Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Super! Úžasně zpracovali přes 25 let staré fotografie na objednaných dárkových předmětech. Rychlost, spolehlivost.... vše OK!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé a vstřícné jednání. Produkty za mně super. Ceny super. Dobrá práce.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení a kvalitní výroba :)
  • Doporučuje obchod

    100 %

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • relativně rychlí
    • kvalitní technika potisku
    • Sice na reklamaci zareagovali nekompetentně, v rozporu s obecně platnými právními předpisy na řešení reklamace, ale aspoň rychle odpověděli a snažili se svou zpackanou produkci vyřešit předpokládám dobře míněnou radou. :-)
    • alespoň jsem se zasmála a prodloužila jsem si život.
    • Jakožto bývalá pracovnice stituce řešící přes 10 let podobné neseriozní obchodníky nerespektující zásady reklamace podle zákona, si říkám, jak je vůbec možné, že podobným podnikatelům dávno někdo nesebral živnost. Kdybych byla majitel obchodu a četla bych si tuto recenci, asi toho pána co mi odepsal ten jejich nesmysl, vyhodím na hodinu. Jestli je to snad majitel, měl by se zamyslet nad svou formou podnikání, a tím, jak nenaštvat zákazníky urážkou, že se na něj pokoušení vyzrát, protože je to jen o tom, až se někdo opravdu jednou naštve a celou jejich práci zašle na ČOI a na živnostenský úřad včetně té jejich nesmyslné reakce na reklamaci, která odporuje snad všem existujícím právním předpisům.
    • Neschopný personál. Zadána výroba 3 zrcátek (dodáno v perfektním stavu) a 3 podložky (zmetky). Obrazový podklad dodán podle jejich vlastního software. Ze 3 podložek jsou 3 vadné - tisk zasahuje přes ořez v rohu, takže evidentně neodpovídá náhled výrobku skutečnosti (měli by si ten jejich program pro tvorbu grafiky nechat předělat nebo aspoň když nějaký neumětel, co podložky vyrábí, vidí, že mu to přesahuje kraj podložky, mohl by mi alespoň zavolat nebo napsat, abych podklad předělala. Podotýkám, text byl též zadán v jejich vlastním náhledovém software, tedy zákazník předpokládá, že co se mu objeví v náhledu, to bude vyrobeno. To se nestalo. Jak jednoduché by bylo, kdyby někdo v tom programu nastavil omezení do kraje grafiky a tím by se veškeré problémy vyřešily... Zákazník by byl spokojen a oni by neměli reklamace. OK, to jsem ani nereklamovala, ale byla jsem nucena vyreklamovat alespoň jednu ze tří podložek (později jsem zjistila, že stejnou vadu mají dokonce 2 ze tří. A sice, že ten kdo podložku vyráběl, údajně nějaká zaměstnankyně, se netrefila na podložku, takže po straně vznikl nechutný bílý proužek a navíc nakřivo, tedy evidentně nepečlivost při zpracování - snad pravý úhel pozná i dítě ze základní školy. Když pominu cenu podložky a nechutně drahé poštovné - tedy 185 korun poštovné kvůli křehkému obsahu příplatek asi 40 korun, a navrch nevím proč manipulační poplatek je slušný masakr. Podložka vezmeme v potaz, že když chce někdo 1 podložku, zaplatí 59 korun za podložku, asi 200 korun za potisk a asi 140 korun poštovné (nekřehké) plus 40 korun manipulační poplatek, v době, kdy konkuence nabízí zásilkovnu za 57 korun, je cena dost vysoká za to, aby za to obdržel od této firmy zmetek a navrch blbé kecy v mailu, když vadný výrobek reklamuje.
    • Viz předcházející bod - reklamace. Reklamovala jsem aspon 1 z nejhůře zpracovaných podložek. Pan pracovník mi vysvětlil, že se na nich chci obohatit, jelikož "pravidla napsal chytrý člověk a není dobré je chtít obcházet. OMG, co to proboha je????
    • Z dalšího textu odpovědi na řádnou reklamaci vadného zboží: "....„Produkt se má přinést zpět dodavateli...." to byla reakce obchodu na to, že nemůžu téměř chodit (mám arthrozu 3. stupně) a z těchto důvodů jsem si nechala výrobek zaslat poštou. Navíc nebydlím v Praze. Psala jsem, že jim ráda vadný výrobek zašlu, aby mi poslali nový, ale vzhledem k tomu, že je to z důvodu jejich vadné práce, mají zaplatit náklady s tím spojené. No comment. Evidentně neempatiční lidé a lidé s omezeným pohybem jsou jim evidentně k smíchu. Navíc pokud si něco objednám a dorazí mi to poštou, tak tam sotva budu chodit s reklamací, i kdybych snad chodit mohla. Zbývá než tomu hulvátovi v prodejně popřát, aby taky nemohl aspoň půl roku chodit a věděl, jaké to je.
    • Nezájem reklamaci řešit. Bylo mi doporučeno, ať si přesahující proužek ustřihnu nůžkami, že oni by to vyřešili při reklamaci stejně. OMG. Co je to proboha za amatéry, snad má ten výrobek daný rozměr. A že se k tomu ještě i přiznají.
    • Na moji nesouhlasnou reakci se nikdo neráčil již odpovědět. Nechci jim ale křivdit, třeba si alespoń uvědomí, že všichni zákazníci nejsou natolik hloupí, aby si nechali všechno líbit (víceméně mi vznikla škoda řádově za cca 800-850 Kč). Mě se stát to co jim, že vyrobím takto zprasenou práci, tak se zákazníkovi omluvím, pošlu mu alespoń tu jedno nejvíc zmatlanou křivě vytištěnou podložku znova, s doporučením, až tu špatnou vyhodí a pokud možno mi nikde nepomlouvá. Drzost českých prodejců však nezná jak se dá, mezí.
    • Mám zákazníky na druhé straně polokoule a nemohu si dovolit poslat jim tyto jimi vyrobené zmetky, takže pokud dostanu ze 3 výrobků 3 vadné, co dodat. Vznikla mi škoda jejich chybně odvedenou prací. A to jsem ještě ty 2 ze 3 nereklamovala. Reklamace se, z mé vstřícnosti, týkala pouze 1 podložky. Stát se to může, ale měli by to řešit.
    • Komunikace - pracovník drzý neřešící reklamaci jak má.

