Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Miroslav:
    Dobrý den pane Miroslave,
    problematika je nepoměrně složitější, než by se mohlo zdát. Za situaci se neschováváme a když nás osobně kontaktujete na email zákaznického servisu [email protected], necháte tam na sebe kompletní údaje, rádi se na to společně s vámi podíváme.

  • Dobrý den,
    schovávání se vaší společnosti za franšízového partnera je divadlo. Pokud tam opravdu franšízový partner byl tak jejich pobočky byli řízeny lidmi z vedení mateřské společnosti. Tak to je pouze divadlo pro nezasvěcené jak zamaskovat vlastní neschopnost.

  • Petr Vavřina:
    Dobrý den Petře,
    děkujeme za zprávu. Máme radost, že se vše vyřešilo a fungujete na 100%. Přejeme spoustu akčních záběrů :)

  • Dobrý večer,
    především musím upřesnit recenzi z 30.3.2017 na obdrženou kameru KitVision Rush HD100W. Musím se zde omluvit za chybné tvrzení - kamera je v pořádku - zvuk nahrává. Příčina nepřehrávání zvuku byla v přehrávání souboru v integrovaném přehrávači ve WIN 10. Bohužel si tím neporadil ani Media Player.
    Až na doporučení operátora servisu GIGACOMPUTERU p. Michala Dohnala jsme vyřešili problém v instalaci multimediálního přehrávače VLC, který to umí přehrát se zvukem.
    Na kameru mi byl zaslán i návod v češtině, který původně chyběl. Byl jen anglicky.
    Po troše tápání jsem zjistil že v základním verzi Media Playeru chybí příslušný kodek pro přehrání zvuku, který je k dispozici pro tento soubor (MOV) v K-Lite Mega Codec Packu. je možné stáhnout třeba zde https://www.slunecnice.cz/sw/k-lite-mega-codec-pack/
    a opravdu to skvěle šlape - pro ty co nechtějí další přehrávač do počítače.

  • T. Zemanová:
    Dobré dopoledne paní Zemanová, děkujeme za zprávu a omlouváme se za komplikace, které vás potkaly. Provozovna v Táboře byla našeho franšízového partnera, se kterým jsme na konci minulého měsíce ukončili spolupráci. Vývoj společnosti chceme mít jiným směrem a toho jsme nebyli schopni ve stávajícím složení dosáhnout. Je to vidět i na vašem případě, kdy to byl z naší strany jednoznačně správný krok.

    V rámci dořešení bychom se s vámi chtěli domluvit, že se vám na zařízení podíváme a následně si společně řekneme další postup.

    Kontaktujte nás prosím na email [email protected] s více podrobnostmi, nechejte tam na sebe kompletní údaje a naši pracovníci se s vámi spojí.

    Ještě jednou se omlouváme a budeme se těšit na zpětnou vazbu.

  • Dobrý den, bylo to sice už před Vánoci, ale už bych do této pobočky svůj PC na opravu nikdy nedala... Na pobočku, která BYLA v Táboře jsem si odvezla PC na vyčištění a odvirování. Na počítač jsem se těšila, ale byla jsem nepříjemně překvapena. V počítači nebyly a dosud nejsou základní programy, protože teď nejdou z neznámého důvodu naistalovat. Nevím co si mám myslet... 4 000 Kč pryč, teoreticky za nic.

  • Dobrý den Zdeňku,
    samozřejmě se na celou situaci blíže podíváme, abychom zjistili, proč k Vám peníze ještě nedorazily. Napište nám prosím číslo Vaší reklamace s dotazem na naši e-mailovou adresu [email protected].
    Věříme, že se bude jednat o nějaké nedorozumnění, které obratem vysvětlíme a dořešíme.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Ještě dodám, že reklamace byla uznána a peníze jsem měl dostat do 3 dnů. Z.

  • Před 14 dny jsem si objednal tiskárnu. Přišla rychle. Objednal jsem si novou, ale ta co mi přišla nová nebyla a ke všemu byla neúplná. Zboží jsem reklamoval, ale peníze nikde. Nikdo se mnou nekomunikuje. Odkazují mě na účetní, ale telefon mi nedají. S takovýmto přístupem jsem se ještě nesetkal. Vratˇte mi peníze za reklamaci. Děkuji. Z.

  • Dobrý den,
    veškeré informace o zboží prodávaném přes naše internetové stránky naleznete v sekci "vše o nákupu" https://www.gigacomputer.cz/vse-o-nakupu.html a následně "typy zboží" https://www.gigacomputer.cz/typy-zbozi.html .

    Na veškerý sortiment můžete samozřejmě uplatnit zákonnou odpovědnost za jakost při převzetí v délce 24 měsíců. Vy se nás pravděpodobně ptáte na nadstandardní smluvní záruku za jakost (není definovaná zákonem), která je u každého výrobku uvedená zvlášť. U kategorie předváděcí se jedná o plošnou záruku 24m, neb 24m/12m (IČ) dle oficiální záruky výrobce zařízení a u kategorie repasovaných produktů to je 12m.

    Na konkrétní specifika bychom doporučili, abyste se obrátila přímo na vašeho prodejce, který vám rád pomůže a daná specifika vysvětlí.

