s výběrem tiskárny pro skutečně úsporný tisk bez skrytých nákladů na další spotřební materiál, jako jsou optické válce, odpadní nádobky a další spotřební materiál, o kterém výrobci zákazníky předem neinformují.

    S pozdravem

    Zákaznický servis GIGAPRINT.CZ

    ______________________________________________
    Kontaktní údaje:
    GIGAPRINT.CZ, Průmyslová zóna, Liptál 517, 756 31 Liptál
    Tel: 800 203 100 | [email protected] | http://www.gigaprint.cz/

  • Dobrý den,
    v březnu 2015, jsme u Vás objednaly tonery do laserové tiskárny konica minolta, jednání obchodu a dodací lhůta jsou perfektní. Ale měli jsme tiskárnu jen pro domácí použití takže jsme tonery měnili postupně a dlouho vydrželi. No bohužel minulý týden jsme byli nuceni jí odnést do servisu protože na krajích stránky se objevovali barevné opakující se čáry, zjistilo se, že tonery zničili fotoválec (tonery kupované u Vás). Cenu opravy nám vyčíslili na cca na 7 tisíc s tím, že se musí vyměnit fotoválec a vaše vadné tonery, které by při dalším použití způsobili ten samý problém. Nakupovali jsme u Vás pouze jednou a už naposled.

  • Vážený zákazníku,

    na tonery, jak na kompatibilní tak i na originální dáváme plnou záruku kvality a vaši spokojenosti. V případě nespokojenosti je můžete reklamovat a garantujeme vyřešení problému ať výměnou za nový kus nebo vrácení peněz včetně proplacení poštovného.

    Věříme, že se na nás obrátíte s reklamací pro vyřešení vašeho problému.

    S přáním hezkého dne

    Zákaznický servis GIGAPRINT.CZ
    ______________________________________________
    Kontaktní údaje:
    GIGAPRINT.CZ, Jasenická 1522, 75501 Vsetín
    Tel: 571 412 424 | [email protected] | www.gigaprint.cz

  • Dobrý den,
    z hodnocení firmy jsem trochu v rozpacích, vyřizování objednávky, zaslání zboží, komunikace firmy je naprosto perfektní, bohužel má zkušenost s dodávanými tonery není bohužel dobrá, všechny tonery začnou vykazovat při používání nějaké vady tisku. Používáme pro tiskárny Samsung, myslel jsem, že problém je v tiskárně ale po zakoupení originálního toneru je vše opět v pořádku!
    Můj názor je ten, že i přes příznivou cenu z Gigaprintu se vyplatí koupit si originální toner aby jste se nemuseli stydět za své tiskové výstupy. :-(