    Zákazník není na jedno použití. Dobrá firma se pozná i podle toho, jak řeší reklamace. Já osobně jsem potěšena kvalitou tisku co do technologie (což není předpokládám jejich zásluha), ale absolutně zhnusena formou komunikace obchodu a především pečlivostí jejich práce. Pokud navíc poskytnou zákazníkovi program, ve kterém je náhled, a pak mu v pohodě vyrobí zmetek, kde z jejich vlastní aplikace neodpovídá grafika skutečnosti, měli by si buď najít pracovníky, kteří s tou technologií dovedou pracovat, nebo aspoň tedy řešit reklamace, či se zabývat jinou činností. Neřeší je, urazili mi jako zákazníka, kdy mi v podstatě nazvali filutou, co chce na nich vydělat...Kdybych ty výrobky nechtěla, nebudu si je objednávat. ... jen opomněli napsat, co bych z toho asi tak měla. Já respektovala jejich vysokoucenu i nechutné vysoké poštovné a manipulační poplatek (co to proboha je??? ). Oni nerespektují obecně platné předpisy na řešení reklamací a vyrábějí nedobrý produkt, nehodlají řešit reklamaci a ještě jsou drzí. Osobně je nedoporučuji. No, jejich smůla. Přišli o velkou zakázku a opakovatelnou zakázku. Toto byla zakázka na zkoušku. Mimochodem stačilo mi asi pět minut, než jsem na internetu našla jiného dodavatele, za nižší cenu o třetinu, s dopravou 60 korun a se slušnou komunikací. Ze tří podložek - 3 zmetky. Co dodat. A ještě měl ten jejich pan Krč......ář tu drzost napsat mi, že za to můžu já, protože prý jsem jim dodala špatný podklad. Fotka měla 300 dpi, tisknu ji doma běžně na trička, a nápis byl vyrobený v jejich vlastním náhledovém software. Obzvláště vtipné bylo, když mi začal poučovat o spadech, což si poněkud spletl tisk a ořez na spady s potiskem na hotovém výrobku. To je skoro na vtip roku. Jestli by se ti čeští obchodníci neměli na svoji profesionalitou zamyslet. Obchod nedoporučuji, technologii tisku ano. Shopu přeji, aby se v roce 2024 snesli na planetu Zemi do ČR a uvědomili si, v době kdy firmy svádí boj o zákazníky, zda tu jejich komunikaci a především pečlivost při výrobě, nepřehodnotit. Za mně absolutně strašlivý obchod s přístupem horším než za socialismu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    objednávám už poněkolikáté a vždycky bylo vše v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělá a rychlá komunikace, rychlé vyřízení objednávky.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlost výroby
    • kvalita produktu a tisku
    • zpožděné dodání / dopravce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží mi bylo doručeno poškozené v absolutně nepoškozené krabici. O reklamaci se semnou společnost vůbec nebavila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná kvalita potisku, neuškodilo by hlídat kvalitu fotografie a dát vědět, že je nedostatečná