  • Dobrý den, zajímalo by mě, jak je možné, že při nákupu PC nám bylo řečeno, že se jedná o cituji: ,, VYSTAVENÝ KUS", nikoliv o použité zboží, jak máte uvedeno ve smluvních podmínkách, že veškeré zboží je použité, pokuď není uvedeno jinak a tím pádem je na výrobek pouze 1 rok záruka, nikoliv 2 roky, jak uvádí zákon. Děkuji za odpověď

  • Dobrý den ,
    chtěla bych se zeptat je znamená že bylo (je) zboží předváděno?? Předem děkuji za odpověď

  • Jiri Marik:
    Dobrý den pane Maříku, děkujeme za společné finální uzavření této záležitosti vratkou peněz za provedené opravy a po vzájemné domluvě s kolegy z táborské provozovny budeme tento případ považovat za finálně dořešený. Děkujeme a přejeme příjemný nadcházející advent, pohodové svátky a úspěšný vstup do nového roku 2017.

  • Dobrý den,
    vyjádření k problémovému přístupu Gigacomputer pobočka Tábor.

    Myslím že hlavní problém nastal v tom, že nikdo z pobočky nebyl schopen za 48 dnů odnést computer do VSP data kde by byl záručně opraven.
    Tak jak jsem to udělal já následně.
    Místo toho jsem jim odsouhlasoval nesmysly jako oprava bude stát 4360 Kč jste ochoten to zaplatit? "Co mi zbývá ano hlavně už aby to bylo".
    Při předání computeru 4.10. 2016 a to bylo už po mých urgencích na Heuréka portálu řečeno, že oprava by byla tak drahá proto se nevyplatí jej opravovovat.Je zničená základní deska(což se potvrdilo) je nefunkční HD , operační paměť a jiné nesmysly, které se vyvrátily.

    Kdyby tedy někdo nechal záručně opravit HP Pavilion alespoň do 30 dnů jak je běžné , tak by bylo vše v pořádku.
    Jenže já bez computeru nemohu být tak dlouhou dobu. Potřebuji ho ke své živnostenské práci. Když ale 4.10. mi byly zděleny mylné informace.
    Šel jsem do jiné firmy a koupil si computer jiný nový .
    Když se nyní vše vyřešilo mám tedy dva funkční computery (jeden zbytečný ) a jsem lehčí o 20 000,-Kč.

    Co se týče kausy s operačním systémem a její opravou za 960,-Kč . Myslím si o tom ačkoli to nemohu dokázat ,že computer se vrátil s VSP data po výměně desky v lednu 2015 (proto ta prodloužená záruka) s nahraným systémem tak jako to udělali mě. Ale pan Petr Hubáček , který mi computer předával využil situace v zápise o spadnutí systému po aktualizaci(což byl můj laický názor ve skutečnosti odešla deska) a nechal mě opravu systému zaplatit nevím z jakých důvodů.Snad aby byl nějaký zisk ?

    Jinak ještě jeden postřeh, kdykoli jsem v pobočce byl nebyla tam ani noha.Musel jsem na prodavače zvonit.Byl jsem tam vždy sám.Ve firmě kde jsem nyní nový computer kupoval se takzvaně netrhly dveře.Musel jsem si během tří návštěv vždy vystát malou frontu.To také o něčem svědčí, že?

    28.10.2016 jsem toto napsal panu Bergerovi ,který mě oslovil a snažil se problém vyřešit.Dnes máme 14.11.2016 a stále žádná reakce.

  • Jiri Marik:
    Dobrý den pane Maříku,
    děkujeme za zprávu. S dovolením vás opět odkážeme na řešení přímo s táborskou provozovnou. Diskuzní fórum Heuréky není v principu určené pro řešení konkrétních případů v detailní rovině, ale jedná se o otevřenou komunitu uživatelů pro komunikaci se společností.

    Pokud se na zařízení vyskytne jakýkoliv typ chyby a vy budete v dané věci v právu, samozřejmě se k tomu postavíme odpovídajícím způsobem tak, jak bude potřeba.

  • Ještě k Táborské pobočce.Computer jsem si tam vyzvedl s diagnozou neopravitelný.Máte smůlu bylo mi řečeno.
    Předal jsem HP Pavilion autorizovanému zástupci HP.Bylo mi kupodivu zavoláno,že computer je ještě v záruce a bude mi bezplatně opraven. Zavolali mi v prosinci 2015 byl u nás v opravě a prodloužila se záruka.V inkriminované prosinci 2015 mi nikdo s Giga computeru nedal vědět že záruka je prodloužená, ale naopak ode mne vybrali zhruba 1000,-Kč za prý mnou poškozený systém.No není to divné? Budu požadovat vrácení peněz. Až dostanu písemné vyjádření od servisu budu se bránit.
    Jiří Mařik

  • pavmar62:
    Dobrý den,
    děkujeme za zprávu a zároveň se musíme omluvit za průtahy v řešení vašeho servisního případu. Dle informací manažera provozovny jste vše společně uzavřeli vratkou peněz a případ je tak uzavřený. Ještě jednou se omlouváme za průtahy, které budeme dále interně řešit.