    Znovu už nenakoupím, objednán potisk na tričko...jiný eshop zvládnul kvalitněji a zároveň levněji

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    u Vaší objednávky neevidujeme reklamaci.
    Naše stroje tisknou ve vysoké kvalitě. Když jim ale dáte méně kvalitní podklady, tak bude výtisk tomu úměrný.
    Vždy znovu prosíme zákazníky - zkontrolujte si svou objednávku před objednáním. Jedině vy víte co se Vám líbí.
    Mnoho zákazníků řekne, že se jedná o oblíbenou fotografii a nemají ji v lepší kvalitě a tak jim nevadí, že to není tak ostré. Ale jiný zákazník zase řekne, že jsme měli "poznat", že to takto nechtěl.
    Naši tiskaři neznají Váš vkus, jedině vy víte co se vám líbí a co chcete.
    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Opravdu krásné magnety , skvěle vyrobené,hezký dárek.
    Doporučuji !!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    dobrá komunikace s obchodem

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží je v pořádku
    • Dodání v pořádku
    • Komunikace v pořádku. Nebyl problém prodloužit termín vyzvednutí.
    • Zklamalo mě, že i přesto, že obrázek byl oříznutý, je natištěn na bílém neprůhledném podkladu, což v editoru nepoznáte. Skleničku jsem chtěl průhlednou.

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    objednal jste sklenici na latte. V náhledu na eshopu jsou u ní 2 fotografie. Na obou je vidět, že má sklenice bílý povrch, že není průhledná.
    Bílý povrch mají sklenice k potisku proto, že na průhledném vypadá barevný potisk špatně. Na průhledné sklenice se dá pískovat jednobarevné grafiky, ale to je vhodné spíše pro firemní loga apod.
    S pozdravem, Fotodarky.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost
    • Kvalita zpracování
    • Komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi rychlé zpracování, vše v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • originální produkty
    • přehledný on-line editor
    • ceny

    Vše v pořádku, děkuji a doporučuji!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dlouhodobá spokojenost s obchodem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost a vstricnost i v predvanocni hekticke dobe
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Skryte dodacne naklady za samotný tisk na koupeny produkt
    • Material trička je strašný

    Jednim slovem 'zklamání'. Kdybych mela vice casu pres Vanoci, objednám asi jinde. Nesnasim kdyz nevidim u produktů hned finální cenu, ale az po vytvoření.

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    u výroby na zakázku není možné, z principu věci, určit cenu před určením rozsah objednávky - potisků. Je to logické ...
    Např. potisk na triko - jeden zákazník objedná malý potisk na hrudník (levnější), jiný zákazník objedná potisk na celou přední stranu trika (dražší) a ještě jiný zákazník objedná potisk vepředu i vzadu.
    Proto se cena potisku počítá v průběhu objednávky.
    Cena se zobrazuje ihned při zadávání potisků, tedy před odesláním objednávky a není nijak skrytá.
    Výroba na zakázku je prostě jiná než prodej hotových výrobků ze skladu.

    Materiál triček je popsaný v popisu produktu. Prosíme čtěte popisy produktů. Pokud někdo upřednostňuje bavlnu neměl by si objednávat funkční trika PES a naopak.

    Fotodarky.cz